![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar eh ik ben hem nu inderdaad zat.
||
Citaat:
![]() @vreselijke fout: Ja, maar Lance gaat niet 'te lang' door. Lance is nog altijd op een hoogtepunt. Hij wint weer de zwaarste ronde ter wereld, hoe kan je dan toch stoppen? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar wat fout zegt, ik zou Armstrong ook wel eens willen zien verliezen, dat zijn de dingen die het wielrennen mooi maken; einde van een tijdperk enzo. De beelden van Indurain die moest lossen vergeet ik nooit meer. Dus opzich zou ik het niet erg om Lance nog een keer terug te zien komen, als ie maar verliest. Maar ik kan me niet voorstellen dat ie verliest, dus dan maar een leuke Tour zonder Armstrong, met spanning wie er gaat winnen enzo; want dat zijn we misschien vergeten hoe dat is maar dat kan ook heel leuk zijn. ![]()
||
Citaat:
De bolletjestrui is al jaren niet leuk omdat er maar één renners is die moeite doet om hem te winnen. Voor volgend jaar, als Armstrong niet meer terug komt, is het een open kampioenschap en is het hopelijk spannend tot in de laatste week! De groene trui is al een tiental jaartjes de fijnste trui omdat het daar gewoon spannend in is.
||
Citaat:
Ik zie het niet op TV, volg het enkel op het internet. Maar dan nog. Opmerkelijk: Kashechkin stopt naast de weg nadat hij in aanraking komt met een supporter. Hij is van slag en keert naar beneden. Hij kan wel verder. Nooit gezien. De renner van Credit Agricole heeft een bloedneus en krijgt verzorging van dokter Porte. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leuk trouwens dat Cadel Evans (toch 11de op 12 minuten o.i.d.) met een ontsnapping meerijdt/reed. De T-mobile taktiek blijft een volslagen raadsel in mijn ogen. Vinokourov die aanvalt waarna Klöden, Ullrich en Steinhauser op kop gaan rijden. Klöden en Steinhauser die aanvallen waardoor de voorsprong van Vinokourov nog meer afneemt. En dat gaat nu al dagen zo... edit: Wat Sastre voor Basso deed was dan weer wel intelligent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gebruikte het voorbeeld gewoon om het verschil aan te geven tussen CSC en T-mobile, meer niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens er is grote kans dat Vinokorouv voor Discovery rijdt volgend jaar. Hij zei dat er maar 2 keuzes waren, T-Mobile of Discovery. De keuze zou hij maken na de tour. Ik zou het wel weten! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Walgelijk dat hij verhaal komt halen om wat andere in de krant schrijven vond je dat gedrag tegen Simeoni vorig jaar ook ![]()
|
Zou jammer zijn als Klöden en Kessler ook nog wegvallen...
http://www.vrtnieuws.net/sport_maste...den/index.html
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Het grote wielertopic 2010 QQX999 | 3 | 03-07-2010 09:43 | |
Vrije tijd |
Wie wint de Tour de France 2006? peaceflower | 500 | 20-07-2006 16:28 | |
Vrije tijd |
Het grote Tour de France topic (deel 2) 0oFZo0 | 107 | 30-07-2005 19:30 | |
Vrije tijd |
Het grote Tour de France topic #2 Mavie©2004 | 2 | 22-07-2005 10:52 | |
Vrije tijd |
[wielrennen]Het Grote Tour de France Topic Part 2 Bobby James | 1 | 24-07-2003 21:56 | |
Vrije tijd |
[wielrennen]Het Grote Tour de France Topic Part 1 B@RTOLI | 500 | 24-07-2003 19:21 |