![]() |
||
Citaat:
|
het wil er bij mij nog steeds niet in. Ik vind het net zoiets als bijv doctoren die zeggen dat iets geen pijn doet, glijmiddel dat claimt smaakloos te zijn, een Windows programma zonderveiligheids lekken.
Tuurlijk het zal van man tot man verschillen of het de persoon stoort of niet. Maar het lijkt mij heel stug dat een man sex net zo lekker vind als hij iets in de vagina van zijn partner voelt zitten dan dat hij het er niet voelt zitten. (of ze moeten zo geil zijn dat ze denken beter dit dan niks)
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb em ook een tijdje geprobeerd, ik was er niet helemaal tevreden over omdat ik hem in eerste in instantie wilde voor mijn menstruatie, met de pil heb ik namelijk vaak nog tussentijdse bloedingen en buikpijn, en dit was ook met de ring zo.
Hij is wel makkelijker in gebruik omdat je er om de maand aan moet denken. Alleen ik en mijn toenmalige vriend voelde em allebei tijdens de sex, maar dan kun je hem er wel uithalen, maar dat is ook een soort condoom moment zeg maar, alleen dan nog erger omdat je dan als meisje iets eruit moet vissen en een condoom rol je gemakkelijk eraf. Voor mezelf was t niet erg om te voelen, het is alleen minder prettig niet pijnlijk ofzo, maar het verlaagde wel het lekkere gevoel van sex, voor de jongen was t net of het schuurde als hij er tegenaan kwam, dus voor hem veel minder prettig. Met een tampon hoef je je geen zorgen te maken die zit een stuk lager, de ring zit om de baarmoedermond heen, en je tampon zit daar nog een stuk vandaan. |
![]() |
|
Ik gebruik hem en ben er heel tevreden over! Je voelt hem niet zitten, enkel de eerste dag voel je wel 'iets' maar dat word je snel gewoon. Ik heb minder last van stemmingschommelingen (voelde me met de pil de laatste week altijd prikkie en depri) én sinds 2 weken kan ik zeggen dat je hem NIET voelt zitten tijdens de seks. De jongen voelt er ook niets van, enkel bij vingeren wel natuurlijk. Ik heb gewoon ff op voorhand gezegd dat ie iets ging voelen zitten en gezegd wat het was, jongen in kwestie stoorde zich er niet aan en ik voelde het ook niet. Tijdens de seks voelden we beide NIETS.
Ik raad het dus echt wel aan. Je steekt hem in en moet 3 weken nergens aan denken. Ik plak een klevertje in mijn agenda wanneer ie er uit moet. |
![]() |
|
![]() |
Wat ik niet snap... Je fietste even met je vriend mee en je was direct alweer te laat voor de pil? Zo'n pilletje kan je ipv bijv. 8 uur 's avonds ook best een keer om 11 uur 's avonds innemen hoor
![]() |
![]() |
|
Ik heb hem ook een half jaar gebruikt maar ga nu weer stoppen.
Ik had de ring omdat ik last had van tussentijdsebloedingen, het hielp wel even maar nu begint het weer dus ga weer aan de pil. Verder zie ik er wel echt tegenop op weer elke dag aan de pil te moeten denken. Op deze manier was het zo makkelijk! Hoef je er alleen aan te denken wanneer hij er in en er uit moet. Ik had zo'n apparaatje op de site besteld (is nog gratis ook) en die begon te piepen als hij er uit moest of er in. Ook kon je zien aan de bolletjes hoe lang hij er nog in mocht zitten. Tijdens de seks heb ik er nooit iets van gevoelt en mijn vriend ook niet. Ik voelde hem ook nooit zitten, maar een tampon voel je ook niet zitten dus is ook niet logisch dat je het zou voelen (tenzij hij niet diep genoeg zit) Ik raad het ook zeer zeker aan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() precies hetzelfde zal wel in de bijsluiter ofzo staan
|
Verwijderd
|
van de pil kom je ook niet zomaar aan, die kan alleen je eetlust sterk vergroten
![]() En je krijgt bij de nuvaring een onttrekkingsbloeding in de week dat je hem niet in hebt, maar die bloeding begint niet meteen op de eerste dag van die week en duurt bij de ene persoon langer dan bij de andere en het kan dus zo zijn dat de bloeding nog bezig is op het moment dat het tijd is om een nieuwe ring in te brengen. Net zoals met de pil, dan kan je bloeding ook nog bezig zijn als je al met een nieuwe strip begint. |
![]() |
|
![]() |
Dank je
![]() Ik twijfel, want mijn 'natuurlijke' menstruatiecyclus bevalt me erg goed, de menstruatie duurt bij mij maar zo'n 2,3 dagen. Dat verandert dan waarschijnlijk? En je hoeft toch niet inwendig onderzocht te worden bij de dokter als je om de nuvaring vraagt? Of aan te vechten waarom je dit liever wil dan de pil? (Heb maar zeer kort de pil gebruikt dus kan niet echt als argument gebruiken dat de pil me niet bevalt) |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee, in nederland hoef je geen inwendig onderzoek. De meeste artsen zullen wel even willen weten waarom je de pil niet wil, maar er verder niet moeilijk over doen.
Je menstruatie kan er langer van gaan duren maar gaat meestal wat korter duren en vaak verandert-ie gewoon ook niet. |
![]() |
|
www.nuvaring.nl
mijn vriend voelt 'm wel zitten tijdens het vrijen, ik voel hem normaal gesproken niet. Heb nu wel een rare menstruatie (paar keer heel licht en dan 1x ontzettend zwaar). En mijn acne is terug ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben nu bezig met m'n vierde of vijfde ring en het bevalt me uitstekend. Ik heb wel nog vaak het idee dat ik iets vergeet (pil dus, omdat ik die niet meer hoef te slikken), maar dat wordt steeds beter. M'n vriend voelt m wel zitten bij de seks, maar hij vindt het niet storend. Inbrengen vind ik zelf af en toe lastig, maar het lukt wel en het uithalen is heel makkelijk.
Tampons en ring hoef je in principe niet naast elkaar te gebruiken omdat het de bedoeling is dat je menstruatie al afgelopen is op het moment dat je een nieuwe ring inbrengt. Afgelopen menstruatie was echter nog niet afgelopen toen ik een nieuwe ring moest inbrengen, maar ik heb ze gewoon allebei gebruikt, ging prima. Ik voel die ring niet zitten, nog minder dan een tampon.
|
Ja ik wilde dat ook omdat ik echt standaard de pil vergat... maar het lijkt me vet ranzig om een maand lang iets in me doos te laten zitten... Gaat toch allemaal rotzooi aanzitten dan?? o.a. sperma van je vriend en weet ik veel wat allemaal... Dus toen had ik tog maar niet gedaan =P Het idee is gewoon te smerig
||
Citaat:
|
Ik haal hem er praktisch nooit uit en er blijft evenveel aanhangen. Enkel een klein beetje slijm ofzo, hetzelfde als je hebt als je je vinger erin steekt, voor de rest is het echt proper. En nee, het ziet er niet ranzig uit en het gaat ook niet stinken ofzo. Die ring is van een speciaal materiaal gemaakt, echt hygienisch
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #23 Martiño | 500 | 17-11-2014 20:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #22 Pluis | 501 | 22-11-2012 14:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
NuvaRing flipkip | 46 | 29-09-2006 20:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
De Pil uit 't Ziekenfonds Verwijderd | 90 | 01-10-2003 09:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pil en 1x perjaar tandartscontrole uit ziekenfondspakket? Gatara | 292 | 29-09-2003 19:56 |