Advertentie | |
|
![]() |
|
Snoepjes? In feite zijn dat drugs. Wees aub specifiek en noem de medicijnen bij naam en categorie (bijv SSRI).
Antwoord op je vraag: nee en het is verstandig voorzichtig te zijn. Ga je het doen, doe het dan met een doel en pleeg eerst onderzoek. Buproprion (medicijn tegen AD(H)D) met DMT combineren is bijvoorbeeld zeer gevaarlijk! Er zijn theorien dat Prozac (langdurig werkende SSRI) innemen 0-6 uur na het innemen van MDMA het neurotoxische effect van MDMA vermindert of neutraliseert. Bron. Dit onderzoek is gedaan op dieren en MDMA met andere SSRIs is weinig over bekend (vziw). Ben je niet bekend met de werking van MDMA lees dan de complete slideshow. Ik heb hier overigens geen ervaring mee en ik weet niet hoe ik aan Prozac kan komen. Ook is bekend dat Prozac (en misschien ook andere SSRIs?) slikken icm MDMA weinig effect heeft. Dit staat ook in die slideshow uitgelegt. Simpel gezegd: de Prozac 'past' beter in de reuptaker en deze komt dus (hoofdzakelijk) in de 5HTP cel terecht; niet de MDMA.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb depakine geslikt (middel tegen epelepsie en tevens stemmingsstabilisator). Een rot medicijn maar had soms wel grappige effecten. Ik werd er zo sloom van dat ik echt maar met hele kleine stapjes vooruit kon komen en met alcohol erbij voelde het alsof ik zweefde ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Nog steeds last van wiet Verwijderd | 7 | 20-06-2014 23:22 |