Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() *sunrise1986* en Hi heb ik ook nog niet veel horen zeggen, dus dan zouden zij ook verdacht zijn... Ik verdenk Spoonie, zoals LL al zei: Citaat:
![]() Mijn volgende stem zal dus op Spoonie zijn |
![]() |
|
ik moet toch in mijn rol blijven als dorpsleider die de jacht op de weerwolven moet voortzetten. Dat die andere dorpelingen zo stom waren om de ziener dood te laten gaan is niet mijn schuld
![]()
|
*Ja en dat was het. De dorpelingen zijn niet echt slim. Ze stemmen op iemand. Msar wie is het? Iedreen is in paniek nog steeds geen weerwolf opgehangen. Wie zal dat zijn? Dan zegt iemand. Ja hangt Spoonie maar. NBiety iedereen is er mee eens. Mara de hoogste stemmen gelden en Spoonie word in brand gestoken. Voor de vlammen hem kunnen reiken zegt hij: ,,Jullie zijn dwazen ik ben geen weerwolf ik was de wolfsbane!" Er vaslt een stilte. De weerwolven hebben nu vrijspel... Het is gelijk spel. 3 dorpelingen 3 wolven. Wat betekend dat het spel over is en de wolven hebben gewonnen. Want morgen eten de wolven automatisch een dorpeling. Dat is dan 2 dorpeling 3 wolven. Dus wolven gefeliciteerd. Jullie mogen jezelf onthullen.
1. Cytherea 2. ABgirl 3. Hi 4. Vogelvrij2 5. Spoonie wolfsbane 6. Roos 7. dutch gamer 8. *sunrise1986* 9. Mrboot 10. Nootsen 11. ******** (ziener) 12. Sjoerd 13. drilboor sjakie 14. Saarah 15. Biertank 52 Blauw = Opgehangen Rood = Opgegeten EINDE |
![]() |
||
Citaat:
aar als de weerwolven iemand opetenm zijn er toch meer weerwolven dan dorpelingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verloren ![]() |
![]() |
|
hier alvast de inschrijflijst:
1. Flowtje 2. drilboor sjakie 3. Biertank 52 4. ******** 5.Spoonie(weer als nummer 5 ![]() 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Spelleiders: 1. ABgirl 2.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Toen saarah die reply poste dat ik en sunrise stil waren verdacht ik abgirl en saarah. Het blijkt wel dat ik het spel niet goed kan spelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Was trouwens wel leuk om te zien dat als wij iemand opaten die iemand anders verdacht, diegene meteen daarna werd opgehangen. Dutch gamer verdacht nootsen en meteen nadat dg werd opgegeten werd nootsen opgehangen. Vogelvrij verdacht spoonie, en meteen daarna werd spoonie opgehangen ![]() |
![]() |
|
Misschien kunnen jullie allemaal nadat je je hebt ingeschreven je post weer verwijderen om zo extra posts vrij te maken, zodat er misschien zelfs nog een 3e spel gespeeld kan worden.
Ja, ik heb het al gedaan.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar goed, die kans was toch erg klein. Ik doe dit keer niet mee, want ik ga over een week nog weg. @Biertank 52: ik heb liever niet dat er reacties verwijderd worden om het topic kleiner te krijgen. Dat is zonde van de posts. Sowieso mogen er in dit topic nog ruim 150 berichten en er mag nog een volgend topic worden geopend. Dat zijn dus nog zeker 2 en misschien wel 3 spellen.
|
Ik doe ook wel mee; ik lees straks wel een keer de regels.
![]() 1. Flowtje 2. drilboor sjakie 3. Biertank 52 4. ******** 5.Spoonie(weer als nummer 5 ) 6.Sjoerd 7. Mrboot 8. althea 9. Vogelvrij2 10. Lucky Luciano 11. Redroest 12. Roest 13. de communiceerbeer 14. 15. Spelleiders: 1. ABgirl 2.
|
![]() |
1. Flowtje
2. drilboor sjakie 3. Biertank 52 4. ******** 5.Spoonie(weer als nummer 5 ) 6.Sjoerd 7. Mrboot 8. althea 9. Vogelvrij2 10. Lucky Luciano 11. Redroest 12. Roest 13. de communiceerbeer 14. duivelaartje 15.nootsen Spelleiders: 1. ABgirl 2. hi net op tijd trouwens, was het nu in de eerste ronde gelijkspel tussen saarah en iemand anders, zoals ik zei? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sowieso bestaan hun nicknames uberhaupt nog niet eens.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() redroest (ik dus) en roest (mijn broer) zijn 2 broers van vogelvrij. zij heeft ons over dit spel geinformeerd, en wij vonden het wel leuk. aangezien wij nog niet in de lijst stonden en de lijst bijna vol zat, heeft zij ons alvast aangemeld. ik zal m even voorstellen. mijn bijnaam is redroest en ik ben 17 jaar. ik ben van plan jullie allemaal uit te scakelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(wel grappig dat vogelvrij jullie 'kennissen' noemt, terwijl jullie broer en zus zijn)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |