Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2005, 16:17
WolterB
WolterB is offline
Dat was fiets 2 binnen 2 maanden die geat is

Verschil deze keer dat hij bij het huis, uit de fietsenstalling gehaald is en dat het een redelijk nieuwe fiets was

edit:
Morgen aangifte doen, mss is dr nog wat te redden...

Laatst gewijzigd op 19-08-2005 om 17:41.
Advertentie
Oud 19-08-2005, 16:43
rare kwast
rare kwast is offline
zo mag ik heel ff luchten

- kamer zoeken gaat echt geweldig...not.. denk je iets moois te zien/hebben is het in duitsland in the middle of nowere..
niets voor mij
- vakantieverhalen aanhoren van een vriendin die NIET met mij op vakantie wilde...
- vanavond een verjaardag (ben kapot)

ik heb genoeg gehad ik wil gewoon rust..
please
Oud 19-08-2005, 17:28
Doodle!
Doodle! is offline
En nu wil 'ie zondag wél langskomen weet niet of ik het dan 'te druk' zal hebben of er gewoon voor gaan?
Oud 19-08-2005, 18:27
rare kwast
rare kwast is offline
WAAROM bemoeid iedereen zich met MIJN toekomst...
iedereen komt met stomme ideeen van is dit niet iets voor jou of dat...
hallo!!! ik dacht dat je me kende maar als je dit soort dingen bij mij vind passen heb ik met toch vergist..

en waarom vraagt iedereen hoe het gaat met het zoeken van werk?? ik zoek een STUDIE geen werk? is dat iets logisch ofzo?? mbo afgestudeerd en gaan werken?!

---------------

houdt je kop...ga weg ga iemand anders lastig vallen met je gelul over werken.

Laatst gewijzigd op 19-08-2005 om 18:39.
Oud 19-08-2005, 18:46
Verwijderd
Ze belooft dat ze niet stopt met mailen, fijn. Ze is lieef en M en L ook.

Stom zeg, mijn vriendje is nu even 2,5 uur weg, "voetbal" kijken, heeel gezellig. Maar goed, ik zal niet zeuren
Oud 19-08-2005, 18:52
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 19-08-2005 @ 19:27 :
WAAROM bemoeid iedereen zich met MIJN toekomst...
iedereen komt met stomme ideeen van is dit niet iets voor jou of dat...
hallo!!! ik dacht dat je me kende maar als je dit soort dingen bij mij vind passen heb ik met toch vergist..

en waarom vraagt iedereen hoe het gaat met het zoeken van werk?? ik zoek een STUDIE geen werk? is dat iets logisch ofzo?? mbo afgestudeerd en gaan werken?!
Been there done that

Vooral mijn moeder kon zich niet vinden in wat ik vertelde toen ik geen technische studie meer wil doen. Maar veel gepraat, uitgelegd dat het is waar ík me goed bij voel en langzaam snapte ze hoe ik erbij kwam en hoewel het voor haar in het begin als een verrassing kwam, was ik er al al langer mee bezig en dat was jij ws ook wel.

Dat zij zich zo met je bemoeien is mss omdat ze bang zijn dat je het verkeerde kiest en jij bent juist degene die weet wat je wilt. Leg dat aan ze uit en overtuig ze dat jij hier achter staat en misschien duurt het even voordat ze zich erin kunnen vinden, so be that.

Het gaat hier om wat jij wilt en dit wil jij, dus dat ga je dan ook doen

en mss is het 'ingeburgerd' ofzo dat ze vinden dat je na een mbo opleiding niet verder door leert, maar denk echt dat t geen kwaad kan, als jij je daar het beste bij voelt
Oud 19-08-2005, 19:12
WolterB
WolterB is offline
Ik ga morgen met mn mamma naar een 2e hands fiets kijken
Oud 19-08-2005, 19:19
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-08-2005 @ 20:12 :
Ik ga morgen met mn mamma naar een 2e hands fiets kijken
Koop er eens een slot bij.
Oud 19-08-2005, 19:26
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-08-2005 @ 20:19 :
Koop er eens een slot bij.
Ik had er al 2 bij de vorige

maar als je na een vermoeiende dag en met hitte (ja t mag geen excuus zijn) je fiets wel op slot doet, maar de sleutels er niet uit haalt, hoeft er maar 1 gek te zijn die 'toevallig' in jouw schuur komt kijken (die niet afgesloten kan worden ) en het te zien...
Oud 19-08-2005, 20:55
metallica
metallica is offline
bah, ik zie het echt allemaal niet meer zitten, ik heb het gevoel alsof ik in een stroom zit en meegetrokken word. ik heb behoefte aan even rust maar alles gaat door en ik word gewoon meegetrokken zonder dat ik daar controle in heb en dat zorgt ervoor dat ik mezef voorbij raas....en maar tegen iedereen moeten zeggen dat het allemaal heel goed gaat terwijl ik eigenlijk op instorten sta, ik word gek
Oud 19-08-2005, 21:07
Miracle
Miracle is offline
Bah, geen zin in morgen. Waarschijnlijk wordt het verschrikkelijk druk en dan alleen met m'n baas werken. Het voordeel is wel dat de dag snel gaat, maar vandaag was ook al very stressy.
Na zo'n lange vakantie is dat toch altijd wat lastig en zie ik weer op tegen "die lange zaterdag". Nou ja, 't komt wel goed ofzo..
Want voor de rest heb ik niks te klagen. Leuke avond gehad, fijn sfeertje. Plus dat ik nog genieten kan van lekker weer en veel vrije tijd.
Oud 19-08-2005, 21:44
WolterB
WolterB is offline
Krijgt de dag toch een heel leuk einde
Oud 19-08-2005, 23:04
El Kim
El Kim is offline
Bah, mijn fiets is weer gejat.
Oud 19-08-2005, 23:07
Skilly
Skilly is offline
Ik ben blij en boos tegelijk

Heerlijk gepraat met mijn vrienden oip msn. Alleen de microfoon wilde het niet doen.

Lol gemaakt gezelliug gepraat met me ouders.

Nu het negatieve: ik heb zin om een jongen in elkaar te rammen Om al mijn frustraties die hij me bezorgde kwijt te raken. Gelukkig zie ik hem nooit meer en zal daar niks vasn inkomen, tenzij ik toch effe een bezoekje ga nemen op de school.

Ik weet het even niet.

Heb veel gemengde gevoelens. Anyway ik ben tot conclusie gekomern. Ja gekomen dat ik niet meer verlieft ben waar ik heel blij om ben

Ja wat nog meer?

Niks...
Oud 19-08-2005, 23:09
Verwijderd
Het gaat echt heel erg slecht...
Waarom duurt het nou nog zo lang voor de school weer begint?
En waarom duurt het nog zo lang tot mijn eerste afspraak met de psych?
Ik kan er niet meer tegen..
Ik moet hier weg...
*huilt*

Laatst gewijzigd op 19-08-2005 om 23:14.
Oud 19-08-2005, 23:56
rare kwast
rare kwast is offline
zo weer een geweldige verjaardag gehad hoor...
nu maar weer naar bed morgen weer naar kamers kijken (weer reizen)
hopen dat t wat wordt
Oud 20-08-2005, 00:14
Verwijderd
Een goed einde van een goede anime vraagt om een goed geval van k**kerhard dronkenschap
Oud 20-08-2005, 00:44
coopergirl
coopergirl is offline
En dan... Ben je dr0nken
Oud 20-08-2005, 00:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-08-2005 @ 01:44 :
En dan... Ben je dr0nken
Da's ook wel eens leuk.

Sigaretje erbij... hmmm

Niet dat ik zulks nu van plan ben..
Oud 20-08-2005, 00:51
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-08-2005 @ 01:49 :
Da's ook wel eens leuk.

Sigaretje erbij... hmmm

Niet dat ik zulks nu van plan ben..
stiefvadre zei net 'je hebt nu in een half uur al 5 sigarteb gerookt' uhm jah, is zeker goede comninatie
Oud 20-08-2005, 00:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-08-2005 @ 01:51 :
stiefvadre zei net 'je hebt nu in een half uur al 5 sigarteb gerookt' uhm jah, is zeker goede comninatie
Hè bah, 5 in 'n half uur... Nee da's niet lekker
Oud 20-08-2005, 12:00
HereIAm
HereIAm is offline
School heeft weer eens een foutje gemaakt: de lessen beginnen één week later. Op zich niet erg, maar wel lullig als je vanalles hebt zitten regelen met werk en andere afspraken
Oud 20-08-2005, 12:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zin in maandag, zin in maandag...
Ik heb net een baantje aangeboden gekregen: Verdiend leuk, kost me niet al teveel tijd, het is met hele gezellige mensen, en een wel heel grote uitdaging! Maandag proefdraaien om te zien hoe het gaat en om de mensen wat beter te leren kennen. We zijn met z'n 4-en, 3 jongens en ik dan. Ze zijn allemaal 18/19, en erg relaxt. Auwtsj ik ben enthousiast, en vooral niet onbelangrijk: Trots op mezelf!

Mijn baas is overigens de zoon van een vriendin van mijn moeder, best grappig
Oud 20-08-2005, 12:53
metallica
metallica is offline
The pain is allright but it is the love that's deadly.
Bah, ik voel me kut....
Oud 20-08-2005, 13:05
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Voel me geweldig. Heb weer een super leuke tijd op mn werk, straks weer relaxed naar school en over een tijdje hoop ik op mezelf te gaan wonen. Ik vind zelfs weer iemand echt leuk waarvan het wederzijds is. Het kan bijna niet beter Voel me goed, heel goed!!!
Oud 20-08-2005, 13:25
Verwijderd
voel me echt kut, weet niet waarom.
Ben superchagrijnig al 3 dagen ofzo en loop te klagen tegen iedereen
Heb te weinig geld en moet fucking veel werken en als ik dat allemaal gedaan heb heb ik helemaal nie van me vakantie genoten en dan heb ik nog geen eens genoeg geld en mn vakantievriendje wil niet verder met me en ik kan hem gewoon fucking niet vergeten en dan zie ik op zijn fotosite een foto van hem afgelopen donderdag gemaakt met uitgaan in zijn stadm et een vet knap meisje die hem een kus geeft zal ie wel weer een ander hebben tja
Oud 20-08-2005, 14:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bah... ik haat spiegels.
Oud 20-08-2005, 14:54
Verwijderd
Waarom blijf ik hier nog als ik mensen toch alleen maar pijn doe? Ik hoef er maar te zijn en ik doe wel iemand pijn. Wat heeft het voor mij dan nog voor zin om te blijven?
Als iemand een antwoord heeft...
Oud 20-08-2005, 14:55
Verwijderd
Ik ga weer voetballen en ik heb er erg veel zin in.
Oud 20-08-2005, 15:17
JaJ
JaJ is offline
Ik ben wel ZO blij om te lezen dat het meer voorkomt ^^. Toch maar hopen dat het bij ons echter wel "goedkomt"
Oud 20-08-2005, 16:31
Nijn*
Nijn* is offline
Ben net weer thuis, leuke dag gehad! Gisteren vertrokken naar Dalfsen en daar gegeten bij een sjiek restaurant en beetje door het dorp geslentert. Vandaag naar Arnhem gegaan en daar de hele tijd gewinkelt. Heb net gehoord dat ik bij D. en J. in de klas zit, echt ontzettend geweldig! Heb een supermooi zwart corset gekocht in Arnhem, echt heel mooi.. Ben nu moe en ga maar eens wat eten..
Oud 20-08-2005, 16:32
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Nog één dag met m'n ouders thuis en dan moeten ze weer werken.
Oud 20-08-2005, 17:43
fractuur
fractuur is offline
Ik vind hem heel erg leuk, maar ik wilde niet te veel achter hem aanlopen, en ik zie hem weer ruim een week niet, en..maar.. ik weet ook niet of hij mij leuk vindt.. Godver.
Oud 20-08-2005, 17:45
WolterB
WolterB is offline
En toen had ik al een nieuwe fiets

2e hands die net gisteravond bij de fietsenmaker binnen was gebracht. Kon m voor een heel mooi prijsje meenemen, maar hij gaat m eerst nog helemaal nakijken en opknappen
Oud 20-08-2005, 18:14
El Kim
El Kim is offline
Geen geld hebben sucks. Ik wil dat het de 24e is! En verhuizen.
Oud 20-08-2005, 19:26
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Ze hadden gewoon gelijk met die opmerking. Ik ben ook niet kwaad/verdrietig op hen dat ze die opmerking maakten, want ik ben het juist met ze eens, het bevestigd mijn eigen gedachten over mezelf. Maar het doet wel zeer om het te moeten horen...
Oud 20-08-2005, 19:43
rare kwast
rare kwast is offline
jaaaaaaaaaah ik heb een kamerrrrrrrrr
*springt rond*
Oud 20-08-2005, 19:44
Verwijderd
@Rare Kwast: Gefeli

OT:

Hmm, ik heb eigenlijk niets. Straatfeest valt heel erg mee, best gezellig.
Oud 20-08-2005, 20:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 20-08-2005 @ 20:43 :
jaaaaaaaaaah ik heb een kamerrrrrrrrr
*springt rond*
Wat goed

Een van die twee waar je pas bent wezen kijken?
Oud 20-08-2005, 20:14
Gothic
Gothic is offline
damn ben kapot, geestelijk en lichamelijk, super zwaar in de selectie spelen en dan nog 5 wedstrijden...
Oud 20-08-2005, 20:19
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-08-2005 @ 21:10 :
Wat goed

Een van die twee waar je pas bent wezen kijken?
nee waar ik donderdag ben geweest beide niet...ben vandaag maar weer gegaan..
Oud 20-08-2005, 20:26
Verwijderd
nog even en ik hak mijn been eraf.
Oud 20-08-2005, 20:41
fractuur
fractuur is offline
Fijn als je bij iemand altijd je verhaal kwijt kan.
Oud 20-08-2005, 20:50
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Waarom ben ik zo slecht met woorden.....
Oud 20-08-2005, 20:55
bindmiddel
bindmiddel is offline
Zo rustig na zo'n drukke week.
Ik wil terug haar knuffelen, met hen praten, gezelschap vrienden. Verdomme wat vliegt zo'n week.......
Oud 20-08-2005, 22:18
light fighter
light fighter is offline
nog maar een week... en dan voor het eerst praten over het geen wat ik al jaren verzwijg of ontken. Er zijn maar twee mensen die het echt weten. Steeds heb ik het niet willen toe geven maar nu staat het daar zwart op wit op die brief die daar ligt. In geen enkel dossier staat het vermeld omdat men het niet wist. Alleen die brief vermeld het... Hopelijk gaan ze er niet op in of vergeten ze het ook omdat die brief de halve waarheid vermeld... Maar dan nog de zaken die na die brief zijn gebeurd. Houd ik ze achter of leg ik ze toch daar neer? Het heeft wel meer met me gedaan dan ik ooit zou vermoeden. En mijn wantrouwen naar mensen is nu nog groter nu mijn nee niet helemaal een harde grens bleek te zijn. Maar ja Eerst maandag maar even met m'n mw-er praten kijken hoe die reageert op alles wat er is gebeurd de afgelopen weken/maanden. Zie daar ergens best wel tegen op maar aan de andere kant het is daar zo vertrouwd het zal ook wel mee vallen.

Ga nu maar eens naar beneden kijken wat de honden hebben aangericht. Het is veel te stil en ik geloof niet dat ze liggen te slapen. Ben zeer benieuwd wat ik daar aan ga treffen . Stelletje vervelend .

ze liggen toch te slappen.... Lief...
Oud 21-08-2005, 00:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bij osn hadden ze wel tafeldiploma's.
Oud 21-08-2005, 00:23
Verwijderd
Ik ben bang... ze doet rare dingen, raakt echt in de war.
Ik weet niet wat ze gaat doen, wat ik kan verwachten, hoe het verder gaat...
Kan ik morgen wel weg van huis of is het zo erg dat ik echt thuis moet blijven?
Doet ze geen rare dingen? Enz.
Vandaag wel een leuke dag gehad, echt blij dat ik niet thuis was. Ik moest echt weg van huis.
Gisteravond en vanochtend werd ik echt helemaal gek...
Ik weet niet hoe lang ik het nog allemaal volhoud...
Oud 21-08-2005, 00:24
Verwijderd
7 uur achter mekaar koffie zetten, bestaat er nog geestdodender werk ?(ik hoef hier geen antwoord op)
Oud 21-08-2005, 10:45
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm. Ik dacht dat het nu wel wat beter zou gaan maar het probleem blijft er. Ik kan niet kiezen, geen beslissing nemen. Ik weet niet wat ik moet doen en wat ik moet zeggen. Ik weet niet hoe het verder zal gaan, wat ik heel fijn vind en aan de andere kant ook heel onzeker. Ik wil aan de ene kant afwachten en gewoon lol kunnen hebben aan de andere kant wil ik alles al geplant hebben en gerust achterover kunnen zitten. Ik weet het allemaal niet, waarom kan ik niet gewoon alle twee doen? Waarom moet ik per se één ding kiezen en nog belangrijker: waarom kan mijn hoofd dat nou niet? Hoezo ik zit ingewikkeld in elkaar

Regels voor berichten