Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier staat een niet zo oud topic over hetzelfde onderwerp, misschien staat daar wat in waar je wat aan kunt hebben
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() In ieder geval vind ik dat je moet genieten van je leven, en moet blijven doen wat je doet. Ga niet op liefde zitten wachten, denk er niet te veel aan, en houd je met andere dingen bezig. Er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan dat. En als je eenmaal verliefd bent, en ook je eerste keer liefdesverdriet hebt gehad, zullen je ogen geopend zijn en zal je weten dat liefde en verliefd zijn ook niet is wat it's cracked up to be.
||
Citaat:
En aan het meisje waarvan de naam me even ontgaat. Het is natuurlijk wel een beetje vreemd. Gevoelens kennen bij veel mensen tussen hun 13 en 18 (ik noem maar iets) net enorme pieken en dalen. Misschien dat jij die eerste klik niet zo gemakkelijk maakt. Of misschien 'kan' jij ook helemaal niet stapelverliefd worden. Nuja, maak je daar maar geen zorgen over, voor hetzelfde zal je ook een hele hoop liefdesverdriet bespaard blijven. Ik kan natuurlijk alleen maar los iets roepen wat er misschien met jou scheelt. Misschien komt het bij jou gewoon allemaal wat later. Misschien ben je ook gewoon lesbisch, maar moet je daar nog tegoei gaan beseffen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Echt verliefd zijn Verwijderd | 4 | 04-01-2017 21:55 | |
Liefde & Relatie |
verliefd xkusjejudith | 2 | 08-05-2014 22:02 | |
Liefde & Relatie |
Relaties en verliefdheid engeltjeg | 9 | 21-07-2008 11:59 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op lerares Nederlands.. (en ben zelf een meisje..) lekker liefje | 42 | 11-04-2003 21:46 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd zijn 20marianne12 | 11 | 27-11-2002 18:56 |