Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
MAAR HIJ ZEGT TOCH ZELF DAT IE HET KUT VOND.. Waarom geloof je hem dan niet.?
||
Citaat:
JIJ HEBT HELEMAAL GELIJK.!!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij zegt dus zelf verder niets voor dit meisje te voelen, hij vindt dr leuk, maar dat vond ie ook al toen ie iets met mij had.. Hij heeft al es iets met dr gehad maar het uitgemaakt omdat het het toch niet was voor hem. Hij heeft zelf toegegeven dat het een soort wraakactie was.. Ik neem hem niet kwalijk door te gaan met zijn leven. Als hij met dit meisje iets wil, als ie dr iets van wil maken, als ie verliefd op dr is wens ik hem alle geluk van de wereld toe daarin. Maar hij zegt zelf dat ie het deed om zich beter te voelen, dat ie zich er niet beter door voelt maar kutter. Weet je, hij gaat op Lowlands met haar in 1 tentje.. weet je waarom? Omdat het ons niet verstandig leek als hij en ik in 1 tentje sliepen, gezien hoe dat gaat met exen enzow. Maar ik bedoelde dat nu ook weer niet in de zin dat hij een ander plat moest gaan lopen neuken daar... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu ben jij er ineens niet meer voor hem op die manier .. dus zoekt hij elders aandacht. Dit betekent niet gelijk dat die 20 maanden niks voor hem waren, eerder dat hij het moeilijk ermee heeft .. maar dit niet zal toegeven, omdat het nou eenmaal over is. Jongens kunnen ook ingewikkeld zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het alleen gewoon heel erg jammer dat we voor dit gebeurde geen tijd hebben gehad eerst een vriendschap op te bouwen.. Want dan was er beter mee om te gaan.. Ook baal ik ervan dat ik dan weer zo ontzettend oenig ben om op dat gebied ontzettend veel rekening met hem te gaan lopen houden. In de zin van me niet open stellen voor andere jongens en nog niet met andere jongens klooien omdat ik het niet moeilijker wou maken voor hem dan het al was.. Nouw ja, dat krijg ik nu ff lekker in mn gezicht gesmeten.. maar dat zal dan wel mn eigen stomme schuld zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het uitgemaakt omdat ik ongelukkig werd van de relatie. Kheb het niet voor een ander gedaan ofzow, of omdat ik niet meer van hem hield. Maar omdat het niet meer werkte (ook voor hem was het niet altijd goed, vrienden van hem hebben mij gezegd dat hij zich helemaal terugtrok enzo). Dit is iets anders dan een ander opzettelijk en onnodig pijn doen.. toch? Ik heb het niet cold blood uitgemaakt.. Ik heb me dr een maand heel kut doorgevoeld.. toen was het uiteindelijk uit.. Bennik 3 kilo afgevallen in 1 week omdat ik geen eten door me strot kreeg omdat ik me zo kut voelde.. En vervolgens zegt ie dat het leek alsof het vanuit mij niks betekende en dat ik er te luchtig over deed.. Dat ie dan daardoor dit deed, oftewel hij geeft zowat mij de schuld! |
![]() |
|
my analysis:
dat hij met een ander meisje heeft gezoend was probably een impulsieve actie toen hij zich vet ellendig voelde, en wat comforting wilde vinden bij iemand anders.. en achteraf had ie er spijt van, toen ie er eens goed over nadacht.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen zitten wat dat betreft erg verschillend in elkaar. Ik wil het niet goedpraten, maar anderzijds kun je er niet veel van zeggen .. aangezien het uit is. Citaat:
Doe je dat nou echt voor hem? Of toch meer voor jezelf? Omdat het je misschien 'raar' lijkt om iets met een andere jongen te doen? Ik denk dat ik persoonlijk niet zo snel iets met iemand anders zou beginnen, omdat mijn 'ex' nog teveel in mijn hoofd zou rondspoken .. ben zelf een persoon die tijd voor zichzelf neemt, misschien ook wel teveel :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien denk ik dat je vraagstelling over het 'terecht zijn van pissed voelen of niet' niet te beantwoorden is, simpelweg omdat niemand anders dan jij het antwoord daar op bent. Maw, wat wil je horen? Alles anders wat ik zal zeggen zal uiteindelijk 0,0% invloed hebben, spreek uit eigen ervaring though ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk.. Hij heeft ook ongeveer toegegeven dat het daardoor is enzow. Hij zegt dat dat meisje weet hoe het zit, en dat het voor haar ook niet meer betekent. Het kan ook niets worden want zij woont nu in Amerika, is slechts even in Nederland.. Maar ja, ik heb nu ook zoiets van.. ik moet hier even doorheen en straks zal ik me weer beter voelen. In ieder geval leert het me wel dat ik verder op dat gebied geen rekening met hem ga houden.. Ik vind het alleen ook heel erg omdat ik me niet kan voorstellen dat hij zich niet heeft beseft dat dit de vriendschap, die aan het ontstaan was, op het spel zit. Van mij hoeft het niet meer, kheb zoiets van ik zal er alleen maar door gekwetst worden als hij doorgaat op deze manier met zijn verdriet om te gaan.. en dat wil ik gewoon niet. Ik heb ook bepaald dat wanneer ik met een andere jongen zal zoenen ofzow, zonder dat dat verder iets betekent ik dit hem niet gaan vertellen, want ik wil wat ik nu voel hem niet aandoen. Eerst twijfelde ik erover wat ik daarmee moest.. maar ja, ik heb nu gewoon totaal geen behoefte meer aan hem, en denk dat een vriendschap niet meer mogelijk is omdat ik niet om kan gaan met zijn manier van verwerken en er dan alleen maar meer moeilijkheden en pijnlijkheden ontstaan.. Ik ben ms ook wat te hard voor hem, met hoe boos ik ben. Maar ik ben gewoon pissed in hoe het is gegaan, pissed op hem en pissed op mezelf. Pissed dat het dat meisje is enz enz enz. Die boosheid zal wel weer zakken denk ik.. toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 20:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou ook niet iets met een ander beginnen. Maar gewoon dollen, flirten, zoenen.. dat soort dingen.. het vrijgezellenleven induiken. Dat wil ik wel, maar deed ik nog niet omdat ik het niet al moeilijker wou maken voor hem. Ik wou hem niet kwetsen door met mensen te zoenen waarmee het verder niets betekent.. Puur om het zoenen is.. maar naar ik begrijp zou jij dat niet zo snel doen, zoenen om het zoenen, dus is je standpunt vanzelf al anders.. Neej voorlopig wil ik niet echt iets beginnen met een ander, ben ik nog niet aan toe.. Nog niet over hem heen.. |
![]() |
||
Citaat:
sorry ik heb weer me mond voorbij gepraat.. het spijt me na meer berichtjes te hebben gelezen van je begrijp ik nu jou siteutie ook wel..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus eigenlijk hoef je jezelf niet zo gekwetst te voelen. Hoe banaal dit ook klinkt. Citaat:
Ik zou het niet kunnen, zou me een tijdje gewoon terugtrekken en helemaal op mezelf zijn .. tijd nemen om het te verwerken. En ja, zoenen om het zoenen doe ik niet. Heb hier zelfs al discussies over gehad thuis. Mijn vader zei het al een keer tegen mij in z'n dronken kop: "heb jij helemaal geen oerinstinct?" .. dit omdat ik altijd over alles nadenk en niets spontaan doe. Ook heeft hij er klaarblijkelijk moeite mee dat ik amper met meisjes omga. Maar goed, dit is offtopic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Begrijp je reactie ook wel.. Het is voor mensen die me niet kennen veel moeilijker te begrijpen hoe ik me erbij voel en waarom ik me zo voel. Jullie hebben het hele uitmaak proces (van 5 weken) niet meegemaakt.. hebben niet gezien hoe het toen met me ging.. Weten niet hoe ik over het algemeen met dingen omga enz enz.. Dus dan is het moeilijker te begrijpen. |
![]() |
|
als mijn relatie verbroken word.. en er echt geen kans meer is om terug te krijgen zal ik me ook voorlopg terug trekken ik zou het ook niet in me kop halen om met iemand anders te zoenen of iemand anders te nemen laat staan flirten en daar geef ik ******** best wel gelijk in..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nu heel erg zoiets van nouw weet je, fuck hem, laat hem maar ff uitzoeken wat ie van dat meisje wil, en zn verdriet verwerken, zonder dat ik daarbij betrokken ben zodat het mij tenminste niet kwetst.. Ik ga me bezig houden met mijn dingen, en ga nu ook niet meer blijven hangen, moving on.. dan maar helemaal zonder hem, als dat dan moet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nja.. ik ben ook niet verder gekomen dan op vakantie naar een jongen zwaaien hoor. Het is echt niet dak nu gigantisch op jongensjacht wil. Maar het is wel ook iets van moving on, wat het voor hem ook is. Alleen zou ik daar nooit zover in gaan als hij, omdat dat hem zo zou kwetsen. Het doet pijn dat hij dit wel doet, ondanks dat dit mij kwetst.. Nja, het is gewoon een beetje balen dat zijn manier van verwerken pijnlijk is voor mij. Daarom denk ik dak maar afstand neem van em, kan het ook geen pijn doen.. en heeft hij geen last van mijn pijn of verdriet want dat zal het voor hem ook alleen maar weer moeilijker te verwerken maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik wil nu wel ff kwijt dat het moeilijk is om naar een langere relatie vrienden met elkaar te worden...
en dan zeg ik niet meteen dat het niet kan voordat ik weer naar me kop gesukkeld krijg maar de meeste mensen die bevriend zijn met hun ex hebben er lang voor moeten vechten toen het uit ging.. want je bent niet binnen een paar weekies vrienden dus niet flip en flap en ik begrijp heus wel dat Dusjcrib dat ook weet uiteraad.. maar meestal doet het een half jaar dat je echt vrienden word met je exvriend(in) toen ik 7 was (das lang geleden. ![]() dus zie maar hoelang het duurt om vrienden te worden..
Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 20:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister hele avond gechat met een goede vriend van hem, R. met wie ik ook wel beetje bevriend begin te raken enzow.
Heeft wel heel veel dingen opgehelderd.. R. kent mn ex al heel lang, en zegt dus ook dat mn ex elke keer zo reageert. Dat ie te zwak is om de confrontatie met de pijn enzo echt aan te gaan en de makkelijkste weg kiest namelijk de armen van het eerste de beste meisje inrennen... Nja, kheb gister nog met mn ex gemeeld ff. Heb em gezegd dat ik geen contact meer wil. Via mail vind ik best, maar ik wil hem niet meer zien. Nog 1 keer om wat laatste dingen die nog bij hem liggen terug te krijgen. Maar dat ie verder de gevolgen van zn acties maar es onder ogen moet zien, en maar moet bepalen wat hij nu eigenlijk wil, ook van mij. Dan komt ie maar weer naar me toe en doet maar ff moeite als ie weer contact wil. Maar voorlopig hoeft het van mij gewoon niet. Als hij het op deze manier wil verwerken, best.. Maar das voor mij te pijnlijk dus dat hoef ik niet mee te maken. Dan maar mn eigen weg helemaal zonder hem, als het zo moet. |
![]() |
|
sorry hor maar als JIJ het uit heb gemaakt, wat boeid jouw het dan nog.
en dan kan je het wel erg vinden dat die na 3 weken al iemand anders ''pakt'' en dat je zegt: betekenen die 20 maanden dan nix..slaat eigelijk nergens op..want jij heb die maanden ook vergooid door het uit temaken. KuzZzZz
|
Dit klinkt heel bekend, toen mijn ex het net had uitgemaakt zoende ik ook zomaar met allerlei meisjes zonder er iets voor te voelen... Je mist wat je met hem/haar had, en dat wil je terug hebben, is het niet met hem/haar, dan maar met iemand anders.
En achteraf voel je je er verschrikkelijk kut door. |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat die 20 maanden voor hem wel degelijk veel betekend hebben, maar dit zal zijn manier zijn om makkelijker over jou heen te komen. Ikzelf heb nu een jaar iets met mijn vriend, en we hebben al een paar keer op het punt gestaan om het uit te maken. Steeds bedacht ik weer dezelfde manier om daar makkelijker mee om te kunnen gaan: met andere jongens omgaan. Gewoon er op los zoenen enzo, om hem wat meer uit m'n gedachten te zetten.Dit is natuurlijk absoluut geen goede manier, maar ik denk dat dit voor hem werkt, of hij dènkt tenminste dat het werkt.
Volgens mij heeft dit weinig met zijn gevoelens voor jou te maken hoor! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat ik me dus ook nog bedacht, voor mij voelt dit alsof hij al een nieuwe vriendin heeft eigenlijk. Het is 1 meisje, die hij heel erg veel ziet, met wie hij op Lowlands in 1 tentje slaapt, bij wie hij zn steun zoekt en alles, en met wie hij zoent.. Is dus voor mij ongeveer hetzelfde als dat ie een vriendin had alleen wordt ie er niet gelukkiger van. Want wat als zij straks weer terug is naar Amerika..? Dan zal hij opnieuw in een gat vallen van dat hij die persoon mist en alles.. en dan ben ik er niet meer, en zij er niet meer. Want een vriendschap tussen hem en mij is er dan niet meer, dus steun van mijn kant krijgt ie dan ook niet. Daar maak ik me ook zorgen over, zou ik misschien niet moeten doen, maar doe het toch. En dan met dit.. Als je bijv. een vriendin hebt die met een jongen zoent terwijl ze weet dat het jou pijn doet, en daar dan toch mee doorgaat, zou iedereen dat belachelijk vinden. Maar puur om het feit dat hij mijn ex is en ik er niets meer over te zeggen heb, is het niet belachelijk.. Ik beschouwde hem toch echt als een vriend, en van een vriend verwacht je dat diegene stopt met datgene wat jou zo'n pijn doet als het voor hem dan zo wienig betekent. Maar omdat het mn ex is is het belachelijk dat ik dat verwacht?? Kvinnut maar moeilijk hoor.. |
![]() |
|
tja ik kan me voorstellen dat het je toch wel wat doet, dat hij zo snel weer met een ander meisje zoent enzo.. dat het lijkt alsof het hem niks doet..
maarja, jij hebt hem ook pijn gedaan natuurlijk toen je het uitmaakte, en hij probeert er nu op deze manier over heen te komen.. En tja toch zal je je erover heen moeten zetten.. Jij bent tenslotte degene die het uit heeft gemaakt (is ook niet altijd even makkelijk, maar je hebt het toch gedaan) dus wat hij dan verder doet is dan zijn zaak.. ookal wordt hij er zelf niet gelukkiger van en doet hij jou daar ook pijn mee, het is uit tussen jullie en hij kan dus in feite weer zoenen met wie hij wil..
||
![]() |
Citaat:
Hij toont niet erg veel respect door dit te doen, ook al heeft hij nu zijn vrijheid terug. Hij zou ook tegen dat meisje kunnen zeggen dat hij er nog niet aan toe is, dat hij met zijn hoofd nog te veel bij jou is. Straks is hij haar ook kwijt, en dan hoeft hij bij jou natuurlijk ook niet meer aan te komen! Maar goed, dat is dan zijn eigen probleem, het is zijn eigen schuld. Wel vreemd dat hij toch zo close is met dat andere meisje. Misschien zoekt hij bij haar terug wat hij bij jou is kwijtgeraakt, mist hij de geborgenheid. En probeert hij makkelijker over jou heen te komen.. Jeetje, wat een klote- situatie zeg! Sterkte! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
na 2.5 jaar.. ![]() wil er gerust wel over mailen als je wil pepe_lepieuw@hotmail.com sterkte! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Feit is ook dat ik niet de enige persoon ben voor wie dit pijnlijk is. Een van zn bandleden bijvoorbeeld, heeft net meegemaakt dat zijn ex het uitmaakte na 4 jaar, en toen in 3 maanden een ander had. Het ligt voor hem wel anders omdat hij haar nog wil, maar hij snapt heel goed hoe het voelt voor mij. Hij vind het dus ook niet zo leuk dat juist een goede vriend van hem dit een ander flikt. Daarbij komt ook nog zn vorige ex, daar heeft ie dan wel geen contact meer mee. Maar hij is 5 jaar met haar bevriend geweest waarvan ze 10 maanden iets gehad hebben verdeeld over 4 keer. Dat meisje waar ie nu zo close mee is was de beste vriendin van zijn ex. Voor zn andere ex is dit dus ook erg pijnlijk, dit boeit hem misschien niet veel, maar dat dit dat meisje niet boeit vind ik heel vreemd. Ik merk ook dat ik op dat gebied dus.. 'uit respect' wel nog rekening loop te houden met hem. Als ik dan een jongen ontmoet of iets dergelijks die ik wel leuk vind, komt er meteen de gedachte achteraan van maar ik doe niks met hem zo snel na het uit is want dat is zo pijnlijk voor mn ex. Ookal flikt mn ex mij dat wel zo hard. Ik vind het dus ook gewoon heel pijnlijk en frustrerend dat ik dat respect wel voor hem heb, maar hij niet voor mij..?! En hierin vind ik het niets uitmaken van wiens kant het is uitgegaan. Ik heb hem daarbij geen rotstreek geleverd of iets dergelijks. Vanaf dat ik de twijfels kreeg ben ik daar eerlijk over geweest, en toen het uit was heb ik hem ook zoveel steun als mogelijk gegeven.. Nouw ja, begrijpen zal ik het gewoon niet. Ik moet het hoofdstuk hem maar gewoon helemaal afsluiten, en hem achter me laten, hem helemaal loslaten.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 19:55 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgegaan... me_86 | 23 | 18-09-2003 22:44 | |
Muziek |
Eels in Nighttown Verwijderd | 59 | 29-06-2003 21:47 | |
Liefde & Relatie |
*zucht* wat moet ik nou?! Psssttt NL | 5 | 19-08-2002 06:47 | |
Liefde & Relatie |
Ex: Ik wil haar weer zien, zij weet het nog niet TMLWKY | 12 | 18-08-2002 15:23 | |
Liefde & Relatie |
Niet toe aan een vaste relatie? niem | 5 | 14-07-2002 21:20 |