Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2005, 17:10
Boogie
Boogie is offline
Wat voor groepen mensen kom jij vaak tegen op vakantie? Uiteraard veel Duitsers, maar wat nog meer wat je opvalt?

Ik kom altijd wel Groningers tegen. En veel mensen van Aegir, een studentikoze roeivereniging uit Groningen.
Oud 19-07-2005, 17:12
Kadaver
Kadaver is offline
Ik kom te vaak (irritante) nederlanders tegen...waar ik ook kom
Oud 19-07-2005, 17:40
Verwijderd
In de meivakantie gaan we meestal naar Salou, dan kom ik eigenlijk altijd Engelsen tegen. Ook veel Nederlanders en als Duitsland net vakantie heeft zit die daar ook massaal.
Als we in de zomervakantie naar een wat Spaanser dorpje gaan veel Spanjaarden.
Afgelopen vakantie zat de helft van het hotel vol met Belgen. Was op zich wel leuk, al zuipen ze ontzettend veel.

Qua Nederlanders is het erg verschillend. De ene keer heb je een leuke groep mensen, de andere keer wil je er niets mee te maken hebben.
Oud 19-07-2005, 18:35
Verwijderd
Duitsers, Belgen, Nederlanders, Engelsen, Grieken, Spanjaarden, Italianen, Portugezen, gewoon..vanalles

Maar ook wel eens het buurjongetje van mijn neefje die mee is op vakantie, of de tante van een familielid
Oud 19-07-2005, 20:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, van alles eigenlijk.
Met name Nederlanders en Fransen.
Oud 19-07-2005, 20:59
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
engelsen zijn het ergst en vervelend
Oud 19-07-2005, 21:40
zoef de haas
zoef de haas is offline
Mijn ouders zochten het elk jaar weer uit om een camping uit te zoeken waar het stikte van de Engelsen en waar de grootste kwallen/arrogante mensen en ander hockey gespuis wat toch wilde gaan kamperen ipv met paps en mams naar het 3e huisje in de franse riviera
En de 3 keren dat dat niet zo was Nederlanders en Franssen en soms wat Engelsen
Op wintersport meestal gewoon Nederlanders gezellig
*vind Nederlanders in Frankrijk/Spanje zomers toch altijd anders dan die op wintersport *
Oud 19-07-2005, 22:47
akumabito
akumabito is offline
Ik weet er altijd voor te zorgen dat ik de nederlanders ontloop in ieder geval, want daar heb ik echt een bloedhekel aan als ik op vakantie ben..

De hordes Duitsers en Britten kom ik ook niet vaak tegen, tenzij zij ook aan het backpacken zijn, maar dan zijn het 99% van de gevallen wel toffe lui..

De backpackers die ik normaal tegenkom zijn gaaf, en komen echt overal vandaan.. vrij veel uit Scandinavische landen, maar ook redelijk wat Duitsers en Nederlanders.. hangt er natuurlijk ook een beetje van af waar je naartoe gaat he..

Backpackende Amerikanen zijn ook leuk.. "net echte mensen", heel anders als die gewone conservatieve zeikerds die je in de VS altijd tegen het lijf loopt..
Oud 20-07-2005, 08:24
Verwijderd
sletjes
Oud 20-07-2005, 09:15
cyntha
cyntha is offline
Duitsers, Belgen en ik kom altijd wel een of andere bejaardenclub tegen..
Oud 20-07-2005, 20:28
Never gone
Never gone is offline
Ik ontmoet vooral Amerikanen (keigave mensen) en Ieren (zeer relaxed en heel aardig). Engelsen kom ik vaak tegen, maar daar ga ik niet echt mee om.
Oud 20-07-2005, 22:47
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Boogie schreef op 19-07-2005 @ 18:10 :
Wat voor groepen mensen kom jij vaak tegen op vakantie? Uiteraard veel Duitsers, maar wat nog meer wat je opvalt?

Ik kom altijd wel Groningers tegen. En veel mensen van Aegir, een studentikoze roeivereniging uit Groningen.
Dat laatste heb ik ook vaak
Verder kom ik eigenlijk vooral Finnen en fatsoenlijke Duitsers tegen aangezien ik de laatste paar jaar vooral in de Baltische Staten en Rusland heb gereisd.
Israeli's zijn overigens de meest vervelende reizigers die ik ben tegengekomen op vakantie. Wat een egoistische stukken vreten zijn dat. Altijd zeuren, altijd lawaai
Oud 21-07-2005, 17:28
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
akumabito schreef op 19-07-2005 @ 23:47 :
Ik weet er altijd voor te zorgen dat ik de nederlanders ontloop in ieder geval, want daar heb ik echt een bloedhekel aan als ik op vakantie ben..
Nederlanders die ik in het buitenland hoor of tegen kom vind ik per definitie eigenlijk al niks
Oud 21-07-2005, 19:51
Breg
Breg is offline
dronken vervelende Engelsen. Nouja, eigenlijk alleen op mn laatste vakantie, maar volgens mij hebben ze me een levenslang Engelsen-trauma bezorgd.

edit: eigenlijk kom ik gewoon altijd vervelende dronken mensen tegen. Vorig jaar in Italie dronken Nederlanders, vorig jaar in Berlijn een dronke Italiaan, dit jaar in Belgie dronken Fransen en even daarna die dronken Engelsen.

Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 16:55.
Oud 21-07-2005, 20:32
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 21-07-2005 @ 18:28 :
Nederlanders die ik in het buitenland hoor of tegen kom vind ik per definitie eigenlijk al niks
Jah, hahah, het maakt ook helemala niet uit waar je naartoe gaat, je komt steeds weer dezelfe soort tegen, of je nou door Parijs banjert of over een markt in the middle of nowhere ergens in Thailand..

Jeweetwel, van die lui die constant lopen te mekkeren over hoe heet 't is, of over hoe belachelijk de hotelkamer / het openbaar vervoer / whatever is.. of constant maar lopen te roepen hoe lekker goedkoop 't allemaal wel niet is, en vervolgens niets kopen natuurlijk..
Oud 27-07-2005, 16:14
.bier
.bier is offline
Jonge gewillige meisjes kom ik opvallend vaak tegen, maar dat ligt vast aan de plaatsen waar ik op vakantie ga ;x
Knalrode engelsen zijn ook wel sexy en typisch
Oud 27-07-2005, 16:59
Evaatje
Evaatje is offline
In Hongarije waren alleen maar Denen op onze camping... (en een paar Nederlandse gezinnen) Ik vond dat ze maar slecht Engels praatte...
Oud 30-07-2005, 13:37
vrijgezel
vrijgezel is offline
Heel veel nederlanders en iets teveel feyenoorders... maar waren ook vooral mensen uit het zuiden die we daar tegen kwamen.
Oud 30-07-2005, 14:24
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Wannabe niggers.
Oud 31-07-2005, 09:27
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
bij mijn taalreis waren er veel spanjaarden/mexicanen en aan het eind zat het helemaal vol met duitsers/zwitsers.
Oud 31-07-2005, 14:26
Roos
Roos is offline
Uiteraard Duitsers? Ik zie nooit Duitsers.

Ik vind het leuk om op vakantie om te gaan met de locals, i.p.v. al die Nederlanders
Dus bijvoorbeeld in Italie kom ik veel Italianen tegen, dat vind ik het leukst, een beetje inmengen in die cultuur, eetgewoontes en taal
Oud 12-08-2005, 21:51
Severus
Severus is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 19-07-2005 @ 18:12 :
Ik kom te vaak (irritante) hollanders tegen...waar ik ook kom
Oud 16-08-2005, 20:34
Verwijderd
Veel hollanders toch wel. Zegmaar 3/4 van de camping zit vol boeren. En buiten de camping veel Italianen, en tijdens het uitgaan veel Italianen. Die dan uiteraard achter je aan lopen / tegen je aan lopen te rijden
Oud 16-08-2005, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Evaatje schreef op 27-07-2005 @ 17:59 :
In Hongarije waren alleen maar Denen op onze camping... (en een paar Nederlandse gezinnen) Ik vond dat ze maar slecht Engels praatte...
Ach, het Nederlands blijkt moeilijk genoeg
Oud 17-08-2005, 22:08
Verwijderd
Ik kom meestal mensen met een hoog arrogantie gehalte tegen. Om een voorbeeld te noemen:

Een kerel(lees:balletje) van 41 met een vriendin(lees:arrogantie-feedster) van 23.

Niet dat ik het erg vind, integendeel. Ik kan er wel om lachen
Advertentie

Regels voor berichten