Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2005, 22:11
J3s
J3s is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 08-08-2005 @ 22:58 :
Thank you, thanks very much!
Nou sorry hoor...maar over het algemeen zijn ze toch behoorlijk dik.
Oud 09-08-2005, 00:07
kellytje
kellytje is offline
IK eet inderdaad veel groenten en fruit
Vandaag zo iets van een 700 gram ( ) groenten en 2 stuks fruit (appel en een heel groot stuk watermeloen)
Ik heb deze dagen niet gesport , morgen wel maar dan 'mag' ik ook meer eten.
Oud 09-08-2005, 06:38
Verwijderd
Citaat:
druiveke schreef op 08-08-2005 @ 21:44 :
heeft er iemand ervaring met kruiden, medicijnen, zalfjes ed om af te vallen?

mijn probleem zone is enkel mijn buik, als ik af val zal ik te mager zijn op andere plaatsen van mijn lichaam.

zelf al doe ik 200buik oefeningen per dag, dan nog wordt hij niet plat
Wat MeelFriek zegt: begin niet aan die rotzooi en plaatselijk afvallen kan niet (of iig, het is vrijwel onmogelijk...). Meer dan gewoon gezond eten en bv. buikspieroefeningen kan je niet doen, misschien kun je voor tips eens langs een fitnesscentrum ofzo?

Iedereen heeft 'probleemzones', bij jou is dat je buik, bij een ander is het iets anders. En die 'probleemzone(s)' zul je altijd houden (of je moet het weg laten halen oid), niemand is perfect.
Oud 09-08-2005, 09:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
druiveke schreef op 08-08-2005 @ 21:44 :

zelf al doe ik 200buik oefeningen per dag, dan nog wordt hij niet plat
Wat voor n oefeningen doe je dan?
Oud 09-08-2005, 09:46
Bloem
Bloem is offline
Door buikspieroefeningen kan je buik toch ook juist gaan uitstaan, doordat de spieren groter worden, ofzo

Anyway, ik zou ook wel een petite frans of spaans meisje willen zijn, vind het prachtig. Maar dat is nou een keer niet echt onze Hollandse bouw, dat figuur is gewoon niet voor ons weg gelegd, hoeveel je ook afvalt
Oud 09-08-2005, 10:09
love-THE-world
love-THE-world is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 08-08-2005 @ 21:01 :
wat bedoel jij dan met dun??
ja hoe leg je dat uit..
weet niet
gewoon ECHT dun
hele dunne armpjes waar je zo je hand omheen kan enzo
en ja nuoja gewoon echt heel dun
Oud 09-08-2005, 10:34
Mara
Mara is offline
Ik vind heel dun niet mooi. Heel gespierd ook niet.

Wat mij betreft mag d'r best wat vet op een vrouwenlichaam zitten, vind ik wel vrouwelijk

Ik heb trouwens 'officieel' geen overgewicht meer M'n BMI is nu ónder de 25 Nu nog weten te behouden, maar 't is wel een stimulans moet ik zeggen!
Oud 09-08-2005, 10:42
Bloem
Bloem is offline
Super MeelFriek! Way to go
Oud 09-08-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-08-2005 @ 11:34 :

Ik heb trouwens 'officieel' geen overgewicht meer M'n BMI is nu ónder de 25 Nu nog weten te behouden, maar 't is wel een stimulans moet ik zeggen!
Dat is goed nieuws.

Ik hoop alleen wel dat je meer eet dan je op valtaf.nl aan geeft, anders vind ik dat je wel erg weinig eet...
Oud 09-08-2005, 10:48
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-08-2005 @ 11:45 :
Dat is goed nieuws.

Ik hoop alleen wel dat je meer eet dan je op valtaf.nl aan geeft, anders vind ik dat je wel erg weinig eet...
Ja, ik eet wel meer, maar ik vergeet 't 9/10x in te vullen
Of ik ben te lui
Oud 09-08-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
love-THE-world schreef op 09-08-2005 @ 11:09 :
ja hoe leg je dat uit..
weet niet
gewoon ECHT dun
hele dunne armpjes waar je zo je hand omheen kan enzo
en ja nuoja gewoon echt heel dun
23 kilo ofzo
Oud 09-08-2005, 11:58
Verwijderd
heej wat moet je eten om vocht te verliezen?
Oud 09-08-2005, 12:03
Bloem
Bloem is offline
Veel drinken, dan wordt het beter afgevoerd. Maar dan geen dingen als koffie en gewone thee, want dat schijnt het weer vast te houden. Kruidenthee kan wel. Ook niet te zout eten, dat houdt ook vocht vast.
Oud 09-08-2005, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 09-08-2005 @ 12:58 :
heej wat moet je eten om vocht te verliezen?
Een lijst van vochtafdrijvend voedsel, hopelijk heb je er wat aan. Al weet ik niet wat je er mee van plan bent, maar als je 3 kg aan vocht afvalt zie je er niet slanker of mooier uit. Je vetpercentage verandert er niet door.

KNOFLOOK

Knoflook heeft mosterdolien en deze olien geven een schoonmakend effect in het lichaam. Ze geven de spieren van de darm- en maagbewegingen meer energie zodat je meer vet gaat verliezen en uitspoelt. Ze breken ook vetklonten af, dus eet knoflook en wordt dunner.

ASPERGES

Asperges bevatten de stof asparagine. Dit is een alkaloïde dat stimuleert de nieren en het verbetert het circulerend proces. Alkaloiden heeft een directe uitwerking op de cellen en breekt vet af. Het bevat ook een stof dat helpt om afvalstoffen te verliezen door oxalisch zuur af te breken in je lichaam dat vet vastplakt aan je cellen. Dus door oxalisch zuur af te breken verminderd het vetophopingen.

BIETEN

Bieten zijn sterk vochtafdrijvend dat zich concentreert op je lever en nieren. Bieten spoelt dwalende vetdeeltjes uit je lichaam. Het bevat ook een speciale ijzer dat bloedlichaampjes schoonmaakt, bloedlichaampjes zijn de cellen die vet opnemen. Bieten bevatten ook een soort chloor dat helpt vetdeeltjes uit te spoelen. Deze chloor stimuleert de lymf die het vet verwijderd.

SPRUITEN

Spruiten stimulieren de klieren, voornamelijk de alvleesklier die hormonen afgeeft. Deze hormonen heeft een schoonmakende effect op je cellen. Het bevat ook mineralen die de nieren stimuleren. De afvalstoffen verlies je sneller en het maakt je cellen schoon.

KOOL

Kool helpt je lichaam om afvalstoffen te verliezen omdat het sulfaat en jodium bevat. Deze stoffen helpen ook om de slijmafscheidende membraan schoon te maken van je maag en darmen. Kool is vooral geschikt voor dikke buiken en middelbareleeftijdvetten, het breekt voornamelijk vet af in deze gebieden.

WORTELS

Wortels bevatten carotine, een soort vitamine A. Deze carotine geeft een vet uitspoelende reactie. Deze reactie spoelt snel afvalstoffen en vet uit. De carotine veranderd in vitamine A in de ingewanden en deze proces creert een versnellende werking van je stofwisseling en dat je cellen vet afbreekt.

SELDERIJ

Ongekookte selderij heeft een hoog geconcentreerde calciumgehalte in een kant en klare gebruiksvorm, dus als je het eet doet de calcium meteen zijn werk. Deze pure vorm van calcium geeft het hormonale systeem een zetje. Deze hormonen zullen het opgehoopte vet afbreken. Selderij bevat ook veel magnesium en ijzer wat je lichaam schoonmaakt.

KOMKOMMER

Komkommer bevat veel sulfaten en silcon. Deze mineralen stimuleren de nieren om het urinezuur af te drijven, wat een afvalstof is. Doordat je deze urinezuur verliest stimuleert het om vet af te drijven en het vet op je cellen.

MIERIKSWORTEL

Mierikswortel heeft een geweldig effect op het afbreken van vet in je cellen (zonder bijwerkingen) en het maakt je lichaam schoon.

SLA

Sla bevat ijzer en magnesium. Deze minaralen dringen je milt binnen en het helpt je immuumsysteem dat je beschermt tegen ziektes. De milt gebruikt deze mineralen om ze sterker te maken en stuurt ze naar je cellen en weefsels. Het helpt ook de lever, verhoogt je stofwisseling en om vetcellen uit te spoelen. Hoe donkerder de sla, hoe meer mineralen erin zitten.

UIEN

Uien, gelijk aan knoflook, bevat mineralen en olien dat helpt bij vet afbreken en verhoogt je stofwisseling. Eet elke dag rauwe uien het werkt beter en het ruikt minder dan knoflook.

RADIJS

Radijs maakt de slijmafscheidende membraan in je lichaam schoon omdat het hoge concentratie van magnesium en ijzer bevat. Deze minaralen lossen vet op die in je cellen zitten.

TOMATEN

Tomaten bevatten veel vitamine C en citroenachtige oxalische zuren. Deze zuren versnellen je stofwisseling. Het helpt ook de nieren om vocht af te drijven en vetdeeltjes uit te spoelen. Deze natuurlijke zuren met enzym geactiveerde mineralen moedigt de nieren aan om grote hoeveelheden vet af te breken en je lichaam uit te spoelen.

APPELAZIJN

Gebruik appelazijn in kleine hoeveelheden. Je kunt het gebruiken als saladedressing. Appelazijn is een sterk vochtafdrijvend middel omdat het gemaakt is van appels en de fruitzuren van appels creert een vetverbrandend proces. Het bevat ook veel potassium dat helpt om de vetopname te verlagen.

En wat Bloem zegt helpt inderdaad ook. En zover ik weet zijn grapefruit en ananas ook vochtafdrijvend.

Verder vroeg ik me af waarom je in een vorige posts opeens '23 kilo?' roept? Als je als volwassen vrouw 23 kilo weegt bij een normale lengte (min. 1m50 zeg maar) kun je waarschijnlijk niet eens meer dan 25 meter zelfstandig lopen. Je hebt dan niet alleen geen enkele kilo vet meer op je lichaam, maar ook je botten, spieren en organen zijn dan al voor een groot deel 'weggevreten'.

Laatst gewijzigd op 09-08-2005 om 14:10.
Oud 09-08-2005, 14:21
love-THE-world
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 09-08-2005 @ 12:53 :
23 kilo ofzo
ik denk wel iets meer
maar zo mooi
Oud 09-08-2005, 15:39
Verwijderd
@MeelFriek: Wat ik me opeens afvroeg, ben je al met Yasmin begonnen?
Oud 09-08-2005, 18:03
Delicate
Delicate is offline
Ik heb een paar vragen over sport en eten.

Ik weeg op het moment 79 kilo bij 1.68. Ik ben niet extreem dik en ik val qua uiterlijk wel in de categorie 'volslank'. Toch wil ik wat gezonder gaan eten en vooral meer gaan sporten. Om op een bmi te komen van 25 moet ik ongeveer 70 kilo wegen, dit lijkt me goed haalbaar. Ik wil geen speciale dieëten, maar gewoon gezond eten en genoeg sporten. Ik heb het wat dat betreft allemaal op een rijtje maar ik heb nogal een geschiedenis met eten en sporten.

Ik heb hier wel vaker gepost en ik lijn al vanaf mijn elfde, toen ik nog 40 kilo woog. Sindsdien ben ik elk jaar zo'n 10 kilo aangekomen door voor psychische problemen. Ik ben nu een beetje aan het herstellen van die problemen en wil het nu goed gaan aanpakken. Ik ben vooral het laatste jaar extreem obsessief bezig geweest met eten. De ene maand gigantische hoeveelheden (a 4000 kcal) naar binnen werken en daarna weer streng lijnen. Teleurstellingen, afvallen, aankomen. Een nogal verstoorde relatie met eten dus. Maar omdat het geestelijk beter gaat met me wil ik het nu nog een kans geven om op een gezond gewicht te komen. Dat wat betreft het eten. Daarnaast ben ik nooit een sportfanaat geweest. Sport verveeld me snel en ik ben moeilijk in beweging te brengen. Het afgelopen jaar heb ik door pfeiffer en bloedarmoede 6 maanden niet kunnen sporten. Hierdoor is mijn toch al niet te beste conditie volledig weg. Ik wil het wel weer opbouwen maar heb nog geen idee hoe.

Ik hoop dat iemand hier functionele tips heeft om mijn sporten weer op de baan te krijgen en de 70 kilo te bereiken.

Bvd
Oud 09-08-2005, 18:14
Verwijderd
Als je geen problemen hebt met in badpak zijn ed, dan is zwemmen handig om je conditie op te bouwen. Hardlopen op zich ook, maar daar vind ik zelf nooit veel aan (maar misschien denk jij er anders over ). Of gewoon fietsen, ipv het openbaar vervoer de fiets nemen of gewoon een stuk wandelen of fietsen.

Iemand (MeelFriek?) heeft in het lijntopic/voeding- en gezondheidstopic ooit eens een schema voor hardlopen (om het langzaam op te bouwen ed) gepost...en dergelijke schema's zijn ook in de bieb en op internet wel te vinden. Daar zou je gebruik van kunnen maken.
Oud 09-08-2005, 18:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Voor echte beginners: hardloopschema

Anders kun je op beginnersschema 2 of 3 klikken, als deze je te licht lijkt. Ze hebben ook andere schema's op de site (voor gevorderden enzo).

Ik ben begonnen met beginnersschema 2 en dat werkte prima. Op een gegeven moment ben ik wel mn eigen schema gaan vormen omdat deze toch nog wat te langzaam ging. Maar ik was dan ook niet echt een beginner.
Oud 09-08-2005, 18:36
Verwijderd
ik had eerst een conditie van niets en ben begonnen op schema 1 (die stond in de krant,precies dezelfde), ik zit nu in week 9 en doe 't zo'n drie maanden want ik stel het soms een beetje uit maar ik vind het een fijn schema en ik kan nu naar de bushalte rennen zonder de hele busreis te zitten hijgen
als ik met dit schema klaar ben, begin ik met schema 2, ik denk dat ik dan in elk geval de eerste week wel over kan slaan.

En uit een leerboek gezondheidspsychologie gescand, een lijst met tips over een langdurige verandering van je eet- en beweegpatroon:
linkerpagina
rechterpagina
misschien heb je hier ook iets aan (of misschien heeft iemand anders er iets aan, ook goed)

Laatst gewijzigd op 09-08-2005 om 18:44.
Oud 09-08-2005, 18:53
Delicate
Delicate is offline
Bedankt voor de tips allemaal.
Hardlopen is (vergeten te zeggen) echter geen optie voor mij. Ik heb cup E, en hoewel sporten met een goede, strakke sport BH wel te doen is, is hardlopen een complete ramp!
Oud 09-08-2005, 19:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Qwuartz schreef op 09-08-2005 @ 19:53 :
Hardlopen is (vergeten te zeggen) echter geen optie voor mij. Ik heb cup E, en hoewel sporten met een goede, strakke sport BH wel te doen is, is hardlopen een complete ramp!
Dat is heel vervelend ja! Dan lijkt me hardlopen ook niet echt een pretje nee... En mountainbiken? Dat is ook onwijs goed voor je conditie en spieren ed (vooral als je naar een bergoppervlakte gaat... wij hebben daar hier in de buurt echt goede mountainbike routes voor).
Oud 09-08-2005, 19:20
Mindfields
Mindfields is offline
Tegen 't miepje die het over Engelsen had: over het algemeen, vooroordelen, vooroordelen.

Ojah, ik ga een week naar een all-inclusive hotel in Turkije.. Hoop dat ik niet meer dan een halve kilo aankom.
Oud 09-08-2005, 19:24
Bloem
Bloem is offline
Verkeerde topic Mindfields, volgens mij.
Oud 09-08-2005, 19:41
love-THE-world
Citaat:
Bloem schreef op 09-08-2005 @ 20:24 :
ging over verschillende eetgewoontes is andere landen ofzo
Oud 09-08-2005, 20:43
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-08-2005 @ 16:39 :
@MeelFriek: Wat ik me opeens afvroeg, ben je al met Yasmin begonnen?
Zondag

Is dus te kort om er veel over te zeggen. Ook heb ik momenteel geen normaal (school)ritme, dus ik wacht even tot ik weer normaal naar school ga met 'de evaluatie'
Oud 09-08-2005, 21:01
Maija
Maija is offline
Is dat een speciaal dieet ofzo?
Oud 09-08-2005, 21:03
Mara
Mara is offline
Citaat:
Maija schreef op 09-08-2005 @ 22:01 :
Is dat een speciaal dieet ofzo?
Nee, een bepaald soort anticonceptiepil
Oud 09-08-2005, 23:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Bloem schreef op 09-08-2005 @ 20:24 :
Nee dus.
Lees maar terug...
Oud 09-08-2005, 23:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-08-2005 @ 22:03 :
Nee, een bepaald soort anticonceptiepil
En daar val je van af?
Oud 10-08-2005, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 09-08-2005 @ 15:07 :
[B]Een lijst van vochtafdrijvend voedsel, hopelijk heb je er wat aan. Al weet ik niet wat je er mee van plan bent, maar als je 3 kg aan vocht afvalt zie je er niet slanker of mooier uit. Je vetpercentage verandert er niet door.

ingekort
o zomaar kwam ik opeens bij haha
bedankt voor de lijst trouwens!
ik heb het gevoel dat ik te veel vocht heb ,
nah ik weeg niet zo weinig hoor eerder te veel
Oud 10-08-2005, 06:51
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 10-08-2005 @ 00:57 :
En daar val je van af?
Toevallig schijnt het bij Yasmin wel eens voor te komen dat mensen afvallen als ze die pil gaan gebruiken.

Yasmin staat er iig om bekend dat de meeste mensen er minder door aankomen dan bij andere pillen het geval is. (En ik weet dat ze vaak zeggen: "van de pil zelf kom je niet aan, je krijgt er alleen maar honger door en als je dan meer gaat eten, dan kom je aan", toch ben ik niet echt minder gaan eten sinds ik geen pil/Yasmin gebruik en wel afgevallen.)
Oud 10-08-2005, 09:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Yasmin is zeker geen lichte pil??
Oud 10-08-2005, 09:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 10-08-2005 @ 01:44 :
o zomaar kwam ik opeens bij haha
bedankt voor de lijst trouwens!
ik heb het gevoel dat ik te veel vocht heb ,
nah ik weeg niet zo weinig hoor eerder te veel
hoeveel bij welke lengte, meningen zijn namelijk erg subjectief...
Oud 10-08-2005, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-08-2005 @ 10:29 :
Yasmin is zeker geen lichte pil??
Volgens mij één van de lichtste? Hoezo?
Oud 10-08-2005, 10:05
kellytje
kellytje is offline
Ik ben van mijn pil ook niet aangekomen (meliane), zelf iets afgevallen toen denk ik
Als jullie laat opstaan, ontbijten jullie dan nog ? Daar bedoel ik dus mee eten jullie dan nog steeds evenveel die dag als normaal of denk je 'ik ben minder lang actief dus dan eet ik minder ook'
Vroeg ik me gewoon af
Oud 10-08-2005, 10:08
Verwijderd
Citaat:
kellytje schreef op 10-08-2005 @ 11:05 :
Ik ben van mijn pil ook niet aangekomen (meliane), zelf iets afgevallen toen denk ik
Bij mijn vorige pillen (microgynon30, Diane35, trigynon30) kwam ik aan en kreeg ik er onmogelijk ook maar een grammetje af (en nr. 1 en 3 hadden nog andere nadelen, 2 niet, maar helaas kwam ik daar nadat ik een keer gestopt was dus van aan)...uiteindelijk heb ik zelf maar om Yasmin gevraagd en die bevalt qua gewicht ed iig heel aardig.

Citaat:
Als jullie laat opstaan, ontbijten jullie dan nog ? Daar bedoel ik dus mee eten jullie dan nog steeds evenveel die dag als normaal of denk je 'ik ben minder lang actief dus dan eet ik minder ook'
Vroeg ik me gewoon af
Ik eet meestal gewoon min of meer hetzelfde (het wisselt sowieso iedere dag wel iets).
Oud 10-08-2005, 10:37
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Nee dus.
Lees maar terug...
Oh ja, idd, ik dacht dat het in dat bikini-topic stond, maar dus toch hier

Ik eet trouwens als ik laat opsta zo'n beetje hetzelfde als wanneer ik -voor mijn doen - vroeg opsta. Omdat ik vaak pas rond dit tijdstip wakker ben (nu ook net dus ) zou ik anders vrij vaak 'te weinig' eten.

Wel eet ik als ik vroeg wakker ben misschien wat meer ontbijtkoek tussendoor.
Oud 10-08-2005, 10:42
Mara
Mara is offline
Citaat:
En daar val je van af?
Zoals Leonoor zegt, sommige mensen wel.

Voornaamste reden van mij om ermee te beginnen is dat bij mijn vorige pil (microgynon 30) ik cónstant honger had. Bij deze pil schijnt het minder te zijn, dus ik probeer het
Oud 10-08-2005, 10:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Vroeg ik me gewoon af
Hetzelfde.
Oud 10-08-2005, 10:54
Mara
Mara is offline
Citaat:
Vroeg ik me gewoon af
Verschilt. Ligt eraan of ik zin heb, ook kijk ik bij hoeveel ik eet naar hoe actief ik ga zijn die dag. Op een zondag, dat ik alleen maar achter m'n pc zit en wat huiswerk doe eet ik bijv. minder dan op een maandag wanneer ik naar school moet en dan 's avonds ook nog ga sporten
Oud 10-08-2005, 11:03
freakje
freakje is offline
Citaat:
Vroeg ik me gewoon af
Het ontbijt blijft even groot, maar als ik bvb. pas om 10 uur ga ontbijten en we eten al terug om 12 uur, dan neem ik geen tussendoortje, wat ik anders wel doe.
Oud 10-08-2005, 11:25
kellytje
kellytje is offline
Thanks. Zijn er buiten sporten en veel water drinken nog tips om een beetje 'steviger' te worden?
Oud 10-08-2005, 11:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-08-2005 @ 10:59 :
Volgens mij één van de lichtste? Hoezo?
Ik slik nu marvelon en dat is een lichte. Ik kan niet zo goed tegen die hormonen. Maar volgens mij kom je er niet van aan omdat het dan een lichte pil is. Tenminste, ik kwam toen van mycrogynon ook 2 kilo aan en toen ik overstapte op marvelon, viel ik ook weer 2 kilo af.

Maar wordt yasmin vergoed? Nee zeker?
Oud 10-08-2005, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-08-2005 @ 12:25 :
Ik slik nu marvelon en dat is een lichte. Ik kan niet zo goed tegen die hormonen. Maar volgens mij kom je er niet van aan omdat het dan een lichte pil is. Tenminste, ik kwam toen van mycrogynon ook 2 kilo aan en toen ik overstapte op marvelon, viel ik ook weer 2 kilo af.

Maar wordt yasmin vergoed? Nee zeker?
Microgynon30 is ook een lichte pil? En Diane35 ook. Alleen met andere hormonen of met een andere samenstelling van de hormonen.

Yasmin wordt voor een deel vergoed door het ziekenfonds, ik moest iets van 12 euro betalen (had een recept voor drie maanden).
Oud 10-08-2005, 11:31
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
kellytje schreef op 10-08-2005 @ 12:25 :
Thanks. Zijn er buiten sporten en veel water drinken nog tips om een beetje 'steviger' te worden?
Van water drinken word je ook niet steviger, daar moet je echt voor sporten.
Oud 10-08-2005, 11:32
kellytje
kellytje is offline
Ow IK had gehoord dat je val veel water drinken een stevige huid kreeg
Oud 10-08-2005, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Qwuartz schreef op 09-08-2005 @ 19:53 :
Met zwemmen heb je daar minder last van, denk ik...of niet?
Oud 10-08-2005, 11:38
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 10-08-2005 @ 11:42 :
Zoals Leonoor zegt, sommige mensen wel.

Voornaamste reden van mij om ermee te beginnen is dat bij mijn vorige pil (microgynon 30) ik cónstant honger had. Bij deze pil schijnt het minder te zijn, dus ik probeer het
Ik heb ook microgynon 30 en ik geloof niet dat ik er erg door aangekomen ben. Een vriendin van mij gebruikte die pil ook en is overgestapt op het spiraaltje. Met een beetje dieeten is ze 10 kilo afgevallen, dus kan best aan het spiraaltje liggen (of beter gezegd: aan die microgynon).
Oud 10-08-2005, 11:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-08-2005 @ 12:28 :
Microgynon30 is ook een lichte pil? En Diane35 ook. Alleen met andere hormonen of met een andere samenstelling van de hormonen.

Yasmin wordt voor een deel vergoed door het ziekenfonds, ik moest iets van 12 euro betalen (had een recept voor drie maanden).
Hm dan had ik microgynon 60? Of bestaat dat niet? Misschien dat t dan de samenstelling is, ik weet het ook niet.

Ik weet wel dat de mijne niet vergoed wordt omdat het een andere generatie pil is ofzo. Maar ik moet 16 euro betalen volgens mij per 3 strippen.
Topic gesloten

Regels voor berichten