Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2005, 20:34
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2005, 21:54
WolterB
WolterB is offline
Hoe jij alles schetst in je verhaal ben je wel verliefd, of zit je er iig zwaar tegen aan.

En dat je per sé als vrijgezel op vakantie wilt gaan is in mijn ogen alleen maar een excuus om tijdens je vakantie niet afwijzend tegenover een jongen hoeven te staan omdat je al een vriend hebt.

En als je zo veel met elkaar praat en zo intiem bent met elkaar, is er heus wel meer aan de hand.

Ga voor die jongen, laat hem niet langer in twijfel of doe helemaal niets meer met hem als je echt niets wilt met hem. Níét op vakantie gaan, zoenen met jongens als je dat wilt en achteraf alsnog wat krijgen met hem en aan jouw verhaal te zien wil hij als er daar wat gebeurt (terecht) niets meer met je.
Oud 20-07-2005, 21:58
fractuur
fractuur is offline
Nou.. ik zou vooral wél op vakantie gaan, want je vriendinnen zijn er ook nog. Alleen zou ik je gedrag wel even aanpassen, want volgens mij betekent die jongen meer voor je dan je denkt. Je hoeft hem niet direct als vriend of weet ik veel wat te gaan beschouwen (dat is totaal jouw keuze) maar een beetje rekening houden met je thuissituatie mag wel vind ik. Dus gewoon lekker stappen, maar te allen tijde voorkomen dat je met iemand intiem wordt, of in iemands bed belandt ofzo. Vakantieliefdes zijn nogal vergankelijk namelijk.
Oud 20-07-2005, 22:03
deurbel
deurbel is offline
Die vakantie kan misschien duidelijkheid geven over je gevoelens? Als je hem ontzettend mist is het duidelijk dat je om hem geeft.. denk ik. Maar als je hem niet mist en de behoefte hebt om met anderen te zoenen/intiem te zijn dan ben je dus niet verliefd.
Oud 20-07-2005, 22:07
mara18
mara18 is offline
Maak hem gewoon duidelijk dat jij toch niet tot over je oren verliefd op hem bent. Dat lijkt toch alleszins niet het geval te zijn anders voel je dat wel.En je geeft duidelijk aan dat je wil weten wat je voelt ondanks dat je niet verliefd bent. Soulmates moeten daarom toch niet per sé een relatie beginnen. Dat heet gewoon uitermate goede vriendschap imo

Wel vind ik dat je duidelijk moet zijn tegenover hem en hem niet meer kussen ofzo. Schep zo min mogelijk verwarring. Hou het dan ook alleen bij die mentale band, des te meer omdat je weet dat hij wel meer verwacht.

Als je hem die duidelijkheid geeft, kan je dan ook op vakantie doen wat je wil
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 22:10
mara18
mara18 is offline
Citaat:
deurbel schreef op 20-07-2005 @ 23:03 :
Die vakantie kan misschien duidelijkheid geven over je gevoelens? Als je hem ontzettend mist is het duidelijk dat je om hem geeft.. denk ik. Maar als je hem niet mist en de behoefte hebt om met anderen te zoenen/intiem te zijn dan ben je dus niet verliefd.
Dat weet ze nu al min of meer aangezien ze spreekt over als vrijgezel op vakantie willen gaan en aandacht krijgen van jongens...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 22:14
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:18.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 23:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, ik heb beetje iets van: je hebt een leuke gast, wat wil je nou eigenlijk?

Maar ik herken het ook wel beetje. Had zelfs bij mijn droomvrouw iets van.... wow, ehh, is dit ze dan...

Beklemmend. Beetje. Tuurlijk. Maar probeer je er overheen te zetten.

Jij vind die gast leuk! Toch? Laat 'm dan niet lopen!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 01:32
poepdrol
poepdrol is offline
Doen wat je niet laten kunt, als je later spijt krijgt dan alsnog hem als vriendje claimen!

Start nog geen relatie, dan kan niemand je iets verwijten. Je weet zelf nog niet wat je voelt, dus vindt dat dan uit.

Neem niet te grote stappen, kijk bijvoorbeeld eerst hoe je je voelt nadat je iemand gezoend hebt. Stel dat je uiteindelijk je daarna heel slecht en schuldig voelt en denkt dat die jongen thusi toch wel eigenlijk heel leuk is dan moet je gewoon als je terug bent voor hem gaan!
Oud 21-07-2005, 07:36
Pim89
Pim89 is offline
Arrogante egoïst!

Nu met toelichting en wat genuanceerder;

Ik vind het zeer laag dat je als nota bene 19-jarige vrijgezel op vakantie wilt. Wordt eens volwassen!

En neem dan geen 'lover' cq. 'vriendje' als je los wilt gaan op vakantie.

Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 07:51
Verwijderd
tja als ik jou was zou ik gaan voor die gast. Wat is er nou leuker, een leuke vriend hebben of een scharrel die je alleen neemt vanwege je uiterlijk. Beter hou je je deze vakantie gewoon rustig, een vakantie is ook leuk zonder dat je iemand versierd/versierd wordt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 12:15
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
kappen met intiem doen bij hem. Hij vind jou leuk jij hem schijnbaar niet, of je bent er nog niet uit. Stop dan ook mee met hem te zoenen totdat je zelf weet wat je wil.. Dat is niet leuk tegenover hem.

en op vakantie gaan is wel goed. Ik weet niet hoelang je gaat. Als je hem in de vakantie vreselijk mis, dan voel je zeker wel wat voor hem. en als dat niet zo is, tsja dan moet je dat wel zeggen na je vakantie. Dat het niets kan worden tussen jullie en dat hij geen hoop moet hebben, dat hij denkt dat je ook wat met hem wilt..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 12:33
Dwarrelend Blad
Dwarrelend Blad is offline
Hier kom ik later op terug.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 13:01
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Dwarrelend Blad schreef op 21-07-2005 @ 13:33 :
Hier kom ik later op terug.