Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2005, 13:59
Angie-la
Angie-la is offline
Ik heb nu sinds 2003 verkering met een hele lieve jongen. Ik heb hele leuke tijden met hem gehad en nog steeds maar ik heb steeds vaker momenten dat ik denk "ik wil eens wat anders". Ik loop er zo vaak over te piekeren, soms sta ik dan op het punt het hem te vertellen maar het lukt niet. Het grote probleem is dat ik hem niet los kan laten ,ik krijg dan beelden voor me van hem met een ander meisje en dat geeft me zo'n naar gevoel en ik ben ook heel bang dat als ik het uitmaak en iets met een andere jongen krijg dat het niet zo fijn is als bij hem. En het idee om al zijn foto's van mijn kamer te halen,zn ring af te doen enz enz maakt me helemaal misselijk.Nou krijg ik vaak te horen "ja maar dat heeft iedereen weleens, dat gevoel van ik wil wat anders" maar weetje, ik heb dit gevoel al heel lang,ik wil zo graag iets anders en zolang ik niets probeer of doe weet ik gewoon ook niet of ik idd iets anders wil,maar ik kan het gewoon niet, geef teveel om mijn vriend. Maar zo werkt het gewoon niet..
Iemand misschien een idee wat ik nou zou kunnen doen?

Laatst gewijzigd op 23-08-2005 om 14:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2005, 14:15
Lorelei
Lorelei is offline
Je houdt van je vriend.
Oud 23-08-2005, 14:17
Angie-la
Angie-la is offline
Citaat:
grl schreef op 23-08-2005 @ 15:15 :
Je houdt van je vriend.
Ja maar daar is alles niet mee opgelost.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 14:28
evanescence
evanescence is offline
gewoon met hem over hebben...je bent jong en je wilt wat...tis waarschijnlijk je eerste vaste verkering? tja bij ons is de afspraak dat wanneer een van ons iets anders wil dat het met overleg gedaan kan worden...super groot risico natuurlijk maar dan voelt het wel meteen anders en niet zo definitief...
misc staat hij er ook wel voor open...
ik weet niet hoe oud hij is? en hoeveel meisjes hij al heeft gehad?
Oud 23-08-2005, 14:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Angie-la schreef op 23-08-2005 @ 15:17 :
Ja maar daar is alles niet mee opgelost.
Nee, maar dat is wel goed om je te realiseren.
Oud 23-08-2005, 14:48
WolterB
WolterB is offline
Je geeft om hem, je wilt m blijkbaar ook niet kwijt, ondanks het gevoel dat je wat anders wilt.
Oud 23-08-2005, 15:13
yapo
yapo is offline
In ieder geval kan niemand van ons beslissen wat jij nu eigenlijk wil. Je zal je gedachten voor jezelf op een rijtje moeten zetten, al dan niet door er met hem over te praten.

Misschien is 't een idee om op een stuk papier neer te zetten wat je in je relatie mist, terwijl je op de andere kant neerzet wat je juist niet wil missen. zodoende krijg je je gedachten een beetje op een rijtje

Hoe dan ook, succes met je keuze
Oud 23-08-2005, 18:09
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb heel lang met dat gevoel rondgelopen in mijn vorige relatie. Daar word je relatie ook niet beter op.
Zet je angsten opzij en praat er met hem over. Dat opent echt nieuwe deuren.
Bij mij zorgde het ervoor dat ik zeker wist dat ik de knoop moest doorhakken en dat ik het uit moest maken. Je weet nooit wat je er voor terug krijgt. Bij mij is het helemaal goed gekomen. Ik heb nu weer een leuke vriend en ben beste maatjes met mijn ex-vriend.
Het hoeft niet zo te gaan als bij mij. Misschien kom jij er na dat gesprek wel achter dat je bij hem wil blijven...

Blijf iig niet zitten piekeren zonder actie te ondernemen. Doe er iets aan. Praat er samen over.
Oud 23-08-2005, 18:20
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
Angie-la schreef op 23-08-2005 @ 14:59 :
Verhaal
Wederom een goed voorbeeld van te jong een vaste relatie beginnen en niet weten wat je wilt. Is het echt zo lastig? Maak een keuze, je gaat voor je vriend en zet die gevoelens opzij, je maakt het uit of je neemt een losse relatie. Men kan hier niet bepalen wat jij moet doen.
Oud 23-08-2005, 18:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Tsja ik snap je wel... Ik heb dat gevoel ook gehad, maar bij mij ging het ook weer weg. Dat duurde een maand tot 2 maanden ofzo... Als dat gevoel bij jou blijft, denk ik dat je het toch uit zult moeten maken. Want ik pieker er nu niet meer over en ben helemaal gelukkig met hem.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 21:21
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 23-08-2005 @ 19:20 :
Wederom een goed voorbeeld van te jong een vaste relatie beginnen en niet weten wat je wilt.
WaT?

wat is nou weer te jong? ken genoeg mensen die lange relaties hebben vanaf 'jong zijn'! en zat die getrouwd zijn...

ook zulke problemen kunnen voorkomen in relaties vanaf je 20e of 30e of 40e...

dit vind ik echt onzin
Oud 23-08-2005, 21:56
mara18
mara18 is offline
och, dat hebben de meeste relaties wel te verduren. Een typisch geval van 'het gras lijkt altijd groener aan de andere kant".

Denk eens even aan het vervolgverhaal:

je maakt het uit met je vriend, je krijgt waarschijnlijk snel een nieuwe liefde aangezien dat een beetje de drijfveer was van het uitmaken, het nieuwe gaat er al snel af zoals dat met alles gaat, je vervalt weer in dat oude patroon en gaat daarenboven waarschijnlijk nog eens je ex missen aangezien hij een iets bewustere keuze was en je nog steeds veel van hem houdt.

Die band die je na twee jaar met je vriendje hebt opgebouwd mag je zomaar niet weggooien als alles eigenlijk nog prima gaat!
Door het uit te maken en voor iemand anders te gaan worden je problemen niet opgelost, integendeel, je krijgt er bij!
Je weet ook pas wat je mist als je het niet meer bezit ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten