Advertentie | |
|
![]() |
|
belangrijke wedstrijd tegen de nummer 1 vanavond hopen dat het wat wordt.
pas aangenomen middenvelder balint is geblesseerd voor 3 weken we wensen hem beterschap link partners gezocht will je een link naar je site op http://www.d-d-b.tk pm me dan even D-d-B
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast hebben m'n 2 degradatie concurrenten zich versterkt voor 4 miljoen euro, dus ik ben goed de lul nu. Op naar de zesde divisie. Oja, wel een nieuw sterrenrecord, 45 stuks. |
![]() |
|
ja hoor gimme is goed hoor ik daag je wel uit
zo de op 2 na laatste wedstrijd van het seizoen vanavond, het gaat eindelijk wat beter in DdB, vooral door verkoop van de jeugdspeler: Tjakko bruins die 500 000 opleverde. Linkpartners gezocht: wil jij een link naar je club website op http://www.d-d-b.tk stuur me even een pm en het komt voor de bakker D-d-B
Laatst gewijzigd op 14-08-2005 om 16:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb al gewonnen, 5 - 0, WO ![]()
||
![]() |
Citaat:
Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: centrumaanval Tactiekvaardigheid: goed Middenveld: bovennatuurlijk (oud) Rechterverdediging: briljant (oud) Centrale verdediging: briljant (oud) Linkerverdediging: goed (oud) Rechteraanval: matig (oud) Centrale aanval: formidabel (oud) Linkeraanval: redelijk (oud) Lanzar Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek) Middenveld: briljant (oud) Rechterverdediging: formidabel (oud) Centrale verdediging: uitmuntend (oud) Linkerverdediging: redelijk (oud) Rechteraanval: goed (oud) Centrale aanval: wonderbaarlijk (oud) Linkeraanval: wereldklasse (oud) 1-0 Foppe Schillemans (32) 1-1 A. Sevlakovs (65) 1-2 Mattias Hjalmarsson (82) G Stefaan Cox (34) G Foppe Schillemans (61) R Stefaan Cox (85) G Lars Richardsson (86)
||
Citaat:
![]() En alleen mijn middenveld ratings zijn eigenlijk van niveau, de rest is veel te laag.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik denk dan ook dat het probleem bij de provider ligt op een of andere manier. Heb de router en modem al gereset, maar dat maakt geen verschil. Zal zich wel weer vanzelf oplossen denk ik... ![]()
||
![]() |
Citaat:
en er waren er nog een paar www.hat-trick.com/ws in die trend waren die. Had ik ergens gelezen
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.hattrick.org en http://extra.hattrick.org kan ie niet bereiken. Ik heb zelf Chello en heb me laten vertellen dat ze DNS problemen ofzo, geen idee wat het is, maar het kon wel een paar dagen duren. Hoe ik nu zelf op hattrick kom: Via www.hattrick.ws Dan net zolang proberen totdat je op server 44 wordt ingelogd, dat is de enige die het bij mij doet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus fout zal idd bij Chello gelegen hebben (is ook mijn provider) en vandaag hebben ze gekozen om de problemen op te lossen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb zijn goedkeuring, als er geen klanten zijn mag ik doen wat ik wil. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|