Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan toch maar de PS3 ipv de 360 ![]()
|
Ze draaien verlies op de console, maar dat is altijd zo geweest.
Misschien koop ik me die Xbox 360 er ook nog bij ![]() ![]() Maar ik ben nu een trotste bezitter van de Sega Master System II ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb zelf nog een Saturn, alleen moet ik een keer de spellen ervan zoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Wil alleen een Sega Megadrive II. ![]()
|
Wat heb je nodig als je wilt gamen met een usb toetsenbord en muis?
Juist jah een bureau en dat verneukt nu weer wat een console zo krachtig maakt. Die console's hebben gewoon een USB poort dus die komen er zeker zijn nu al uit voor de PS 2, zelf was er al een muis uit voor de PSX. Maar als je prettig wilt zitten achter je toetsenbord ga je al naar een bureau toe, als ik wil gamen met toetsenbord doe ik dat wel op mijn pc. Gamen op mijn console is lekker liggen in bed of op de bank, helemaal onderuit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik game bijna nooit achter de pc. Ik vind het ook niet fijn om met een toetsenbord en muis te spelen.
Maar goed, als Microsoft een toetsenbord voor de Xbox wil, moet ze dat vooral doen. Ik vraag me alleen af wat ze ermee willen bereiken, aangezien de meeste gamers die een voorkeur hebben voor een toetsenbord (bijna) alleen achter de pc gamen en dus niet zo snel een console kopen. Of komen er misschien games waar je een toetsenbord bij nodig hebt. ![]()
||
Citaat:
Die kan je wel op een console spelen maar dan is en de snelheid verlaagd en het speelt minder prettig... Denkt aan de tijd van de Playstation 1 met Red Alert... Maja, er zitten zoveel usb poorten op dan moet dat wel. Ik ga denk ik ook voor de Xbox 360 over 2 maanden, kan ik mijn Ipod op aansluiten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij de PS2 was backwards compatibility mogelijk omdat er gewoon een PSX in zat en in een sterkere mate dus gewoon hardware matig. Aangezien de xb360 qua specs al doet geloven dat er een flinke productieprijskaart aan hangt, en de relatie tussen MS en nvidia nou niet bepaald lekker te noemen is (zeker nu nivida met sony in zee is gegaan) vind ik het toch nog vrij aardig dat men wat titels patched ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
PS 3 is ook een hele andere architectuur dan een PSX en PS 2. Emuleren kan elke console, als hij maar krachtig genoeg is. Xbox 360 gaat 300 dollar kosten, met 20 gb hardeschijf, Sony wacht misschien nog langer met de Launch van de PS 3. Als de Xbox 360 niet zo goed verkocht word als verwacht. Omdat die consoles aankomen, zakken de prijzen dik. PS 2 gaat 100 dollar kosten, Sony maakt geen verlies, Microsoft moet mee, ook 100 dollar voor de Xbox, maar die maken wel verlies. Waarom?Kijk eens hoeveel PS2 er al zijn verkocht, zoveel zelfs dat ze die PsTwo kunnen maken, daarnaast geloof je me niet: www.tweakers.net, daar staat ergens de bron.
||
Citaat:
steeds meer mensen hebben of nemen zo'n tv hier, vooral ook omdat steeds meer tv programma's in hd worden uitgezonden. En niks geen gadgetsfreaks of mensen met veel geld, gewoon jan en alleman loopt hier bij walmart naarbinnen en schaft zo'n ding aan. ik ga lekker voor de ps3 ![]() ben begonnen met de psx, en fanboy geworden met de ps2, dus ik moet sony toch echt gaan sponsoren met de ps3. (zodra er een modchip voor is ![]() |
![]() |
|
2000 euro ben je toch minimaal kwijt voor een HDTV en mensen willen niet meer zoveel geld voor een TV neer leggen.
Hij heeft wel gelijk, de graphics van een PS 3 en een Xbox360 komen pas tot een recht bij een HDTV.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Microsoft heeft dit uitbesteedt, en heeft nu te maken met bureaucratie. Kijk, het emuleren ansich zou geen probleem moeten zijn, want iedereen weet dat een powerpc meer operaties per seconde kan uitvoeren dan een x86 proc (laat staan 3 ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en het hangt af van de grootte van het scherm natuurlijk. Maar als je per sé een HDTV wilt, kan je hem dus al hebben vanaf $420 (excl btw) Sony - WEGA FD Trinitron 32" HD-Ready Flat-Tube TV Sale: $899.99 http://www.bestbuy.com/site/olspage....=1077628885916 Insignia - 27" HD-Ready Stereo TV - Silver Our Price: $419.99 http://www.bestbuy.com/site/olspage....=1099392081898 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of mijn intelligentie is zojuist gestegen of dit is een van de domste posts in dit topic. Ik betwijfel het eerste. Mijn eerste keus gaat iig naar de revolution als is het maar voor dat handjevol nintendo titels. Daarbij komt vast nog een Xbox en uiteindelijk heb ik ze toch wel weer alledrie. Wat consoles en games betreft heb ik een veel te groot gat in mn hand ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik was het ook met je eens.. ![]()
||
Citaat:
Trouwens, FPS games zijn prima te spelen op een console, zolang de game maar juist is afgesteld.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb ook wel FPS op console gespeeld... Halo, en langer geleden Perfect Dark en natuurlijk Golden Eye, maar de besturing heeft gewoon niet die snelheid en ja.. crispyness als met een muis.
||
Citaat:
Maar bij Goldeneye vond ik de besturing behoorlijk goed voor een console fps, zeker omdat het voor die tijd perfect ontworpen was en de designs er naar werden geschikt. Dat hebben ze slim gedaan. Het ontbeerde de snelheid van sommige andere spellen, maar dat was alleen maar beter. High Speeds a la Unreal zou alleen maar in het nadeel werken van de tactical gameplay, denk ik.
|
![]() |
|
|