Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2005, 15:23
wintermeid
wintermeid is offline
Hoi ik schrijf mijn frustraties op....

Ik en mijn vriendin hebben laatste tijd elke dag zo'n 3 keer per dag ruzie.... elke keer gaat 1 van ons steeds weg voor paar dagen of een dag ofzo... oplossing hebben we niet sex leven is bij haar t grootste probleem voor mijn gevoel is er nog meer niet goed tussen ons elke keer worden er verwijten naar mijn kop geslingerd als ik iets leuks wil doen kan ze niet enthousiast zijn en dan vraag ik wat is er en dan gaat t weer over dat ons sex leven niet goed is... I know that maar ik weet niet hoe ik het moet veranderen ik kan gewoon geen sex met dr hebben lijkt wel.
Moet ik naar een dokter ligt t alleen aan de sex... Ik weet t niet meer ik weet niet of ik verder wil met haar... 3 jaar naar de klote zo voelt t nu k voel me nu echt zo klote .. ze is nu weg... k denk dat dit t was.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2005, 15:43
Lorelei
Lorelei is offline
Wow. Dat leest moeilijk.

Anyway, als er iets mis is met jullie seksleven (dat is tenminste wat ik hieruit begrijp ) dan lijkt het me dat jullie gewoon een tegenover elkaar moeten gaan zitten op de bank met een kopje thee en bespreken wat er mis is en wat er anders moet.
Oud 06-08-2005, 15:58
Anijs
Anijs is offline
Leest idd moeilijk.

Ik snap niet helemaal uit het verhaal wat er gaande is, ja dat je vriendin niet tevreden is over jullie sexleven.

Vind jij dit ook? En wil je dit zelf ook verbeteren, en wil je vriendin er ook aan werken, of heeft ze zoiets van nou van mij hoeft het niet meer?

Iig wat grl ook al zegt gewoon met elkaar praten en erachter komen wat er nu allemaal aan de hand en er proberen een oplossing voor te zoeken!

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 16:24
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
een relatie terapie doet wonderen! <3

Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 16:47
wintermeid
wintermeid is offline
tja ik denk ind nu ik t ff terug lees mijn verhaal te lastig te lezen was...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 17:05
pizza-amigo
pizza-amigo is offline
20 jaar en dan al in relatietherapie, geeft goede hoop voor de toekomst .
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 17:25
Crunchie
Crunchie is offline
Als je geen seks met haar kunt hebben en je steeds ruzie hebt, heeft de relatie met haar misschien z'n beste tijd wel gehad.

Maar dat hoeft niet. Hoe lang bedoel je met 'de laatste tijd' ?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 17:35
mara18
mara18 is offline
Citaat:
pizza-amigo schreef op 06-08-2005 @ 18:05 :
20 jaar en dan al in relatietherapie, geeft goede hoop voor de toekomst .
my thougts exactly
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 18:03
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
mara18 schreef op 06-08-2005 @ 18:35 :
my thougts exactly
Your what?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 10:04
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: I.N.T.E.R.P.U.N.C.T.I.E!

Je vriendin is blijkbaar niet tevreden over jullie seksleven en jij ziet andere problemen.

Alsje met haar gaat praten ziet zij blijkbaar alleen dát probleem en niet de dingen die jij aankaart, áls je ze al aankaart bij haar. Heb je dit nog niet gedaan, begin daar dan mee.

En drie keer per dag ruzie en elkaar dan een poos niet zien klinkt imo niet als een gezonde relatie waar veel toekomst in zit
Oud 07-08-2005, 10:09
Billy_bob
Billy_bob is offline
ziet er leuk uit ! 20jaar, 3x per dag ruzie, slecht seksleven, althans de partner vind dat en laat dat duidelijk merken. Is het nog wel fijn om bij haar te zijn? Het is natuurlijk niks om zo door te gaan. Je zal het moeten oplossen. Wat is er bijvoorbeeld slecht aan jullie seksleven volgens haar? Ik vind het ook niet raar dat als jullie continu ruzie maken dat jullie seksleven eronder te lijden heeft! Ik zou er ook geen zin meer in hebben. Laat eens wat punten zien waar het mis gaat in jullie relatie!
Succes.
Oud 07-08-2005, 23:17
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Hmmm, komen die problemen nu pas in je relatie voor of was dat al 3 jaar aan de gang? Ik zou duidelijk met haar gaan praten en dan kijken of jullie een oplossing kunnen vinden. Vind jij jullie seksleven nog goed? Geniet jij er allemaal nog van? Het draait namelijk niet alleen om haar, maar ook om jou!
Reageren

Regels voor berichten