Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat boeit toch ook niet zo? het is toch legitiem voor je huidige lover om wat hij ook maar wilde doen met zijn ex op de foto te zetten en dat te bewaren? Ik geef toe, als hij net gepijpt wordt, komt het misschien wat gek over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ach, ik vond het meisje wel meevallen. Totaal niet zijn type maar die heeft ie nu! Maar een goede vriendin had het over een 'dipje' dus het zal wel een raar kind zijn ofzo. Verdere exen ken ik niet/heb ik niet gezien.
Ex van mn vorige vriend kon ik niet uitstaan. Meer vanwege de persoon dan doordat ze de ex van... was. Vond het gewoon een lomp wijf en ben dus een keer een pasfoto in z'n portomonnee tegengekomen toen het al een half jaar met mij was en hij in die tussentijd een nieuwe portomonnee had gekocht. Ben toen gaan flippen en daarna was het weer goed!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb trouwens ook nog gewoon kaarten van mijn ex op het prikbord hangen. Ach die mag ze wel effe lezen.
Ik ken haar ex wel ja. Hebben we nog een keer uitgemaakt voor mietje. Hij zag er echt uit als een breezerboy. Haha wat een lol zeg hadden we die avond.
|
![]() |
||
Citaat:
Tsjah... ik ben onzeker denk ik. ![]()
|
![]() |
a.niks(bóóóóóóó'ring)
boring is enigszins loos, het is je vriends ex dus enigzins belangrijk. Niet alleen kan je er veel van leren maar ook is het een belangrijk deel van zijn leven en dus ook uit dat van jou. Fotos kapot maken vind ik werkelijk belachelijk, misschien betekent ze nog veel voor m in een andere way. Ik heb ook fotos van exen hangen die nu gewone vrienden zijn of waar ik leuke herrineringen aan heb. Ik zou ontzettend kwaad worden als hij die zou weg gooien ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als er nou hele interessante foto's liggen. Of vakantie foto's met op de achtergrond nog leuke jongens ofzow
![]() Hehe Nee, kweenie. Die foto's moet ie vooral houden. Ik heb de vakantiefoto's van m'n vriend en z'n ex ook gezien.. In het begin beetje raar, nu wel anders... Maar hij heeft ook nog ergens naaktfoto's van dr liggen en die hoef ik dus echt niet te zien ![]() Hij heeft ze ook niet meer overal staan of hangen en dat vind ik heel fijn, als ie dat zou doen zou ik dat niet leuk vinden, maar natuurlijk mag ie die bewaren, dat zijn mooie herinneringen voor hem.. Ik ben maar op één manier jaloers op z'n ex en dat is op het feit dat zij zijn eerste was.. En dat klinkt heel kortzichtig, maar daar kon ik in het begin echt wakker van liggen. Verder kan ik niet zeggen dat ze mooier is ofzow (IMHO) en hij heeft duidelijk laten blijken dat ie nix meer van dr moet ![]() Zijn andere ex boeit me helemaal niet. Die ken ik ook prsoonlijk (Msn - IRL), hele aardige meid.. Maar ik denk ook dat het komt omdat zijn tweede relatie niet zo lang heeft geduurd enzow, en die van zijn eerste ex anderhalf jaar ![]() Ok dit wordt een te lang verhaal.. Baai ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm kheb op mijn kamer echt nog wel foto's van mijn ex ronddwalen, maar als mijn vriendin die gaat bekladden of verbranden heeft ze echt een probleem. Wat boeit t nou dat ik foto's van haar heb, ik mag die toch best als herinnering aan haar bewaren, of moet ik alles soms meteen gaan vernietigen van haar
![]()
|
![]() |
Mwah kzou et niet weten eigenlijk. Kheb wel 'n foto van z'n ex. Want we zaten gezellig bij elkaar op school, en allebei examen gedaan, dus staan we allebei met ons hoofd in et fotojaar boek
![]() Maar kheb er verder niks mee gedaan.. kzie et ook niet als m'n vijand ofzo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit zou ik vorig jaar gedaan hebben... Nu weet ik dat je toch nooit een eerlijk antwoord op dergelijke vragen krijgt. Tis alleen maar slecht voor je relatie. Dus nee, die niet. [g.je maakt voodoopoppetjes van de fotows. Das wel een goed idee ![]() h. verstoppen, zodat je partner ze nooooooooooooooit meer terug kan vinden. misschien ![]() Verder zou ik helemaal gek worden als ze nogal knap bleek te zijn ![]() |
![]() |
|
|