Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2005, 01:12
Verwijderd
Ik vind dat MP3 gedoe maar onzin, verder heb ik 'n ouwe JVC cd speler + versterker en een stel Mission speakers waar ik wel 'ns cd's op luister. That's it.

Heel af en toe luister ik wel 'ns mp3tjes die op m'n notebook staan maar dat is alleen als ik me erg verveel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2005, 02:42
Verwijderd
www.mono211.com dan snap je mp3
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Maija schreef op 01-08-2005 @ 07:53 :
Hoe zit het met jou muziek lifestyle?

Muziek is belangrijk voor me. Dat was het altijd al wel, maar nu ik sinds 2 jaar een vriend heb die in de muziekjournalistiek wereld zit, is het een groter onderdeel van mijn leven geworden. Ik ga vaak mee naar concerten, festivals, ik ken wat bandjes persoonlijk, ik luister nu ook gevarieerder dan vroeger.

Heb je een mp3 speler met allemaal barsten, van 29 euro bij de blokker, of loop je al maanden de pimpen met de nieuwste I pods?

Ik heb sinds oktober een Ipod 20GB, en die dingen zijn geweldig. <3

Pleur je alles maar op een Cd of cassettebandje, of alles netjes op band/groep per mapje op je Pc?

Als ik zin heb, doe ik het in een mapje.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 23:09
Kerz
Kerz is offline
Ik heb een playlist en eMule en ik update al mijn liedjes als ik de ene beu ben en een paar nieuwe bij heb.

En ik heb een MP3-speler van Kerstmis met een paar vlekken op van zweterige handen maar verder doet hij het geweldig, en er kunnen 100 liedjes op wat ruim voldoende voor me is.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 23:11
*oma*
*oma* is offline
ik heb een mp3 speler en de liedjes op mijn computer zijn deels geordend.
Oud 05-08-2005, 23:17
Verwijderd
Overbodig verhaaltje aan diegenen die het al kennen, maar:
hoe mooi zijn LP's.

1) Je koopt ze bij een optreden, van de band zelf of bij een stand van een label of distro. Je ondersteunt alleen pure muziekliefhebbers. Of je scoort ze 2de hands natuurlijk, nostalgie doet het ook goed.

2) Je bekijkt die prachtige hoes. Vooral bij de cult en obscuredere genres ligt het niveau van artisticiteit vaak hoog natuurlijk.

2) Je legt die plaat op je platenspeler. De naald, het gekraak, en dan komen alle frequenties op je af precies zoals ze bedoeld zijn.

3) Je pakt de lyrics sheet en terwijl je de teksten leest voel je pas dat het circkeltje rond is, je hebt muziek in de grootste zin van het woord beleeft.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 23:33
Augustus
Augustus is offline
Ik luister veel muziek, via discman of mp3speler, en als ik in de mood ben om echt te luisteren naar de muziek geniet ik ook nog wel eens van een LP.
Oud 06-08-2005, 00:07
Avelon
Avelon is offline
ik heb een telefoon waar je radio op kan luisteren..
en ik neem mn eigen cdtjes mee naar de winkel en die gaan heel snel stuk en de hoesjes raak ik kwijt
Oud 06-08-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 06-08-2005 @ 01:07 :
[B]ik heb een telefoon waar je radio op kan luisteren..
B]
daarnaast heb ik nog een discman, voor een mp3 heb ik geen geld.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 19:28
Verwijderd
in de auto wissel ik tussen 3fm (voor het geouwehoer), studio brussel(soms aardige muziek) en klara (jazz en klassiek)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 02:11
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
Heb je een mp3 speler met allemaal barsten, van 29 euro bij de blokker, of loop je al maanden de pimpen met de nieuwste I pods etc.
Pleur je alles maar op een Cd of cassettebandje, of alles netjes op band/groep per mapje op je Pc.
Ik heb n oerdegelijke en oplaadbare via USB Poort Mp3 speler van Philips. Helaas maar 256 MB, soms iets te weinig. Ik gebruik m altijd op de fiets naar school/werk. In de pauze op school en in de trein.

Op mn pc heb ik echt teveel liedjes, gelukkig wel n hoop georderend op artiest, in mn playlist staat t ook netjes op alfabet, Opruimen doe ik nooit, al mn muziek blijft leuk
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 15:24
Metal
Metal is offline
Citaat:
monolo schreef op 01-08-2005 @ 12:03 :
family guy <3
is die creative goed metall?
ja, ik stuur wel even pm.
Oud 08-08-2005, 21:16
Henk Biertank
Henk Biertank is offline
Creative Zen Touch[20 gb]en nog niet gemold

hij zit op 200 mb na vol, alles eerst op m'n pc dmv. mediaplayer geordend vervolgens in 1x derop gezet.

kben een tevreden mens
Oud 08-08-2005, 21:22
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Heb je een mp3 speler met allemaal barsten, van 29 euro bij de blokker, of loop je al maanden de pimpen met de nieuwste I pods etc.
Pleur je alles maar op een Cd of cassettebandje, of alles netjes op band/groep per mapje op je Pc.
Laatst een Ipod gekocht, mijn muziek staat gewoon netjes in een map, per band.
Meestal download ik het meeste, als ik dan ergens ben en ik zie dat album wat ik wel goed vond in een cd/lp dan koop ik me die wel.

LP of CD boeit me eigenlijk niet zoveel.
Oud 11-08-2005, 18:15
NoDoubt
NoDoubt is offline
-winamp
-discman
-cds
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 18:25
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
euhm platen en cd's, en zelfs good ol' cassettekes
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 19:33
Metal
Metal is offline
AGORAPHOBIC NOSEBLEED - FROZEN CORPSES STUFFED WITH DOPE

dit is pas raggen.digi grind de gekstuh\\m, m//, <m>, \m/
Oud 11-08-2005, 19:48
Metal
Metal is offline
en verder:

Oud 11-08-2005, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 11-08-2005 @ 20:33 :
AGORAPHOBIC NOSEBLEED - FROZEN CORPSES STUFFED WITH DOPE

dit is pas raggen.digi grind de gekstuh\\m, m//, <m>, \m/
vette band
tering herrie
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 20:26
Metal
Metal is offline
juist

hebben ook coole dingen gedaan met dillenger en converge.
Oud 11-08-2005, 21:07
saturday
saturday is offline
wel goed

Heb je een mp3 speler met allemaal barsten, van 29 euro bij de blokker, of loop je al maanden de pimpen met de nieuwste I pods?
ik gebruikte eerst altijd een discman. maar die slaat nu steeds over, wat niet zo leuk is. nu heb ik een gsm met een mp3 speler m,et een kaartje van 512 mb. dat is heel handig

Pleur je alles maar op een Cd of cassettebandje, of alles netjes op band/groep per mapje op je Pc?
toen mijn laptop nog niet kapot was, had ik ghet wel geordend. maar niet meer op de computer, waar ik nu achter zit./
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 21:51
Verwijderd
Ik gebruik nu weer mijn oude discman want dat is de enige die mijn buien uithoudt, een minidisc + mp3 heb ik allebei al gesloopt. Ik wil wel een ipod of creative zen maar ik heb er geen geld voor (over). Ik sleep dus overal een discman mee naartoe met cd's in een onhandig mapje. De hoesjes raak ik kwijt dus ik heb veel cd's rondslingeren. Op mijn computer is het helemaal een ramp; veel mp3's en grotendeels door elkaar; af en toe heb ik een opruimaanval en zoek ik wat dingen uit, maar ik haak altijd snel af. Ook brand ik vaak zoals Grandmommy wat nummers op cd en dan gaat het mis, ik vergeet wat er op staat, brand dingen dubbel en alles slingert door elkaar want ik schrijf nooit iets op.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 22:03
Verwijderd
Heb je een mp3 speler met allemaal barsten, van 29 euro bij de blokker, of loop je al maanden de pimpen met de nieuwste I pods etc. Maak van de Blokker maar de Mediamarkt, maar het effect blijft hetzelfde.
Pleur je alles maar op een Cd of cassettebandje, of alles netjes op band/groep per mapje op je Pc. 1 grote map met 1500 nummers. Wel op alfabetische volgorde En af en toe brand ik iets op 'n mp3 cd voor in m'n dvd speler.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 22:07
Metal
Metal is offline
jammer dat niemand verteld wat hij of zij luistert
Oud 11-08-2005, 22:21
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb er een van de Aldi . Daar kon 1 GB op, maar hij is al stuk. Moet hem alleen nog even opsturen. Hij ligt hier nu al een maand zielig te wezen.
Oud 12-08-2005, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 11-08-2005 @ 23:07 :
jammer dat niemand verteld wat hij of zij luistert
Lekker fucking belangrijk nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 01:04
Metal
Metal is offline
ik vind het altijd wel leuk om te weten hoor seXo
Oud 12-08-2005, 01:55
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik heb een Ipod, maar die daar pimp ik niet mee.

Citaat:
Ik had eerst alle nummers in een mapje gedaan, maar vanwege gebrek aan geheugen op de computer heb ik ze maar allemaal op een cd gezet als een mp3-bestand.
Op (gekopieerde/gebrande) cd's en bandjes staat eigenlijk alleen een verzameling van leuke nummers die ik van andere cd's haal. Alleen ben ik zo kluns dat ik er bijna nooit bij zet wat er op staat.
Oud 12-08-2005, 01:59
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Heb een ipod.
en overal op me computer staat wel wat muziek, niet geordend
Oud 12-08-2005, 08:54
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik heb een 40 gig ipod.
die nu met 5 gig gevuld staat

en ik heb 250 lp's en 600 7"s
(voornamelijk hardcore en punkrock, maar ook wat 80's pop en hiphop)
slechts 100 cd's ofzo, want die boeien mij niet echt.
wel wat collectibles op vinyl.
Oud 12-08-2005, 09:09
Verwijderd
I-pod Mini 6 gb met een hoop herrie erop en een Powerbook 15" om hem daarvan te voorzien

en omdat martijn eropstaat:

ik luister oa. Hardcore, Mathcore, Jazz, Singer/Songwriter dingen, Breakcore, DnB, Electro, Emo, Indie, Pop, Rock, Gabber, Emocore, Hip-hop en Bert en Ernie

Laatst gewijzigd op 12-08-2005 om 09:12.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 19:45
Verwijderd
een ipod 30 gig vol met trommelhouse, techno, nog meer house, geen progressive en bijna alles van fatboyslim.

Heb alleen maar mp3, en vroeger MOEST alles van een fatsoenlijke releasegroup zijn en werd ik MAD als er geen sfv en nfo waren

Nu trek ik gewoon dingen leeg, en luister ik de ganse dag door.

en hou ik enorm van

Prince - If I was your girlfriend (side a) [wazige bootleg]
Morel - If You Love Me (Dean Coleman Respekt Dubb)
En Engelse MC'ssssss
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 12:38
capibara
capibara is offline
Citaat:
Metal schreef op 11-08-2005 @ 20:48 :
[afbeelding]
Terror Tekno Tornadooooo
Oud 13-08-2005, 15:24
mixtape
mixtape is offline
Dat zit wel goed hoor, speel(de) basgitaar in een band, ga naar veel concerten, schrijf voor een muziektijdschrift (schrijf recensies, interview bands), koop veel CDs/LPs (laatste tijd limited edtions etc). Ben er eigenlijk constant mee bezig

Oh ik luister trouwens emocore, (post)hardcore, indie, metalcore, rock, pop etc.

CDs luister ik niet meer zo vaak omdat ik alles op m'n laptop heb staan. Brand alleen af en toe CDtje voor in de auto. Vandaar dat ik meer vinyl wil kopen want dat heeft meer verzamel waarde en tis gewoon mooier dan een CD (zowel qua geluid als hoes)

Heb vorig jaar september ipod mini gekocht, en die is sinds gisteren stuk! Dus net naar apple store gegaan en krijg van de week een nieuwe

Mn laptop staat vol maar wel netjes geordend.
Oud 13-08-2005, 20:47
Dakrath
Dakrath is offline
Ik loop nog steeds rond met mijn Jog-proef Schijf-man fan Fielips. Maar dat dingetje van 29 euri bij de blokker klinkt erg aanlokkelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 21:04
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik heb een mp3player die het niet doet en al mijn muziek staat prachtig netjes geordend op m'n laptopje (net als alles op dat laptopje)

Wat was ook al weer de bedoeling van dit topic?
Reageren

Regels voor berichten