|
|
Bekijk resultaten poll: Geen ondergoed dragen | |||
Ja, ik ben een jongen en het lijkt me wel geil, omdat... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 29.33% |
Nee, ik ben een jongen en het lijkt me niets, omdat... |
62 | 27.56% |
Ja, ik ben een meisje en ik heb het weleens gedaan en mijn vriend vond het... |
33 | 14.67% |
Nee, ik ben een meisje en ik heb het nooit gedaan, want... |
64 | 28.44% |
Aantal stemmers: 225. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Sommige mensen snap ik dus echt niet... XQseMe2, weet je wat ik grappig vind? Je shockeert precies graag andere mensen, maar als die anderen dan inderdaad geshockeerd reageren schiet je helemaal in de verdediging? Cool down :-) Anders hou je er toch alleen maar grijs haar aan over. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
goede hemelen
||
Citaat:
@iedereen die die fout maakt. Ze heeft al gezegd dat het heel erg druk was en daardoor op een verhoging moest gaan staan dansen, daar kan ze ook niks aan doen. @nare man: als iemand, iemand anders slet noemt dan zie ik dat puur als een belediging. Dat je heb niet met iemands opvattingen eens bent dat kan. Maar leg dat dan op een normale manier uit en word niet laag bij de gronds door iemand te beledigen. Wat dat betreft zijn woorden als goedkoop, dombo etc etc helemaal niet gepast omdat het niet nodig is om XQseMe2 te beledigen, omdat ze iets voor haar vriendje doet en niet voor die jongentjes die onder haar rokje willen kijken. Het maken van beledigingen is kortzichtig en emotioneel gedrag zonder de rest van het verhaal te bekijken.
||
Citaat:
Zo'n ding is vreselijk multifunctioneel! Kan van pas komen wanneer je het beu bent over de rand van de stoel te schuiven en je vriendje is nog steeds op vakantie. Desnoods kan je er nog altijd je pannenkoekenbeslag mee kloppen. Traploos regelbaar. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bij deze dus nogmaals dat ik op niemand doelde en ik wil ook toevoegen dat er niets mis is met hoeren. ik waardeer dat ze er zijn en vind het een belangrijk beroep.
|
![]() |
voor je vriend zonder ondergoed? kan wel spannend zijn
![]() Als jullie inderdaad de enige twee zijn die het weten. Als je echter in kort rokje op een verhoging gaat staan, terwijl je ook doorhebt dat andere jongens kijken, en dan ook nog vol trots aan dezelfde jongens vertelt dat je geen ondergoed draagt en gewoon lekker doorgaat. Dan spreken we niet meer over geen ondergoed aan doen voor je vriend. Dat is gewoon goedkoop. En als je jezelf daardoor stoer vindt: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gast , doe normaal, ik heb smaak ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dankje (K) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Wat maakt het uit of je een string, boxer of helemaal niks aan hebt onder een minirokje. Een minirokje is dan wel mini, maar normaal gesproken niet te kort (en anders moet ik toch ook zeggen dat het 'goedkoop' is). Het boeit niet wat (of helemaal niks) het meisje onder haar bovenkleding draagt. Mannen moeten gewoon niet onder rokjes kijken!!!!!!!!!!!!!! De mannen/jongetjes gaan de fout in als ze uberhaupt proberen om onder een rokje te kijken, want dat hoort niet.
|
![]() |
om de hele XQseMe2-discussie ff buiten beschouwing te laten, ik zou t niet doen als ik een kort rokje aan heb. een lang rokje, a la, maar dan alleen als ik zeker weet dat niemand anders dan mn vriend t ziet (als ik alleen thuis ben en mn vriend komt langs ofzo) en als n string eronder niet mooi is.
ik zou best onder n broek niks aan doen...heb n keer geen ondergoed onder mn pyjama/huis-broek aan gedaan en toen in zn oor gefluisterd...gegarandeerd geil vriendje ![]() ik laat me niet uit over het XQseMe2-verhaal van de verhoging en ook niet over de foto's. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik vind het wél gewoon vrij laag om naar de hoeren te gaan, betalen voor seks. hoe triest en wanhopig kun je zijn. ik vind dat het heel veel over iemand zegt als diegene naar de hoeren gaat. uitzonderingen daargelaten.
|
Verwijderd
|
XQseMe2 doet mij denken aan de veertienjarige meisjes bij de talkshow van jenny nogwat die dan door hun familie daarnaartoe worden gesleept omdat ze altijd praktisch in hun ondergoed lopen en die bij elk puntje van kritiek meteen jealouous, jealouous beginnen te schreeuwen, alsof mensen niet gewoon kritiek mogen hebben. Maar dat soort meisjes zijn ook nooit te overtuigen, dus kun je 't net zo goed niet proberen.
|
![]() |
||
Citaat:
gestoorde figuren die hun sexlusten op kleine kinderen gaan uitleven etc.. en omdat sommige mensen er gewoon erge behoefte aan hebben en geen partner kunnen krijgen. jij noemt het triest, ik noem het goede zaak, maar smaken verschillen ![]()
||
fijn dat je het zo luchtig oppakt, serieus.
![]() maar ik wil even toevoegen: Citaat:
waarom? omdat ze in al hun opzichten gestoord zijn, in hun kijk op de wereld, in hun ontwikkeling, en ook in hun sexuele driften helaas. dus het maakt niets uit of er bot gezegd hoeren zijn of niet, dat soort figuren halen er toch alleen maar voldoening uit door een kind te verkrachten, vrouwen verkrachten en vermoorden, etc. vergeet niet, ze zijn geestelijk gestoord, en dat openbaart zich in alles. en ja, voor mensen die geen partner kunnen hebben of kunnen krijgen vind ik het een goede zaak. maar voor de rest.
Laatst gewijzigd op 19-08-2005 om 22:26. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als zei vindt dat dat lekker voelt dan doet ze dat toch. Ze mag het doen zolang het niet in me buurt is.
||
Citaat:
Ik vindt dat behoorlijk laag van niveau. Vroeger zag je bij mij in de buurt de mannen zo lachend met een hoertje de KFC uit lopen. Hoeren zijn laag van niveau en mensen die er naar toe gaan zijn nog lager. Dat de laagheid niveau gewoon in de min gaat.
|
Ontopic:
Om de TS gewoon even te beantwoorden... Het kan er leuk zijn om te ontdekken dat je vriendin geen string aangedaan heeft met de bedoeling je daarmee te verrassen. Vooral als je dat lekker in zijn oor fluistert, de meeste manen zullen daar wel geil van worden... Hoe je dat verder doet, met rokjes, jurken, in disco's, in 't park.. Dat moet je helemaal lekker zelf weten, waar jij je prettig bij voelt en waarvan jij denkt dat je vriendje het leuk vindt... ![]() Offtopic: Metal post nog eens na de studie forensische psychiatrie, psychologie of criminologie, voordat je onzinnige dingen roept ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Skilly: dat keur ik ook af, midden in een woonwijk etc, maar zoals ik al zei, het beroep is (gecontroleerd) nodig. sommige mensen hebben gewoon behoefte aan ongecompliceerde sex en kunnen dat (zonder te betalen) niet krijgen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
MAAR zoals je zelf hier al zegt, ieder heeft een eigen mening dus ik moet ook niet zomaar dingen gaan roepen zoals 'kortzichtig denken' etc, daar geef ik je volledig gelijk in dus hierbij ook mijn excuses daarin. verder hoef je mij, of wie dan ook, niet meteen gaan uit te schelden waardanookvoor omdat je toevallig een andere mening hebt dan ik.
||
@Muchacha: die smileys doe ik om de sfeer er een beetje in te houden. ruzie is namelijk ook niet altijd iets.
en face it: opzich is dit alles toch opzich wel een klein béétje komisch allemaal? ![]() @Sigúr: je hoeft ook niet in therapie, iig niet bij mij, want ik studeer dat niet. ik had geen zin om het letterlijke in te vullen en vulde iets anders in, er niet bij stilstaand dat ik ook nix had in kunnen vullen. verder wat betreft je eerdere post: Citaat:
![]() @Freestyler: DJ Dana draaide live, het was niet meer te doen man en op die verhoging was nog een ruime plek om te staan dus zijn we daar gaan staan. dat zegt nix over mij en het wel-of-geen ondergoed dragen onder me bovenkleding. verder vind ik het leuk om niet moeilijk te hoeven doen, dus als iemand me vraagt of ik nou wel of niet iets aan heb onder me rokje ga ik niet moeilijk doen met me benen dichtplakken of whatever omdat "stel je voor" dus ja, dan zeg ik idd waar het opstaat en ga ik verder met mijn avond plezier hebben. daaronder valt ook dat ik mezelf niet stoer vind, maar simpelweg weer dat ik het leuk vind om niet moeilijk te doen. @Metal & Big Brother: ik loop nergens mee te koop. als ik me lichaam verkoop namelijk, is het daarna weg. dan valt er daarna nix meer te verkopen, heel simpel! @Al Murphy: good point ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 18:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, ik ben een jongen en het lijkt me wel geil, omdat...
het idee dat je vriendin oid er niets onder aan heeft vind ik gewoon geil, het heeft gewoon iets ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Zonder ondergoed naar school fakag | 14 | 07-12-2016 15:23 | |
Lifestyle |
[Slapen] Ondergoed? reality | 101 | 09-04-2013 22:58 | |