Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2005, 22:38
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Reverend schreef op 19-07-2005 @ 22:46 :
Het is een mening die uit feiten is voortgekomen.
nou....ik moet zeggen dat ik volges mij een lange tijd niet meer zo hard gelachen heb!
als je al niet eens doorhebt dat je spelfouten zit te maken over het hoofdonderwerp nog wel, dan vraag ik me al af hoe oud je bent. tenzij dat natuurlijk zogenaamd "zo hoort" tegewoordig, want dan is het natuurlijk kunst he mensen

en dan jouw so called "gefundeerde mening"
WHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

schitterend!!
weer een typisch voorbeeld van iemand die duidelijk niet doorheeft waar hij over praat
maar is goed hoor schat, wees maar blij met je gefundeerde mening.
als jij blij bent, ben ik ook blij.
toch nog iemand gelukkig
Oud 19-07-2005, 23:34
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 19-07-2005 @ 23:38 :
nou....ik moet zeggen dat ik volges mij een lange tijd niet meer zo hard gelachen heb!
Oud 20-07-2005, 00:00
Kaps
Kaps is offline
Kap nou met dat gelul.

Ondertussen willen we natuurlijk allemaal weten welke sletjes er nou zo geil vanalles laten zien voor de cam.
Daar gaat het namelijk om in het leven/ topic
Oud 20-07-2005, 13:21
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
EPD schreef op 20-07-2005 @ 01:00 :
Kap nou met dat gelul.

Ondertussen willen we natuurlijk allemaal weten welke sletjes er nou zo geil vanalles laten zien voor de cam.
Daar gaat het namelijk om in het leven/ topic
you're right.

in dat geval aangenaam voor u op het scherm ziet u de lettertekens ingetikt door een echte camgirl die zo geil vanalles laat zien voor de cam
Oud 20-07-2005, 13:26
XQseMe2
XQseMe2 is offline
leuke opmerking:

weet je hoeoeoeoeoeoeveel pm-etjes ik al binnen heb gekregen van mensen die wilde weten hoe het nou in zn werk ging, en waar ze me konden zien?

ik zei al tegen de laatste die me een pm stuurde, dat ik daar al geld voor moest vragen en zo popi als dat ik nu ineens ben door deze topic hahahahaha

mij hier een beetje zitten afkraken en afkeuren etc, en dan stilletjes toch nog vragen via pm op welke site ik nou werk en onder welke naam

dat noem ik nou humor!
maar van mij mogen ze hoor, ik zal geen namen noemen
Oud 20-07-2005, 14:00
cha0s
cha0s is offline
't is opzich wel de vraag wie 'r meer de n00b is; de mannen die er voor willen betalen of de opportunistische sle.. dames die daar op in springen.
Oud 20-07-2005, 14:07
poepdrol
poepdrol is offline
Mensen die wat laten zien voor de cam zijn echt zielige sletjes
Oud 20-07-2005, 14:20
juno
juno is offline
Maar wel slim als ze er geld voor krijgen! De kerels die ervoor betalen om genept te worden vind ik een stuk zieliger.
Oud 20-07-2005, 16:30
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 20-07-2005 @ 14:26 :

maar van mij mogen ze hoor, ik zal geen namen noemen
Och, ik wil er best voor uitkomen hoor, haha. Daar schaam ik me echt niet voor. En ik kom ook echt wel een keertje kijken

Ga zo door XQseMe2 (en anderen), en laat de zeur-n00bs maar zeuren!
Oud 20-07-2005, 16:56
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb geen cam, dus de mogelijkheid is er niet als de behoefte er al zou zijn. Maar ook de behoefte is er niet, ik zou me heel goedkoop voelen denk ik.

Mijn ex had wel een cam, en daar hebben we wel eens iets spannends mee proberen te doen. Maar dat werd uiteindelijk meer melig dan opwindend, en daarna had ik ook niet echt meer de behoefte om het nog eens uit te proberen.
Oud 20-07-2005, 16:58
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 20-07-2005 @ 15:20 :
Maar wel slim als ze er geld voor krijgen! De kerels die ervoor betalen om genept te worden vind ik een stuk zieliger.
Oud 20-07-2005, 18:02
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
juno schreef op 20-07-2005 @ 15:20 :
Second that. Die meisjes vind ik niet triest, maar wel de kerels die er naar kijken.
Oud 20-07-2005, 20:09
Verwijderd
Citaat:
.Pure schreef op 16-07-2005 @ 18:53 :
never. wel een of andere franse nerrrd die zn gangetje wilde gaan voor de webcam, rot toch op.
Bij mij ook, hoe heette die van jou?
Oud 20-07-2005, 21:48
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 20-07-2005 @ 19:02 :
Second that. Die meisjes vind ik niet triest, maar wel de kerels die er naar kijken.
Tja... dan vind ik nog altijd de kerels triester die hier heel hard roepen dat het zo verkeerd is, maar die vervolgens ondertussen wel met een handje onder het bureau naar camsites toe surfen...

Ik durf gewoon hardop te zeggen dat ik best eens wil gaan koekeloeren bij zo'n site...
Oud 20-07-2005, 23:14
Beyoned
Beyoned is offline
ik heb het ook wel es gedaan, maar dan met me vriendin.
Is toch alvast een vorm van spanning opbouwen voor de dag erna + heerlijk voor het slapen gaan
Oud 20-07-2005, 23:47
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 20-07-2005 @ 22:48 :
Tja... dan vind ik nog altijd de kerels triester die hier heel hard roepen dat het zo verkeerd is, maar die vervolgens ondertussen wel met een handje onder het bureau naar camsites toe surfen...
of pm-tjes sturen after worths....

kom er toch gewoon voor uit!
kan jou het nou bommen hoe andere mensen erover denken
het is menselijk hoor...je aangetrokken voelen tot mensen die je naakt voorbij ziet komen op welke manier dan ook, fantasieën hebben over sex, of voor mijn part continue denken aan sex, whatever!

serieus,
wij vrouwen denken wel ns van "mannen en hun sex de hele tijd....pffff, pathetic!" maar aan de andere kant hebben wij net zo goed zo onze dingetjes die we lekker vinden of leuk vinden als het op sex (fantasieën) aankomt.

weet je waarom andere mensen er moeilijk over doen??!
omdat er veel mensen zijn die er nog stééds niet voor uit durven te komen.
als die er niet meer moeilijk over doen, draait de rest ook vanzelf wel bij.
bedenk maar ns: vroeger was het al onfatsoenlijk als vrouwen hun hals en enkels lieten zien
nu lopen we in korte rokjes & korte mouwloze topjes over straat en in bikini op het strand

en waarom doen we daar ook niet meer moeilijk over?!
omdat we het normaal vinden. omdat het normaal is geworden daar mensen uiteindelijk voor zichzelf en hun mening erover uit durfden te komen en de rest vanzelf bijdraaide, daar er steeds minder mensen overbleven om tegen aan te zeuren dat het "niet netjes was" etc....
Oud 21-07-2005, 01:37
poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 21-07-2005 @ 00:47 :
of pm-tjes sturen after worths....

kom er toch gewoon voor uit!
kan jou het nou bommen hoe andere mensen erover denken
het is menselijk hoor...je aangetrokken voelen tot mensen die je naakt voorbij ziet komen op welke manier dan ook, fantasieën hebben over sex, of voor mijn part continue denken aan sex, whatever!

serieus,
wij vrouwen denken wel ns van "mannen en hun sex de hele tijd....pffff, pathetic!" maar aan de andere kant hebben wij net zo goed zo onze dingetjes die we lekker vinden of leuk vinden als het op sex (fantasieën) aankomt.

weet je waarom andere mensen er moeilijk over doen??!
omdat er veel mensen zijn die er nog stééds niet voor uit durven te komen.
als die er niet meer moeilijk over doen, draait de rest ook vanzelf wel bij.
bedenk maar ns: vroeger was het al onfatsoenlijk als vrouwen hun hals en enkels lieten zien
nu lopen we in korte rokjes & korte mouwloze topjes over straat en in bikini op het strand

en waarom doen we daar ook niet meer moeilijk over?!
omdat we het normaal vinden. omdat het normaal is geworden daar mensen uiteindelijk voor zichzelf en hun mening erover uit durfden te komen en de rest vanzelf bijdraaide, daar er steeds minder mensen overbleven om tegen aan te zeuren dat het "niet netjes was" etc....

Je denkt echt dat je wat van de wereld begrijpt?

Newsflash: jij behoort niet tot de mensen die zo begenadigd zijn dat ze dergelijke uitspraken over de mensen die op deze aardkloot rondlopen hard kan maken.

Ga maar lekker je lichaam showen, je kan duidelijk niet met je hersenen je poen binnenhalen.
Oud 21-07-2005, 08:55
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Ik ben meer voor de vrijwilligers
Oud 21-07-2005, 10:02
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 21-07-2005 @ 02:37 :
Je denkt echt dat je wat van de wereld begrijpt?

Newsflash: jij behoort niet tot de mensen die zo begenadigd zijn dat ze dergelijke uitspraken over de mensen die op deze aardkloot rondlopen hard kan maken.

Ga maar lekker je lichaam showen, je kan duidelijk niet met je hersenen je poen binnenhalen.
Klinkt als een kloon van Poesiefox .. oh sorry, Juno heet ze nu.

Wat is 't met gefrustreerde huisvrouwen met persoonlijkheids stoornissen en het sexualiteit forum.
Oud 21-07-2005, 17:38
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-07-2005 @ 11:02 :

Wat is 't met gefrustreerde huisvrouwen met persoonlijkheids stoornissen en het sexualiteit forum.
mensen mensen...
kalm maar!

ik doe wat ik kan om anderen te begrijpen, ik wil anderen graag begrijpen en ja ik ben menselijk, dus kan best zijn dat ik daar ook wel ns in tekort schiet.

jammer dat ik de indruk moet krijgen van jullie dat jullie maar ervoor kiezen kortzichtig te WILLEN blijven en niet ook ns ff naar de wereld proberen te kijken door de ogen van iemand anders.

ik zal zeker me lichaam showen als ik daar zin in heb jah!
blijkbaar is het niet goed genoeg voor jullie, maar ik zal daar echt niet mee zitten want ik doe het niet voor jullie, ik doe het voor mezelf.
en miss ben ik ook niet slim genoeg daar ik niet met mijn hersenen poen kan verdienen zoals zo leuk geformuleerd wordt.

maar als dat zo is bijdehantje,
kun jij me dan vertellen waarom ik dan toch echt zo GODSVERGETEND VEEL GELD VERDIEN EN AL VERDIEND HEB?????????
Oud 21-07-2005, 17:40
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Pssst... misschien zijn ze daar juist wel jaloers op
Oud 21-07-2005, 17:55
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 21-07-2005 @ 18:38 :
GODSVERGETEND VEEL GELD VERDIEN EN AL VERDIEND HEB?????????
en dat terwijl je er niet uitziet
Oud 21-07-2005, 18:27
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 21-07-2005 @ 18:38 :
kun jij me dan vertellen waarom ik dan toch echt zo GODSVERGETEND VEEL GELD VERDIEN EN AL VERDIEND HEB?????????
Er zijn 100 keer zoveel gefrustreerde mannen?
Oud 21-07-2005, 22:08
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 21-07-2005 @ 18:55 :
en dat terwijl je er niet uitziet
precies!

Citaat:
Marcade schreef op 21-07-2005 @ 19:27 :
Er zijn 100 keer zoveel gefrustreerde mannen?
nou,
my point exactly.
kijk, poepdrol kan wel zeggen dat ik alleen maar met mijn lichaam geld kan verdienen en niet met mijn hersenen (lees hieronder)

Citaat:
maar ik maak juist gebruik van die mannen die gefrustreerd zijn volges marcade, dat is toch juist wel je hersenen gebruiken lijkt mij.
kijk, ik weet dat die mannen daar zijn out there, dus ik speel erop in door dit werk te doen, en raar maar waar:
ik verdien er nog ns erruhg goed mee ook!

tuurlijk kan ik een andere baan nemen, zo'n lekker saai kantoorbaantje van 8 tot 5, of een baan waarin je alleen maar achter de bar staat. sure, dat zal vast heel gezellie zijn, maar ik kies ervoor om lekker thuis te werken, om mijn eigen tijden te bepalen, om te laten zien wat ik bepaal, en om daar ook nog ns asociaal veel voor te vangen!

dát is nou ook je hersens gebruiken...als je situaties uitbuit for your personal gain

en MaxiCosy,
dat die lui jaloers zijn , dat wist ik al...
en het leuke is: als ze gaan ontkennen dat ze jaloers zijn en/of er tegenin gaan door domme opmerkingen te gaan maken naar mij, bevestigen ze dit juist alleen maar!
ze zullen zichzelf alleen maar in een nauwere positie werken....
Oud 21-07-2005, 22:40
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 21-07-2005 @ 23:08 :
nou,
my point exactly.
kijk, poepdrol kan wel zeggen dat ik alleen maar met mijn lichaam geld kan verdienen en niet met mijn hersenen (lees hieronder)

maar ik maak juist gebruik van die mannen die gefrustreerd zijn volges marcade, dat is toch juist wel je hersenen gebruiken lijkt mij.
Ik heb niets tegen prostituees en denk dat de maatschappij niet zonder ze kan. Ik heb zelfs niks tegen wat je doet; hoewel er gewoon mindere kanten aan zitten. Carriere gewijs en eventueel stalkers en dergelijke.

Maar ik heb wel iets tegen de manier waarop je in dit topic loopt te verkondigen hoe geweldig het wel niet is en dat we allemaal wel jaloers zijn.

Ik zou niet echt trots zijn om geld te verdienen door mijn lichaam tentoon te stellen aan 100en geile mannen die 't vrij weinig kunnen schelen wie, hoe of wat je bent; bijna elke meid (dom/onopgeleid/zwakbegaafd) kan dit, zolang je maar een kut hebt, in principe. t'is niet voor niets een van de oudse beroepen van de wereld.
Oud 21-07-2005, 22:49
juno
juno is offline
Het is geen hoer Marcade. Niemand kan haar aanraken, ze mogen alleen toekijken en het is allemaal nog nep ook. Ze acteert voor een publiek van een enkele toeschouwer, en daar doet ze niemand kwaad mee, dus hou even je fatsoen.
Oud 21-07-2005, 23:30
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
juno schreef op 21-07-2005 @ 23:49 :
Het is geen hoer Marcade. Niemand kan haar aanraken, ze mogen alleen toekijken en het is allemaal nog nep ook. Ze acteert voor een publiek van een enkele toeschouwer, en daar doet ze niemand kwaad mee, dus hou even je fatsoen.
Waar de neuk slaat dit nou weer op. Teveel gedronken oid?
Oud 21-07-2005, 23:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-07-2005 @ 11:02 :
.
is Juno de vroegere poesiefox? Aaargh, dat wist ik niet eens...
Oud 22-07-2005, 02:37
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-07-2005 @ 23:40 :
Ik heb niets tegen prostituees en denk dat de maatschappij niet zonder ze kan. Ik heb zelfs niks tegen wat je doet; hoewel er gewoon mindere kanten aan zitten. Carriere gewijs en eventueel stalkers en dergelijke.

Maar ik heb wel iets tegen de manier waarop je in dit topic loopt te verkondigen hoe geweldig het wel niet is en dat we allemaal wel jaloers zijn.

Ik zou niet echt trots zijn om geld te verdienen door mijn lichaam tentoon te stellen aan 100en geile mannen die 't vrij weinig kunnen schelen wie, hoe of wat je bent; bijna elke meid (dom/onopgeleid/zwakbegaafd) kan dit, zolang je maar een kut hebt, in principe. t'is niet voor niets een van de oudse beroepen van de wereld.
dat klopt jah.
iedereen kan het.

maar waarom zou ik er niet trots op mogen zijn dat ik voor mezelf durf uit en op te komen terwijl dit juist 1 van de meest gevoelige onderwerpen is uit de geschiedenis??
dáár ben ik trots op!

en ik verkondig hoe geweldig het is..jah doe ik ook jah, vanwege bovenstaande reden.
I don't give a shit hoe mensen over me denken, ik ben het zelfs zat hoe mensen hierover denken, mensen die al een vooroordeel of een mening hebben klaarstaan terwijl ze 9 van de 10 er niet over nagedacht hebben!
tuurlijk geldt dat niet voor iedereen, nee duhh, dat kan ik ook nog wel op me vingers uittellen, maar ik spreek dan ook in het ALGEMEEN , iets wat ook velen hier op dit forum nog niet schijnen door te hebben ofzo.

en er zijn nou eenmaal mensen die wél jaloers zijn.
mensen die op het forum een grote bek hebben maar in het echt eigelijk heel klein worden door stiekem een pm te sturen om erachter te komen "hoe het nou eigelijk zit" , of op welke site ik zit , hoeveel ik verdien en gazonogmaardoor!

en dat my friend, is wél een feit!
lekker boeiend hoe ik dan reageer op dit topic.

en zit toch ook niet zo te zeiken over Juno of poesiefox, ze is ook maar een mens. zij probeert ook gewoon haar mening neer te zetten zonder anderen voor het hoofd te stoten, maar tegewoordig schijnen velen al zeer snel op hun teentjes getrapt te zijn!
laat t nou toch gewoon een x varen mensen, grow up
Oud 22-07-2005, 10:16
Envy
Envy is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 22-07-2005 @ 03:37 :
grow up
Oud 22-07-2005, 11:39
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
wel denk ik dat het goed is als XQseMe2 een gratis sessie doet voor members van scholieren.com

De reden hiervoor ben ik nog aan het versinnen trouwens
Oud 22-07-2005, 11:45
juno
juno is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-07-2005 @ 23:40 :

Hier doelde ik op. De link die jij hier legde tussen je lichaam tentoonstellen en het oudste beroep ter wereld, de wat mij betreft onterecht is.

Kijk, het zou mijn keuze ook niet zijn, maar dat is omdat het werk mij niet leuk lijkt om te doen, netzomin als ik profvoetballer of chemisch analyst of professioneel belegger zou willen worden, maar als zij het wil heeft niemand het recht haar daarop aan te vallen.
Oud 22-07-2005, 12:49
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 22-07-2005 @ 12:39 :
wel denk ik dat het goed is als XQseMe2 een gratis sessie doet voor members van scholieren.com

De reden hiervoor ben ik nog aan het versinnen trouwens
lolbroek...
Oud 22-07-2005, 12:55
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 22-07-2005 @ 12:45 :
Kijk, het zou mijn keuze ook niet zijn, maar dat is omdat het werk mij niet leuk lijkt om te doen, netzomin als ik profvoetballer of chemisch analyst of professioneel belegger zou willen worden, maar als zij het wil heeft niemand het recht haar daarop aan te vallen.
dank je...

Ik vind het gewoon leuk om te doen, laat mij toch lekker
wat maakt het nou uit als ik dat wil doen, je hoeft er toch niet naar te kijken? het is toch niet iets dat in de grondwet als verplicht staat aangegeven om naar te kijken zodra je je computer aanzet??
NOU DAN!

als je het nix vindt, draai je je koppie maar weer lekker om en ga je verder waar je voorheen mee bezig was.
Oud 22-07-2005, 13:13
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 22-07-2005 @ 13:49 :
lolbroek...
Ach ja, niet geschoten is altijd mis

En ja, wie weet hap je nog als ik wel met een reden kom
(je bent niet blond dus kleine kans )
Oud 22-07-2005, 13:19
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 22-07-2005 @ 14:13 :
Ach ja, niet geschoten is altijd mis

En ja, wie weet hap je nog als ik wel met een reden kom
(je bent niet blond dus kleine kans )
moet steeds harder lache om je
houweh zo, is positief

*om ff LEKKER arrogant te klinken! *
Oud 22-07-2005, 15:06
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 22-07-2005 @ 14:19 :
houweh zo, is positief
Zou graag door willen gaan met de clown uithangen, alleen ben ik bang dat andere mensen boos worden dat we te veel offtopic gaan

*blijf het cool vinden dat ik je pak op je uiterlijk, en dat ik er mee weg kom *
Oud 22-07-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 22-07-2005 @ 14:19 :
Laat ons ook eens lachen en post wat foto's dan
Oud 22-07-2005, 17:13
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 22-07-2005 @ 16:06 :
Zou graag door willen gaan met de clown uithangen, alleen ben ik bang dat andere mensen boos worden dat we te veel offtopic gaan

*blijf het cool vinden dat ik je pak op je uiterlijk, en dat ik er mee weg kom *
dacht je soms dat ik mezelf super gweldig eruit vind zien dan?
think again
Oud 22-07-2005, 17:25
Igorrrai
Igorrrai is offline
Wat was die site ook alweer?
Oud 22-07-2005, 17:36
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 22-07-2005 @ 18:13 :
think again
Jij bent cool

Als ik mezelf er niet te cool voor had gevonden, dan was ik gaan proberen je te versieren
Oud 22-07-2005, 17:52
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 22-07-2005 @ 18:25 :
Wat was die site ook alweer?
een site waar je minimaal 18 jaar voor moest zijn misschien?

Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 17:55.
Oud 22-07-2005, 17:53
Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 22-07-2005 @ 18:52 :
dat was een site waar je minimaal 18 jaar voor moest zijn...
Kut zeg onder m'n naam staat 11.

En in m'n paspoort staat wat andesr.
Oud 22-07-2005, 17:53
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 22-07-2005 @ 18:36 :
Jij bent cool

Als ik mezelf er niet te cool voor had gevonden, dan was ik gaan proberen je te versieren
hah!

en als ik niet zo cool was geweest als dat jij had gevonden...nee, dat zinnetje werkt niet...dan had ik er nog niet op in gegaan
ben al gezegend in dat opzicht

*LOL*
Oud 22-07-2005, 17:56
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 22-07-2005 @ 18:53 :
Kut zeg onder m'n naam staat 11.

En in m'n paspoort staat wat andesr.
sure

sja, das het nadeel als je je leeftijd niet wil aangeven en dan maar voor zo'n actie kiest
Oud 22-07-2005, 17:57
Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 22-07-2005 @ 18:56 :
sure

sja, das het nadeel als je je leeftijd niet wil aangeven en dan maar voor zo'n actie kiest
Ok, komt ie.
Oud 22-07-2005, 18:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 22-07-2005 @ 18:53 :
hah!

en als ik niet zo cool was geweest als dat jij had gevonden...nee, dat zinnetje werkt niet...dan had ik er nog niet op in gegaan
ben al gezegend in dat opzicht

*LOL*
Zie je wel dat mannen niet alleen op uiterlijk letten
(zou je natuurlijk zien dat je lesbo bent )

En ja, internet daten blijft niet cult, en dat ga ik zo houden

Haha, nu een link bitte
Oud 22-07-2005, 18:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 22-07-2005 @ 19:07 :
Zie je wel dat mannen niet alleen op uiterlijk letten
(zou je natuurlijk zien dat je lesbo bent )

En ja, internet daten blijft niet cult, en dat ga ik zo houden

Haha, nu een link bitte
Dude, ik ga een schrift kopen en al jouw posts noteren, je bent mijn held .
Oud 22-07-2005, 18:58
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 22-07-2005 @ 19:07 :
Haha, nu een link bitte
*heeft het adres al en zegt het lekker niet want vreest dat ie XQseme2 anders nog niet ziet omdat haar site overbelast zal zijn*

Citaat:
XQseMe2 schreef op 22-07-2005 @ 18:13 :
think again
*heeft al even archiefbeelden bekeken en vindt er niks mis mee*

En wat ik nog over de discussie wil zeggen: Helaas trek ik niet zoveel bezoekers, dus is het voor mij niet lucratief genoeg. Anders had ik me vandaag ook nog aangemeld!
Oud 22-07-2005, 19:27
juno
juno is offline
Nou ben ik toch benieuwd hoeveel drukker XQseMe2 het heeft gekregen op haar site na deze hele discussie.
Topic gesloten

Regels voor berichten