Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2005, 13:05
Metal
Metal is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 08-07-2005 @ 22:20 :
Mijn vriend en ik hebben nu 1,5 jaar verkering.. Het gaat erg goed tussen ons en we zijn ook al met elkaar naar bed geweest. Onze ouders weten hiervan, en er zijn een hele hoop problemen van gekomen... MAAR, nu uiteindelijk accepteren ze dat wij het met elkaar doen..

Het volgende probleem is alleen: wij mogen niet bij elkaar slapen.. Wat nou de rede is, weet ik niet zo goed... Het kan namelijk zijn dat ik nog 15 ben, en hij 16.. Maar ze accepteren hem wel... en ze hebben een goede band met mijn vriend.. het is gwoon zo raar dat als ik zoiets vraag, ik meteen een bot antwoord kan verwachten, en zij zeggen dan dat het makkelijker is om uit te leggen aan iemand van 18 waarom het niet mag.., dan aan iemand van 16...

Het lykt ons geweldig om naast elkaar wakker te worden, naast mekaar te liggen, elkaar aankyken, en rustig in slaap te vallen.. Maar het lykt alsof men ouders dat gwoon anders zien.. (dat we de hele nacht willen gaan sexen enzo)

Ik snap nu echt niet waar ze zo bang voor zijn. Ik slik de pil, we gebruiken altijd condooms, maar ik wordt hiero echt gek van...

Wie kan mij helpen??
je nick klopt niet.;-*
Oud 11-07-2005, 13:24
Myuki
Myuki is offline
misschien wilde ze frans en engels wel combineren
Oud 11-07-2005, 13:26
RoB!N
RoB!N is offline
mischien hebben je ouders geen zin om midden in de nacht te worden wakker gemaakt door een piepend bed? Hoe zou jij het vinden om je ouders bezig te horen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 13:46
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 11-07-2005 @ 13:37 :
Precies, en werkt het niet - dreigen. 'Als het alsnog niet mag, worden jullie over 9 maanden en 1 week precies opa en oma! '
Whahaha Wat een idee...! Ze zeggen ook echt letterlijk: (ja, men pa is zO) "Je neukt maar aan, wij staan niet in voor de gevolgen.., tuurlijk hebben wij er wat mee te maken,, maar het is ECHT je eigen schuld!"

En ja, ze hebben er wat mee te maken, maarja, ik laat het maar zo, het heeft gewoon geen zin om door de gaan drammen, ik ken men ouders een beetje,,

Maar men vriend en ik hebben al helemaal plannen voor als we samen uit gaan enzow.. dan KAN ik geen eens meer naar huis, en dan mag het ook... Dus ik ben er tOch een beetje mee opgeschoten..

In juni 2006, als ik mijn diploma heb, mag ik ook met hem op vakantie...
Oud 11-07-2005, 13:48
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
RoB!N schreef op 11-07-2005 @ 14:26 :
mischien hebben je ouders geen zin om midden in de nacht te worden wakker gemaakt door een piepend bed? Hoe zou jij het vinden om je ouders bezig te horen.
gOh,, nee, dat begrijp ik heel goed.. maar als ik vraag om een ander bed omdat de mijne gigantisch kraakt en ik liever niet heb dat hele buurt mee kan genieten, zeggen ze: "Nee,, geen nieuw bed, hij is net een jaar oud, dan genieten we wel mee... "

Oud 11-07-2005, 14:24
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
RoB!N schreef op 11-07-2005 @ 14:26 :
Wat een nutteloos argument.
Oud 11-07-2005, 14:57
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Metal schreef op 11-07-2005 @ 14:05 :
je nick klopt niet.;-*
jOh,, zOu je denken....

Het ging verkeerd jahh..
Oud 11-07-2005, 15:48
Verwijderd
Citaat:
BleuEyes schreef op 11-07-2005 @ 14:46 :
Whahaha Wat een idee...! Ze zeggen ook echt letterlijk: (ja, men pa is zO) "Je neukt maar aan, wij staan niet in voor de gevolgen.., tuurlijk hebben wij er wat mee te maken,, maar het is ECHT je eigen schuld!"

En ja, ze hebben er wat mee te maken, maarja, ik laat het maar zo, het heeft gewoon geen zin om door de gaan drammen, ik ken men ouders een beetje,,

Maar men vriend en ik hebben al helemaal plannen voor als we samen uit gaan enzow.. dan KAN ik geen eens meer naar huis, en dan mag het ook... Dus ik ben er tOch een beetje mee opgeschoten..

In juni 2006, als ik mijn diploma heb, mag ik ook met hem op vakantie...
En dan gaat het uit voor die tijd
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:05
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
mala schreef op 11-07-2005 @ 16:48 :
En dan gaat het uit voor die tijd
Nee,, gaat niet uit... tenminste... als het allemaal zO gaat als nu..
Oud 14-07-2005, 18:33
Sugafly
Sugafly is offline
Ik snap jullie niet bepaald. Jullie zullen zelf toen jullie 15/16 waren wat hebben uitgespookt. En nu jullie 18 zijn vinden jullie dat op eens veel te jong? Ik vind dat je er op je 15e best klaar voor kan zijn. En na een relatie van 1.5 jaar vind ik het niet raar dat je bij die stap bent aangelandt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 12:52
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Sugafly schreef op 14-07-2005 @ 19:33 :
Ik snap jullie niet bepaald. Jullie zullen zelf toen jullie 15/16 waren wat hebben uitgespookt. En nu jullie 18 zijn vinden jullie dat op eens veel te jong? Ik vind dat je er op je 15e best klaar voor kan zijn. En na een relatie van 1.5 jaar vind ik het niet raar dat je bij die stap bent aangelandt.
Je kunt er idd op je 15e klaar voor zijn.. En ik begrijp dat mijn ouders daar moeite mee hebben/hadden. Vind het zelf ook niet zO raar dat we hebben gevraagd of we bij mekaar mogen slapen enzow...
Oud 16-07-2005, 13:03
dragonstorm
dragonstorm is offline
Arr! (piratenbui continues)

Hmm, ik denk dat ik een vergelijkbare situatie heb, ik ben nu 17 en m'n vriendin is over 9 dagen 18, en we mogen ook niet bij elkaar slapen. Tenminste, niet bij m'n vriendin thuis

We hebben 'het' nog niet met elkaar gedaan, en in alle eerlijkheid denk ik niet dat 'het' heel snel gebeurd. Maar toch vinden ze t niet goed

raarder dan dat, dr ouders vinden het weer wél goed om samen in een tentje te slapen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 14:41
Megadeth
Megadeth is offline
Ouders van het meisje zijn vaak een stukje voorzichtiger. Bij mij thuis ouwehoeren / praten we regelmatig over dat onderwerp.. vaak gewoon "En nog geneukt ?" o..i.d. Maar toch.

Dat zie ik hier, bij mn vriendin thuis niet snel gebeuren. (Samen slapen doen we al vanaf het begin, en tijdje geleden heeft haar ma ook de bedden samengeschoven dus nu ist een groot bed dus nu ook geen probleem meer).

Maja, wij zijn dan ook 19 en 20.

15 = te jong.. mn zusje is ook 15, spookt volgens mij ook wel dingen uit maar mn moeder wil het ook niet hebben, en terecht. Als ze zwanger raakt of wat.. kinderen hebben imo niet het idee dat ze ziek / zwanger whatever kunnen raken. (Gebeurd mij toch niet joh ben nog maar 15..).

Sja.
Oud 16-07-2005, 16:26
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 16-07-2005 @ 15:41 :
15 = te jong.. mn zusje is ook 15, spookt volgens mij ook wel dingen uit maar mn moeder wil het ook niet hebben, en terecht. Als ze zwanger raakt of wat.. kinderen hebben imo niet het idee dat ze ziek / zwanger whatever kunnen raken. (Gebeurd mij toch niet joh ben nog maar 15..).

Sja.
15 is idd redelijk jong, maar niet iedereen die 15 is, heeft ook al 1,5 jaar of langer een vriend. Ik ben ook ouder voor mijn leeftijd.. kan ik ook nix aan doen...
Oud 16-07-2005, 16:39
Shitonya
Shitonya is offline
Als ouder zou ik dat ook niet toelaten. 15... kom op zeg, je hebt net tieten
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 16:42
lso
lso is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-07-2005 @ 00:03 :
Het is gewoon psychologisch. Ouders weten ook wel dat je net zo goed overdag kunt neuken, maar er zit toch nog een verschil tussen overdag afspreken en bij elkaar blijven slapen. Dat is net een brug te ver denk ik.
Hier thuis noemen ze dat "de kat bij de melk zetten"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 16:47
annetjuh
annetjuh is offline
nou ik denk omdat jij al niet snapt dat het niet mag, dat ze het al helemaal niet goed vinden.
je bent 15, hallo! wake up.

dat je aan de pil bent op je 15e vind ik al vrij genoeg van je ouders
Oud 16-07-2005, 20:53
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 16-07-2005 @ 17:39 :
Als ouder zou ik dat ook niet toelaten. 15... kom op zeg, je hebt net tieten
je moest is weten...
Oud 16-07-2005, 22:07
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
vreemd... toen ik 2weken met mn vriendje had vroeg mn moeder; wanneer blijft ie eigelijk slapen? is gezellig

dus kan niet snappen waarom t bij jou thuis niet mag...
Oud 16-07-2005, 22:14
dragonstorm
dragonstorm is offline
technisch gezien mag ik wel blijven slapen...

alleen wel in de logeerkamer , 's ochtends natuurlijk heeeeeel vroeg opstaan

mss kun je dat proberen?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 11:07
BleuEyes
BleuEyes is offline
De meeste ouders hebben andere regels.... Afgelopen woensdag mochten we voor het eerst (omdat hij ECHT niet meer naar huis kon) blijven slapen. We hebben 2 matrassen op de grond gelegd, en we zijn in slaap gevallen, omdat ik de volgende ochtend om half9 moest werken. Maar het voelde heel goed, en het was best leuk om te weten dat je vriendje naast je ligt terwijl je ligt te slapen. dus jah, das zeker voor herhaling vatbaar...! Of men ouders dat ook willen, denk ik niet.... Maarjah, we gaan binnenkort ook weer uit met zen 2jen, dus dan komen we ook laat thuis....
Oud 18-07-2005, 22:23
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Citaat:
Sawna schreef op 09-07-2005 @ 00:13 :

Maar serieus: het is toch vaak zo dat kinders van strenge ouders van alles doen wat zij verbieden? Mijn moeder zei dat als ik seks wilde hebben, gewoon om de pil moest vragen en dat we dan samen naar de dokter zouden gaan. Als ik wilde blowen mocht dat, spijbelen, piercings waren taboe voor veel van mijn vriendinnetjes toen (een navelpiercing was OMG I WANT THAT SO BAD MAAR HET MAGNIETVANMAMSENPAPS in de 2e klas)... Ik heb niet het gevoel dat ik er slechter van ben geworden, juist beter omdat er een veel beter contact is tussen m'n moeder en ik. Zij vertrouwde er altijd op dat ik het zelf allemaal het beste wist.
Precies, ben ik het mee eens.. Mijn ouders laten mij ook helemaal vrij, als mijn eventuele vriendje wil blijven slapen mag dat.. Zij laten mij helemaal vrij onder het motto van eigen verantwoordelijkheid. Omdat ik alles mag, hoef ik het ook niet stiekem te doen..
Oud 18-07-2005, 22:24
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 16-07-2005 @ 23:07 :
vreemd... toen ik 2weken met mn vriendje had vroeg mn moeder; wanneer blijft ie eigelijk slapen? is gezellig

dus kan niet snappen waarom t bij jou thuis niet mag...
Misschien omdat niet alle ouders dezelfde opvoed-opvattingen hebben ?
Oud 18-07-2005, 22:49
mara18
mara18 is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 16-07-2005 @ 17:26 :
15 is idd redelijk jong, maar niet iedereen die 15 is, heeft ook al 1,5 jaar of langer een vriend. Ik ben ook ouder voor mijn leeftijd.. kan ik ook nix aan doen...
Toch vreemd hé, 9 op de 10 15-jarigen vindt zichzelf 'ouder voor zijn leeftijd'.
Ik besef nu ook pas dat ik toen helemaal niet 'volwassener was voor mijn leeftijd', ook al behoorde ik ook tot die 90 procent.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 06:53
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
mara18 schreef op 18-07-2005 @ 23:49 :
Toch vreemd hé, 9 op de 10 15-jarigen vindt zichzelf 'ouder voor zijn leeftijd'.
IK vind het niet alleen, het is zelfs ook zO!!
Oud 19-07-2005, 10:46
mara18
mara18 is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 19-07-2005 @ 07:53 :
IK vind het niet alleen, het is zelfs ook zO!!
O ja? Waaruit blijkt dat dan? Hoe ben je er achter gekomen?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 10:49
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
mara18 schreef op 19-07-2005 @ 11:46 :
O ja? Waaruit blijkt dat dan? Hoe ben je er achter gekomen?
Schoolonderzoek
Oud 19-07-2005, 10:50
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
mara18 schreef op 18-07-2005 @ 23:49 :
Ik besef nu ook pas dat ik toen helemaal niet 'volwassener was voor mijn leeftijd', ook al behoorde ik ook tot die 90 procent.
ben ik gelukkig een uitzondering.. Zowiezo lijk ik niet oud door mijn lengte en uitstraling! Maar ik gedraag me ook niet zo Je bent maar een keer jong!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 10:57
mara18
mara18 is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 19-07-2005 @ 11:50 :
ben ik gelukkig een uitzondering.. Zowiezo lijk ik niet oud door mijn lengte en uitstraling! Maar ik gedraag me ook niet zo Je bent maar een keer jong!
same here alleen vond ik dat vier jaar geleden natuurlijk helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 11:08
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
mara18 schreef op 19-07-2005 @ 11:57 :
same here alleen vond ik dat vier jaar geleden natuurlijk helemaal niet
toen ik 14 was vond ik barbies eigenlijk nog wel leuk haha... maja ik hield me ook in. Maar met jongens was ik toen nog niet bezig. Met mijn vriendinnen omgaan vond ik te leuk
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 11:24
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 19-07-2005 @ 11:49 :
Schoolonderzoek
Wat is dat voor een test geweest?

Als je 15 bent, dan ben je 15. Ik snap wat je bedoelt, je voelt je ouder dan 15, maar hoe voelt 15 zijn dan
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 11:37
mara18
mara18 is offline
[QUOTE]gurl18 schreef op 19-07-2005 @ 12:08 :
toen ik 14 was vond ik barbies eigenlijk nog wel leuk haha... maja ik hield me ook in. Maar met jongens was ik toen nog niet bezig. Met mijn vriendinnen omgaan vond ik te leuk

Ik kreeg wel op mijn vijftiende mn eerste vriendje, maar toen schreeuwden mijn ouders al moord en brand uit angst dat ik de volgende dag zwanger zou zijn Maar over bij mekaar slapen was toen dus helemaal nog geen sprake

Och ik vind het allemaal geen probleem hoor, volgend jaar kan ik iedere avond bij mn vriend in slaap vallen, dan zitten we alletwee op kamers. Lekker spannend. Nu heb ik tenminste nog iets nieuws om naar uit te kijken, ook al ben ik tegen dan al twintig als we voor het eerst samen slapen Dus TS, je ziet, in vergelijking met sommigen onder ons heb je niets te klagen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 11:57
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 19-07-2005 @ 12:24 :
Als je 15 bent, dan ben je 15. Ik snap wat je bedoelt, je voelt je ouder dan 15, maar hoe voelt 15 zijn dan
15 zijn?! Geen idee.... Ik voel me ouder, en kwa gedrag/denken en doen, ben ik ouder, word ik ouder geschat..
Oud 19-07-2005, 11:59
Mara
Mara is offline
Hmm. Een 15-jarig meisje dat:
- Zichzelf ouder vindt voor haar leeftijd
- ZO typt..,, enzO,,..
- Denkt dat haar relatie eeuwig duurt

Hmmmm.
Met citaat reageren
BleuEyes
BleuEyes is offline
[QUOTE]mara18 schreef op 19-07-2005 @ 12:37 :
[B]
Citaat:
gurl18 schreef op 19-07-2005 @ 12:08 :
Nu heb ik tenminste nog iets nieuws om naar uit te kijken, ook al ben ik tegen dan al twintig als we voor het eerst samen slapen Dus TS, je ziet, in vergelijking met sommigen onder ons heb je niets te klagen
Ik heb ook niets te klagen, maar ik hoop dat je wel begrijpt dat het gewoon irritant is dat je ouders deze dingen zeggen, terwijl ik verder super vrij word gelaten thuis...
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-07-2005 @ 12:59 :
Hmm. Een 15-jarig meisje dat:
- Zichzelf ouder vindt voor haar leeftijd
- ZO typt..,, enzO,,..
- Denkt dat haar relatie eeuwig duurt

Hmmmm.
Kan he?
Oud 19-07-2005, 12:01
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 19-07-2005 @ 12:59 :
Kan he?
Nee.
Oud 19-07-2005, 12:04
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 19-07-2005 @ 13:01 :
Nee.
oke, volgens jou dan niet... maar volgens een hele hoop andere mensen met een gezonder verstand dan jij wel...
Oud 19-07-2005, 12:32
Choke
Choke is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-07-2005 @ 00:03 :
Het is gewoon psychologisch. Ouders weten ook wel dat je net zo goed overdag kunt neuken, maar er zit toch nog een verschil tussen overdag afspreken en bij elkaar blijven slapen. Dat is net een brug te ver denk ik.
Jep, maar toch slaat het eigenlijk nergens op

ouders...
Oud 19-07-2005, 12:59
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 19-07-2005 @ 13:04 :
oke, volgens jou dan niet... maar volgens een hele hoop andere mensen met een gezonder verstand dan jij wel...
Haha.
Oud 19-07-2005, 16:28
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 19-07-2005 @ 13:59 :
Haha.
Oud 19-07-2005, 17:04
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 16-07-2005 @ 15:41 15 = te jong.. mn zusje is ook 15, spookt volgens mij ook wel dingen uit maar mn moeder wil het ook niet hebben, en terecht. Als ze zwanger raakt of wat.. kinderen hebben imo niet het idee dat ze ziek / zwanger whatever kunnen raken. (Gebeurd mij toch niet joh ben nog maar 15..).

Speak for yourself buddy
Toen ik 15 was, daarvoor en daarna werd mijn school overspoeld met vrij veilig campagnes. Ik neem aan dat dat landelijke programma's zijn en dat dat geen van ons hier onthouden is gebleven.

Afgezien daarvan heb ik gewoon voor mijn eerste keer een bezoekje gebracht aan de plaatselijke drogist (als je stoer genoeg bent om te neuken dan toch ook om rubber in te slaan?) en heb ik haar zoals het hoort met de nodige bescherming uitgewoond.

Uiteraard was ook ik nog enigzins infantiel op mn vijftiende, maar de risico's van ziekte en zwangerschap niet kunnen overzien is wel héél erg wereldvreemd.

Komt misschien voor in Urk, maar daarbuiten is t gewoon ignorant en laks.
Oud 19-07-2005, 17:22
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
MTpower schreef op 10-07-2005 @ 12:02 :
Ouders zijn sowieso "voorzichtiger" met een dochter dan met een zoon
Ik, noch mijn broertje mocht bij een vriend(in) blijven slapen op mn 15de.. Het ligt heel erg aan je ouders, en in dit geval heeft ze pech. Ach, ik kan de ouders heel in de verte geen ongelijk geven.
Oud 19-07-2005, 17:53
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2005 @ 18:22 :
Ach, ik kan de ouders heel in de verte geen ongelijk geven.
Ja, in heel de verte wel ja. Maar das dan ook alles.. Dit is namelijk niet zomaar 'ff een relatie van 1,5 jaar', dit is nog wel een stuk sterker dan de meeste denken....

Maar als ik later zelf kinderen zou krijgen, dan zou ik zeker goed nadenken als mijn kinderen mij zulke dingen zeggen.. Maar ik zou ze wel gelijk geven als ze in dezelfde situatie zitten als ik..
Oud 19-07-2005, 18:20
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 19-07-2005 @ 18:53 :
Ja, in heel de verte wel ja. Maar das dan ook alles.. Dit is namelijk niet zomaar 'ff een relatie van 1,5 jaar', dit is nog wel een stuk sterker dan de meeste denken....

Maar als ik later zelf kinderen zou krijgen, dan zou ik zeker goed nadenken als mijn kinderen mij zulke dingen zeggen.. Maar ik zou ze wel gelijk geven als ze in dezelfde situatie zitten als ik..
Ja, maar dat is ook het hele probleem. Jij kunt de hele situatie alleen bekijken vanuit jezelf. Jij gaat ervan uit dat je relatie nooit meer stuk gaat, dat jouw relatie sterker is dan de meeste mensen denken, alsof andere mensen geen enkel idee hebben van goede relaties en zo. Ik ben zelf zo oud geweest als jij en heel veel mensen met mij, en geloof me nou maar dat de reactie van je ouders helemaal niet zo raar is als jij denkt.
Oud 25-07-2005, 15:05
Laloeske*
Laloeske* is offline
Citaat:
Astraea schreef op 19-07-2005 @ 19:20 :
Ja, maar dat is ook het hele probleem. Jij kunt de hele situatie alleen bekijken vanuit jezelf. Jij gaat ervan uit dat je relatie nooit meer stuk gaat, dat jouw relatie sterker is dan de meeste mensen denken, alsof andere mensen geen enkel idee hebben van goede relaties en zo. Ik ben zelf zo oud geweest als jij en heel veel mensen met mij, en geloof me nou maar dat de reactie van je ouders helemaal niet zo raar is als jij denkt.
Een meisje van 15 kan makkelijk situaties bekijken vanuit haarzelf hoor! Als ze al een stuk ouder lijkt, en is voor haar leeftijd zeker! Ik ben ook zo oud geweest als dat meisje, maar ik wist toen heus WEL waar ik mee bezig was! Mijn ouders wisten dat ook, maar jah, zeg nou zelf...: 1,5 jaar! Dan mag het best...

misschien waren jou ouders zo enorm streng ofzo? Een heilig boontje misschien??
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 18:48
Noortje18
Noortje18 is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 08-07-2005 @ 22:20 :
Mijn vriend en ik hebben nu 1,5 jaar verkering.. Het gaat erg goed tussen ons en we zijn ook al met elkaar naar bed geweest. Onze ouders weten hiervan, en er zijn een hele hoop problemen van gekomen... MAAR, nu uiteindelijk accepteren ze dat wij het met elkaar doen..

Het volgende probleem is alleen: wij mogen niet bij elkaar slapen.. Wat nou de rede is, weet ik niet zo goed... Het kan namelijk zijn dat ik nog 15 ben, en hij 16.. Maar ze accepteren hem wel... en ze hebben een goede band met mijn vriend.. het is gwoon zo raar dat als ik zoiets vraag, ik meteen een bot antwoord kan verwachten, en zij zeggen dan dat het makkelijker is om uit te leggen aan iemand van 18 waarom het niet mag.., dan aan iemand van 16...

Het lykt ons geweldig om naast elkaar wakker te worden, naast mekaar te liggen, elkaar aankyken, en rustig in slaap te vallen.. Maar het lykt alsof men ouders dat gwoon anders zien.. (dat we de hele nacht willen gaan sexen enzo)

Ik snap nu echt niet waar ze zo bang voor zijn. Ik slik de pil, we gebruiken altijd condooms, maar ik wordt hiero echt gek van...

Wie kan mij helpen??
Ik begrijp zeer goed wat je bedoelt. Ik zit in een relatie van 3jr en mijn vriend en ik hebben begin deze maand voor het eerste een weekend samen weggeweest en dit was tevens ook de eerste keer dat we samen sliepen (hiermee bedoel ik dus iet vrijen dat dateert al van vroeger ). Maar ik kan u er wel bij vertellen dat ik nu geen spijt heb dat we 3 jaar hebben moeten wachten. Wij hebben er nu des te meer van genoten. Alles heeft zijn tijd en laat het gewoon op u af te komen. Nog een tip doe het zeker niet achter de rug van je ouders daar komt alleen maar zever van!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 16:24
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Noortje18 schreef op 26-07-2005 @ 19:48 :
Ik begrijp zeer goed wat je bedoelt. Ik zit in een relatie van 3jr en mijn vriend en ik hebben begin deze maand voor het eerste een weekend samen weggeweest en dit was tevens ook de eerste keer dat we samen sliepen (hiermee bedoel ik dus iet vrijen dat dateert al van vroeger ). Maar ik kan u er wel bij vertellen dat ik nu geen spijt heb dat we 3 jaar hebben moeten wachten. Wij hebben er nu des te meer van genoten. Alles heeft zijn tijd en laat het gewoon op u af te komen. Nog een tip doe het zeker niet achter de rug van je ouders daar komt alleen maar zever van!
We hebben gister weer bij mekaar geslapen... We waren naar de bioscoop geweest, en ik besloot mijn vader te bellen, die op dat moment op een verjaardag was.. Ik zei dat zijn moeder het leuk leek als ik bleef slapen, en toen zei die: oke, tot morgen! Hoe laat ben je thuis? (ik moest om half9 werken...) Of dit nou een uitzondering was of niet..., geen idee... Ik was er iig wel blij mee!

Het is inderdaad zo dat als je er op MOET wachten, het des te leuker is, want het was echt een verrassing... , ik dacht: dat lukt me NOOIT! Maarja, zo zie je maar!
Oud 27-07-2005, 17:29
mystery86
mystery86 is offline
Mijn moeder doet helemaal eng.

Eerst doet ze heel erg moeilijk dat ik bij me vriend wil slapen. Vond ze veel te vroeg, en officieel wil ze dat ik pas na een half jaar bij hem zou blijven slapen want ik mag pas sex met hem hebben na die tijd Whatever!

Vervolgens mag ik daar slapen omdat een vriendin van me ook moest blijven slapen dan doordat er geen bob was.
Daarna mocht ik blijven slapen omdat ie de dag erna 2 weken op vakantie zou gaan en nu mag ik ook ineens blijven slapen wanneer ie terug komt.

zeg ik van de week: ik heb trouwens 17 aug een lange dag en het wordt dan heel erg laat... maakt ze mijn zin af: "dus mag ik dan daar slapen?? ja is goed hoor!"
Dus ik zat -> maar goed, vond het wel goed.

en nu vanmorgen zegt ze: "als we in oktober op vakantie gaan, kan hij hier wel die 3 weken slapen hoor."

En nu snap ik me moeder niet meer
Oud 27-07-2005, 19:05
RockerTjuh
RockerTjuh is offline
haha mijn vriend mocht al na 2weken bij me slapen
Reageren

Regels voor berichten