| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik moet wat meer met kosteloze materialen gaan werken, besteed nu veel te veel geld aan materiaal
Ik heb heel lang in een kinderatelier gewerkt met goedkope/ kosteloze materialen en dat was ik een beetje zat...wilde alles nu juist nieuw nieuw nieuw. Hier staan wat fotootjes: http://www.student.hro.nl/0750299/we...erk.blok4.html Ik heb het bed plus lattenbodem, hout voor hemel, speciale schroeven, scharnieren, 20 waterpistolen, 4 luchtbedden,douchegordijnen, parasol plus voet, kadopapier, maskers, vilt etc etcallemaal nieuw gekocht...sta nu nog in de min Maar wel A's gehaald |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ben een beetje digibeet dus grotere foto's kan ik hier niet plaatsen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan ook geen foto maken want ik heb hem op school gelaten, hij is te groot om mee te nemen of ooit ergens neer te leggen.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
dan haal je voorzichtig draaiend t vruchtvlees eruit. Je hebt dan zo'n wit steeltje in de mandarijn. Daar druppel je was over, die je later aansteekt. Eerst moet je een sterretje (of wat je wil) uit de bovenkant van t lampionnetje snijden, anders vliegt t in de fik. snapévou?
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Hardsaaile #1073 Verwijderd | 500 | 09-08-2010 21:55 | |
| De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 22:09 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran RepsaJ Neretgun | 207 | 15-04-2007 20:42 | |
| Lifestyle |
What´s new? capibara | 500 | 29-05-2006 23:14 | |
| De Kantine |
Dingen die je in je 'jonge jaren' leuk vond! Nona | 87 | 29-09-2003 22:30 | |
| De Kantine |
Welke teleac cursus zou jij wel eens willen zien/doen/verzinnen? Verwijderd | 35 | 26-04-2003 22:31 | |