Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is een hele goede instelling geweest. Ik vind het ook echt drie keer niks. Een soort verzameling van de ergste programma's van rtl 4 en sbs 6 (lees: nederlandse soapdij en dergelijken).
||
Citaat:
En Krummeltje, dan nog vind ik het nare onderbrekingen, ook al ontwijk je bewust alle boodschappen die men vanuit reclameland je huiskamer in walst. |
![]() |
|
Talpa staat niet op www.tvgids.nl, dus ik weet nooit wat er komt
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 13:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Spijkerman best betaalde Talpa-ster
Jack Spijkerman is de bestbetaalde presentator van tv-zender Talpa. Zonder bedragen te noemen zei Talpa-programmadirecteur Remko van Westerloo dat vrijdag in een interview in vakblad Broadcast Magazine. Geen Linda de Mol dus, ook geen Beau van Erven Dorens of Caroline Tensen, maar Jack Spijkerman krijgt het hoogste salaris bij het nieuwe tv-station. Van Westerloo: ,,Ik krijg nu natuurlijk hel en verdoemenis van de anderen over me heen, maar ik denk wel dat Jack met stip bovenaan staat. Dat komt ook omdat het in zijn geval een veelomvattende deal betreft die ook voorziet in een wezenlijke creatieve bijdrage aan de zender. Ik merk nu al dat het heel plezierig is om met hem te werken. Hij is ontketend.'' Over zijn eigen salaris is de zoon van RTL-baas Fons van Westerloo iets concreter: ,,onder de twee ton''. De leidinggevende van de RTL-zenders stelde deze week dat zijn zendergroep de eerste slag heeft gewonnen in de strijd om de kijkcijfers. Tot dusver blijft hij daarin gelijk houden. Zo trokken 'zijn' programma's als Editie NL, RTL Boulevard en RTL Nieuws donderdag respectievelijk 709.000, 737.000 en 740.000 kijkers. Rond datzelfde tijdstip noteerden Talpa-programma's als Thuis, NSE en Je leven in de steigers respectievelijk 155.000, 182.000 en 167.000 belangstellenden. |
![]() |
|
Hm misschien is het al gezegd, maar ik vind dat Angela Groothuizen echt diep gezonken is om samen met van die mongolen als Gordon een programma dat werkelijk NERGENS over gaat te presenteren...
![]() Elke keer als ik toevallig naar Talpa zap is er zo'n debiel praatprogramma. Heb nog niet de kans gehad om naar die nieuwe serie te kijken, maar verwacht er niet veel van... ![]()
|
Ik heb een aantal keer een poging gedaan om naar Thuis te kijken, maar heb het nooit langer dan 2 minuten volgehouden, echt verschrikkelijk.
Ik kijk soms nog wel eens naar NSE. Niet echt heel geweldig, maar nu RTL Boulevard met Daphne Bunskoek is, vind ik het niet echt leuk meer. Dan liever NSE. En in tegenstelling tot veel mensen vind ik Harmke Pijpers juist wel goed. Verder kijk ik eigenlijk niet naar Talpa, meeste programma's spreken me niet aan. Ik denk dat ik alleen Expeditie Robinson wle ga kijken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Lotte warning | 70 | 11-04-2007 17:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De nieuwe censuur T_ID | 58 | 12-03-2007 18:07 | |
Films, TV & Radio |
grootste flop van dit seizoen Alla Pugacheva | 97 | 16-10-2006 10:18 | |
Beleidszaken |