Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Geen ondergoed dragen
Ja, ik ben een jongen en het lijkt me wel geil, omdat... 66 29.33%
Nee, ik ben een jongen en het lijkt me niets, omdat... 62 27.56%
Ja, ik ben een meisje en ik heb het weleens gedaan en mijn vriend vond het... 33 14.67%
Nee, ik ben een meisje en ik heb het nooit gedaan, want... 64 28.44%
Aantal stemmers: 225. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2005, 13:09
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Skilly schreef op 19-08-2005 @ 00:46 :
XQseMe2

trek het je niks van aan. Je zegt de waarheid en toont lef. De 90% van de wereldbevolking kan daar niet tegen.
Maar meid toch, er is hier niet zomaar een waarheid. Als er al een waarheid is, is het dat bijna iedere mens zijn grenzen op een andere plaats heeft liggen. En die grenzen zijn nog niet eens zomaar een rechte lijn.

Citaat:
En ik durf ook openlijk toe te geven dat ik neuk, pijp, vinger etc. Maar dan hoef ik nog niet mn kut aan anderen te laten zien.
Dat is wel duidelijk genoeg. Poeperd, je zegt de waarheid en toont lef! (De 90% van de wereldbevolking kan daar niet tegen). Nog even doorgaan en iedereen hoort bij die andere 10%.

Sommige mensen snap ik dus echt niet...

XQseMe2, weet je wat ik grappig vind? Je shockeert precies graag andere mensen, maar als die anderen dan inderdaad geshockeerd reageren schiet je helemaal in de verdediging? Cool down :-) Anders hou je er toch alleen maar grijs haar aan over.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:11
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 19-08-2005 @ 12:13 :
ik heb het toppunt van triestheid gevonden <3

OMG: [[afbeelding]
ze doet nog een opleiding in therapie richting ook
goede hemelen
Oud 19-08-2005, 13:13
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
[/url]
Jij bent de kerel die die foto waarschijnlijk op ware grote boven je bed hebt hangen.

@iedereen die die fout maakt. Ze heeft al gezegd dat het heel erg druk was en daardoor op een verhoging moest gaan staan dansen, daar kan ze ook niks aan doen.

@nare man: als iemand, iemand anders slet noemt dan zie ik dat puur als een belediging. Dat je heb niet met iemands opvattingen eens bent dat kan. Maar leg dat dan op een normale manier uit en word niet laag bij de gronds door iemand te beledigen.

Wat dat betreft zijn woorden als goedkoop, dombo etc etc helemaal niet gepast omdat het niet nodig is om XQseMe2 te beledigen, omdat ze iets voor haar vriendje doet en niet voor die jongentjes die onder haar rokje willen kijken.
Het maken van beledigingen is kortzichtig en emotioneel gedrag zonder de rest van het verhaal te bekijken.
Oud 19-08-2005, 13:16
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Skilly schreef op 19-08-2005 @ 12:41 :
Ik vind het best een enge foto en wil iemand me uitleggen waarvoor zo'n kunstding dient
Wat een leuke vraag (c:
Zo'n ding is vreselijk multifunctioneel! Kan van pas komen wanneer je het beu bent over de rand van de stoel te schuiven en je vriendje is nog steeds op vakantie. Desnoods kan je er nog altijd je pannenkoekenbeslag mee kloppen. Traploos regelbaar.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:20
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 19-08-2005 @ 14:13 :
Het maken van beledigingen is kortzichtig en emotioneel gedrag zonder de rest van het verhaal te bekijken.
In de bres springen voor iemand die gerust voor zichzelf op kan komen is vooral overbodig.

Citaat:
Ze heeft al gezegd dat het heel erg druk was en daardoor op een verhoging moest gaan staan dansen, daar kan ze ook niks aan doen.
excuseer...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:46
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
@iedereen die die fout maakt. Ze heeft al gezegd dat het heel erg druk was en daardoor op een verhoging moest gaan staan dansen, daar kan ze ook niks aan doen.
Uuuh.. je hebt altijd keus. En zeker als je geen string aan hebt onder je mini rokje. Dus dat vind ik een beetje een slap excuus.
Oud 19-08-2005, 13:54
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 19-08-2005 @ 11:56 :
Mijn mening is dat als je je kut aan andere jongens laat zien terwijl je een vriend hebt, je een slet bent. Daar kan niemand iets aan veranderen.

En ik durf ook openlijk toe te geven dat ik neuk, pijp, vinger etc. Maar dan hoef ik nog niet mn kut aan anderen te laten zien.

En je vriend ís misschien niet raar, ieder zn eigen fantasieën etc. Maar ik VIND je vriend raar. Ik kan me niet voorstellen dat een jongen het leuk vindt als anderen naar hun vriendins kut staan te kijken.

Oja en iets dat alleen jullie 2-en weten. Nou, niet meer dus als er een hele groep jongens onder je gaan staan om je schaamlippen te begluren.
Jij zegt nét wat ik wou zeggen...

Citaat:
Och gut, het arm kind kon er niets aan doen En dat vertelt ze dan met *hihi* en lol... Zo erg vond ze het niet he, ze kickte er volgens mij nog op ook.

Citaat:
Wat dat betreft zijn woorden als goedkoop, dombo etc etc helemaal niet gepast omdat het niet nodig is om XQseMe2 te beledigen, omdat ze iets voor haar vriendje doet en niet voor die jongentjes die onder haar rokje willen kijken.
Yep, maar ze kijken wel allemaal vrolijk mee...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 15:21
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Jij bent de kerel die die foto waarschijnlijk op ware grote boven je bed hebt hangen.

@nare man: als iemand, iemand anders slet noemt dan zie ik dat puur als een belediging. Dat je heb niet met iemands opvattingen eens bent dat kan. Maar leg dat dan op een normale manier uit en word niet laag bij de gronds door iemand te beledigen.

ik heb dan goedkoop gebruikt, maar ik doelde niet op haar. ik doelde op mensen die het erom doen (en dan niet gewoon stiekem naar je vriend of whatever, maar naar de hele zaal), die graag hoer spelen. want als je het erom doet dan ben je dat gewoon: je gooit je lichaam in de uitverkoop.

bij deze dus nogmaals dat ik op niemand doelde en ik wil ook toevoegen dat er niets mis is met hoeren. ik waardeer dat ze er zijn en vind het een belangrijk beroep.
Oud 19-08-2005, 15:45
Freestyler*
Freestyler* is offline
voor je vriend zonder ondergoed? kan wel spannend zijn
Als jullie inderdaad de enige twee zijn die het weten.

Als je echter in kort rokje op een verhoging gaat staan, terwijl je ook doorhebt dat andere jongens kijken, en dan ook nog vol trots aan dezelfde jongens vertelt dat je geen ondergoed draagt en gewoon lekker doorgaat. Dan spreken we niet meer over geen ondergoed aan doen voor je vriend. Dat is gewoon goedkoop. En als je jezelf daardoor stoer vindt:
Oud 19-08-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 19-08-2005 @ 14:11 :
ze doet nog een opleiding in therapie richting ook
goede hemelen
ik hoop nooit in therapie te hoeven dan
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 17:24
Verwijderd
Citaat:

gast , doe normaal, ik heb smaak
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 17:41
Metal
Metal is offline
luc, je gaat toch niet in de verdediging tegen iemand die zich teddybeer1983 noemt

Oud 19-08-2005, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 19-08-2005 @ 18:41 :
luc, je gaat toch niet in de verdediging tegen iemand die zich teddybeer1983 noemt

je hebt idd een punt ja, dus ik neem het terug
dankje (K)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 18:26
Mango_Fresh
Mango_Fresh is offline
Dat is leuk, lekker ondeugend
Oud 19-08-2005, 18:31
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-08-2005 @ 19:35 :
Volledig mee eens! Vorige keer stond in de disco ook een meisje met een kort rokje op de box (gelukkig wel met een string aan!) en hoewel de jongens er met open mond stonden naar te kijken denk ik niet dat ze haar graag als vriendin hadden gehad. Jezus, waar is je zelfrespect naar toe? Met je k*t bloot in de disco (en zij dan nog met haar dildovriendje op internet....)

Ontopic: Ik zou het denk ik niet doen, gewoon uit angst dat iemand het zou zien (niet dat ik korte rokjes draag....). Misschien wel eens onder een jurkje, om mijn vriend te verrassen, lijkt me fijn Zit het niet onhandig? Zo met alles bloot...?
Nou, ik vind de jongens dan triester dan het meisje, eerlijk gezegd. Je gaat toch niet onder iemands rokje kijken? Lekker belangrijk of ze er dan niks of iets onder aan heeft...
Oud 19-08-2005, 18:42
Big Brother
Big Brother is offline
daar is het rokje verdomme voor uitgevonden
Oud 19-08-2005, 18:55
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 19-08-2005 @ 19:31 :
Nou, ik vind de jongens dan triester dan het meisje, eerlijk gezegd. Je gaat toch niet onder iemands rokje kijken? Lekker belangrijk of ze er dan niks of iets onder aan heeft...
Inderdaad een heel erg sterk punt, wat ik eigenlijk ook net wilde maken.
Wat maakt het uit of je een string, boxer of helemaal niks aan hebt onder een minirokje. Een minirokje is dan wel mini, maar normaal gesproken niet te kort (en anders moet ik toch ook zeggen dat het 'goedkoop' is). Het boeit niet wat (of helemaal niks) het meisje onder haar bovenkleding draagt. Mannen moeten gewoon niet onder rokjes kijken!!!!!!!!!!!!!!
De mannen/jongetjes gaan de fout in als ze uberhaupt proberen om onder een rokje te kijken, want dat hoort niet.
Oud 19-08-2005, 19:34
Metal
Metal is offline
het hoort niet, tsja.

ik vind het gewoon vrij laag en triest als je het doet, hetzelfde als naar de hoeren gaan.
Oud 19-08-2005, 19:37
Verwijderd
nounounou.....

heerlijk, dat we elkaar weer totaal niet in de waarde kunnen laten.

ga zo door en we komen er wel. Ik zie hier een heleboel verzuurde vastgeroeste balkenendetjes. Heerlijk voor de toekomst van het land.

leven en laten leven.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 20:02
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
om de hele XQseMe2-discussie ff buiten beschouwing te laten, ik zou t niet doen als ik een kort rokje aan heb. een lang rokje, a la, maar dan alleen als ik zeker weet dat niemand anders dan mn vriend t ziet (als ik alleen thuis ben en mn vriend komt langs ofzo) en als n string eronder niet mooi is.
ik zou best onder n broek niks aan doen...heb n keer geen ondergoed onder mn pyjama/huis-broek aan gedaan en toen in zn oor gefluisterd...gegarandeerd geil vriendje

ik laat me niet uit over het XQseMe2-verhaal van de verhoging en ook niet over de foto's.
Oud 19-08-2005, 20:13
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-08-2005 @ 20:34 :
het hoort niet, tsja.

ik vind het gewoon vrij laag en triest als je het doet, hetzelfde als naar de hoeren gaan.
wat is er nou triest aan naar de hoeren gaan?
Oud 19-08-2005, 20:23
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 19-08-2005 @ 21:13 :
Ik zou persoonlijk liever niet betalen voor seks. Voor dat geld kan je een avondje lekker uit eten met z'n tweeen, een paar leuke dvds halen, naar lowlands, naar een pretpark met het hele gezin, etc.
Oud 19-08-2005, 20:37
Metal
Metal is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 19-08-2005 @ 21:13 :
het hoort niet, dat was meer een reactie op bovenstaande, het interesseerd me niet veel wat anderen doen.

ik vind het wél gewoon vrij laag om naar de hoeren te gaan, betalen voor seks. hoe triest en wanhopig kun je zijn.

ik vind dat het heel veel over iemand zegt als diegene naar de hoeren gaat.

uitzonderingen daargelaten.
Oud 19-08-2005, 21:00
Verwijderd
XQseMe2 doet mij denken aan de veertienjarige meisjes bij de talkshow van jenny nogwat die dan door hun familie daarnaartoe worden gesleept omdat ze altijd praktisch in hun ondergoed lopen en die bij elk puntje van kritiek meteen jealouous, jealouous beginnen te schreeuwen, alsof mensen niet gewoon kritiek mogen hebben. Maar dat soort meisjes zijn ook nooit te overtuigen, dus kun je 't net zo goed niet proberen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 21:00
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ga je ook wel eens uit zonder ondergoed, Metal?
Oud 19-08-2005, 21:04
Metal
Metal is offline
jawel, maar ik mag dat, want ik loop er niet mee te koop.
Oud 19-08-2005, 21:19
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-08-2005 @ 21:37 :
het hoort niet, dat was meer een reactie op bovenstaande, het interesseerd me niet veel wat anderen doen.

ik vind het wél gewoon vrij laag om naar de hoeren te gaan, betalen voor seks. hoe triest en wanhopig kun je zijn.

het is niet dat ik het verdedig omdat ik zelf dagelijks ga ofzo, maar ik vind prostitutie een goede zaak. anders heb je van die
gestoorde figuren die hun sexlusten op kleine kinderen gaan
uitleven etc.. en omdat sommige mensen er gewoon erge behoefte aan hebben en geen partner kunnen krijgen.
jij noemt het triest, ik noem het goede zaak, maar smaken verschillen
Oud 19-08-2005, 22:19
Metal
Metal is offline
fijn dat je het zo luchtig oppakt, serieus.

maar ik wil even toevoegen:

Citaat:
anders heb je van die
gestoorde figuren die hun sexlusten op kleine kinderen gaan
uitleven etc..
die zul je altijd hebben.

waarom?

omdat ze in al hun opzichten gestoord zijn, in hun kijk op de wereld, in hun ontwikkeling, en ook in hun sexuele driften helaas.

dus het maakt niets uit of er bot gezegd hoeren zijn of niet, dat soort figuren halen er toch alleen maar voldoening uit door een kind te verkrachten, vrouwen verkrachten en vermoorden, etc.
vergeet niet, ze zijn geestelijk gestoord, en dat openbaart zich in alles.

en ja, voor mensen die geen partner kunnen hebben of kunnen krijgen vind ik het een goede zaak. maar voor de rest.

Laatst gewijzigd op 19-08-2005 om 22:26.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 22:29
TiM
TiM is offline
Lijkt me leuk als ze 't zou doen
Maar dan wel binnenshuis
Ben er denk ik toch te jaloers voor als ze zo over straat zou gaan
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 23:46
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 19-08-2005 @ 14:09 :
Maar meid toch, er is hier niet zomaar een waarheid. Als er al een waarheid is, is het dat bijna iedere mens zijn grenzen op een andere plaats heeft liggen. En die grenzen zijn nog niet eens zomaar een rechte lijn.

down :-) Anders hou je er toch alleen maar grijs haar aan over.
Ja maar als dat Qblabla haar grenzen zijn wat staat dan iederene in discussie, Ok ik zeg niet dat ik er mee eens ben dat ze op zo'n steiger gaat staan. Want ik vindt dast zelf ook aanlokkelijk.

Maar als zei vindt dat dat lekker voelt dan doet ze dat toch. Ze mag het doen zolang het niet in me buurt is.
Oud 19-08-2005, 23:48
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-08-2005 @ 21:37 :

Vindt ik ook. In onze straat woont een home-hoer. Dat je bij haar huis gaat om effe lekker je DING te gaan doen,

Ik vindt dat behoorlijk laag van niveau. Vroeger zag je bij mij in de buurt de mannen zo lachend met een hoertje de KFC uit lopen.

Hoeren zijn laag van niveau en mensen die er naar toe gaan zijn nog lager. Dat de laagheid niveau gewoon in de min gaat.
Oud 20-08-2005, 06:11
VanDalen
Ontopic:
Om de TS gewoon even te beantwoorden...
Het kan er leuk zijn om te ontdekken dat je vriendin geen string
aangedaan heeft met de bedoeling je daarmee te verrassen.
Vooral als je dat lekker in zijn oor fluistert, de meeste manen zullen daar wel geil van worden... Hoe je dat verder doet, met rokjes, jurken, in disco's, in 't park.. Dat moet je helemaal lekker zelf weten, waar jij je prettig bij voelt en waarvan jij denkt dat je vriendje het leuk vindt...

Offtopic:
Metal post nog eens na de studie forensische psychiatrie, psychologie of criminologie, voordat je onzinnige dingen roept
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 10:32
Verwijderd
Citaat:
VanDalen schreef op 20-08-2005 @ 07:11 :

Offtopic:
Metal post nog eens na de studie forensische psychiatrie, psychologie of criminologie, voordat je onzinnige dingen roept
want je moet namelijk een 4 jarige studie afhebben om ergens een mening over te vormen of wat???
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 12:38
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-08-2005 @ 23:19 :

ja goed hè?

@Skilly: dat keur ik ook af, midden in een woonwijk etc, maar zoals ik al zei, het beroep is (gecontroleerd) nodig. sommige mensen hebben gewoon behoefte aan ongecompliceerde sex en kunnen dat (zonder te betalen) niet krijgen.
Oud 20-08-2005, 12:53
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Skilly schreef op 20-08-2005 @ 00:48 :
Hoeren zijn laag van niveau en mensen die er naar toe gaan zijn nog lager. Dat de laagheid niveau gewoon in de min gaat.
Het feit dat iemand een prostituéé bezoekt heeft niets met laagheid te maken, evenmin als prostitutie zelf. Er zijn mannen die het moeilijk vinden om toenadering tot een vrouw te zoeken, en voor die mannen vormt een prostituéé bezoeken een goede uitkomst.
Oud 20-08-2005, 14:40
VanDalen
Citaat:
Sigúr schreef op 20-08-2005 @ 11:32 :
want je moet namelijk een 4 jarige studie afhebben om ergens een mening over te vormen of wat???
Blijkbaar wel als je anders onzin loopt uit te kramen..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 16:21
Baas-J
Baas-J is offline
Ik zelf zou het nooit doen, maar als me vriendin het zou doen zou ik zeker wel geil vinden!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 16:28
Verwijderd
nee.. en onder een rokje zou ik het zowieso nooit doen.. maar in een spijkerbroek bijvoorbeeld.. das wel hip
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 17:40
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-08-2005 @ 10:43 :
Allemachtig zeg, wat heeft dit nou weer met kortzichtigheid te maken? Als je aan tien mensen vraagt wat ze van rondlopen zonder ondergoed vinden en negen antwoorden er dat ze het ranzig of sletterig vinden, dan hoef je het daar niet mee eens te zijn, maar het is ook niet kortzichtig. Iemands persoonlijke smaak en voorkeur op seksueel gebied (eigenlijk überhaupt, op welk gebied dan ook) is nooit kortzichtig.

Dus als iemand zegt dat het rondlopen zonder slipje exhibitionistisch is, dan is dat iemands goed recht. Als ik zeg dat ik rondlopen zonder slipje ranzig vind, dan is dat ook mijn goed recht, en het is ook mijn goed recht om mensen die dat doen sletten te vinden. Dat heeft niets met kortzichtigheid te maken, dat heeft gewoon te maken met persoonlijke voorkeur. Dat iemand een ander antwoord geeft dan jij verwacht, betekent nog niet dat het kortzichtig is.

Ga maar lekker zonder slipje rondlopen. Dombo.
ok, mijn opinie wat betreft kortzichtigheid: "zomaar iets gaan roepen omdat IEDEREEN het roept & daarnaast soms ook bang zijn dat je buiten de groep valt als je iets anders roept"
MAAR zoals je zelf hier al zegt, ieder heeft een eigen mening dus ik moet ook niet zomaar dingen gaan roepen zoals 'kortzichtig denken' etc, daar geef ik je volledig gelijk in dus hierbij ook mijn excuses daarin.

verder hoef je mij, of wie dan ook, niet meteen gaan uit te schelden waardanookvoor omdat je toevallig een andere mening hebt dan ik.
Oud 20-08-2005, 18:18
XQseMe2
XQseMe2 is offline
@Muchacha: die smileys doe ik om de sfeer er een beetje in te houden. ruzie is namelijk ook niet altijd iets.
en face it: opzich is dit alles toch opzich wel een klein béétje komisch allemaal?

@Sigúr: je hoeft ook niet in therapie, iig niet bij mij, want ik studeer dat niet. ik had geen zin om het letterlijke in te vullen en vulde iets anders in, er niet bij stilstaand dat ik ook nix had in kunnen vullen.
verder wat betreft je eerdere post:
Citaat:

OMG: [[afbeelding]
vinnik dat het toppunt van triestheid nog meer bereikt wordt door jouw actie door deze foto speciaal op te zoeken en hier te gaan plaatsen

@Freestyler: DJ Dana draaide live, het was niet meer te doen man en op die verhoging was nog een ruime plek om te staan dus zijn we daar gaan staan. dat zegt nix over mij en het wel-of-geen ondergoed dragen onder me bovenkleding.
verder vind ik het leuk om niet moeilijk te hoeven doen, dus als iemand me vraagt of ik nou wel of niet iets aan heb onder me rokje ga ik niet moeilijk doen met me benen dichtplakken of whatever omdat "stel je voor" dus ja, dan zeg ik idd waar het opstaat en ga ik verder met mijn avond plezier hebben.
daaronder valt ook dat ik mezelf niet stoer vind, maar simpelweg weer dat ik het leuk vind om niet moeilijk te doen.

@Metal & Big Brother: ik loop nergens mee te koop.
als ik me lichaam verkoop namelijk, is het daarna weg. dan valt er daarna nix meer te verkopen, heel simpel!

@Al Murphy: good point ik denk dat ik altijd graag me antwoorden wil uitleggen tot het waaróm ik dat bepaalde antwoord heb gegeven werkt verslavend *lol*

Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 18:21.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 18:23
Metal
Metal is offline
dj dana/o
Oud 20-08-2005, 18:24
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:

waarom?

omdat ze in al hun opzichten gestoord zijn, in hun kijk op de wereld, in hun ontwikkeling, en ook in hun sexuele driften helaas.

dus het maakt niets uit of er bot gezegd hoeren zijn of niet, dat soort figuren halen er toch alleen maar voldoening uit door een kind te verkrachten, vrouwen verkrachten en vermoorden, etc.

en ja, voor mensen die geen partner kunnen hebben of kunnen krijgen vind ik het een goede zaak.
zéker mee eens!!
Oud 20-08-2005, 18:30
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Lijkt me ontzettend geil. Maar dan moet ze het alleen voor mij (en zichzelf) doen!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 19:38
ExVaal
ExVaal is offline
Ik zou er zeker geen problemen mee hebben als mijn vriendin het zou doen, maar wel als ze naar mij toe gaat, of als ze met mij is. Ook graag met de achterliggende gedachte dat het is om mij te plezieren, en geen andere mannen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 19:01
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Skilly schreef op 19-08-2005 @ 12:41 :
Ik vindt het best een e3nge foto en wil iemand me uitl;eggen waarvoor zo'n kunstding dient
jij bent echt 16 ?
Oud 21-08-2005, 20:23
Kladderkatje
Kladderkatje is offline
Citaat:

maar ik wil even toevoegen:

waarom?

je haalt de woorden uit mn mond
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 13:55
Lisanna
Lisanna is offline
Onder een rokje zou ik het iig nooit doen...
Spijkerbroek zou misschien wel eens kunnen denk ik..
Oud 22-08-2005, 14:45
Günther
Günther is offline
Ja, ik ben een jongen en het lijkt me wel geil, omdat...

het idee dat je vriendin oid er niets onder aan heeft vind ik gewoon geil, het heeft gewoon iets (maja daarintegen vind ik zelf haar slipje uitdoen ook wel iets hebben , denk dat het van het moment/situatie afhangt)
Oud 22-08-2005, 17:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 19-08-2005 @ 22:00 :
XQseMe2 doet mij denken aan de veertienjarige meisjes bij de talkshow van jenny nogwat die dan door hun familie daarnaartoe worden gesleept omdat ze altijd praktisch in hun ondergoed lopen en die bij elk puntje van kritiek meteen jealouous, jealouous beginnen te schreeuwen, alsof mensen niet gewoon kritiek mogen hebben. Maar dat soort meisjes zijn ook nooit te overtuigen, dus kun je 't net zo goed niet proberen.
Waren er maar meer mensen zoals Sarah.
Oud 22-08-2005, 20:05
Verwijderd
Het is er nog niet van gekomen, maar ik vind mijn spijkerrokje daar iets te kort voor
Geen probleem mee, het lijkt me vooral leuk als hij het leuk vindt. Anders zou ik het niet doen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten