Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2005, 12:59
DarknessRose
DarknessRose is offline
dat kan best. Maar we hebben het niet over wie geesten hebben gezien en hoe, maar over fotos van geesten. Waarom zet je die link er dan neer? Dan kan je net zo goed in alle topics die link dumpen
Oud 05-08-2005, 18:07
Denkie
Denkie is offline
Offtopic:

Citaat:
DarknessRose schreef op 05-08-2005 @ 13:59 :
dat kan best. Maar we hebben het niet over wie geesten hebben gezien en hoe, maar over fotos van geesten. Waarom zet je die link er dan neer? Dan kan je net zo goed in alle topics die link dumpen
Niet zo zeuren jij én doe alsjeblieft ook niet zo kortzichtig... als je beetje DIT topic door gelezen hebt dan zul je zien dat het er vaak over gaat HOE die geesten gezien worden en WIE die geesten zien en of het ECHT is (en als je die betreffende link bekeken heb en ook doorgelezen heb, dan zul je zien dat dezelfde vraag daarin ook uitgebreid besproken wordt)... daarom zet ik die link erbij zodat dit het de discussie zou kunnen ondersteunen én er daadwerkelijk over het eigenlijk onderwerp gesproken zou kunnen worden. Daarnaast, een beetje meer informatie over relatief hetzelfde onderwerp (maar dan in een andere context) kan toch geen kwaad, je wordt er écht niet dommer op...

Overigens,
Citaat:
ik zou zeggen, klik hier om fotos te zien van geesten. Gedaan? Mooi! Kan deze topic gesloten worden
vanwaar die haast dat het gesloten moet worden? Als het je niet interesseert, ga dan op een ander forum spoken...

Ontopic:

Heb een link gevonden: http://theshadowlands.net/gallery.htm waar foto's op te zien zijn waar mogelijk geesten op staan, ikzelf twijfel er wel aan of het echt is... kan iemand ze beoordelen?

Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 18:13.
Oud 07-08-2005, 09:56
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
tsjek dit

Oud 07-08-2005, 21:04
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
Dark_Princess schreef op 07-08-2005 @ 10:56 :
tsjek dit

NIET KIJKEN!
TE spooky!
Oud 07-08-2005, 21:43
Severus
Severus is offline
Citaat:
tsjek dit

OMFG
Oud 08-08-2005, 09:46
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Denkie schreef op 05-08-2005 @ 19:07 :

Heb een link gevonden: http://theshadowlands.net/gallery.htm waar foto's op te zien zijn waar mogelijk geesten op staan, ikzelf twijfel er wel aan of het echt is... kan iemand ze beoordelen?
Die foto's zijn niet erg spectaculair (op een paar na dan) en dat maakt ze wel zo geloofwaardig. De foto's op de site waarvan de link eerder werd gegeven waren super spectaculair en ik vond ze er verschrikkelijk nep uit zien. Geesten zijn over het algemeen nou eenmaal over het algemeen niet spectaculair. Waarom denk je dat je ze maar amper merkt? (zo amper dat ze vaak aan de verbeelding worden toe geschreven)
Oud 14-08-2005, 03:43
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
tsjek dit

Nachtmerries
Oud 14-08-2005, 05:15
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Oud 14-08-2005, 12:49
Oscar de Grouch
Oscar de Grouch is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 08-08-2005 @ 10:46 :
. Geesten zijn over het algemeen nou eenmaal over het algemeen niet spectaculair. Waarom denk je dat je ze maar amper merkt?
Je zegt het zelf al, omdat ze een product zijn van de krachtige menselijke verbeelding
Oud 14-08-2005, 14:20
*oma*
*oma* is offline
Ik heb het idee dat dit topic niet echt goed loopt. Mocht iemand toch een goede site hebben, pm me dan even en dan maak ik daar een lijstje van.

Regels voor berichten