Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2005, 16:49
T!ne
T!ne is offline
Wa hebk da meiske in godsnaam gedaan da die zo jaloers is !?
Kan ik er toch ni aandoen da wij goe overeenkome..?
En dan mn ex die elke keer als we een gesprek beginnen op msn mij begint te verwijten (allez ni verwijten.. maar eerder zo wat ik allemaal wel gedaan heb en wat ik niet heb gedaan..)

What a f*cked up world..
Oud 18-07-2005, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Tinekeuh schreef op 18-07-2005 @ 17:49 :
Wa hebk da meiske in godsnaam gedaan da die zo jaloers is !?
Je hoeft iemand toch niets aan te doen om hem of haar jaloers te laten zijn...?
Oud 18-07-2005, 17:25
ilse
ilse is offline
lalalalala

ik heb het heelmaal gehad

doe normaal doe normaal doe normaal!!!!!!!!!
Oud 18-07-2005, 17:36
Severus
Severus is offline
*zucht* Ik zit weer eens te denken aan Die Ene Persoon van een tijd terug. Een beetje dagdromen, dat soort dingen - en het is 3 jaar geleden dat ik hem voor het laatst heb gezien. *zucht* Dat krijg je ervan als je te veel vrije tijd hebt. Waarom dringt het nou niet eens finaal tot me door dat ik mijn plaats moet weten, want ik ben qua uiterlijk en innerlijk nou niet het type vrouw dat bij hem past of hem waard is.
Oud 18-07-2005, 18:57
Dolores
Dolores is offline
Pfff.. ik weet het echt even niet meer allemaal.
Oud 18-07-2005, 19:14
ilse
ilse is offline
heb mijn sorry-brief nog steeds in mijn zak maar durf hem niet te geven.. zit er al zo slecht bij en als ze verkeerd reageert.. weet ik niet wat er gebeurd
Oud 18-07-2005, 19:48
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Mijn nicht heeft een katje gekocht! Ik ga binnenkort kijken. Ze heeft 'm in Zaanstad gekocht voor 30 euro ... toevallig komt de forumster die vóór mij in het LJH-topic postte ook hier vandaan. (ik keek toevallig in je Fotoboek )
Oud 18-07-2005, 20:11
ilse
ilse is offline
Citaat:
CalvinKlein schreef op 18-07-2005 @ 20:48 :
Mijn nicht heeft een katje gekocht! Ik ga binnenkort kijken. Ze heeft 'm in Zaanstad gekocht voor 30 euro ... toevallig komt de forumster die vóór mij in het LJH-topic postte ook hier vandaan. (ik keek toevallig in je Fotoboek )
haha, ik wilde net zeggen, hee zaanstad

hij belde net.. aan de ene kant fijn om em te spreken aan de andere kant kwam ik er niet echt met een bevredigend gevoel vandaan.. ik weet niet, misschien omdat het een gesprek is dat ff snel moet, je kan niet echt dingen bespreken en t gevoel is raar. we bellen wel vaker maar normaal voelt het toch anders. maar misschien komt het ook wel doordat ik em nu nog meer mis.. ik weet het niet.. probeer redenen te zoeken. gister liet hij niets horen, maar voelde me toen beter over hem dan vandaag, 3 smsjes en een telefoontje. maar vooral door dat telefoontje.. ik weet niet, het voelt allemaal ineens zo raar.

wou dat ik het kon uitleggen..
Oud 18-07-2005, 20:32
ilse
ilse is offline
wat een kleuters. er is geen ander woord voor. 2 van die mutsen waar ik zogenaamd ruzie mee heb, kunnen bijkbaar niet meer normaal dingen uitpraten. tgaat nu zo dat ik achter de comp zit en zij langs lopen en zeggen : kijk een eng iemand achter de computer. jezus, hoe laag kan je zakken? zo gaat t de hele dag en ik wordt er schijtziek van. ik vind het niet leuk meer, laat me met rust. ik ontloop ze al de hele dag, maar op deze manier..

weety niet meer wat ik moet doen. had een sorry-brief geschreven, maar die weiger ik nu echt te geven.. ze vernederen me de hele tijd en ik vind het echt niet leuk meer..

veel posts vandaag van mij, sorry
Oud 18-07-2005, 20:48
Verwijderd
Vandaag eerste gesprek gehad. Was wel okeej, een hele aardige mevrouw. Maar het bleek toch meer een adviesgesprek, want mijn eerst volgende gesprek is pas over 7 weken...
Ik hoop dat ik het uithou deze vakantie...
Ik vond het wel klote dat ik moest liegen nu over waar ik heen ging... echt heel shit, maarja het moest.
Ik heb daarna nog een tijdje in het park gezeten, was wel relaxed :-), maar moest wel een paar keer bijna huilen, maarja, hoort erbij...
Vrijdag op vakantie... heb eig niet zo'n zin...
Oud 18-07-2005, 20:53
Verwijderd
it's really over
Oud 18-07-2005, 21:00
Dolores
Dolores is offline
Aaargh, zijn ze blind ofzo? Wat moet ik doen om te laten merken dat het niet goed gaat, moet ik het dan echt allemaal letterlijk zeggen? Sjongejonge, echt, hij zou me toch moeten kennen.
Oud 18-07-2005, 21:02
Redhair
Redhair is offline
Wat een hechte vriendengroep, ahum. Mijn vriend mag niet eens weten dat E. weggaat. Pas als alles definitief is gaat hij het vertellen. Ik, mijn vriendin en haar vriend weten het als enige. Vorige week spraken we nog af helemaal eerlijk tegen elkaar te zijn. Maar goed, ik ga er niet over zeuren. Vind het wel kut dat ik morgen tegen mijn vriend moet liegen, want ik wil zograag alles vertellen wat me dwars zit. Ik zie op tegen morgen. Zal ik weer lege sorry's en neppe beloftes horen?
Oud 18-07-2005, 21:03
Verwijderd
ik heb koppijn...
soms word ik opeens zo verdrietig... en dan weet ik niet eens waardoor het echt komt, tenminste de directe aanleiding weet ik dan niet.
bah
Oud 18-07-2005, 21:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Er eventjes door heen zitten. Het écht eventjes gehad hebben..

Vandaag alle fotoalbums in huis doorgebladerd om foto's te verzamelen voor het kado van mijn broer: Een groot fotoalbum vol foto's van hem als baby tot aan nu. Geboortekaartjes, tekeningen, herinneringen. Ik heb er inmiddels al 5 uur werk op zitten en ben nog niet eens met ¼ deel klaar..

Het hele gezin nog rond een tafel, mijn ouders knuffelend op de foto, mijn vader die mijn moeder een kus geeft, mijn geboorte, foto's van alle kerstdagen, diners met zakenrelaties, vakanties, ons huisje in spanje, foto's van mij als kleintje, foto's van mijn broer op zijn aller zwaarste punt (zwaar depressief), mijn broer te paard, mijn moeder met een lachend 'masker', cadeaus die we kregen, het huis waar we in woonden, de mensen bij wie we over de vloer kwamen, foto's van mij met exen/oude vrienden. Alles is terug en ik háát het.

Ik merk dat we zoveel gegroeit zijn de laatste jaren, zoveel sterker zijn geworden, zoveel wijzer. Maar het blijft een zere en gevoelige plaats. Tranen lopen inmiddels al een halfuur, nog even.. Straks is hij weg. Ik zie er zo enorm tegenop. Al is het beter zo, denk ik?
Oud 18-07-2005, 21:07
Stefanie
Stefanie is offline
Morgen op vakantie De meeste stress is nu wel weg. Van de week had ik echt enorme hoofdpijn van de spanning. Ik verheug me er wel enorm op. Vooral dat niets doen en lekker zwemmen in zee! Het is te lang geleden dat ik dat voor de laatste keer heb gedaan.
Oud 18-07-2005, 21:20
Kamilla
Kamilla is offline
Ik ben mijn moeder al kwijt en nu laat mijn vader ons in de steek, en ik heb het lef niet er wat van te zeggen.

Ik heb veel woede in me, maar uiten doe ik het niet. Af en toe een huilbui, maar daarna probeer ik weer positief te zijn, want met huilen los ik niets op. Ik moet er voor mijn zusje zijn.

Ik weet niet hoe lang het nog duurt voor de bom barst.

Eerste keer dat ik hier iets post, maar vind het wel fijn om mijn gevoelens eens van me af te 'schrijven'.
Oud 18-07-2005, 21:25
JaJ
JaJ is offline
Ik weet nietw at ik heb. Ik ben bang, ik verveel me dood en ik ben bang. ik moet gaan tekenen ofzo. stomme computer. of lezen. of iemand bellen ofzo. maar die reageren toch niet.
*lacht zichzelf uit*
je bent stapel gek aan het blijven

ik jut mezelf alleen maar op neem ik aan.
Oud 19-07-2005, 07:08
Stefanie
Stefanie is offline
We gaan vandaag eindelijk weg, naar Spanje! Ik was ineens klaarwakker en ik sta stijf van de zenuwen! Positief dan, want dat heb ik elk jaar weer Zin in!

We gaan daar zoveel leuke dingen doen, en ook eindelijk even weg van het 'normale' leven.

Tot over zestien dagen forummertjes!
Oud 19-07-2005, 12:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Great, alweer een nieuwe dag..
Oud 19-07-2005, 12:48
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-07-2005 @ 13:43 :
Great, alweer een nieuwe dag..
Another bad day
Oud 19-07-2005, 12:50
Verwijderd
^ 'k vind het wel meevallen.
Oud 19-07-2005, 13:10
Verwijderd
Ze leek vandaag te weten wie ik was en ze leek ook te begrijpen dat mijn ouders op vakantie waren en ze wist wie mensen op de foto's waren en zo nog wel een paar dingen... Gelukkig maar...'t is wel heel vreemd als je op bezoek gaat bij iemand voor iemand waar je een wildvreemde voor bent, voor haar ook zo raar, staat er iemand voor de deur die ze niet (meer) kent en die komt zomaar op bezoek ed... Hopelijk weet ze het de volgende keer/keren weer, dat maakt het allemaal net wat makkelijker.
Oud 19-07-2005, 13:48
Nona
Nona is offline
En zo, opeens, zit je dan te bedenken wat er allemaal aan de hand zou kunnen zijn. Is dat nu een signaal? Pf, veel te veel bezig met wat anderen denken. Niet eens echt op een slechte manier, maar mensen kunnen zo veel verhullen en daar ben ik me maar al te sterk van bewust. Ik ook ja, en ik weet dat er nog weleens hele goede redenen kunnen zijn om bepaalde dingen te verzwijgen. En was dat nou een uitnodiging om dat niet te doen?
Oud 19-07-2005, 14:53
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-07-2005 @ 18:10 :
Je hoeft iemand toch niets aan te doen om hem of haar jaloers te laten zijn...?
Ja nee ik bedoel eerder in de zin van 'wat heb ik dan gedaan dat ze zich bedreigd voelt?'
Sorry vr de onduidelijkheid
Oud 19-07-2005, 15:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Aaaaaah ik hou van mezelf!
Oud 19-07-2005, 15:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb inmiddels alweer 14 uur werk zitten in het fotoalbum voor m'n broer. Vanmiddag lekker lopen vervelen dus maar even de stad ingegaan om wat nieuwe kleren te kopen en niet te vergeten een stapel nieuwe sokken. Daarna nog even bij m'n broer langsgeweest op zijn flat en daar samen met wat vrienden een tijd zitten gamen, was wel gezellig.

En god ik mis m'n vriend..
Oud 19-07-2005, 15:38
bindmiddel
bindmiddel is offline
whaaaa ik word fucking gek van mezelf, ik kan geen orde houden in mijn gedachten, ik word knettergek. Ik wil rust verdomme
oew en een knuffel een echte
Oud 19-07-2005, 15:39
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Tinekeuh schreef op 19-07-2005 @ 15:53 :
Congrats met je jaardag

Laatst gewijzigd op 19-07-2005 om 16:00.
Oud 19-07-2005, 15:56
Verwijderd
Vaag
Oud 19-07-2005, 15:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
En toen begaf mijn mobiel het plotseling.
Oud 19-07-2005, 16:02
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 19-07-2005 @ 16:58 :
En toen begaf mijn mobiel het plotseling bijna voor de 3e keer.
Oud 19-07-2005, 16:17
CSN
CSN is offline
Ja, ja, ja - natuurlijk zou je dat FANTASTISCH vinden.
Oud 19-07-2005, 17:33
Ruudje
Ruudje is offline
waaaaaaaa
ik wordt gek
Oud 19-07-2005, 18:05
Verwijderd
donderdag zie ik m weer, maar of ik er goed aan doe ik weeth et niet.
Oud 19-07-2005, 18:36
Redhair
Redhair is offline
Ik heb het uitgemaakt. Hij pakte het wel goed op. Was duidelijk verdrietig. Ik voel me goed omdat ik de knoop heb doorgehakt. We trokken elkaar alleen maar naar beneden. Alleen ik voel me zo rot. E. die weggaat, ik en mijn vriend die uit elkaar zijn. Alles valt uit elkaar. Alleen door het verleden. Heb mijn vriend ook verteld over dat ik nog wel suicidaal ben. Daar schrok hij wel van. Shit.
Oud 19-07-2005, 18:44
Fruitcake
Fruitcake is offline
Zie ik hem vanavond, of net niet, heb ik een kans, of net niet? ik word er weer helemaal gek van. Maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd..
Oud 19-07-2005, 18:54
Verwijderd
Na 4 jaar min of meer constant verliefd te zijn op een meisje dat ik toch niet kan krijgen, heb ik ze nog es zover gekregen om te zeggen dat het toch nooit iets wordt tussen ons, en dat in een zatte bui.

Sgoed dat ik nu weer zeker weet waar ik sta, maar tleven heeft gewoon weer even geen zin. De energie ontbreekt me volledig om eender wat te doen. EN tel daarbij op dat mijn baas op vakantiewerk ne dikke ZAK is! Dat die antidepressiva maar rap beginnen te werken...

Maar goed, kblijf me vasthouden aan de hoop dat het ooit wel weer betert. Kblijf hopen dat ik ooit ergens een lief, mooi meisje tegenkom waar ik mij rustig bij voel.

Tleven is nie plezant.
Neje, tleven is soms/nu efkes nie plezant.

Laatst gewijzigd op 19-07-2005 om 18:56.
Oud 19-07-2005, 20:34
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik kan alleen nog maar huilen. Was er maar iemand om me te troosten. Ik voel me zo ontzettend alleen. Ik hou dit echt niet meer vol zo...
Oud 19-07-2005, 21:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het verleden was goed
Het heden is ruk
Wat moet de toekomst dan wel niet worden?
Oud 19-07-2005, 21:29
Verwijderd
Nouja, als het een conjunctuurbeweging is...
Oud 19-07-2005, 22:06
Nonaj
Nonaj is offline
Ik ben voor de verandering eens vrolijk?

Ben benieuwd hoe lang het duurt...
Oud 19-07-2005, 22:21
Verwijderd
godverdomme, ik wou dat het zou helpen om gewoon te verdwijnen, verhuizen zonder iets te zeggen en ergens anders opnieuw beginnen. jammer alleen dat de problemen waar ik steeds in terugval vanuit mezelf komen.
Oud 19-07-2005, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-07-2005 @ 22:13 :
Het verleden was goed
Het heden is ruk
Wat moet de toekomst dan wel niet worden?
Het verleden zit vol met verspilde kansen en verklote pogingen.
Het heden kan zijn aandacht niet uit het verleden houden.
De toekomst kan in elk geval niet erger worden. hoogstens kanslozer.
Oud 19-07-2005, 22:30
JaJ
JaJ is offline
kun je je voorstellen hoeveel een simpel gesprek kan doen? ach, natuurlijk, jij leeft tenslotte gelukkig. ach, vandaag weet ik genoeg om gelukkig te zijn, morgen kom ik de rest wel te weten...
Oud 20-07-2005, 00:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 22:29 :
Nouja, als het een conjunctuurbeweging is...
Oud 20-07-2005, 07:37
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
kwil niet bellen....waarom moet ik dat zelf doen? De dokter zegt dat et moet...dat mn moeder niet voor me mag bellen, kmoet et zelf doen...Denk je dat er dan wat van komt? Echt niet! Zit al vanaf dat ik opstond in de zenuwen en nog heb k geen actie ondernomen en zit k alleen maar te janken...forget it, kdoe et niet!

* *...ik weet et ...
Oud 20-07-2005, 08:21
Gothic
Gothic is offline
niets gaat zoals ik wil
Oud 20-07-2005, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 20-07-2005 @ 09:21 :
niets gaat zoals ik wil
Helemaal niets?
Oud 20-07-2005, 09:53