Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2002, 18:33
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik vind ut so dom! Un gezin dat elkaar verrot maakt, wordt razend populair, dan kan ik net zo goed de ruzies van mun ouders laten uitzenden op MTV gna...gna....! Maar het zieligste vin 'k nog dat die Kelly weer 's un nr van Madonna moet coveren! Echt sielug gewoon! En dan wordt ze nog model! Hellup, kan iemand mij vertellen wat er so leuk is aan die snol?

Maja, da's mijn mening, waarschijnlijk zullen er meer fans zijn. hahaha!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2002, 18:34
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
het lijkt teveel op Big Brother en dat komt nu ook men neus uit!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 19:08
Verwijderd
ja leuk...maar had je net zo goed in dit topic kunnen gooien:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=161914
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 09:34
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ow, oke SORRY! snif....snif...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 12:11
Firefly182
Firefly182 is offline
meningen verschillen, tis juist zo leuk omdat het onzinnig is. Je kan idd best een videootje opsturen naar mtv met jou en je ouders, maar da's nie leuk, want dan schaam je je. En nu kan je vanaf een afstand kijken naar andermans leed en leven.
Oud 03-08-2002, 20:50
TAFKAB
TAFKAB is offline
Het komt er denk ik op neer dat ze de "echte" Addams Family zijn, een choatische brutale familie, dat trekt mensen vooral met de mentaliteit van tegewoordig onder de jeugd.
Of misschien waren de mensen dat belachelijke , brave, Big Brother zat.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:04
Verwijderd
fout the osbournes RULE
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 22:09
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
kydnav schreef:
fout the osbournes RULE
vind ik ook.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 01:24
SlapelooZ
SlapelooZ is offline
kvind de echte osbournes wel erg okeej... ;p
de serie is soms ook nogwel grappig maar.. nee tx ;p
Oud 09-08-2002, 04:41
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik vind dat liedje eigenlijk best wel ok. Redelijk goede cover. Beter dan madhouse in ieder geval
Oud 09-08-2002, 12:24
mcsun
mcsun is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Beter dan madhouse in ieder geval
haha, is dat per definitie een compliment?
Ik vind het allemaal wel grappig, maar behoorlijk zielig als je bedenkt wat Ozzy allemaal ooit heeft bereikt. Goed, hij was altijd al geflipt maar dit gaat toch wel ver. Ik draai Paranoid maar nog een keer...
Oud 09-08-2002, 21:27
Verwijderd
osborns sucks realy match
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 18:49
Rioto
die tering osborns zijn een stelletje neppers , vooral die tering dochter rot toch op man , dat wijf denk dat ze een plaatje kan maken omdat ze kan zingen , nee dat werkt zo niet , ze heeft alleen een plaatje kunnen maken omdat haar vader de zogenaamde price of darkness is , FUCK DAT ik vind dat dit soort dingen niet kunnen , er zijn honderden gasten die zo goed zijn en nooit een kans krijgen en dan is er zo TERING wijf met d,r lelijk rot kop die een plaatje maakt GEWOOON NEP! .

en dan maar niet te spreken of dat dikke klote ventje met z,n muziek label .. kortom het is gewoon een misselijk makend progamma
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 08:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maypole schreef:
die tering osborns zijn een stelletje neppers , vooral die tering dochter rot toch op man , dat wijf denk dat ze een plaatje kan maken omdat ze kan zingen , nee dat werkt zo niet , ze heeft alleen een plaatje kunnen maken omdat haar vader de zogenaamde price of darkness is , FUCK DAT ik vind dat dit soort dingen niet kunnen , er zijn honderden gasten die zo goed zijn en nooit een kans krijgen en dan is er zo TERING wijf met d,r lelijk rot kop die een plaatje maakt GEWOOON NEP! .

en dan maar niet te spreken of dat dikke klote ventje met z,n muziek label .. kortom het is gewoon een misselijk makend progamma
rustig maar... waar denk jij dat de hele commerciële muziekwereld om draait? Kwaliteit? Ga dan maar eens TMF kijken en zie.
Natuurlijk, er zijn altijd mensen beter, maar dan heeft iemand toch wel het recht een plaatje te maken (behalve K-otic natuurlijk, de moeten opgesloten)
Oud 11-08-2002, 10:02
Rioto
iedereen heeeft het recht om een plaatje te maken alleen het geld wat er aan verdient word is niet normaal
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 15:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maypole schreef:
iedereen heeeft het recht om een plaatje te maken alleen het geld wat er aan verdient word is niet normaal
Ligt eraan hoe goed je plaat is. Afroman of k-odiotic bijvoorbeeld verdienen bakken met geld terwijl hun muziek slechter klinkt dan Freddy Krueger die langs een schoolbord krast.
Maar goeie bandjes zoals the Red Hot Chili Peppers verdienen het geld echt.
Oud 11-08-2002, 16:08
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Maypole schreef:
die tering osborns zijn een stelletje neppers

en dan maar niet te spreken of dat dikke klote ventje met z,n muziek label ..
Denk niet dat ze nep zijn, Ozzy Osbourne is de prince of darkness, maar daar heeft ie ook flink z'n best voor moeten doen, kwam niet aanwaaien ofzo, zo nep is het dan nie vin ik.

Dan dat 'dikke klote ventje', okee, hij is zeker apart, tegen het rare aan, maar die frustraties van jou, hell!!!!! Take it easy zeg.
Oud 11-08-2002, 16:29
Rioto
nee niks , wij ( dan spreek ik voor de muziekanten) oefenen ons helemaal verott en dan is er zo baggerventje die maar lekker alleskrijgt getverdemme het is gewoon om misselijk van te worden
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 16:44
Carn
Carn is offline
moeilijk hè, accepteren dat sommige mensen gewoon mazzel hebben.

ookal oefen je je hele leven, ben je een brilliant muzikant, dan is nog steeds de kans klein dat je het echt maakt later.

allemaal kwestie van geluk/timing/connecties.

heb je geen van die 3, dan kan je het vergeten
Oud 11-08-2002, 16:59
Rioto
CARN! ga jij nou maar eerst wat downloaden van badluck 13
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 10:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maypole schreef:
nee niks , wij ( dan spreek ik voor de muziekanten) oefenen ons helemaal verott en dan is er zo baggerventje die maar lekker alleskrijgt getverdemme het is gewoon om misselijk van te worden
en als jij beroemd wordt en het er lekker van neemt komt er net zo'n zeikerd die hetzelfde over jou zegt.
Oud 13-08-2002, 11:36
Rioto
Citaat:
Juice schreef:

en als jij beroemd wordt en het er lekker van neemt komt er net zo'n zeikerd die hetzelfde over jou zegt.
als zou ik beroemd worden ( wat ik zeker niet wilt) dan zou ik er wel hard voor gewerkt hebben
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 15:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maypole schreef:

als zou ik beroemd worden ( wat ik zeker niet wilt) dan zou ik er wel hard voor gewerkt hebben
Heeft Osbourne ook. Hij heeft metal uitgevonden, god damn it!
Oud 13-08-2002, 16:48
Rioto
Citaat:
Juice schreef:

Heeft Osbourne ook. Hij heeft metal uitgevonden, god damn it!
gast ik heb het over die zoon en dochter
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 13:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maypole schreef:

gast ik heb het over die zoon en dochter
okee okee, die hebben gewoon massel... se grijpen de kans, dat souden heel veel mensen doen.
Oud 17-08-2002, 09:28
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Het is toch belachelijk dat er nou zelfs poppen ervan zijn? Van die pa osbourne word je nou nie echt geil...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:10
verbal-violence
verbal-violence is offline
Als 14 jarige kan jij neit zeggend at jij Ozzy Osbourne kent, ik ook nei thelemaal maar wel meer dan jouw. Hij is gewoon een coole gast een ware metal/rock God
Oud 17-08-2002, 13:37
stout!
stout! is offline
Ik heb t nog nooit gezien ... wanneer is t op mtv?
Oud 17-08-2002, 13:43
verbal-violence
Citaat:
stout! schreef:
Ik heb t nog nooit gezien ... wanneer is t op mtv?
maandag of dinsdag mtv 9 uur , en dan donderdag 9 uur
Oud 17-08-2002, 13:47
mcsun
mcsun is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
Als 14 jarige kan jij neit zeggend at jij Ozzy Osbourne kent, ik ook nei thelemaal maar wel meer dan jouw. Hij is gewoon een coole gast een ware metal/rock God
ach er zijn genoeg 14-jarige Sabbath fans die toch niet geil worden van pa Osbourne
Oud 17-08-2002, 14:04
verbal-violence
Citaat:
mcsun schreef:

ach er zijn genoeg 14-jarige Sabbath fans die toch niet geil worden van pa Osbourne
lol wie heeft het over geil worden
Reageren

Regels voor berichten