Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2005, 18:49
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Danko Lazovic kan dan toch vertrekken bij Feyenoord. De Servische spits heeft een goed gesprek gehad met Leverkusen, dat eerder al een akkoord had bereikt met Feyenoord. Omdat Kuyt en Kalou bleven, dreigde Lazovic weinig speelkansen te krijgen in de spits. Een huurovereenkomst met Den Haag mislukte, maar nu laat trainer Erwin Koeman hem dus wel gaan: "Als hij bij ons niet zou spelen, zou dat tot frustraties leiden. En dat is slecht voor beide partijen.
Oud 11-08-2005, 22:27
Verwijderd
Harvey Esajas vertrekt bij AC Milan, hehe die heeft het ver geschopt.

En Chziomer wordt in verband gebracht met Feyenoord, maar het zal wel niets worden.

Oud 12-08-2005, 11:42
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ is met PSV in gesprek over Lamey.
Niet meer dan logisch... Hoe eerder hij komt hoe beter. We zitten nu wel heel krap met verdedigers nu Vlaar, Reini en Mathijsen geblesseerd zijn en Jantje is verkocht.
Oud 12-08-2005, 12:10
WolterB
WolterB is offline
Lazovic naar Leverkusen

Van Haren en Zuiverloon naar RKC

Alle 3 uitgeleend

Bron: Studio Sport
Oud 12-08-2005, 12:13
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hoe lang is het contract van van Haaren bij Feyenoord?

RKC had nog wel wat verdedigers nodig en vraag me af hoe Zuiverloon het gaat doen
Oud 12-08-2005, 12:22
Vandal
Vandal is offline
vHaaren stond 4 jaar onder contract tot het afgelopen seizoen. Is dus niet uitgeleend.
Oud 12-08-2005, 17:49
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vandal schreef op 12-08-2005 @ 13:22 :
vHaaren stond 4 jaar onder contract tot het afgelopen seizoen. Is dus niet uitgeleend.
Idd, contract is afgelopen, was foutje bij Studio Sport denk ik

Citaat:
Ajax heeft een akkoord bereikt met Besiktas over de huur voor een seizoen van Spaans international Juan Francisco Garcia (Juanfran). De linksback (29) speelde voor zijn komst naar Besiktas voor Levante, Valencia en Celta de Vigo.
Héél opmerkelijk en imo een geweldige transfer
Oud 12-08-2005, 18:42
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
WolterB schreef op 12-08-2005 @ 18:49 :
Héél opmerkelijk en imo een geweldige transfer.
Ajax huurt Juanfran met een optie tot koop.

Ik ben benieuwd wat hij gaat laten zien in de eerstvolgende wedstrijd.
Oud 12-08-2005, 18:43
vreselijke fout
Leuk een Spanjaard(of is het Spanjool? ) in de eredivisie dat zien we niet veel en nog wel een international
Oud 12-08-2005, 19:05
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-08-2005 @ 19:43 :
Leuk een Spanjaard(of is het Spanjool? ) in de eredivisie dat zien we niet veel en nog wel een international
Een scorende Joegoslaviër is nog schaarser
Oud 12-08-2005, 22:22
Verwijderd
Juanfran.

Ik vond het nogal mooi wat Mart Smeets zei over Spaanse Wielrenners. Dat zijn mooi weer renners, die zie je niet in Noordwest-Europa.

*Hint*
Oud 13-08-2005, 00:35
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-08-2005 @ 19:43 :
of is het Spanjool?
Spanjood, nu
Oud 13-08-2005, 08:23
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 12-08-2005 @ 23:22 :
(...)
*Hint*
Ja, Nederlanders hebben ook nooit gepresteerd in Spanje.
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-08-2005 @ 01:35 :
Spanjood, nu
Oud 13-08-2005, 12:54
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Benitez bevestigt interesse in Owen
Pieter Hanson | SkySports | 13-08-2005 11:34:13

Wed €15 gratis op voetbal bij MrBookmaker
Liverpool-manager Rafael Benitez heeft belangstelling voor Michael Owen. Dit heeft de Spaanse manager gemeld tegenover SkySports. De Engelse international zit momenteel op een zijspoor bij Real Madrid.

Hoewel Owen pas een seizoen onder contract staat bij de Madrileense club, is zijn toekomst in het Estadi Santiago Bernabeu verre van rooskleurig. Trainer Wanderley Luxemburgo lijkt het niet te zien zitten in Owen en versterkte zijn selectie afgelopen zomer met de aanvallers Julio Baptista en Robinho. Ook heeft Real Madrid nog de beschikking over Ronaldo en Raul.

Benitez is zich bewust van de situatie van de 25-jarige Owen en weet dat de aanvaller graag terug wil keren naar Anfield Road. 'Ik weet dat Michael openstaat voor een transfer naar Liverpool. Ik vind hem een goede speler met een uitstekende mentaliteit. We kunnen echter niets doen zolang Milan Baros niet verkocht is'.

Mogelijk komt er echter al komende week beweging in de transferperikelen rond de Tsjechische international. Baros wordt in Franse media gelinkt aan Olympique Lyon. De Franse kampioen zou zelfs al een bod van 11 miljoen euro hebben uitgebracht op de Tsjechische international.
hopen dat het door gaat
Oud 13-08-2005, 14:59
Verwijderd
Ik heb het niet echt gevolgd, vandaar mijn vraag: waarom gaat Baros weg? Omdat Cissé terug in vorm is?
Oud 13-08-2005, 15:08
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Spare schreef op 13-08-2005 @ 15:59 :
Ik heb het niet echt gevolgd, vandaar mijn vraag: waarom gaat Baros weg? Omdat Cissé terug in vorm is?
Baros heeft Cissé, Crouch en Morientes voor zich. Benitez heeft hen liever dan Baros (waarom mag god weten)
Oud 13-08-2005, 15:21
Gimme more beer
Ik zou een moord doen voor een speler als Baros. Zelfs al zou ik supporter zijn van een CL topclub.
Oud 13-08-2005, 15:37
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-08-2005 @ 16:21 :
Ik zou een moord doen voor een speler als Baros. Zelfs al zou ik supporter zijn van een CL topclub.
Mja, ik snap het ook niet. Maar Owen terug halen zou wel mooi zijn (als is hij misschien geen topper meer)

Baros zal wel naar Frankrijk trekken, Lyon en Monaco toonde interesse. Ook Villa wil hem hebben, maar als hij daar heen gaat is hij echt gek
Oud 14-08-2005, 13:05
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik zou als coach ook liever Cissé en Morientes hebben dan Baros. Bovendien is hij best blessuregevoelig. En Owen is natuurlijk een trapje hoger dan Baros
Oud 14-08-2005, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 13-08-2005 @ 09:23 :
Ja, Nederlanders hebben ook nooit gepresteerd in Spanje.
Dat is een simplistische opmerking. Mentaliteit.
Oud 14-08-2005, 14:34
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
PATRIK ANDERSSON KAN NIET MEER

Patrik Andersson hangt zijn schoenen aan de haak. Een ernstige knieblessure maakt een einde aan de carrière van de 33-jarige Zweed. Donderdag ging Andersson onder het mes.

"Mijn lichaam vertelt me dat het genoeg is geweest. En daar moet ik nog mijn hele leven mee voort", zei de centrale verdediger die nu op de loonlijst van Malmö staat.

Andersson speelde voor drie Europese topclubs: Blackburn, Bayern en Barcelona. Hij droeg 96 keer het shirt van de Zweedse nationale elf. In 1994 werd hij derde op het WK in de Verenigde Staten.
Oud 14-08-2005, 21:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Morgen wordt de transfer rond Harrie Gommans naar MVV (eindelijk) afgehandeld.
Oud 15-08-2005, 17:39
Ketjing
Ketjing is offline
Tom de Mul wil naar Vitesse, Vitesse wil De Mul. Nu nog Euro's
Oud 15-08-2005, 17:42
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Chelsea heeft de Ghanese middenvelder Michael Essien vastgelegd. Essien is afkomstig van de Franse landskampioen Olympique Lyon dat 38 miljoen euro voor hem ontvangt.Essien tekent voor 5 jaar.
Kassa voor Lyon en weer een speler die gaat verpieteren bij Chelsea erbij....
Oud 15-08-2005, 17:49
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
WolterB schreef op 15-08-2005 @ 18:42 :
Tering, wat een hoop geld. En ik ken die vent niet eens echt
Oud 15-08-2005, 18:01
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
WolterB schreef op 15-08-2005 @ 18:42 :
En nu moet Chelsea weer van Crespo of Drogba af...
Chelsea is dan wel op zoek naar een doelpunten-machine. Maar ik betwijfel of deze Essien dat is.
Oud 15-08-2005, 18:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 15-08-2005 @ 19:01 :
Chelsea is dan wel op zoek naar een doelpunten-machine. Maar ik betwijfel of deze Essien dat is.
Essien is een controlerende middenvelder. Ze vonden dat ze er nog 1 nodighadden

Iets uitgebrider bericht van TT-één:
Citaat:
ESSIEN TREKT DAN TOCH NAAR CHELSEA

De Ghanees Michael Essien trekt van de Franse kampioen Lyon naar de Engelse kampioen Chelsea. Dat heeft Olympique Lyon officieel bekendgemaakt.

Essien tekent in Chelsea een contract voor vijf jaar. Met de transfer is 38 miljoen euro gemoeid. Dat is een half miljoen meer dan de Franse recordtransfer (Drogba van Marseille naar Chelsea).

"Het aanbod van Chelsea is heel interessant", zei Lyon-voorzitter Aulas zondag nog. De preses zei ervoor herhaaldelijk dat hij Essien niet van de hand wou doen voor minder dan 45 miljoen euro. Essien speelde zondag niet.

LYON JAMMERT EN TREURT VOOR ESSIEN

Het vertrek van Michael Essien bij Lyon heeft gensters geslagen. Verdediger Sylvain Monsoreau treurt: "Het is erg dat hij vertrekt, maar voor hem is het een unieke kans, ik gun het hem."

Anhony Reveillere, een andere ex-makker van Essien, relativeert: "Lyon bestaat al langer dan Essien en de club zal blijven bestaan, maar we verliezen wel een fantastische speler. Zijn keuze om te vertrekken, moet je respecteren."

Essiens transferbedrag is een Frans record: Chelsea betaalde 38 miljoen euro voor de spits. Drogba (Marseille) kostte de Londenaars 37,5 miljoen euro.

Naam: Michael Essien
Geboren: 3 december 1982 in Accra (Gha)
Nationaliteit: Ghanees
Grootte: 1,80 m
Gewicht: 77 kg
Positie: middenvelder

Clubs:
2000-2003: Bastia
37 matchen, 5 goals
2003-2005: Olympique Lyon
100 matchen, 13 goals
2005-2010 : Chelsea

Palmares:
1999: 3e op WK voor -17-jarigen
2001: finale op WK voor -20-jarigen
2002: finale beker van Frankrijk
2004 en 2005: kampioen van Frankrijk

Laatst gewijzigd op 15-08-2005 om 18:21.
Oud 15-08-2005, 19:02
Verwijderd
Ik ken hem eigenlijk ook niet speciaal, maar controlerende middenvelders zijn nooit de meest opvallende.
Op zich wel spijtig want Lyon is volgens mij een grote club in wording. Aan de andere kant is 38 miljoen dan weel kleine groeistoot extra
Oud 15-08-2005, 20:06
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Essien is toch wel een van de betere spelers in Europa, ik denk niet dat hij bij Chelsea op de bank zal belanden. Wat een team is dat
Oud 15-08-2005, 20:20
Gimme more beer
Citaat:
Dat lijkt me ook sterk, als hij een middenvelder is
Oud 15-08-2005, 20:21
vreselijke fout
Citaat:
Oud 15-08-2005, 23:40
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Geweldig, betalen ze 40 miljoen voor een speler die ik niet eens blijk te kennen... Hoe kom ik er dan bij dat het een spits is.
Oud 15-08-2005, 23:44
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Omdat ze meestal spitsen halen?
Oud 16-08-2005, 08:40
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-08-2005 @ 00:44 :
Omdat ze meestal spitsen halen?
Officieel gezien hebben ze 'maar' 4 spitsen in de selectie:

Goalkeepers
Petr Cech (No 1) / Carlo Cudicini (No 23) / Lenny Pidgeley (No 40)

Defenders
Wayne Bridge (No 18) / Ricardo Carvalho (No 6) / Asier del Horno (No 3) / Paulo Ferreira (No 20) / William Gallas (No 13) / Robert Huth (No 29) / Glen Johnson (No 2) / John Terry (No 26)

Midfielders
Joe Cole (No 10) / Lassana Diarra (No 19) / Damien Duff (No 11) / Geremi (No 14) / Jiri Jarosik (No 27) / Frank Lampard (No 8) / Claude Makelele (No 4) / Arjen Robben (No 16) / Tiago (No 30) / Shaun Wright-Phillips (No 24) / Michael Essien

Strikers
Didier Drogba (No 15) / Eidur Gudjohnsen (No 22) / Hernan Crespo (No 9) / Carlton Cole (No 12)

Other players on loan
Juan Sebastian Veron - Inter Milan (season) / Alexi Smertin - Charlton (season) / Kevin McKinlay - Ross County (season) / Nuno Morais - Maritimo (season) / Joe Keenan - Brentford (1 month)

Other Professionals
Steven Watt / Yves Ma-Kalambay / Anthony Grant / Jonas Elmer / Scott Sinclair
Oud 16-08-2005, 10:02
Gilbert
Gilbert is offline
Belachelijk trouwens dat Robben nr. 16 heeft.
Oud 16-08-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Gilbert schreef op 16-08-2005 @ 11:02 :
Waarom?
Oud 16-08-2005, 18:53
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Belachelijk dat Cruijff altijd met nummer 14 speelde...
Oud 16-08-2005, 19:53
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Heeft ie zelf voor gekozen
Oud 21-08-2005, 12:13
Methuselah
Methuselah is offline
Paul Kpaka wordt door RC Genk voor één jaar uitgeleend aan RBC.
Oud 22-08-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 21-08-2005 @ 13:13 :
Paul Kpaka wordt door RC Genk voor één jaar uitgeleend aan RBC.
zou het RBC werkelijk helpen..? lijkt me niet... RBC is gedoemd te degraderen dit seizoen
Oud 22-08-2005, 10:59
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
vijf schreef op 22-08-2005 @ 11:34 :
zou het RBC werkelijk helpen..? lijkt me niet... RBC is gedoemd te degraderen dit seizoen
Kpaka heeft vroeger nog bij Feyenoord onder contrcract gestaan, dus ws heeft hij wel enig talent
Oud 22-08-2005, 19:43
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Milan Baros verruilt Liverpool voor Aston Villa. De Tsjech was vorig seizoen met 13 doelpunten nog gedeeld topscorer bij Liverpool, maar heeft in Fernando Morientes, Djibril Cisse en Peter Crouch stevige concurrentie.
Volgens mij zou elke trainer een moord doen voor die speler
Oud 22-08-2005, 19:55
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-08-2005 @ 11:59 :
Kpaka heeft vroeger nog bij Feyenoord onder contrcract gestaan, dus ws heeft hij wel enig talent
Toen hij bij GBA 't mooie weer maakte 'n paar seizoenen geleden, zag ik hem graag naar RSCA komen, maar toen ging hij naar Genk en daar is hij geblesseerd geraakt en sindsdien nooit echt van de bank meer geraakt...
Oud 22-08-2005, 20:43
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-08-2005 @ 20:43 :
ik snap niet dat ie naar Aston gaat. Als Michael Owen maar terug komt
Oud 22-08-2005, 21:59
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Een van de meest overschatte spelers van Europa...
Oud 22-08-2005, 22:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ai, wat jammer dat Barros weggaat. Doe dan Cissé maar weg, die vind ik echt 3x nix.
Oud 22-08-2005, 22:53
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 22-08-2005 @ 22:59 :
Een van de meest overschatte spelers van Europa...
Idd, speelt een keer een goed internationaal toernooi en is opeens een wereldster. Hij heeft nog veel gebreken, doe me dan Morientes maar
Oud 23-08-2005, 10:07
Verwijderd
Koné voor 1 miljoen euro naar PSV op huurbasis voor 1 jaar, met een optie tot koop.

bron: BN De Stem
Oud 23-08-2005, 14:49
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
vijf schreef op 23-08-2005 @ 11:07 :
Koné voor 1 miljoen euro naar PSV op huurbasis voor 1 jaar, met een optie tot koop.

bron: BN De Stem
Citaat:
KERKRADE - PSV en Roda JC zijn er uit over Arouna Koné. De Ivoriaan speelt zo goed als zeker dit seizoen op huurbasis bij de landskampioen uit Eindhoven. Algemeen directeur Frank Rutten van Roda meldde dat dinsdag. Hij zei verder dat PSV na dit voetbaljaar een optie tot koop van de spits heeft bedongen.
Hier.
Oud 23-08-2005, 15:54
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Waarom is Koné niet inzetbaar voor de CL Is dat vanwege de intertoto van Roda?
Derksen dacht gisteren bij voetbal insite een mooi stukje over Koné te hebben, die zat er even naast

Regels voor berichten