Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
CSN: dank voor je reactie, ja ik snap het metrische probleem; het is inderdaad nogal hoppend. Heel eerlijk gezegd heb ik niet veel aandacht besteed aan metrische regelmaat, die er dan ook niet echt inzit. 'je mij je' struikel ik zelf ook over, grappig dat je dat zegt, maar dat laat ik er expre maar zo in ![]() Dionysos, dankjewel! De tweede strofe gaat eigenlijk precies over het gevoel wat je krijgt na het nuttigen van een paar wijntjes, haha. Dan wordt je melodramatisch en denk je 'ach, ik beëindig mijn relatie nu die nog mooi is, want!', en daar komt dan mooi niets van in omdat je zelf ook wel weet dat dat nergens op slaat. Tenminste, zo zou je het kunnen zien. Zelf zie ik de tweede strofe heel anders, haha. (sneaky hè, niet echt vertellen waar het over gaat!) Thoughtful: je bent te goed voor me ![]() ![]() Limaon, ook gij bedankt. Misschien dat het komt omdat 'Dus preek ik in mijn beste optimisme' zo'n lange regel is. Eerlijk gezegd kon ik in mijn aantekeningenboekje die strofe ook niet meer zo goed lezen en werd het een beetje een brabbel ![]() Dvine, dankjewel ^-^.
||
Citaat:
![]() Ik was al benieuwd of iemand het op zou vallen ^-^. Veel Acda & de Munnik geluisterd tijdens vakantie in Spanje, vandaar mijn verwijzing naar een nummer van hen. Re3m, wauw, dankjewel! Ik zal toch nog eens naar 'wie wilt' kijken, ik weet eigenlijk niet of dit ook kan of dat het persé 'wie wil' moet zijn.
|
![]() |
|
|