![]() |
||
Citaat:
hou je mondje maar dicht hoor, stop die speen er maar weer terug in. jij hoeft mij niet te vertellen of ik wel of niet aan me ontwikkeling moet werken, daar ik ouder ben dan jij en al wat méér ontwikkeling heb doorstaan ![]() moet jij nog achter komen. en mijn punt was dat jij niet zo snel in zou zijn voor iets lijps waar meeste mensen nogal ns "geshockeerd" van willen raken / op willen reageren, zoals je al kunt lezen want het is alweer gaande ![]() en zo smerig ben ik niet hoor ![]() ik kom ervoor uit dat ik van sex hou jah, ben ik dus daarom maar meteen smerig? ik wed dat jij het ook continue doet, komop zeg, je bent zelf al 21! het zou wat zijn als je een grote bek opzet maar ondertussen dat worteltje van jou er niet eens uit zou durven te halen! en aangezien ik dat laatste dus niet geloof...staan we weer gelijk zou ik zeggen ![]()
Laatst gewijzigd op 13-08-2005 om 22:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik bedoelde het niet lullig iig ![]() ik heb ook elke dag sex *wie niet? ![]() ![]() en ik vind het dus grappig omdat, zoals ik al hierboven zei, mensen willen nogal ns "geshockeerd" raken / reageren en dát is juist het leuke eraan ![]() tis maar een rubberen staaf die als je er ook nog ns batterijen in stopt, gaat trillen ![]() en in de algemeenheid kun je zoiets "niet zomaar laten zien, want dat doé je toch niet??" ![]() ![]() ![]() nou ik dus wel, en jij ook vast wel maar misschien dan weer met andere dingen ofzo. af en toe een béétje tegen de schenen schoppen kán leuk zijn, ligt er maar net aan welk onderwerp je kiest natuurlijk
||
Citaat:
![]() dies goed! die ga ik onthouweh ![]() jij bent een grapjas, ik hou wel van jouw humor... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die hebben alles rondgeluld, en zijn naar de lokale krant gestapt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
your point being?
||
Citaat:
![]() Hup, even ontopic: In het park ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hup, even ontopic: In het park ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
en ook al staat die meid met een dildo op een foto what the fuck man! laat wel duidelijk zijn dat dat nog altijd HAAR keus is, als ik eerlijk ben vindt ik het wel koel en stoer dat ze dat doet, aangezien 99% van meidjes niet eens toe durft te geven iets in de zin van te hebben! en ze zal het echt niet serieus bedoelen hoor, eerder zoiets gehad hebben van "ik zal eens anders dan de andere doen" nou, die gaat tenminste niet met die duizenden andere mee, maar kiest d'r eigen weg! iets waar mensen zoals jij moeite mee schijnen te hebben.... (meeloopgast) ONtopic: in koelcel van supermarkt waar ik als groenteman werkte (nog beide ontslagen die dag, bedrijfleider betrapte ons...) op balkon van een flat, waar tegenover ook een flat stond (waar we achteraf pas aan dachten...) in kelder bij een ex van me, d'r kamer werdt die dag nieuwe vloer in gelegd.. strand, maar das niet meer echt gek tegenwoordig iedereen schijnt dat wel eens gedaan te hebben.. en op school in het magazijntje van de concierge |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hoe kwam je daar nou in terecht??? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
"Gekste plek waar je seks hebt gehad" topic! Mandii--xx | 29 | 19-09-2012 09:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gekste plek wildplassen Hellraider | 13 | 07-12-2011 21:01 | |
De Kantine |
Gekste plek waar je ooit gestoken bent? Verwijderd | 80 | 08-07-2006 18:27 | |
De Kantine |
De gekste plek waar je ooit hebt geslapen so much sushi | 133 | 26-04-2005 16:46 | |
Software & Hardware |
foutje in html code Evelientjuh | 16 | 16-07-2003 08:13 | |
Seksualiteit |
Gekste plek waar je het ooit hebt gedaan desertrose | 56 | 11-05-2003 17:47 |