Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het zou toch kunnen? dat geesten bestaan? als het echt zo'n onzin was zouden mensen er niet weet ik veel hoeveel honderden eeuwen mee bezig zijn geweest. |
![]() |
|
maypole, jij vind jezelf wel heel wijs aangezien jij hier al meteen een antwoord op hebt. Geesten bestaan niet, de TV brainwashed mensen, etc etc. Maar goed, das geen probleem, altijd al een "Alwetende" willen leren kennen...wel handig. Dus geesten bestaan niet ? maar hoe verklaar jij dan de onverklaarbare dingen ?! Ow wacht, die zijn onverklaarbaar, dus da kan je nie... maar je kan wel verklaren dat et geen geesten zijn ?! hier klopt tog iets nie moe`k zegguh...
(en ter info, neej, niet alle onverklaarbare dingen komen van TV, mensen maken in hun leven ook wel es wat mee ipv TV te kijken...vreemd he ?!) oke, genoeg gelult, back on topic. Ik denk wel dat geesten je kunnen zien. Maar ik denk dat geesten geen tijd en plaats kennen, dus overal en nergens, ten alle tijden kunnen zijn....beetjuh vaag. Maar dat zou betekenen dat ze overal kunnen zijn, zelfs nadat er iets zich afgespeeld heeft....dus ik denk dat ze alleen op een plaats en tijd zijn, as ze er nodig zijn...om zo maar te zegguh, en dus niet continue.
||
Citaat:
ons lichaam bestaat uit 3 dimensies. De 4e dimensie is de tijd, en wij zijn dus onderhevig aan tijd. Geesten staan boven deze dimensies en kunnen dus de eerste 4 dimensies (1e 3 = plaats, 4e = tijd) onderhevig maken aan zichzelf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
????¿¿¿¿¿ goed of slecht? |
![]() |
|
Naja:
Een mens heeft hoogte, breedte, diepte, 3 dimensies, die met het oog zichtbaar zijn. Al onze spullen zijn gemaakt in '3D' en daarom kunnen wij alles zien, en vormt alles voor ons lichaam een obstakel (een muur bijvoorbeeld). Stel dat je ook een geest hebt, maar dat de geest een andere dimensie is die wij met onze ogen niet kunnen zien. (Dan kunnen geesten ook door de muur lopen, omdat de muur 3D is!) Waarom kunnnen sommigen dan sommige geesten zien? Superogen? Nee denk het niet, eerder een soort geestelijk zien, voelen als het ware. (Droomzien) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() thnx voor de uitleg. nu snap ik die ene topic over demensies ook wat beter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoewel er toch genoeg wetenschappelijke dingen behoorlijk ingewikkeld zijn, maar goed...
||
Citaat:
ook voor mij niet, alhoewel ik weet dat het zo is, maar ik voel en/of zie geen geesten, denk maar aan bijvoorbeeld een hele levensechte droom, daar heb je geen ogen, oren, zenuwen, etc bij nodig, maar toch zie, hoor en voel je alles |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zie niet zo goed het verband dat je legt met geesten maar ik dacht dat dit stukje wel wat extra uitleg (=tegengas?) kon gebruiken misschien, dus vandaar mijn reactie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik geloof wel in geesten. ![]() Heb er alleen nog nooit een gezien/gehoord/gevoeld. Ik denk wel dat ze je kunnen zien. Maar als ze je kunnen zien is nog geeneens zo erg. Zolang ze me maar een beetje met rust laten ![]() |
![]() |
|
geesten bestaan op zich wel. meestal merk je pas dat ze er zijn als ze iets gaan doen. vaak zie alleen de reactie (dingen die bewegen ofzo) maar dat hoeft niet. wij hebben bijvoorbeeld een geest op school, mar bijna niemand weet dat. ik voelde een keer dat er iemand achter me stond, maar er stond niemand. en toen ik een keer alleen in een lokaal zat om een repetitie in te halen, werd er op het bord allemaal antwoorden geschreven die ik overgenomen heb. ik had een 9 voor een vak waar ik slecht inben. toen bleek later dat er al 3 jaar dezelfde repetitie gebruikt werd en dat er een jongen overleden was het jaar ervoor die erg goed was in dat vak. later kwam ik hem nog een 'tegen'
||
Citaat:
Het zou ook een impressie kunnen zijn van een herinnering die langzaam vervaagt die de menselijke hersenen vreemd interpreteren. Niet zodanig een entiteit met een eigen wil. Er zijn nog genoeg andere theorieeën maar geen zekerheden.
Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 10:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wij hebben wel eens gehad dat de waterkoker vanzelf aansloeg, dus mijn moeder, en ik zelf ook een beetje, meteen een beetje bang. terwijl mijn vader eerder dacht dat het met dat ding zelf te maken had, wat uiteindelijk ook zo was. |
![]() |
|
![]() |
Daar heb ik ook weleens over nagedacht ja...Want ik ben zelf ook super erg bang geweest voor geesten! Als ik iets hoorde of zag bewegen dacht ik gelijk dat ik een geest was...Wat duz niet zo was. Jullie mogen me wel toevoegen op MSN: shanelover_100@hotmail.com
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geesten of hallucinaties? vosje16 | 44 | 01-08-2008 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |