Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ok
Heb je veel geduld? Als het antwoord hierop nee is dan moet je het uit je kop zetten.. Dit duurt echt uren om zoiets moois te maken. Dit vector/vexel (kan iemand mij het verschil vertellen ![]() Maar de moeite is het zeker wel! Vind het echt stijl hebben, wil zoiets nog eens van mezelf maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Meeste gebruiken ook gewoon psp en geen illustrator, dus al lijken sommige op vectors, het zijn het niet en vandaar die naam vexel. Daar staan ook een hoop lelijke tussen trouwens (vind ik), maar het meisje wat o.a. die site heeft gemaakt kan wel supermooie dingen maken ![]() Ze gebruiken overigens wel altijd bestaande afbeeldingen als voorbeeld, veel beroemde mensen bijv.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wel een tip: gebruik foto's uit modebladen... en trek die over in Illustrator. Zo ben ik ook ooit begonnen. Zo leer je Illustrator een beetje kennen... met verloopjes enzo. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zonder Illustrator toen nog (ambachtelijk handwerk ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Hoe maak je mooie foto's? Maylena | 20 | 29-10-2012 09:58 | |
Studeren |
Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze? Cas Kramers | 1 | 08-03-2012 07:08 | |
Vrije tijd |
Hoe maak je een Hula hoep? Verwijderd | 4 | 03-08-2011 08:15 | |
Liefde & Relatie |
sexrelatie? hoe maak je dat duidelijk? Blitzkrieg Bop | 35 | 08-07-2006 23:09 | |
ARTistiek |
hoe maak je iets eng? Verwijderd | 20 | 09-04-2004 21:53 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |