Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2002, 19:13
Verwijderd
Okeej.. 20 maanden iets met hem gehad, sinds 1 maand is het uit...

Ik kan me net weer voorstellen ooit iemand anders leuk te kunnen vinden (het is uit van mijn kant maar er waren nog wel gevoelens voor hem).. Spreek ik hem vandaag.. Heeft ie de afgelopen week al 4x gezoend met een ander meisje.. Auw, dat doet pijn.. Hij is niet verliefd op dr, wil ook niks met dr, voelt er zich al de hele week kut door, maar doet et toch..??

Ik begrijp het gewoon niet. Ik wou heel graag vriendschap met hem, maar ik denk niet dat ik dit nu nog kan. Kijk, ja, logisch dat dit ooit komt.. Maar kom op! Na 3 weken al! Betekenden die 20 maanden dan zo weinig dat ie na 3 weken alweer vrolijk met een ander meisje kan frutselen?

Godver het doet pijn.. en Godver ik ben kwaad op hem. Ik heb hem gevraagd, voel je je er nu beter door? antwoord: nee.. voel je je er kutter door? antwoord: ja.. Jezus man, het voelt gewoon echt alsof ie ff over me heen walst.. alsof het een soort wraakactie is enzow... Hoe hij alle redenen gaf is het nog mn eigen schuld ook!

Ik hoef hem echt ff niet te zien en weet niet of ik dat uberhaupt nog wil.. kben nog niet eens over hem heen en dan nu dit al, ookal is ie niet eens verliefd op dr. Als ie nou verliefd was, als ie het nou deed omdat ie er beter van werd!!??

Ben ik nou echt belachelijk? Pissed te zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2002, 19:28
-Meisje-
-Meisje- is offline
Hij weet met zich zelf geen blijf... Hij zal zich op het moment zelf misschien wel goed voelen, of denken dat ie zich goed voelt, maar achteraf beseft ie wel dat het *fout* is... En dat ie jou wilt enzo... Khoop dat hij eerlijk is tegen dat meisje, zodat zij weet dat ze niet verliefd op hem gaat worden ofz , want dan is dat er nog een probleem bij...
T is ook weer uit met mijn vriend, en hij doet zo hopeloos! Hij zou moeten leren, en ipv daarvan zit hij te chatten op donna met een vrouw van 28 die hem nu al wilt ontmoeten en hem oooh zo lief en knap en... vind... Ook leuk voor mij... Hij doet vanalles om zich beter te voelen, of gaat er van uit dat als ie zich goed voordoet, zich ook zo voelt. Ja mispoes... Hij voelt zich kutter dan ooit (en ik ook maar bon) en dat is wat jouw ex volgens mij ook heeft...
T is moeilijk, maar ik heb geleerd dat na regen altij zonneschijn komt... Altij... ni misschien direct, maar komen doet t toch. En daar hou ik mij op dit moment aan vast, anders ga k kapot.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

--

Ben ik nou echt belachelijk? Pissed te zijn?
De relatie is uit vanuit jou kant, waar jij ongetwijfeld je redenen voor had. Het komt er op neer dat JIJ ervoor koos niet meer met HEM verder te gaan in een relatie. Schijnbaar voel je nog steeds meer dan je aanvankelijk wil voor deze kerel, anders had je je er niet zo veel van aangetrokken, als je echt goede vrienden wil blijven dan gun je hem dit. Hij is simpelweg doorgegaan met zijn leven voor zover ik het kan zien en dat moet ook jij doen, zet je eroverheen. Je helpt jezelf er niet mee door gefrustreerd achter te blijven. Maar goed, voor hetzelfde geld had hij zich helemaal de ogen uit z'n hoofd kunnen huilen, had jou dat dan beter doen voelen, om hem kapot erover te zien? Beetje egoistisch zou ik zeggen door hem een emotie op te leggen. 20 maanden is een betrekkelijk lange tijd om een relatie met iemand te hebben, maar als het voorbij is, dan is het wat relatie betreft ook voorbij. Nogmaals: Je hebt zelf gekozen voor het beeindigen van de relatie, dan moet je het hem niet kwalijk nemen voor het doorgaan met z'n leven. Een kwestie van 'jaloezie' als je het mij vraagt, praat het eens goed uit met elkaar en sluit het hoofdstuk af.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:32
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Ik kan me net weer voorstellen ooit iemand anders leuk te kunnen vinden (het is uit van mijn kant maar er waren nog wel gevoelens voor hem).. Spreek ik hem vandaag.. Heeft ie de afgelopen week al 4x gezoend met een ander meisje.. Auw, dat doet pijn.. Hij is niet verliefd op dr, wil ook niks met dr, voelt er zich al de hele week kut door, maar doet et toch..??
het is uit meid.. dus je kan je er niet mee bemoeien of wat dan ook.. (zeg ook niet dat je dat doet voordat ik dat weer naar me kop krijg geslingerd. ) en mischien heeft ie wel met die meisje gezoend om er achter te komen of die nog gevoelens heeft..

Citaat:
Ik begrijp het gewoon niet. Ik wou heel graag vriendschap met hem, maar ik denk niet dat ik dit nu nog kan. Kijk, ja, logisch dat dit ooit komt.. Maar kom op! Na 3 weken al! Betekenden die 20 maanden dan zo weinig dat ie na 3 weken alweer vrolijk met een ander meisje kan frutselen?
het is inderdaad snel ja maar hij voelt zich toch rot dat betekent toch dat ie het niet leuk vind..

Citaat:
Godver het doet pijn.. en Godver ik ben kwaad op hem. Ik heb hem gevraagd, voel je je er nu beter door? antwoord: nee.. voel je je er kutter door? antwoord: ja.. Jezus man, het voelt gewoon echt alsof ie ff over me heen walst.. alsof het een soort wraakactie is enzow... Hoe hij alle redenen gaf is het nog mn eigen schuld ook!
ik weet niet waar je om zeurt.. JE HEBT 20 maanden met hem gehad dan ken je hem wel in de tussentijd.. sorry hoor ik heb ook bijna 20 maanden en als het dan uitgaat en drie weken later met een ander zoent en hij zegt ik voel me er kut bij enzo dan weet ik dat die meent..

Citaat:
Ik hoef hem echt ff niet te zien en weet niet of ik dat uberhaupt nog wil.. kben nog niet eens over hem heen en dan nu dit al, ookal is ie niet eens verliefd op dr. Als ie nou verliefd was, als ie het nou deed omdat ie er beter van werd!!??
iedereen heeft een ander ervaring als het naar een lange relatie uitgaan de andere stort het op een ander de andere blijft met verdriet en de ene pleegt zelfmoord of wat dan ook..

MAAR HIJ ZEGT TOCH ZELF DAT IE HET KUT VOND.. Waarom geloof je hem dan niet.?
Oud 11-08-2002, 19:35
girl18
girl18 is offline
Citaat:
prototype schreef:

De relatie is uit vanuit jou kant, waar jij ongetwijfeld je redenen voor had. Het komt er op neer dat JIJ ervoor koos niet meer met HEM verder te gaan in een relatie. Schijnbaar voel je nog steeds meer dan je aanvankelijk wil voor deze kerel, anders had je je er niet zo veel van aangetrokken, als je echt goede vrienden wil blijven dan gun je hem dit. Hij is simpelweg doorgegaan met zijn leven voor zover ik het kan zien en dat moet ook jij doen, zet je eroverheen. Je helpt jezelf er niet mee door gefrustreerd achter te blijven. Maar goed, voor hetzelfde geld had hij zich helemaal de ogen uit z'n hoofd kunnen huilen, had jou dat dan beter doen voelen, om hem kapot erover te zien? Beetje egoistisch zou ik zeggen door hem een emotie op te leggen. 20 maanden is een betrekkelijk lange tijd om een relatie met iemand te hebben, maar als het voorbij is, dan is het wat relatie betreft ook voorbij. Nogmaals: Je hebt zelf gekozen voor het beeindigen van de relatie, dan moet je het hem niet kwalijk nemen voor het doorgaan met z'n leven. Een kwestie van 'jaloezie' als je het mij vraagt, praat het eens goed uit met elkaar en sluit het hoofdstuk af.

JIJ HEBT HELEMAAL GELIJK.!!!!!!
Oud 11-08-2002, 19:36
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:

JIJ HEBT HELEMAAL GELIJK.!!!!!!
Jij bent ook geil hoor
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:37
girl18
girl18 is offline
Citaat:
prototype schreef:

Jij bent ook geil hoor
huhz.?
Oud 11-08-2002, 19:39
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:

huhz.?
Bah, sorry,
les 1) log uit als je naar de plee moet.
m'n maat die hier naast me zit zit weer uitermate irritant te doen, 'k ga 'm even vermoorden.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:45
Verwijderd
Citaat:
prototype schreef:

Ik had ook nog gevoelens voor hem. Maar de relatie belemmerde ons beiden ontzettend.. Ik heb heel erg veel moeite gehad met het uitmaken en alles..

Hij zegt dus zelf verder niets voor dit meisje te voelen, hij vindt dr leuk, maar dat vond ie ook al toen ie iets met mij had.. Hij heeft al es iets met dr gehad maar het uitgemaakt omdat het het toch niet was voor hem. Hij heeft zelf toegegeven dat het een soort wraakactie was..

Ik neem hem niet kwalijk door te gaan met zijn leven. Als hij met dit meisje iets wil, als ie dr iets van wil maken, als ie verliefd op dr is wens ik hem alle geluk van de wereld toe daarin. Maar hij zegt zelf dat ie het deed om zich beter te voelen, dat ie zich er niet beter door voelt maar kutter.

Weet je, hij gaat op Lowlands met haar in 1 tentje.. weet je waarom? Omdat het ons niet verstandig leek als hij en ik in 1 tentje sliepen, gezien hoe dat gaat met exen enzow. Maar ik bedoelde dat nu ook weer niet in de zin dat hij een ander plat moest gaan lopen neuken daar...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:48
girl18
girl18 is offline
Citaat:
prototype schreef:

Bah, sorry,
les 1) log uit als je naar de plee moet.
m'n maat die hier naast me zit zit weer uitermate irritant te doen, 'k ga 'm even vermoorden.
nou die bah sorry klinkt aardig.. maar goed iedereen mag iets zeggen he..
Oud 11-08-2002, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik begrijp het gewoon niet.
Een relatie met een leuk meisje is als een drug, je raakt verslaafd. Verslaafd aan de aandacht, verslaafd aan het samenzijn, enzovoorts..

Nu ben jij er ineens niet meer voor hem op die manier .. dus zoekt hij elders aandacht. Dit betekent niet gelijk dat die 20 maanden niks voor hem waren, eerder dat hij het moeilijk ermee heeft .. maar dit niet zal toegeven, omdat het nou eenmaal over is.

Jongens kunnen ook ingewikkeld zijn
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:49
girl18
girl18 is offline
ik vind dat hij een wraakactie mag doen.. sorry..
Oud 11-08-2002, 19:50
girl18
girl18 is offline
Citaat:
******** schreef:
Een relatie met een leuk meisje is als een drug, je raakt verslaafd. Verslaafd aan de aandacht, verslaafd aan het samenzijn, enzovoorts..

Nu ben jij er ineens niet meer voor hem op die manier .. dus zoekt hij elders aandacht. Dit betekent niet gelijk dat die 20 maanden niks voor hem waren, eerder dat hij het moeilijk ermee heeft .. maar dit niet zal toegeven, omdat het nou eenmaal over is.

nog ingewikkelder dan meisjes..
Oud 11-08-2002, 19:53
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:

het is uit meid.. dus je kan je er niet mee bemoeien of wat dan ook.. (zeg ook niet dat je dat doet voordat ik dat weer naar me kop krijg geslingerd. ) en mischien heeft ie wel met die meisje gezoend om er achter te komen of die nog gevoelens heeft..
Hij zegt dat voor zijn part ik en hij zn hele leven hadden geduurd. Ik heb verder tegen hem gezegd: Ik heb niet de plaats jou voor een keuze te stellen, haar of ik.. Dat recht heb ik niet meer. Maar bedenk voor jezelf wat belangrijker is voor jou, lol hebben met dit meisje, of een vriendschap kunnen hebben met mij. Komt daaruit dat dat meisje belangrijker voor je is, stort je dan lekker helemaal op haar, dan laten we die vriendschap zitten want ik kan er zo niet mee omgaan. Vindt je de vriendschap echter belangrijker, vraag je dan es heel goed af waar je mee bezig bent en of je daar mee door wil gaan. Ik wil je niet voor een keuze stellen, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik er niet mee om zal kunnen gaan als jij door gaat klooien met dat meisje en een vriendschap dus niet mogelijk is.

Citaat:
girl18 schreef:

het is inderdaad snel ja maar hij voelt zich toch rot dat betekent toch dat ie het niet leuk vind..
Waarom doet ie het dan? Waarom doet ie het dan tot 4x toe en geeft als antwoord wanneer ik hem vraag of ie denkt dat ie met dr naar bed zal gaan op Lowlands: I don't know.. Hij zegt de hele week al slecht te kunnen slapen en alles, maar waarom doet ie het dan? Als ie zich er niet beter maar kutter van gaat voelen?

Citaat:
girl18 schreef:

ik weet niet waar je om zeurt.. JE HEBT 20 maanden met hem gehad dan ken je hem wel in de tussentijd.. sorry hoor ik heb ook bijna 20 maanden en als het dan uitgaat en drie weken later met een ander zoent en hij zegt ik voel me er kut bij enzo dan weet ik dat die meent..
Ik ben ook heel teleurgesteld in hem want ik had dit echt niet op deze manier van hem verwacht. Van hem allerminst gewoon. Ik had verwacht dat hij wel beter weet dan weg te rennen voor zn gevoel en dingen te ontkennen naar zichzelf. En ik had verwacht dat ie beter zou begrijpen dat acties gevolgen hebben, en dat die gevolgend ook negatief kunnen zijn. En dan weer, als ie zich dr zo kut bij voelt, waarom doet ie het dan?

Citaat:
girl18 schreef:

iedereen heeft een ander ervaring als het naar een lange relatie uitgaan de andere stort het op een ander de andere blijft met verdriet en de ene pleegt zelfmoord of wat dan ook..
Ja, en hij heeft de heerlijk mannelijke manier door te vluchten voor wat er echt aan de hand is en zich te storten in iets waardoor ie alleen maar meer gezeik over zich afroept.. Alleen jammer dat dit de vriendschap op het spel zet en mij kwetst.. Ja, ik accepteer de consequeties van het uitmaken, maar ik had verwacht dat ik, die 20 maanden, en onze vriendschap meer waard waren geweest voor hem

Citaat:
girl18 schreef:

MAAR HIJ ZEGT TOCH ZELF DAT IE HET KUT VOND.. Waarom geloof je hem dan niet.?
Ik geloof hem wel.. Ik begrijp hem alleen niet
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

Hij heeft het toegegeven..

Ik vind het alleen gewoon heel erg jammer dat we voor dit gebeurde geen tijd hebben gehad eerst een vriendschap op te bouwen.. Want dan was er beter mee om te gaan..

Ook baal ik ervan dat ik dan weer zo ontzettend oenig ben om op dat gebied ontzettend veel rekening met hem te gaan lopen houden. In de zin van me niet open stellen voor andere jongens en nog niet met andere jongens klooien omdat ik het niet moeilijker wou maken voor hem dan het al was.. Nouw ja, dat krijg ik nu ff lekker in mn gezicht gesmeten.. maar dat zal dan wel mn eigen stomme schuld zijn
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:59
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:
ik vind dat hij een wraakactie mag doen.. sorry..
waarom?

Ik heb het uitgemaakt omdat ik ongelukkig werd van de relatie. Kheb het niet voor een ander gedaan ofzow, of omdat ik niet meer van hem hield. Maar omdat het niet meer werkte (ook voor hem was het niet altijd goed, vrienden van hem hebben mij gezegd dat hij zich helemaal terugtrok enzo).

Dit is iets anders dan een ander opzettelijk en onnodig pijn doen.. toch?

Ik heb het niet cold blood uitgemaakt.. Ik heb me dr een maand heel kut doorgevoeld.. toen was het uiteindelijk uit.. Bennik 3 kilo afgevallen in 1 week omdat ik geen eten door me strot kreeg omdat ik me zo kut voelde.. En vervolgens zegt ie dat het leek alsof het vanuit mij niks betekende en dat ik er te luchtig over deed.. Dat ie dan daardoor dit deed, oftewel hij geeft zowat mij de schuld!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:59
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
my analysis:

dat hij met een ander meisje heeft gezoend was probably een impulsieve actie toen hij zich vet ellendig voelde, en wat comforting wilde vinden bij iemand anders..

en achteraf had ie er spijt van, toen ie er eens goed over nadacht.
Oud 11-08-2002, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik vind het alleen gewoon heel erg jammer dat we voor dit gebeurde geen tijd hebben gehad eerst een vriendschap op te bouwen.. Want dan was er beter mee om te gaan..
Niet iedereen gaat er op dezelfde manier mee om. Als het uit is, val je in een diep gat. De een zal dan tijd voor zichzelf nemen om dingen op een rit te zetten, de ander zal juist zoveel mogelijk afleiding zoeken.

Mensen zitten wat dat betreft erg verschillend in elkaar. Ik wil het niet goedpraten, maar anderzijds kun je er niet veel van zeggen .. aangezien het uit is.

Citaat:
In de zin van me niet open stellen voor andere jongens en nog niet met andere jongens klooien omdat ik het niet moeilijker wou maken voor hem dan het al was..
Hmm..

Doe je dat nou echt voor hem? Of toch meer voor jezelf? Omdat het je misschien 'raar' lijkt om iets met een andere jongen te doen?

Ik denk dat ik persoonlijk niet zo snel iets met iemand anders zou beginnen, omdat mijn 'ex' nog teveel in mijn hoofd zou rondspoken .. ben zelf een persoon die tijd voor zichzelf neemt, misschien ook wel teveel :/
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Ik had ook nog gevoelens voor hem. Maar de relatie belemmerde ons beiden ontzettend.. Ik heb heel erg veel moeite gehad met het uitmaken en alles..

Hij zegt dus zelf verder niets voor dit meisje te voelen, hij vindt dr leuk, maar dat vond ie ook al toen ie iets met mij had.. Hij heeft al es iets met dr gehad maar het uitgemaakt omdat het het toch niet was voor hem. Hij heeft zelf toegegeven dat het een soort wraakactie was..

Ik neem hem niet kwalijk door te gaan met zijn leven. Als hij met dit meisje iets wil, als ie dr iets van wil maken, als ie verliefd op dr is wens ik hem alle geluk van de wereld toe daarin. Maar hij zegt zelf dat ie het deed om zich beter te voelen, dat ie zich er niet beter door voelt maar kutter.

Weet je, hij gaat op Lowlands met haar in 1 tentje.. weet je waarom? Omdat het ons niet verstandig leek als hij en ik in 1 tentje sliepen, gezien hoe dat gaat met exen enzow. Maar ik bedoelde dat nu ook weer niet in de zin dat hij een ander plat moest gaan lopen neuken daar...
Wraakactie, hmmm. Als deze jongen al deze moeite heeft genomen om jou aan te tonen dat het uitgaan van een relatie tot dit zou eindigen, en jij er zo op reageert (lees: zoals hij anticipeerde) snap ik niet waarom je het uberhaupt dan uit hebt gemaakt met elkaar. Staan die belemmeringen dan zo erg in de weg voor een potentieel gelukkige relatie met elkaar? Ik bedoel, alles wijst er op uit dat hij noch jij er gelukkiger op is geworden door het breken, integendeel. Zoals ik het lees heeft het alleen maar een averechtse werking. Nogmaals, praat er nog een keer goed over met hem, vertel hem wat er op je hart rust, laat het allemaal los, maar wees boven alles oprecht. Ik ken jullie beiden te slecht (lees: niet goed geinformeerd, laten we redelijk zijn, hetzelfde verhaal klinkt weer ongetwijfeld anders vanuit zijn mond. Kwestie van subjectiviteit.) voor het geven van goed advies, dit is alles dat ik je kan geven.
Bovendien denk ik dat je vraagstelling over het 'terecht zijn van pissed voelen of niet' niet te beantwoorden is, simpelweg omdat niemand anders dan jij het antwoord daar op bent. Maw, wat wil je horen? Alles anders wat ik zal zeggen zal uiteindelijk 0,0% invloed hebben, spreek uit eigen ervaring though
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:
Hij weet met zich zelf geen blijf... Hij zal zich op het moment zelf misschien wel goed voelen, of denken dat ie zich goed voelt, maar achteraf beseft ie wel dat het *fout* is... En dat ie jou wilt enzo... Khoop dat hij eerlijk is tegen dat meisje, zodat zij weet dat ze niet verliefd op hem gaat worden ofz , want dan is dat er nog een probleem bij...
T is ook weer uit met mijn vriend, en hij doet zo hopeloos! Hij zou moeten leren, en ipv daarvan zit hij te chatten op donna met een vrouw van 28 die hem nu al wilt ontmoeten en hem oooh zo lief en knap en... vind... Ook leuk voor mij... Hij doet vanalles om zich beter te voelen, of gaat er van uit dat als ie zich goed voordoet, zich ook zo voelt. Ja mispoes... Hij voelt zich kutter dan ooit (en ik ook maar bon) en dat is wat jouw ex volgens mij ook heeft...
T is moeilijk, maar ik heb geleerd dat na regen altij zonneschijn komt... Altij... ni misschien direct, maar komen doet t toch. En daar hou ik mij op dit moment aan vast, anders ga k kapot.
Hmz. jouw reactie had ik daarnet niet gezien?

Maar je hebt gelijk.. Hij heeft ook ongeveer toegegeven dat het daardoor is enzow. Hij zegt dat dat meisje weet hoe het zit, en dat het voor haar ook niet meer betekent. Het kan ook niets worden want zij woont nu in Amerika, is slechts even in Nederland..

Maar ja, ik heb nu ook zoiets van.. ik moet hier even doorheen en straks zal ik me weer beter voelen. In ieder geval leert het me wel dat ik verder op dat gebied geen rekening met hem ga houden.. Ik vind het alleen ook heel erg omdat ik me niet kan voorstellen dat hij zich niet heeft beseft dat dit de vriendschap, die aan het ontstaan was, op het spel zit. Van mij hoeft het niet meer, kheb zoiets van ik zal er alleen maar door gekwetst worden als hij doorgaat op deze manier met zijn verdriet om te gaan.. en dat wil ik gewoon niet. Ik heb ook bepaald dat wanneer ik met een andere jongen zal zoenen ofzow, zonder dat dat verder iets betekent ik dit hem niet gaan vertellen, want ik wil wat ik nu voel hem niet aandoen. Eerst twijfelde ik erover wat ik daarmee moest..

maar ja, ik heb nu gewoon totaal geen behoefte meer aan hem, en denk dat een vriendschap niet meer mogelijk is omdat ik niet om kan gaan met zijn manier van verwerken en er dan alleen maar meer moeilijkheden en pijnlijkheden ontstaan..

Ik ben ms ook wat te hard voor hem, met hoe boos ik ben. Maar ik ben gewoon pissed in hoe het is gegaan, pissed op hem en pissed op mezelf. Pissed dat het dat meisje is enz enz enz. Die boosheid zal wel weer zakken denk ik.. toch?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Shah of Blah schreef:
my analysis:

dat hij met een ander meisje heeft gezoend was probably een impulsieve actie toen hij zich vet ellendig voelde, en wat comforting wilde vinden bij iemand anders..

en achteraf had ie er spijt van, toen ie er eens goed over nadacht.
waarom deed ie het dan de keer daarop dat ie dr zag weer, de keer daarop weer en de keer daarop weer?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:08
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Hij zegt dat voor zijn part ik en hij zn hele leven hadden geduurd. Ik heb verder tegen hem gezegd: Ik heb niet de plaats jou voor een keuze te stellen, haar of ik.. Dat recht heb ik niet meer. Maar bedenk voor jezelf wat belangrijker is voor jou, lol hebben met dit meisje, of een vriendschap kunnen hebben met mij. Komt daaruit dat dat meisje belangrijker voor je is, stort je dan lekker helemaal op haar, dan laten we die vriendschap zitten want ik kan er zo niet mee omgaan. Vindt je de vriendschap echter belangrijker, vraag je dan es heel goed af waar je mee bezig bent en of je daar mee door wil gaan. Ik wil je niet voor een keuze stellen, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik er niet mee om zal kunnen gaan als jij door gaat klooien met dat meisje en een vriendschap dus niet mogelijk is.
ok dat is goed.. wat je gezegd heb... klasse..!! je weet tenminste wat je moet zeggen je bent iet zo dom als andere meisjes die hier weleens om advies vragen.. GODVERDOMME WAAROM VERGEET ALTIJD DE NIET erbij te typen.. sorry alvast, je bent niet dom...

Citaat:
Waarom doet ie het dan? Waarom doet ie het dan tot 4x toe en geeft als antwoord wanneer ik hem vraag of ie denkt dat ie met dr naar bed zal gaan op Lowlands: I don't know.. Hij zegt de hele week al slecht te kunnen slapen en alles, maar waarom doet ie het dan? Als ie zich er niet beter maar kutter van gaat voelen?
ik begrijp dat ook niet.. het is mischien niet dezelfde... maar ik en me houdige vriend hadden ongeveer een jaar geleden een maand uit ofzoiets en precies toen het twee weken uit was toen heeft ie met een ander meisje lopen zoenen die al verliefd op hem was toen ik nog met hem had.. en dan vraag ik me af waarom ie het deed..het ERGSTE WAS NOG DAT HIJ DIE DAG OOK MIJ EEN KEER GEZOEND HAD TOEN WE EEN GESPREK HADDEN.. OVER OF WE VRIENDEN BLEVEN OF NIET.!! maar toen ie die meisje zoende voelde zich er klote bij (ok hij had het maar een keer gedaan (gezoend dus) met haar) en toen wist ie het al zeker dat ie haar niet wou (niet omdat ze slecht zoende of whatever) maar omdat hij alleen mij wou.. en ik hem gevraagd waarom die het deed maar het was een wraakachtie tegen over ze ex vriendin.. die had hem zo hard gedumpt dat hij het terug wou doen bij een van haar vriendinnen.. en teveel van mij hield.. en het mij niet wou aandoen dus heeft ie het uitgemaakt om na te kunnen denken ik heb daartoe ingestemd.. en altijd gehoopt dat het goed kwam enzo en naar een maand is het goed gekomen maar ik kon er niet tegen dat die avond gelogen tegen me heeft.. over dat het niet een meisje stem aan de telefoon was maar een van ze vrienden.. je zal wel afvragen is die wraakactie geholpen JA.. die is gelukkig geholpen.. we zijn nu gelukkiger dan ooit.. en het begin was ik altijd snel jaloers das ook nu gelukkig afgelopen.. en ik ben dolgelukkig met me vriend.. wat ik daarvoor ook wel was...maar hij had nog van die verdriet gevoelens over die dump actie van me vriend maar hij had ook niet zo snel met mij moeten beginnen.. dat was ook naar drie weken.!!! dus zo zie je maar wat er eigelijk in de volgende relatie gebeurd als je te snel verkering neemt naar een lange relatie

Citaat:
Ik ben ook heel teleurgesteld in hem want ik had dit echt niet op deze manier van hem verwacht. Van hem allerminst gewoon. Ik had verwacht dat hij wel beter weet dan weg te rennen voor zn gevoel en dingen te ontkennen naar zichzelf. En ik had verwacht dat ie beter zou begrijpen dat acties gevolgen hebben, en dat die gevolgend ook negatief kunnen zijn. En dan weer, als ie zich dr zo kut bij voelt, waarom doet ie het dan?
het is eigenwijs..

Citaat:
Ja, en hij heeft de heerlijk mannelijke manier door te vluchten voor wat er echt aan de hand is en zich te storten in iets waardoor ie alleen maar meer gezeik over zich afroept.. Alleen jammer dat dit de vriendschap op het spel zet en mij kwetst.. Ja, ik accepteer de consequeties van het uitmaken, maar ik had verwacht dat ik, die 20 maanden, en onze vriendschap meer waard waren geweest voor hem
ik begrijp het.. nu wel beter nu ik mijn verhaal er bij heb betrokken..

Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 20:16.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Niet iedereen gaat er op dezelfde manier mee om. Als het uit is, val je in een diep gat. De een zal dan tijd voor zichzelf nemen om dingen op een rit te zetten, de ander zal juist zoveel mogelijk afleiding zoeken.

Mensen zitten wat dat betreft erg verschillend in elkaar. Ik wil het niet goedpraten, maar anderzijds kun je er niet veel van zeggen .. aangezien het uit is.

Hmm..

Doe je dat nou echt voor hem? Of toch meer voor jezelf? Omdat het je misschien 'raar' lijkt om iets met een andere jongen te doen?

Ik denk dat ik persoonlijk niet zo snel iets met iemand anders zou beginnen, omdat mijn 'ex' nog teveel in mijn hoofd zou rondspoken .. ben zelf een persoon die tijd voor zichzelf neemt, misschien ook wel teveel :/
Ik weet dat hij recht heeft er op zijn eigen manier mee om te gaan, maar ik ken hem ook goed genoeg om te weten dat dit voor hem niet de juiste manier is. Omdat ik weet hoe hij is, en weet dat ie zich nu op dit moment heel erg kut voelt doordat hij de vriendschap ermee heeft verpest, mij pijn heeft gedaan en ik boos op hem ben. Ik weet ook dat ie bij zn ex maar liefst 6 maanden nodig had om over dr heen te komen, langer, want ik geloof dat ie dat met haar pas echt heeft afgesloten toen ie wat met mij kreeg.. Dus vinnik het ook nogal pijnlijk dat ie bij mij slechts 3 weken nodig heeft om weer 'klaar' te zijn voor een ander..

Ik zou ook niet iets met een ander beginnen. Maar gewoon dollen, flirten, zoenen.. dat soort dingen.. het vrijgezellenleven induiken. Dat wil ik wel, maar deed ik nog niet omdat ik het niet al moeilijker wou maken voor hem. Ik wou hem niet kwetsen door met mensen te zoenen waarmee het verder niets betekent.. Puur om het zoenen is.. maar naar ik begrijp zou jij dat niet zo snel doen, zoenen om het zoenen, dus is je standpunt vanzelf al anders..

Neej voorlopig wil ik niet echt iets beginnen met een ander, ben ik nog niet aan toe.. Nog niet over hem heen..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:13
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

waarom?

Ik heb het uitgemaakt omdat ik ongelukkig werd van de relatie. Kheb het niet voor een ander gedaan ofzow, of omdat ik niet meer van hem hield. Maar omdat het niet meer werkte (ook voor hem was het niet altijd goed, vrienden van hem hebben mij gezegd dat hij zich helemaal terugtrok enzo).

Dit is iets anders dan een ander opzettelijk en onnodig pijn doen.. toch?

Ik heb het niet cold blood uitgemaakt.. Ik heb me dr een maand heel kut doorgevoeld.. toen was het uiteindelijk uit.. Bennik 3 kilo afgevallen in 1 week omdat ik geen eten door me strot kreeg omdat ik me zo kut voelde.. En vervolgens zegt ie dat het leek alsof het vanuit mij niks betekende en dat ik er te luchtig over deed.. Dat ie dan daardoor dit deed, oftewel hij geeft zowat mij de schuld!

sorry ik heb weer me mond voorbij gepraat.. het spijt me na meer berichtjes te hebben gelezen van je begrijp ik nu jou siteutie ook wel..
Oud 11-08-2002, 20:17
Verwijderd
Citaat:
prototype schreef:

Wraakactie, hmmm. Als deze jongen al deze moeite heeft genomen om jou aan te tonen dat het uitgaan van een relatie tot dit zou eindigen, en jij er zo op reageert (lees: zoals hij anticipeerde) snap ik niet waarom je het uberhaupt dan uit hebt gemaakt met elkaar. Staan die belemmeringen dan zo erg in de weg voor een potentieel gelukkige relatie met elkaar? Ik bedoel, alles wijst er op uit dat hij noch jij er gelukkiger op is geworden door het breken, integendeel. Zoals ik het lees heeft het alleen maar een averechtse werking. Nogmaals, praat er nog een keer goed over met hem, vertel hem wat er op je hart rust, laat het allemaal los, maar wees boven alles oprecht. Ik ken jullie beiden te slecht (lees: niet goed geinformeerd, laten we redelijk zijn, hetzelfde verhaal klinkt weer ongetwijfeld anders vanuit zijn mond. Kwestie van subjectiviteit.) voor het geven van goed advies, dit is alles dat ik je kan geven.
Bovendien denk ik dat je vraagstelling over het 'terecht zijn van pissed voelen of niet' niet te beantwoorden is, simpelweg omdat niemand anders dan jij het antwoord daar op bent. Maw, wat wil je horen? Alles anders wat ik zal zeggen zal uiteindelijk 0,0% invloed hebben, spreek uit eigen ervaring though
Ik weet zeker dat het de juiste beslissing was het uit te maken. Voor hem was het minder belemmerend, hij had immers zijn band, waarin hij alles kwijt kan.. zn frustratie en alles, dat is zijn grote passie.. en daar stak ie ook heel veel tijd in. Maar ik had niks meer, helemaal niets.. Daardoor werd ik ongelukkig. Ik heb toen geprobeerd iets op te bouwen.. maar dat lukte niet.. Dat is een probleem van mezelf, iets waar ik bij mezelf heel hard aan moet werken.. Ik kan mn aandacht niet goed verdelen, en vergeet dan altijd mezelf. Verder wil ik op mn eigen benen staan. Ik ben een tijdlang hele erg depressief geweest, sinds ik daaruit ben heb ik altijd een vriend gehad, deze als laatste.. daarvoor vlak achter elkaar 2 andere jongens.. Ik heb dus nog niet 'gelukkig' op mn eigen benen gestaan.. Helemaal op mezelf enz.. Dat wil ik nu, bepalen wat ik nu eigenlijk wil met mijn leven.. wat mijn dromen zijn, mijn verlangens.. En wat een tweede probleem is is dat die verlangens totaal niet overeenkomen met de zijne.. Ik ben juist een impulsief persoon enzow, ik duik middenin dingen, zonder te plannen.. Hij plant alles.. Ik wil heel veel reizen, maar niet gepland.. spontaan.. Hij zou dat niet kunnen. Ik kick op van die stuntdingen.. bungeejumpen, parachutespringen, bergbeklimmen, abseilen, tokkelen enz enz.. Dit is allemaal niks voor hem.. Dit maakte het dus heel erg moeilijk mijn verlangens te verwezenlijken naast een relatie met hem..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2002, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik weet ook dat ie bij zn ex maar liefst 6 maanden nodig had om over dr heen te komen, langer, want ik geloof dat ie dat met haar pas echt heeft afgesloten toen ie wat met mij kreeg.. Dus vinnik het ook nogal pijnlijk dat ie bij mij slechts 3 weken nodig heeft om weer 'klaar' te zijn voor een ander..
Mensen hebben een bepaalde weerstand voor tegenslagen, welke groeit naarmate deze gevorderd wordt. Hoe ouder en sterker je wordt, des te sneller je over dingen heen stapt.

Dus eigenlijk hoef je jezelf niet zo gekwetst te voelen. Hoe banaal dit ook klinkt.

Citaat:
Ik zou ook niet iets met een ander beginnen. Maar gewoon dollen, flirten, zoenen.. dat soort dingen.. het vrijgezellenleven induiken. Dat wil ik wel, maar deed ik nog niet omdat ik het niet al moeilijker wou maken voor hem. Ik wou hem niet kwetsen door met mensen te zoenen waarmee het verder niets betekent.. Puur om het zoenen is.. maar naar ik begrijp zou jij dat niet zo snel doen, zoenen om het zoenen, dus is je standpunt vanzelf al anders..
Ik reageer voornamelijk objectief hierboven. Mijn eigen standpunt is idd erg anders.

Ik zou het niet kunnen, zou me een tijdje gewoon terugtrekken en helemaal op mezelf zijn .. tijd nemen om het te verwerken.

En ja, zoenen om het zoenen doe ik niet. Heb hier zelfs al discussies over gehad thuis. Mijn vader zei het al een keer tegen mij in z'n dronken kop: "heb jij helemaal geen oerinstinct?" .. dit omdat ik altijd over alles nadenk en niets spontaan doe. Ook heeft hij er klaarblijkelijk moeite mee dat ik amper met meisjes omga.

Maar goed, dit is offtopic
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:

sorry ik heb weer me mond voorbij gepraat.. het spijt me na meer berichtjes te hebben gelezen van je begrijp ik nu jou siteutie ook wel..
Geeft niet hoor..

Begrijp je reactie ook wel..

Het is voor mensen die me niet kennen veel moeilijker te begrijpen hoe ik me erbij voel en waarom ik me zo voel. Jullie hebben het hele uitmaak proces (van 5 weken) niet meegemaakt.. hebben niet gezien hoe het toen met me ging.. Weten niet hoe ik over het algemeen met dingen omga enz enz.. Dus dan is het moeilijker te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:25
girl18
girl18 is offline
als mijn relatie verbroken word.. en er echt geen kans meer is om terug te krijgen zal ik me ook voorlopg terug trekken ik zou het ook niet in me kop halen om met iemand anders te zoenen of iemand anders te nemen laat staan flirten en daar geef ik ******** best wel gelijk in..
Oud 11-08-2002, 20:26
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Mensen hebben een bepaalde weerstand voor tegenslagen, welke groeit naarmate deze gevorderd wordt. Hoe ouder en sterker je wordt, des te sneller je over dingen heen stapt.

Dus eigenlijk hoef je jezelf niet zo gekwetst te voelen. Hoe banaal dit ook klinkt.

Ik reageer voornamelijk objectief hierboven. Mijn eigen standpunt is idd erg anders.

Ik zou het niet kunnen, zou me een tijdje gewoon terugtrekken en helemaal op mezelf zijn .. tijd nemen om het te verwerken.

En ja, zoenen om het zoenen doe ik niet. Heb hier zelfs al discussies over gehad thuis. Mijn vader zei het al een keer tegen mij in z'n dronken kop: "heb jij helemaal geen oerinstinct?" .. dit omdat ik altijd over alles nadenk en niets spontaan doe. Ook heeft hij er klaarblijkelijk moeite mee dat ik amper met meisjes omga.

Maar goed, dit is offtopic
Ja, ik voel me ook al iets rustiger.. Merk nu dat de punten waarmee ik vooral moeite heb zijn dat ie de vriendschap zo makkelijk vergooit, en ten tweede dat ik zo'n moeite heb lopen doen om iets wat hij mij nu flikt niet te doen zeg maar.. nou ja niet heel erg moeite, maar er rekening mee heb lopen houden.. erover heb lopen piekeren enz enz enz.. Er best mee heb gezeten enzow..

Ik heb nu heel erg zoiets van nouw weet je, fuck hem, laat hem maar ff uitzoeken wat ie van dat meisje wil, en zn verdriet verwerken, zonder dat ik daarbij betrokken ben zodat het mij tenminste niet kwetst.. Ik ga me bezig houden met mijn dingen, en ga nu ook niet meer blijven hangen, moving on.. dan maar helemaal zonder hem, als dat dan moet
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:
als mijn relatie verbroken word.. en er echt geen kans meer is om terug te krijgen zal ik me ook voorlopg terug trekken ik zou het ook niet in me kop halen om met iemand anders te zoenen of iemand anders te nemen laat staan flirten en daar geef ik ******** best wel gelijk in..
laat staan zoenen toch?

Nja.. ik ben ook niet verder gekomen dan op vakantie naar een jongen zwaaien hoor. Het is echt niet dak nu gigantisch op jongensjacht wil. Maar het is wel ook iets van moving on, wat het voor hem ook is. Alleen zou ik daar nooit zover in gaan als hij, omdat dat hem zo zou kwetsen. Het doet pijn dat hij dit wel doet, ondanks dat dit mij kwetst..

Nja, het is gewoon een beetje balen dat zijn manier van verwerken pijnlijk is voor mij. Daarom denk ik dak maar afstand neem van em, kan het ook geen pijn doen.. en heeft hij geen last van mijn pijn of verdriet want dat zal het voor hem ook alleen maar weer moeilijker te verwerken maken.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:30
Verwijderd
zij is het rebound meisje *amerikanen bedenken anders wat leuke woorden*. hij probeert zo snel mogelijk over jou heen te komen door met andere meiden te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
zij is het rebound meisje *amerikanen bedenken anders wat leuke woorden*. hij probeert zo snel mogelijk over jou heen te komen door met andere meiden te zoenen.
ja, dat zal wel.. alleen had ik liever gehad dat ie daarvoor dan een onbekend meisje had uitgezocht in plaats van een van zn beste vriendinnen met wie hij op Lowlands in 1 tentje zal slapen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:32
girl18
girl18 is offline
ik wil nu wel ff kwijt dat het moeilijk is om naar een langere relatie vrienden met elkaar te worden...
en dan zeg ik niet meteen dat het niet kan voordat ik weer naar me kop gesukkeld krijg maar de meeste mensen die bevriend zijn met hun ex hebben er lang voor moeten vechten toen het uit ging.. want je bent niet binnen een paar weekies vrienden dus niet flip en flap en ik begrijp heus wel dat Dusjcrib dat ook weet uiteraad.. maar meestal doet het een half jaar dat je echt vrienden word met je exvriend(in)

toen ik 7 was (das lang geleden. ) had ik een jongen ontmoet.. was een vriendje van me broer.. en daar kreeg ik snel verkering mee.. het was niet echt veel we liepen handje in handje het was echt nog zo,n kinderverkering.. we durfen nooit te zoenen en het werd echt pas serieus toen ik 11 was.. (toen begonnen we al de tongzoenen enzo) maar naar nog vier jaar (ik 15 dus) werden we te gek van elkaar en maakte het we uit.. terwijl we nog steeds zielsveel van elkaar houden.. en precies een mieserige week later heeft hij met het meisje waar ik vroeger altijd ruzie mee had.. (een kut streek dus) hij heeft uiteindelijk uitgemaakt met haar naar een maand en we hebben weer met elkaar gehad.. duurde ook niet lang twee maanden ofzoiets.. en naar flinkke ruzie,s hebben gehad omdat ie weer met dat mens ging.. hebben wel elkaar een jaar niet gezien.. en toen ik 16 en half was kwam ik weer terug omdat me broer heb uitgenodigd heeft bij een barbiqeu en toen werder we gewoon vrienden enzo..

dus zie maar hoelang het duurt om vrienden te worden..

Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 20:39.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:34
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

laat staan zoenen toch?

Nja.. ik ben ook niet verder gekomen dan op vakantie naar een jongen zwaaien hoor. Het is echt niet dak nu gigantisch op jongensjacht wil. Maar het is wel ook iets van moving on, wat het voor hem ook is. Alleen zou ik daar nooit zover in gaan als hij, omdat dat hem zo zou kwetsen. Het doet pijn dat hij dit wel doet, ondanks dat dit mij kwetst..

Nja, het is gewoon een beetje balen dat zijn manier van verwerken pijnlijk is voor mij. Daarom denk ik dak maar afstand neem van em, kan het ook geen pijn doen.. en heeft hij geen last van mijn pijn of verdriet want dat zal het voor hem ook alleen maar weer moeilijker te verwerken maken.
jou reacitie is normaal hoor lieverd. ik had het ook met mijn ex en me houdige vriend..
Oud 11-08-2002, 20:38
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

ja, dat zal wel.. alleen had ik liever gehad dat ie daarvoor dan een onbekend meisje had uitgezocht in plaats van een van zn beste vriendinnen met wie hij op Lowlands in 1 tentje zal slapen
ja dat heb ik ook.. met mijn vriend toen het uit was.. ik had liever gewild dat het een ander meisje was dan wendy.. want die wendy kende ik al via icq enzo en ik irriteerde me er vreselijk aan dat ze verliefd was maar toen ik met hem had had ie nooit van die verliefde rot teksten naar haar gestuurd hoor.. hij zei altijd ik heb een vriendin waar ik van hou enzo.. .. hij heeft die wraakactie tegen over ze ex gedaan maar niet aan gedacht hoe ik erover zou denken en hij had mij buiten the picture gezet zodat ik het niet zou merken maar goed ik was er meteen achter dat ie een ander meisjes heeft gezoend.. dat griet heeft op zijn homepage ik hou van je gezegd en bla bla en het was gisteren leuk he.. precies die dag dat ik ook weer met hem gezoend heeft dus ik kwam er gelukkig snel achter.. maar hij zegt dat ie me allang had verteld enzo..
Oud 11-08-2002, 20:46
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:
ik wil nu wel ff kwijt dat het moeilijk is om naar een langere relatie vrienden met elkaar te worden...
en dan zeg ik niet meteen dat het niet kan voordat ik weer naar me kop gesukkeld krijg maar de meeste mensen die bevriend zijn met hun ex hebben er lang voor moeten vechten toen het uit ging.. want je bent niet binnen een paar weekies vrienden dus niet flip en flap en ik begrijp heus wel dat Dusjcrib dat ook weet uiteraad.. maar meestal doet het een half jaar dat je echt vrienden word met je exvriend(in)

toen ik 7 was (das lang geleden. ) had ik een jongen ontmoet.. was een vriendje van me broer.. en daar kreeg ik snel verkering mee.. het was niet echt veel we liepen handje in handje het was echt nog zo,n kinderverkering.. we durfen nooit te zoenen en het werd echt pas serieus toen ik 11 was.. (toen begonnen we al de tongzoenen enzo) maar naar nog vier jaar (ik 15 dus) werden we te gek van elkaar en maakte het we uit.. terwijl we nog steeds zielsveel van elkaar houden.. en precies een mieserige week later heeft hij met het meisje waar ik vroeger altijd ruzie mee had.. (een kut streek dus) hij heeft uiteindelijk uitgemaakt met haar naar een maand en we hebben weer met elkaar gehad.. duurde ook niet lang twee maanden ofzoiets.. en naar flinkke ruzie,s hebben gehad omdat ie weer met dat mens ging.. hebben wel elkaar een jaar niet gezien.. en toen ik 16 en half was kwam ik weer terug omdat me broer heb uitgenodigd heeft bij een barbiqeu en toen werder we gewoon vrienden enzo..

dus zie maar hoelang het duurt om vrienden te worden..
En das het jammere van dat dit al na 3 weken moest gebeuren.. Anders weet ik zeker dat het ons was gelukt gezien hoe we met elkaar omgingen enzow.. Dit had ik gewoon ook absoluut niet verwacht, al helemaal niet van hem. Maar goed, nu wil ik geen vriendschap meer, omdat ik dit allemaal nog niet aankan.. daarvoor is het nog te kort uit enz en zo zit ik gewoon niet in elkaar... En dat er dan later vriendschap zal ontstaan is een kleine kans denk ik.. en dat vinnik gewoon zo zonde.. dat we niet eerst tijd hadden om te leren met elkaar om te gaan enzow, voor dit gebeurde.. nu waren we daar nog mee bezig, en bespringt ie alweer een ander meisje..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 10:35
Verwijderd
Gister hele avond gechat met een goede vriend van hem, R. met wie ik ook wel beetje bevriend begin te raken enzow.

Heeft wel heel veel dingen opgehelderd.. R. kent mn ex al heel lang, en zegt dus ook dat mn ex elke keer zo reageert. Dat ie te zwak is om de confrontatie met de pijn enzo echt aan te gaan en de makkelijkste weg kiest namelijk de armen van het eerste de beste meisje inrennen...

Nja, kheb gister nog met mn ex gemeeld ff. Heb em gezegd dat ik geen contact meer wil. Via mail vind ik best, maar ik wil hem niet meer zien. Nog 1 keer om wat laatste dingen die nog bij hem liggen terug te krijgen. Maar dat ie verder de gevolgen van zn acties maar es onder ogen moet zien, en maar moet bepalen wat hij nu eigenlijk wil, ook van mij. Dan komt ie maar weer naar me toe en doet maar ff moeite als ie weer contact wil.

Maar voorlopig hoeft het van mij gewoon niet. Als hij het op deze manier wil verwerken, best.. Maar das voor mij te pijnlijk dus dat hoef ik niet mee te maken. Dan maar mn eigen weg helemaal zonder hem, als het zo moet.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:51
Lieverd17
Lieverd17 is offline
sorry hor maar als JIJ het uit heb gemaakt, wat boeid jouw het dan nog.
en dan kan je het wel erg vinden dat die na 3 weken al iemand anders ''pakt'' en dat je zegt: betekenen die 20 maanden dan nix..slaat eigelijk nergens op..want jij heb die maanden ook vergooid door het uit temaken.

KuzZzZz
Oud 14-08-2002, 16:11
TMLWKY
TMLWKY is offline
Dit klinkt heel bekend, toen mijn ex het net had uitgemaakt zoende ik ook zomaar met allerlei meisjes zonder er iets voor te voelen... Je mist wat je met hem/haar had, en dat wil je terug hebben, is het niet met hem/haar, dan maar met iemand anders.

En achteraf voel je je er verschrikkelijk kut door.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 16:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik denk dat die 20 maanden voor hem wel degelijk veel betekend hebben, maar dit zal zijn manier zijn om makkelijker over jou heen te komen. Ikzelf heb nu een jaar iets met mijn vriend, en we hebben al een paar keer op het punt gestaan om het uit te maken. Steeds bedacht ik weer dezelfde manier om daar makkelijker mee om te kunnen gaan: met andere jongens omgaan. Gewoon er op los zoenen enzo, om hem wat meer uit m'n gedachten te zetten.Dit is natuurlijk absoluut geen goede manier, maar ik denk dat dit voor hem werkt, of hij dènkt tenminste dat het werkt.
Volgens mij heeft dit weinig met zijn gevoelens voor jou te maken hoor!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
pamela schreef:
sorry hor maar als JIJ het uit heb gemaakt, wat boeid jouw het dan nog.
en dan kan je het wel erg vinden dat die na 3 weken al iemand anders ''pakt'' en dat je zegt: betekenen die 20 maanden dan nix..slaat eigelijk nergens op..want jij heb die maanden ook vergooid door het uit temaken.

KuzZzZz
Alsof ik het LEUK vond om het uit te maken, en ik dan ineens helemaal niets meer om hem geef. Zo simpel als jij het legt is het echt niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik denk dat die 20 maanden voor hem wel degelijk veel betekend hebben, maar dit zal zijn manier zijn om makkelijker over jou heen te komen. Ikzelf heb nu een jaar iets met mijn vriend, en we hebben al een paar keer op het punt gestaan om het uit te maken. Steeds bedacht ik weer dezelfde manier om daar makkelijker mee om te kunnen gaan: met andere jongens omgaan. Gewoon er op los zoenen enzo, om hem wat meer uit m'n gedachten te zetten.Dit is natuurlijk absoluut geen goede manier, maar ik denk dat dit voor hem werkt, of hij dènkt tenminste dat het werkt.
Volgens mij heeft dit weinig met zijn gevoelens voor jou te maken hoor!
Ja, zal ook wel zo zijn..

Maar wat ik me dus ook nog bedacht, voor mij voelt dit alsof hij al een nieuwe vriendin heeft eigenlijk. Het is 1 meisje, die hij heel erg veel ziet, met wie hij op Lowlands in 1 tentje slaapt, bij wie hij zn steun zoekt en alles, en met wie hij zoent.. Is dus voor mij ongeveer hetzelfde als dat ie een vriendin had alleen wordt ie er niet gelukkiger van.

Want wat als zij straks weer terug is naar Amerika..? Dan zal hij opnieuw in een gat vallen van dat hij die persoon mist en alles.. en dan ben ik er niet meer, en zij er niet meer. Want een vriendschap tussen hem en mij is er dan niet meer, dus steun van mijn kant krijgt ie dan ook niet. Daar maak ik me ook zorgen over, zou ik misschien niet moeten doen, maar doe het toch.

En dan met dit.. Als je bijv. een vriendin hebt die met een jongen zoent terwijl ze weet dat het jou pijn doet, en daar dan toch mee doorgaat, zou iedereen dat belachelijk vinden. Maar puur om het feit dat hij mijn ex is en ik er niets meer over te zeggen heb, is het niet belachelijk.. Ik beschouwde hem toch echt als een vriend, en van een vriend verwacht je dat diegene stopt met datgene wat jou zo'n pijn doet als het voor hem dan zo wienig betekent. Maar omdat het mn ex is is het belachelijk dat ik dat verwacht??

Kvinnut maar moeilijk hoor..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 16:59
Verwijderd
Citaat:
TMLWKY schreef:

En achteraf voel je je er verschrikkelijk kut door.
En datgene weigert hij dus in te zien..

mja, mijn zaak dan ook niet meer, aangezien dit mijn zaak al niet meer 'mag' zijn
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 17:14
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik kan me voorstellen dat het je toch wel wat doet, dat hij zo snel weer met een ander meisje zoent enzo.. dat het lijkt alsof het hem niks doet..
maarja, jij hebt hem ook pijn gedaan natuurlijk toen je het uitmaakte, en hij probeert er nu op deze manier over heen te komen..
En tja toch zal je je erover heen moeten zetten.. Jij bent tenslotte degene die het uit heeft gemaakt (is ook niet altijd even makkelijk, maar je hebt het toch gedaan) dus wat hij dan verder doet is dan zijn zaak..
ookal wordt hij er zelf niet gelukkiger van en doet hij jou daar ook pijn mee, het is uit tussen jullie en hij kan dus in feite weer zoenen met wie hij wil..
Oud 14-08-2002, 17:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Maar omdat het mn ex is is het belachelijk dat ik dat verwacht??
Nee, helemaal niet. Ik snap heel goed dat je bevriend met hem wilt blijven, na zo'n lange tijd. En het is logisch dat je zoiets van een 'vriend' niet pikt. Ergens van binnen hoop/verwacht je toch dat hij 'trouw' aan jou blijft de eerste maanden nadat het uit is, dat zou ik ook doen.
Hij toont niet erg veel respect door dit te doen, ook al heeft hij nu zijn vrijheid terug. Hij zou ook tegen dat meisje kunnen zeggen dat hij er nog niet aan toe is, dat hij met zijn hoofd nog te veel bij jou is. Straks is hij haar ook kwijt, en dan hoeft hij bij jou natuurlijk ook niet meer aan te komen! Maar goed, dat is dan zijn eigen probleem, het is zijn eigen schuld.
Wel vreemd dat hij toch zo close is met dat andere meisje. Misschien zoekt hij bij haar terug wat hij bij jou is kwijtgeraakt, mist hij de geborgenheid. En probeert hij makkelijker over jou heen te komen..
Jeetje, wat een klote- situatie zeg! Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:15
EigenTuin&Serre
EigenTuin&Serre is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

En das het jammere van dat dit al na 3 weken moest gebeuren.. Anders weet ik zeker dat het ons was gelukt gezien hoe we met elkaar omgingen enzow.. Dit had ik gewoon ook absoluut niet verwacht, al helemaal niet van hem. Maar goed, nu wil ik geen vriendschap meer, omdat ik dit allemaal nog niet aankan.. daarvoor is het nog te kort uit enz en zo zit ik gewoon niet in elkaar... En dat er dan later vriendschap zal ontstaan is een kleine kans denk ik.. en dat vinnik gewoon zo zonde.. dat we niet eerst tijd hadden om te leren met elkaar om te gaan enzow, voor dit gebeurde.. nu waren we daar nog mee bezig, en bespringt ie alweer een ander meisje..
precies hetzelfde hier, exact zelfde gevoel
na 2.5 jaar..
wil er gerust wel over mailen als je wil
pepe_lepieuw@hotmail.com
sterkte!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

Nee, helemaal niet. Ik snap heel goed dat je bevriend met hem wilt blijven, na zo'n lange tijd. En het is logisch dat je zoiets van een 'vriend' niet pikt. Ergens van binnen hoop/verwacht je toch dat hij 'trouw' aan jou blijft de eerste maanden nadat het uit is, dat zou ik ook doen.
Hij toont niet erg veel respect door dit te doen, ook al heeft hij nu zijn vrijheid terug. Hij zou ook tegen dat meisje kunnen zeggen dat hij er nog niet aan toe is, dat hij met zijn hoofd nog te veel bij jou is. Straks is hij haar ook kwijt, en dan hoeft hij bij jou natuurlijk ook niet meer aan te komen! Maar goed, dat is dan zijn eigen probleem, het is zijn eigen schuld.
Wel vreemd dat hij toch zo close is met dat andere meisje. Misschien zoekt hij bij haar terug wat hij bij jou is kwijtgeraakt, mist hij de geborgenheid. En probeert hij makkelijker over jou heen te komen..
Jeetje, wat een klote- situatie zeg! Sterkte!
Ja, dat is het inderdaad. Het toont weinig respect en dergelijke, wat je na zo'n lange tijd toch eigenlijk verwacht. Bovendien vind ik het pijnlijk dat hij een eventuele vriendschap opgeeft voor het zoenen met haar. Want let wel, als hij dat niet zou doen, zou ik het weer een ander verhaal vinden. De close vriendschap met haar was er al, al voor hij mij kende, daar heb ik dus ook helemaal niets op aan te merken. Ik was in eerste instantie heel blij dat hij zoveel met haar optrok, ik dacht van dan heeft hij wat afleiding en dergelijke.

Feit is ook dat ik niet de enige persoon ben voor wie dit pijnlijk is. Een van zn bandleden bijvoorbeeld, heeft net meegemaakt dat zijn ex het uitmaakte na 4 jaar, en toen in 3 maanden een ander had. Het ligt voor hem wel anders omdat hij haar nog wil, maar hij snapt heel goed hoe het voelt voor mij. Hij vind het dus ook niet zo leuk dat juist een goede vriend van hem dit een ander flikt. Daarbij komt ook nog zn vorige ex, daar heeft ie dan wel geen contact meer mee. Maar hij is 5 jaar met haar bevriend geweest waarvan ze 10 maanden iets gehad hebben verdeeld over 4 keer. Dat meisje waar ie nu zo close mee is was de beste vriendin van zijn ex. Voor zn andere ex is dit dus ook erg pijnlijk, dit boeit hem misschien niet veel, maar dat dit dat meisje niet boeit vind ik heel vreemd.

Ik merk ook dat ik op dat gebied dus.. 'uit respect' wel nog rekening loop te houden met hem. Als ik dan een jongen ontmoet of iets dergelijks die ik wel leuk vind, komt er meteen de gedachte achteraan van maar ik doe niks met hem zo snel na het uit is want dat is zo pijnlijk voor mn ex. Ookal flikt mn ex mij dat wel zo hard. Ik vind het dus ook gewoon heel pijnlijk en frustrerend dat ik dat respect wel voor hem heb, maar hij niet voor mij..?! En hierin vind ik het niets uitmaken van wiens kant het is uitgegaan. Ik heb hem daarbij geen rotstreek geleverd of iets dergelijks. Vanaf dat ik de twijfels kreeg ben ik daar eerlijk over geweest, en toen het uit was heb ik hem ook zoveel steun als mogelijk gegeven..

Nouw ja, begrijpen zal ik het gewoon niet. Ik moet het hoofdstuk hem maar gewoon helemaal afsluiten, en hem achter me laten, hem helemaal loslaten..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:22
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
tja ik kan me voorstellen dat het je toch wel wat doet, dat hij zo snel weer met een ander meisje zoent enzo.. dat het lijkt alsof het hem niks doet..
maarja, jij hebt hem ook pijn gedaan natuurlijk toen je het uitmaakte, en hij probeert er nu op deze manier over heen te komen..
En tja toch zal je je erover heen moeten zetten.. Jij bent tenslotte degene die het uit heeft gemaakt (is ook niet altijd even makkelijk, maar je hebt het toch gedaan) dus wat hij dan verder doet is dan zijn zaak..
ookal wordt hij er zelf niet gelukkiger van en doet hij jou daar ook pijn mee, het is uit tussen jullie en hij kan dus in feite weer zoenen met wie hij wil..
Heb je gelijk in.. maar Vampiria sloeg net de spijker op de kop.. Je verwacht na zo'n tijd van elkaar dat je allebei uit respect met dit soort dingen even wacht. En dat is het inderdaad.. Ik heb dus niet het gevoel dat hij respect voor mij toont, terwijl ik wel het idee heb alle respect van de wereld voor hem te tonen.. En daar zit et em waarom het zo'n pijn doet
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k heb dit ook gehad en het ging vanzelf over. op een gegeven moment ben je over die 'fase' heen.

k geef je geen advbvies, gewoon afwachten. als hij een vriendin heeft gehad, lukt t beter. toen was t bij mij direct weg.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Nouw ja, begrijpen zal ik het gewoon niet. Ik moet het hoofdstuk hem maar gewoon helemaal afsluiten, en hem achter me laten, hem helemaal loslaten..
Dat is misschien wel het verstandigste, maar makkelijk is het niet...Ik zou zeggen: probeer er nog eens goed met hem over te praten en maak hem duidelijk dat je het echt moeilijk hebt in deze situatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten