![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als je (waarschijnlijk) een vertraagde stofwisseling hebt en deze stapsgewijs wilt opbouwen moet je eens op deze site kijken voor een uitgebreide opbouw.
Het komt er op neer dat je eerst kijkt hoeveel je nu eet en die hoeveelheid iedere week met ong. 100 kcal per dag gaat verhogen. Als het goed is kom je er niet van aan (Weeg je wel maar een keer in de week anders is het niet betrouwbaar) en op het moment dat je wel gaat aankomen moet je de hoeveelheid weer een beetje verkleinen. Wat je op dat moment eet is de juiste energiebehoefte voor jouw lichaam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Om precies te zijn; ik woog 1 maand geleden 55 kilo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weeg nu of 61 kilo of 62,5 kilo ![]() Maar wat ik wilde vragen; hoeveel kcal zit er in thee? Ik dronk het nooit maar ik begin er de laatste tijd opeens zin in te krijgen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar oke, wat ik eigenlijk wilde vragen; Bij veel kaas staan op de verpakking 2 vetgehaltes, ik heb net bijv een boterham met brie gegeten en op de verpakking staat: 60% vet op droge stof en 30,nogwat % vet op afgewerkt product. Wat wordt hier nu precies mee bedoeld? weet niet zeker of dit de goede plek is voor mn vraag, maar weet niet waar ik het anders zou moeten zetten..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je kan beter die met citroen (of limoen?) nemen, is ook van pickwick en is veel lekkerder dan die met gingseng : ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citroenthee zelf is wel lekker. ![]() Zelf drink ik vooral zoethoutthee...is wel niet de beste thee, maar wel de lekkerste. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik drink eigenlijk altijd groene thee, verder soms venkel, kamille of sterrenmix en een heel enkele keer ceylon. ik hou van thee ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien ligt 't wel aan ons? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh my, er wordt nu wat voor mij gehaald bij de McDonalds weg ![]() Een McFish om precies te zijn. Nouja, ik heb de rest vd dag niet veel gegeten omdat ik zo druk bezig was én ik heb vanavond nog gesport, én ik ben net vandaag ongesteld geworden dus 't mag voor een keer van mijzelf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() (Ik laat zoethoutthee btw altijd heeeeeeel lang trekken, dan is ie het lekkerst. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar een kilo, dat is speling. Drink 2 van die 0,5-liter spaflesjes met water en je bent een kilo zwaarder! Een kilo zegt zo weinig. Heb je je bijv. op hetzelfde tijdstip gewogen? 's Avonds kan je zo 2-3 kilo zwaarder zijn dan 's ochtends. ![]() Ik zou me niet te druk maken, even op de lange termijn bekijken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
sauna belt jipjuh | 17 | 21-12-2006 00:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #6 Verwijderd | 263 | 23-08-2005 15:34 | |
Psychologie |
heb ik een eetstoornis? HelpMePlease | 16 | 20-07-2005 13:55 |