Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2005, 00:33
Verwijderd
Nu moet ik zeggen dat ik in dit geval niet zomaar geloof dat ze een excuus nodig hadden. Het is immers wel bekend dat over het algemeen dergelijke regimes niet eens een excuus verzinnen om homo's om te brengen. Er is gewoon een apart delict 'sodomie' en dat behoeft geen nadere motivering.

Neemt natuurlijk niet weg dat het strafbaar stellen van homoseksualiteit natuurlijk sowieso achterlijk is, dat het ophangen van mensen achterlijk is en dat het martelen van mensen ook nog eens achterlijk is. Driewerf achterlijk!
Advertentie
Oud 23-07-2005, 00:33
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 23-07-2005 @ 01:30 :
In zijn belevingswereld wel.
Ik gebruik dat simpelweg als term om discriminerend handelen mee samen te vatten, en het feit dat jij loopt te hakken op de Van Dale definitie veranderd niets aan het feit dat dit weinig anders dan een dubbele brute moord is, gepleegt door een totalitair regime dat werkelijk het doodschoppen niet waard is.
Oud 23-07-2005, 11:28
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-07-2005 @ 01:33 :
Nu moet ik zeggen dat ik in dit geval niet zomaar geloof dat ze een excuus nodig hadden. Het is immers wel bekend dat over het algemeen dergelijke regimes niet eens een excuus verzinnen om homo's om te brengen. Er is gewoon een apart delict 'sodomie' en dat behoeft geen nadere motivering.

Neemt natuurlijk niet weg dat het strafbaar stellen van homoseksualiteit natuurlijk sowieso achterlijk is, dat het ophangen van mensen achterlijk is en dat het martelen van mensen ook nog eens achterlijk is. Driewerf achterlijk!
Nouja:

"On 19 July 2005, an 18-year-old, identified only as A. M. and a minor, Mahmoud A, were publicly hanged in the north-eastern city of Mashhad. According to reports, they were convicted of sexual assault on a 13-year-old boy and had been detained 14 months ago. Prior to their execution, the two were also given 228 lashes each for drinking, disturbing the peace and theft.

Prior to this, on 13 July 2005, Ali Safarpour Rajabi, aged 20, was hanged for killing Hamid Enshadi, a police officer in Poldokhtar. Amnesty International recorded his death sentence as having been passed in February 2002, when he was 17 years old, and believes his crime may have been committed when he was only 16 years old.

As a state party to the International Convention on Civil and Political Rights (ICCPR) and the Convention on the Rights of the Child (CRC), Iran has undertaken not to execute anyone for an offence committed when they were under the age of 18.

For the past four years, the Iranian authorities have been considering legislation that would prohibit the use of the death penalty for offences committed by persons under the age of 18. Under Article 1210(1) of Iran’s Civil Code, the ages of 15 lunar years for boys and nine lunar years for girls are set out as the age of criminal responsibility.
"
http://web.amnesty.org/library/Index/ENGMDE130382005
Oud 23-07-2005, 11:32
Gatara
Gatara is offline
Ook dit vind ik schandalig:

Justitie Iran 'gijzelt' vader dissident

Door onze correspondent Thomas Erdbrink

TEHERAN, 13 SEPT. Een Iraanse veiligheidsdienst probeert een naar Nederland gevluchte Iraanse webdagboekschrijver onder druk te zetten wegens zijn kritische internet-activiteit.

Woensdag werd daarom de vader van weblogger Sina Motallebi (31) in Teheran gevangen genomen, zo is dit weekeinde bekend geworden. Vader Saeed Motallebi (62) werd door de leden van de 'Amaken'-dienst in zijn woning gearresteerd. De Amaken staat onder leiding van het conservatieve Iraanse justitiële apparaat en heeft als taak 'het bevorderen van het Goede en voorkomen van het Kwade'.

Het is de eerste keer sinds jaren in Iran dat een familielid van een criticus wordt opgepakt om ongewenste meningen in te dammen.
http://www.nrc.nl/buitenland/artikel/1095054679471.html
Oud 23-07-2005, 11:39
Verwijderd
We gaan fijn weer terug naar de 17e eeuw.
Oud 23-07-2005, 11:40
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hihihi, malle Iraniërs.
Oud 23-07-2005, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-07-2005 @ 12:28 :
For the past four years, the Iranian authorities have been considering legislation that would prohibit the use of the death penalty for offences committed by persons under the age of 18. Under Article 1210(1) of Iran’s Civil Code, the ages of 15 lunar years for boys and nine lunar years for girls are set out as the age of criminal responsibility.
Wauw, het concept dat strafrechtelijke aansprakelijkheid samenhangt met iemands geestelijke gesteldheid en dus leeftijd heeft zelfs daar voet aan de grond gekregen? Ik sta versteld. Alleen jammer dat, zoals wel te verwachten viel, de strafrechtelijke aansprakelijkheid voor meisjes op een veel jongere leeftijd begint. Ik zie daar het nut ook niet van in. Zal wel weer zo'n uitvinding zijn om vrouwen eerder en harder te kunnen aanpakken.

Dat ze de doodstraf willen afschaffen voor minderjarigen is natuurlijk een stap in de goede richting, maar het is nog lang niet genoeg. Een 'symbool van goede wil' of een 'gebaar' is niet genoeg om te maskeren dat het nog steeds gaat om een achterlijk, middeleeuws regime, waar de notie van mensenrechten en vrijheid van het individu nog niet is doorgedrongen. Ze hebben nog een heel lange weg te gaan.
Oud 23-07-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-07-2005 @ 01:33 :

Idd, Sodomie is hardstikke verboden.
Oud 23-07-2005, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-07-2005 @ 23:26 :
Iraanse jongens opgehangen

Twee jongens van 19 en 17 jaar zijn in Iran opgehangen omdat ze seks met elkaar hebben gehad. De executie volgde na voorarrest van meer dan een jaar, waarbij de twee vrienden volgens hun advocaat uitgebreid zijn gefolterd en mishandeld.

Volgens mensenrechtenorganisaties zijn er in Iran sinds de ayatollahs in 1979 aan de macht kwamen, meer dan 4.000 homo's en lesbiennes om het leven gebracht. Peter Thatchell van de Britse homobelangenvereniging OutRage vindt dat het hoog tijd wordt dat de westerse wereld in actie komt.

"Iran moet worden erkend als een paria-staat en als zodanig worden behandeld. Het is één grote openluchtgevangenis. Wij roepen alle landen op hun diplomatieke banden met dit regime te verbreken en handelssancties in te stellen."

http://www.gaykrant.nl/index.php?id=...t&bericht=1355

Wat vind je van de uitspraak van Peter Thatchell? Wat kunnen wij als Nederlanders doen? Moeten wij iets doen? Zoja/nee, waarom (niet)?
Als Thatchell consequent is roept hij ook op totdezelfde acties tegen de VS. De Heer bush is immers ook anti-homo.
Oud 23-07-2005, 12:45
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-07-2005 @ 13:35 :
Als Thatchell consequent is roept hij ook op totdezelfde acties tegen de VS. De Heer bush is immers ook anti-homo.
Dat is een waardeloos argument, aangezien organisaties voor rechten voor homo's inderdaad tegen de neocon regering zijn, en de relevantie daarvan met deze discussie nul is.

Maar ja, er moeten vingertjes gewezen worden naar 'het westen', anders wordt het te pijnlijk, dat kan ik ook wel weer begrijpen.
Oud 23-07-2005, 12:46
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 23-07-2005 @ 13:45 :
Dat is een waardeloos argument, aangezien organisaties voor rechten voor homo's inderdaad tegen de neocon regering zijn, en de relevantie daarvan met deze discussie nul is.

Maar ja, er moeten vingertjes gewezen worden naar 'het westen', anders wordt het te pijnlijk, dat kan ik ook wel weer begrijpen.
nee. Thatchell moet niet hypocriet zijn.
Oud 23-07-2005, 12:52
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-07-2005 @ 13:46 :
Aldus sprak meneer iraniers-mogen-moorden-want-bush-is-ook-geen-heilige.

Right back at you dus.
Oud 23-07-2005, 12:54
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 23-07-2005 @ 13:52 :
Aldus sprak meneer iraniers-mogen-moorden-want-bush-is-ook-geen-heilige.

Right back at you dus.
Laat maar bewijs zien dat ik dat gezegd heb. leugenaar.
Oud 23-07-2005, 12:58
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-07-2005 @ 13:54 :
Laat maar bewijs zien dat ik dat gezegd heb. leugenaar.
hehehe, bij ontbreken voor bewijs voor de aanklacht wegens verkrachting is de moord/executie volledig op basis van hun homoseksualiteit, ik zie je dat verder nergens afkeuren, het enige dat je impliciet zegt is dat er geen sancties tegen Iran mogen zijn zonder dat er ook sancties tegen de VS worden genomen.

Met dat soort 'maar'-kanttekeningen verdedig je het Iraanse beleid aangezien je veel minder ernstige zaken ermee wilt vergelijken.
Oud 23-07-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-07-2005 @ 13:46 :
Het verschil is dat homo's in de VS niet zonder enige schroom in het openbaar worden geëxecuteerd alleen omdat ze homo's zijn. Dat Bush zelf homoseksualiteit onnatuurlijk vindt en strijdt het homohuwelijk weer af te schaffen maakt Thatchell niet ineens hypocriet, aangezien het hem er niet zozeer om gaat dat men in Iran een hekel heeft aan homo's, maar om het feit dat ze daar zonder blikken of blozen op een barbaarse manier om het leven worden gebracht.
Oud 23-07-2005, 13:04
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 23-07-2005 @ 13:58 :
hehehe, bij ontbreken voor bewijs voor de aanklacht wegens verkrachting is de moord/executie volledig op basis van hun homoseksualiteit, ik zie je dat verder nergens afkeuren, het enige dat je impliciet zegt is dat er geen sancties tegen Iran mogen zijn zonder dat er ook sancties tegen de VS worden genomen.

Met dat soort 'maar'-kanttekeningen verdedig je het Iraanse beleid aangezien je veel minder ernstige zaken ermee wilt vergelijken.
Ik weet niet wat de precieze situatie is om daar een goed oordeel over te kunnen vellen.

Waarom het Iraanse volk lijden onder de daden van haar regering?

Met die acties pak je de regering niet hoor.
Oud 23-07-2005, 13:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-07-2005 @ 14:02 :
Het verschil is dat homo's in de VS niet zonder enige schroom in het openbaar worden geëxecuteerd alleen omdat ze homo's zijn. Dat Bush zelf homoseksualiteit onnatuurlijk vindt en strijdt het homohuwelijk weer af te schaffen maakt Thatchell niet ineens hypocriet, aangezien het hem er niet zozeer om gaat dat men in Iran een hekel heeft aan homo's, maar om het feit dat ze daar zonder blikken of blozen op een barbaarse manier om het leven worden gebracht.
Wat heeft het Iraanse volk dan gedaan dat ze gestraft moeten worden voor wat hun regering gedaan heeft?
Oud 23-07-2005, 13:06
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-07-2005 @ 14:04 :
Waarom het Iraanse volk lijden onder de daden van haar regering?

Met die acties pak je de regering niet hoor.
Ik weet wel zeker van wel, en aangezien we geen alternatieven hebben moet het maar zo.

Ik kan me bijvoorbeeld herinneren dat de laatste keer dat een leider ten val werd gebracht door een andere methode dan zware economische sancties waarmee de mensen worden getroffen, jij daar ook fanatiek tegen was, dus dat illustreerd maar weer hoe het een noodzakelijk kwaad kan zijn dat de Iraniers zouden lijden onder die sancties.
Oud 23-07-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner:
Wat heeft het Iraanse volk dan gedaan dat ze gestraft moeten worden voor wat hun regering gedaan heeft?.
Een regering vertegenwoordigt als het goed is het volk. Daarom gaan diplomatieke contacten ook via regeringen van landen. Als in een land iets vreselijks gebeurt wordt dat dus de regering aangerekend. In dit geval is het nota bene een handeling van een staatsorgaan (rechtspraak). Dan is het niet verwonderlijk dat de Iraanse regering erop wordt aangesproken en dat eventueel sancties worden afgekondigd.

Het idee erachter is dat het land dan te lijden heeft, dat de regering het nodige verantwoordelijkheidsgevoel aan de dag legt en om haar volk te sparen doet wat de voorwaarden van de sancties verlangen. Maarja, in dit geval doet de Iraanse regering toch wel waar ze zin in heeft, aangezien ze niet democratisch gelegitimeerd is en het ze toch niet kan verrotten hoe geisoleerd ze komt te staan of hoe erg haar volk lijdt.
Oud 23-07-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 23-07-2005 @ 14:06 :
Ik weet wel zeker van wel, en aangezien we geen alternatieven hebben moet het maar zo.

Ik kan me bijvoorbeeld herinneren dat de laatste keer dat een leider ten val werd gebracht door een andere methode dan zware economische sancties waarmee de mensen worden getroffen, jij daar ook fanatiek tegen was, dus dat illustreerd maar weer hoe het een noodzakelijk kwaad kan zijn dat de Iraniers zouden lijden onder die sancties.
heb je het over Irak?

Die heeft zowel economische sancties en militaire aanvallen ondergaan. Dat is idd niet de oplossing. De enige die daarmee getroffen wordt is het volk.

De gehieme diensten zijn toch zo machtig? De Cia en mossad enz? Dan zorgen die toch dat die regering valt? Deznoods leggen ze die om.
Oud 23-07-2005, 13:10
Verwijderd
Oh, nu heeft buitenlands ingrijpen door assassinatie van een president ineens wel de goedkeuring? Als de regeringsleider van Iran claimt dat hij de steun van het volk heeft, dan moet hij ook voor de gang van zaken in zijn land verantwoording afleggen als dat nodig is en bereid zijn dat uit te leggen aan zijn eigen volk. Als hij tenminste een man is die daadwerkelijk uit ideologie een land wil leiden zoals hij denkt dat het beste is (wat ik ernstig betwijfel).
Oud 23-07-2005, 13:14
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-07-2005 @ 14:10 :
Oh, nu heeft buitenlands ingrijpen door assassinatie van een president ineens wel de goedkeuring? Als de regeringsleider van Iran claimt dat hij de steun van het volk heeft, dan moet hij ook voor de gang van zaken in zijn land verantwoording afleggen als dat nodig is en bereid zijn dat uit te leggen aan zijn eigen volk. Als hij tenminste een man is die daadwerkelijk uit ideologie een land wil leiden zoals hij denkt dat het beste is (wat ik ernstig betwijfel).
Ik denk niet dat Iraanse volk er wakker van ligt als hun president wordt vermoord.

En moord hoeft niet per se. De geheime diensten kunnen zo'n leider ook uit het zadel wippen door een coupe te regelen.
Oud 23-07-2005, 13:54
Verwijderd
Daar mogen ze dan wel eens mee opschieten, want de grotendeels piepjonge Iraanse bevolking heeft zijn buik vol van die achterlijke baardmansen in de Raad van Hoeders.
Oud 23-07-2005, 14:49
haplo
haplo is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 22-07-2005 @ 23:39 :
Het is goed dat de Iraanse regering attent op de verspreiding van AIDS hebben gereageerd. Sodomie is not done.
Psst, geheimpje niet verder vertellen hoor, maar AIDS wordt niet enkel verspreid door homoseksuelen.

Maar jouw idee van een attente reactie is dus iedereen met AIDS ophangen?
Oud 23-07-2005, 14:53
juno
juno is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-07-2005 @ 14:05 :
Wat heeft het Iraanse volk dan gedaan dat ze gestraft moeten worden voor wat hun regering gedaan heeft?
Omdat ze erop gestemd hebben, misschien? ( zie de laatste verkiezingsuitslag waar de gematigden het onderspit hebben moeten delven)
Oud 23-07-2005, 15:03
MickeyV
MickeyV is offline
Was er geen verkiezingsfraude in het spel? Je weet het natuurlijk nooit met die islamitische lolbroeken. Ik zou er niets op tegen hebben als Bush z'n legertje daar ook eens op af stuurde, ongeacht gezeur over volkenrecht.
Oud 23-07-2005, 15:06
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
juno schreef op 23-07-2005 @ 15:53 :
Omdat ze erop gestemd hebben, misschien? ( zie de laatste verkiezingsuitslag waar de gematigden het onderspit hebben moeten delven)
Dan zijn volgens jou de aanvallen op Amerikaanse/Britse/Spaanse/Israelische vervoermiddelen/gebouwen ook zeker gerechtvaardigt.
Oud 23-07-2005, 15:12
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 23-07-2005 @ 16:03 :
Was er geen verkiezingsfraude in het spel? Je weet het natuurlijk nooit met die islamitische lolbroeken. Ik zou er niets op tegen hebben als Bush z'n legertje daar ook eens op af stuurde, ongeacht gezeur over volkenrecht.
En dat is dan student Nederlands recht. Waar gaat de wereld heen.
Oud 23-07-2005, 15:16
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 23-07-2005 @ 16:12 :
Recht is geen religie.
Oud 23-07-2005, 15:18
MickeyV
MickeyV is offline
Het zou overigens wel interessant zijn. The clash of civilisations. En daarna, als het goed is, een wereld geheel op westerse leest geschoeid. Een mooi ideaal.
Oud 23-07-2005, 15:22
Levitating Nun
Citaat:
MickeyV schreef op 23-07-2005 @ 16:18 :
Het zou overigens wel interessant zijn. The clash of civilisations. En daarna, als het goed is, een wereld geheel op westerse leest geschoeid. Een mooi ideaal.
Een Huntington/Fukuyama-synthese?
Oud 23-07-2005, 15:27
juno
juno is offline
Citaat:
Een man naar mijn hart. Wanneer gaan we trouwen?
Oud 23-07-2005, 15:29
juno
juno is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 23-07-2005 @ 16:06 :
Dan zijn volgens jou de aanvallen op Amerikaanse/Britse/Spaanse/Israelische vervoermiddelen/gebouwen ook zeker gerechtvaardigt.
Huh?
Oud 23-07-2005, 15:44
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-07-2005 @ 16:22 :
Sorry, maar ik ben geen filosoof.

Maar je begrijpt wat ik bedoel. Japan bijv. is westers genoeg.
Oud 23-07-2005, 15:45
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
juno schreef op 23-07-2005 @ 16:29 :
Huh?
Ja, dat is een interessante gedachtesprong.
Oud 23-07-2005, 15:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-07-2005 @ 13:35 :
Ik heb Bush nog geen homo's op zien hangen.
Oud 23-07-2005, 16:10
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-07-2005 @ 14:14 :
De geheime diensten kunnen zo'n leider ook uit het zadel wippen door een coupe te regelen.
heel erg jaren 70 maar ik denk niet dat de geheime dienst van Iran trek heeft in een coupe. Waarschijnlijk zijn ze dan zelf ook het figuurlijke haasje
Oud 23-07-2005, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 23-07-2005 @ 16:12 :
Ha, recht leidt echt niet automatisch tot bepaalde denkbeelden. Het leidt er veeleer toe dat je je gedachten logisch kunt ordenen, maar dat is geen enkele garantie voor de uitkomst. Ook de LPF telt juristen.
Oud 23-07-2005, 16:27
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
haplo schreef op 23-07-2005 @ 15:49 :
Psst, geheimpje niet verder vertellen hoor, maar AIDS wordt niet enkel verspreid door homoseksuelen.

Maar jouw idee van een attente reactie is dus iedereen met AIDS ophangen?
Feiten slijten aan mujahideen is als bouwen op drijfzand, maar het is een moedige poging van je.
Oud 23-07-2005, 18:00
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 23-07-2005 @ 00:21 :
Oh ja, stronk, zou je nu de TS niet moeten betichten van het alles wat anti-Iran ( dus pro-israel) is klakkeloos over te nemen, en er zelfs een heel topic aan wijden?
Dat de staatsmedia beweren dat de twee opgehangen jongens zich alvorens hebben schuldig gemaakt aan pedofilie, maakt de zaak niet minder relevant ivm de groffe schendingen van de mensenrechten in Iran.

Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-07-2005 @ 14:10 :

De gehieme diensten zijn toch zo machtig? De Cia en mossad enz? Dan zorgen die toch dat die regering valt? Deznoods leggen ze die om.
Het ombrengen van staatshoofden is, dacht ik, verboden door de Geneefse Conventies. Dus als je dat goedkeurt, keur je Abu Ghraib ook goed.
Tevens speelt dit een Amerikaanse interventie in de kaart, misschien kan Bush nu zelfs rekenen op de steun van progressieven voor een oorlog tegen Iran

Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-07-2005 @ 16:22 :
Dat zou wel grappig zijn, aangezien de theses van beide heren elkaar wederzijds uitsluiten.
Ook al komt het Westen zegevierend uit een wereldwijde clash (onmogelijk ivm met MAD), lijkt me het niet waarschijnlijk dat er dan een universele beschaving zou komen.

Citaat:
MickeyV schreef op 23-07-2005 @ 16:44 :
Sorry, maar ik ben geen filosoof.

Maar je begrijpt wat ik bedoel. Japan bijv. is westers genoeg.
Het zijn politicologen
En Japan heeft een eigen cultuur, die ik niet westers zou durven noemen.
Oud 23-07-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-07-2005 @ 01:30 :
Dat wil er bij de forummoslims toch niet in.
Goh je weet je dus al wat ik denk?
Oud 23-07-2005, 18:13
Verwijderd
Al die tegenstrijdige berichten. Ik vind de doodstraf persoonlijk verwerpelijk wat ze ook gedaan hebben. Dit is betreurdigingswaardig, maar kenmerkend voor alle landen die de doodstraf uitvoeren.
Oud 23-07-2005, 18:18
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
makelville schreef op 23-07-2005 @ 19:07 :
Goh je weet je dus al wat ik denk?
Na een tijdje wordt het enigszins voorspelbaar
Oud 23-07-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me typisch zo'n striphelden slechterik die de wereld veroverd plot.
Oud 23-07-2005, 18:21
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Helaas voor deze jongens is hun misdrijf boven water komen drijven. In Nederland komen kindermisbruikers al na een paar jaar op vrije voeten. De strafmaat die ze in in Iran gebruiken, daar lig ik dus echt niet van wakker.
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 23-07-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Str0nk schreef op 23-07-2005 @ 19:18 :
Na een tijdje wordt het enigszins voorspelbaar
Een handige manier om een vooroordeel te maskeren
Oud 23-07-2005, 18:28
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
makelville schreef op 23-07-2005 @ 19:24 :
Een handige manier om een vooroordeel te maskeren
Open dan eens een topic, waar je Bush en zijn aanpak van het terrorisme prijst
Oud 23-07-2005, 18:29
Levitating Nun
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 23-07-2005 @ 16:27 :
Een man naar mijn hart. Wanneer gaan we trouwen?
Een knul van 22 en een madame van 45+. Als dat geen pedofilie is....
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 23-07-2005 @ 19:29 :
Een knul van 22 en een madame van 45+. Als dat geen pedofilie is....
Nee, dat is het inderdaad niet.

Regels voor berichten