Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoek van je favoriete artiest(en) songteksten op, of van wie je weet dat die mooie songteksten heeft.. Of je zoekt gedichten op in een bundel of hier, en neemt strofes of kijk in het korte gedichten-topic.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf vind ik daar niet zoveel raars aan, helemaal niet als je daar de naam van de ander onder zet. (Er worden overal zoveel gedichten van anderen gebruikt, vind je dat dan ook raar?) |
![]() |
|
Deze heb ik altijd al erg leuk gevonden, zelf vind ik het ook geschikt voor op de muur (oid):
"Illusie Waarlijk, de illusie is met zijn leugens schoner dan de waarheid ooit kan zijn. Laat me leven sterven in illusie. Laat mijn sterven leven in illusie." (voor duidelijkheid: ik heb hem zelf geschreven) of deze van Frank Eerhart " Eb ik zie de zee de zee ziet mij dag zee hoe gaat het? ik eb, zegt de zee wat heb je? zeg ik ik heb eb doet dat zeer? nee, zegt de zee een zee heeft geen zeer" er staan ook nog mooie in: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1057007
Toch? Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 19:16. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn nare droom MiSs EshterGirl | 7 | 06-11-2004 15:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |