![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() 's Middags 1 of 2 eieren ipv een boterham is ook goed voor je eiwitten. Denk er ook aan dat je vaak genoeg (vette) vis eet, een handje nootjes is als snack erg gezond en 't smeert de boel ![]() Veel succes verder! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De kaas bestaat dus voor 30 % uit vet, maar het is een 60+ kaas. Zachte kaas bestaat meestal voor ongeveer de helft uit water, harde kaas (waar je plakjes van schaaft) voor ongeveer eenderde; 40+ kaas bevat dus niet 40 % vet in de kaas zelf, maar in de 'droge stof', die je over zou houden als je al het water uit de kaas zou halen. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uit heb gelegd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga d'r zo mee door totdat ik weer op 55 zit, dan vind 'k het wel weer goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Blijf je niet al te vast klampen aan die 55 kg, je zult in de komende jaren nog wel wat aankomen, dat is niet meer dan normaal. |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap wel dat ik nog meer aan zal gaan komen, maar het gaat me nou 'n beetje te snel. Dus maakt het denk ik niet veel uit of ik nou die 3 kilo d'r aan of d'r af laat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het maakt wel uit als je die kilo's er af 'laat' (je laat ze er niet af, want ze zitten er al bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(ik ben ook totaal niet eigenwijs he ![]() Ik ben eigenlijk vanaf begin brugklas bezig met eten/afvallen enzo. Waarom ik perse die 55 wil houden weet ik niet. Want mensen zeggen dat ze het niet meteen aan me zien als ik ben aangekomen of afgevallen. Maar toch...dat ik het zie op de weegschaal vind ik dan weer wel belangrijk ![]() Best raar eigenlijk.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb mezelf jaren krampachtig vastgehouden aan 62 kg (ik wilde liever minder wegen, maar dat lukte niet), ik moest er niet aan denken om zwaarder te worden en 65 kg was in mijn ogen megaveel. Ik voelde me rot als ik 63 kg woog, enz. Op dit moment weeg ik 68 kg (heb 72 gewogen, maar ben dus 4 kg afgevallen) en ik ben er tevreden mee. Op zich wil ik best nog 1 of 2 kg kwijt, maar 62 kg is geen realistisch gewicht. Ik eet gezond, ik sport/beweeg voldoende, als ik dan 68 weeg en blijf wegen, dan zal die 68 kg wel bij me passen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die heb je al, voor zover ik kan beoordelen. Kijk, heel simpel: Je luistert nu naar ons en je gaat normaal eten en je blijft gezond, of je gaat lekker eigenwijs veel te weinig eten wat ongezond is waardoor je je eetstoornis heel ver ontwikkeld waardoor je uiteindelijk in 't ziekenhuis belandt en je voeding via een sonde moet krijgen. Aan jou de keus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien wil ik niet meteen zeggen dat je een eetstoornis hebt, maar op z'n minst wel een eetprobleem. Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 20:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En er zijn ook mensen die minder negatief reageren, alleen, dus oa om de topics die al geweest zijn en om de posts van mensen in dit topic, enz. heeft het geen zin om om dingen heen te draaien ed. Ervaring heeft geleerd dat duidelijk zijn met dingen vaak beter overkomt en ook meer effect heeft. Keer op keer dingen herhalen gebeurd genoeg en is in het verleden nog veel meer gebeurd, maar dat werkt dus niet. Het wordt nu gewoon een paar keer geprobeerd (het uit leggen, hulp bieden, enz. dus), maar als blijkt dat iemand het niet wil zien en er niets mee doet ed, dan houdt het op een gegeven moment toch op. Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 21:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als iemand wil lijnen en het is nodig en hij/zij vraagt om hulp wil ik zelfs een heel schema voor diegene opstellen. Maar als iemand duidelijk aangeeft stronteigenwijs te willen zijn en gewoon te weinig wil eten terwijl hij/zij helemaal niet op dieet hoeft, ja, dan ben ik keihard. Misschien maar goed ook, dan ziet men (hopelijk) sneller in dat ze stom bezig zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Haar gevoel is duidelijk verkeerd bezig. Ze heeft hier al vaker gepost en ze is steeds minder gaan eten en heeft nog helemaal niets van ons aangenomen... Daarnaast: Sneeuwvlokje had ook geen eetprobleem, gelukkig is ze nu zo verstandige en moedig geweest om het toch onder ogen te zien ![]()
||
Citaat:
![]() toen zou je wss ook wel kleiner zijn geweest, dus is het nu precies hetzelfde.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
3 kilo is niks ![]() 55 of 52 is vrijwel hetzelfde.
||
Citaat:
nou dan hou je toch 55?
||
![]() |
Citaat:
Weet je wat, laat ook maar. Ik ga geen 30 posts verspillen aan jou proberen over te halen als je 't niet in wil zien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
heb echt vanalles geprobeerd!! nu heeft mijn moeder laxeerpillen gekocht ![]() maar die gebruik ik liever niet want ik ben bang dat ik dat blijf gebruiken om andere redenen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je moet ook niet eten met gevoel, maar met verstand. |
![]() |
||
Citaat:
![]() misschien heb ik juist teveel gegeten dat mijn darmen daar niet meer tegen kunnen? of kan dat niet ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kijkend naar 't geld is 't wel een goede sportschool, dus moeten ze je wel goed advies kunnen geven. Let wel op dat je je lichaam de kans geeft zich te herstellen. Heb je enorme spierpijn? Wacht dan even, als je je teveel inspant beschadig je je spieren alleen maar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb hier niet gericht voor getraind, het is gewoon mijn bouw en het is erfelijk. ![]() Vooral mijn benen zijn mede zo dik doordat er ook nog spieren onder liggen. Merkte mijn fysio ook zo leuk op: "Jeetje, wat een paar dikke gespierde benen!" Dan is 't maar de vraag of je dat positief of negatief op moet vatten ![]() Maar kortom ik heb er niet gericht op getraind, nee. Ik probeer 't nu wel grotendeels te behouden mbv krachttraining ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn VVM zit tussen de 45-50 kg - en ik ben zo'n 7 cm groter - en ik train wél. Hoewel stiekem nog niet echt, maar aan het begin van dit schooljaar ga ik wel gericht 4 x per week trainen met een splitschema (en trainingspartner). Ik hoop eerst op een 50 kg VVM en BF 20% uit te komen en over een paar jaar 55 kg (Misschien wel 60, maar dat is wel heel ver weg) VVM en BF 15%. Dat word flink zweten voor mij dus. Pff, ik wou dat ik jouw genen had! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar inderdaad, dat zijn geen misselijke doelen ![]() Maar 60 kg VVM met 15% BF, dan weeg je 70kg. Kan je dat 'geestelijk aan' , zeg maar? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien ben je met 70 kg en 15% BF absoluut niet vet, not even close. Ik heb nu ingezien dat ik met afvallen toch nooit het lichaam zal krijgen dat ik wil, dus nu ga ik het eens op een ándere manier proberen. Krachttraining dus. ![]() Maar 60 kg VVM met 15% BF, dan is inderdaad een erg mooi doel, maar daar mag ik toch wel járen voor trainen. Als het al ooit zo ver komt! Met zo'n stats kun je zelfs wedstrijden meedoen en dan nog potentie hebben om te winnen ook! [Monica Brant] Wat dacht je hiervaan! Één woord: Wauw! Sorry dat ik het topic (weer) vervuil! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, ik weet dat je dan niet vet bent, maar je had eerder zo'n problemen met 'getalletjes' om 't zo maar 's te zeggen. Goed dat dat niet meer zo is! En ach, die foto: Laat ik 't zo zeggen, het is niet mijn smaak. Voor mij is 't ook totaal niet realistisch, en ik denk ook niet dat 't mij zou staan. Ik ben meer van dit, ook omdat zoiets an sich haalbaar zou moeten zijn. Mijn belangrijkste doel is om m'n BF naar beneden te krijgen, iig onder de 25%. Ook zou ik 't fijn vinden als ik weer in maat 36 zou kunnen passen. Dat kon ik eerst ook, met dezelfde lengte, en toen was ik al niet dun ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
sauna belt jipjuh | 17 | 21-12-2006 00:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #6 Verwijderd | 263 | 23-08-2005 15:34 | |
Psychologie |
heb ik een eetstoornis? HelpMePlease | 16 | 20-07-2005 13:55 |