Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2005, 21:52
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 16-07-2005 @ 22:08 :
* weet iemand mss hoe je je haar tijdelijk een iets ander kleurtje kunt geven? ik heb zelf wat donkerbruin haar, ik dacht dan aan iets kastanje-achtiger. 't is eigenlijk meer om te proberen, en moet er ook redelijk snel weer uit te wassen zijn. is het een probleem om sneluitwaskleur te gebruiken?

ja daar zijn ontzettend veel dingen voor te krijgen bij de drogisterij. hoe lichter je haar hoe slechter je het eruit krijgt en rood is de meest hardnekkige kleur. maar met donkerblond zal dat allemaal best wel meevallen.
je hebt mouse en verf achtig spul en het varieert per merk en alles.

* verder heb ik op boven op mn hoofd nogal pluizerig haar, kleine haartjes die bij wind behoorlijk overeind gaan staan. weet iemand daar wat tegen? of een haarlak waar je haar niet van superglad van wordt, of een wax waar je haar niet vuil nat van wordt? is het trouwens aan te raden om haarlak door je haar te kammen, of is dat een fabeltje? is dat niet slecht voor je natuurlijke glans en haar?

ehm, ten eerste zou ik me daar niet te druk over maken. verder heb ik geen idee wat je er aan zou kunnen doen, het zijn gewoon nieuwe haren denk ik.

* verder wil ik mijn haar langer laten groeien. hoe krijg je de kortere stukjes makkelijker bij gegroeid? hoe vaak kun je het beste je haar bij knippen?

makkelijker bij groeien kan niet. je haar groeit ongeveer 1 cm per maand. kappers raden aan je haar om de twee maanden te laten knippen maar die willen gewoon geld verdienen. het wordt niet mooier van knippen het ziet er alleen beter uit als die dooie troep eruit geknipt is.

* mijn haar is nogal gespleten aan de onderkant, eraf knippen helpt niet echt. ik heb het idee dat mijn haar toch gewoon verder groeit, meer over de gespleten puntjes heen. hersteld het haar zich dan zelf?

weet je zeker dat dat echt gespleten punten zijn? ik had bij mezelf nogal vaak dat ik spoken zag wat dat betreft. bij mij hielp minder vaak wassen en wat mouse als je krullen hebt.

* weet iemand een handige tip om je haar wat meer te ontscheidingen, als je een scheiding aan de zijkant hebt, is het nogal raar dat hij doorloopt tot over je hele hoofd, vind ik. hoe ver is dat ongeveer goed en hoe doen jullie dat?

nouja in principe groeit je haar de kant op waar het naar geforceerd wordt, dacht ik. maar het zal ook wel een beetje vast liggen. wat je verder bedoeld met ontscheidingen en waarom snap ik niet zo.

* is het normaal dat je haar rond je 15/16e meer uitvalt? wat kun je daar (natuurlijk) tegen doen? of is dat heel normaal?

als je extreem veel haaruitval hebt zou ik toch naar de dokter gaan ofzo, want dat kan dan op meer dingen wijzen (niet om je bang te maken). maar de haren die eruit vallen groeien ook wel gewoon weer terug natuurlijk.

danke .
hier heeft vast niemand wat aan maar ik verveel me.
Advertentie
Oud 18-07-2005, 20:38
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ben weer s naar de kapper geweest, heb eigenlijk best n hekel aan wat langer haar, wind gooit t door de war, gel krijgt t moeilijker in model etc etc.

K heb t nu weer lekker kort:

Oud 19-07-2005, 15:00
Fainne
Fainne is offline
Met mijn haar is echt niets aan te vangen, waarschijnlijk omdat het geknipt moet worden, maar de langere onderste laag haar blijft stijl, en de bovenste gekruld Ik maak het normaal altijd wat vochtig en 'klop het op' om er volume in te krijgen, maar nu doet mn haar echt raar. ligt het aan het weer ofzo?
Oud 19-07-2005, 19:54
Nolle
Nolle is offline
Ik heb halflang, heel dun en breekbaar haar. Ik kan mijn haar moeilijk lang houden, want het splitst erg snel. Verder heb ik ook last van kroezels. Heeft er iemand een tip hoe ik mijn haar wat dikker en minder breekbaar kan maken? Weet ook iemand hoe je die kroezels kan wegkrijgen?
Oud 20-07-2005, 09:28
morango
morango is offline
gebruikt iemand hier wel eens stylingproducten van got2b? (van schwarzkopf)

Ik had er shinespray van gekocht, maar heb het idee dat het er alleen maar baggervet van wordt... bah

hoe zijn die andere spullen?
Oud 21-07-2005, 15:39
L.
L. is offline
Citaat:
morango schreef op 20-07-2005 @ 10:28 :

Ik had er shinespray van gekocht, maar heb het idee dat het er alleen maar baggervet van wordt... bah

't spul uit die gele tube van ze is net witte lijm, t gaat moeilijk in jehaar en nog moeilijker uit jehaar. Op de achterkant van de tube staat zelfs een product van ze dat je kunt gebruiken om het er dus weer uit te krijgen .
Naja gewoon nite kopen dus, tenzij je fucking harde haren nodig hebt
Oud 22-07-2005, 21:15
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
morango schreef op 20-07-2005 @ 10:28 :

de naam en de reclame trekt me al niet aan. het straalt gewoon uit dat t goedkope troep is
Oud 25-07-2005, 19:01
Nona Star
Nona Star is offline
Als ik mn haar heel donkerbruin verf en 1 pluk spierwit, kan het donkerbruin dan overlopen in die witte pluk als ik mn haar was bijv ?
Oud 27-07-2005, 10:06
Roos
Roos is offline
Citaat:
Nona Star schreef op 25-07-2005 @ 20:01 :
Als ik mn haar heel donkerbruin verf en 1 pluk spierwit, kan het donkerbruin dan overlopen in die witte pluk als ik mn haar was bijv ?
Misschien als de donkerbruine verf uitwasbaar is.
Oud 27-07-2005, 11:32
Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 18-07-2005 @ 21:38 :
Ben weer s naar de kapper geweest, heb eigenlijk best n hekel aan wat langer haar, wind gooit t door de war, gel krijgt t moeilijker in model etc etc.

K heb t nu weer lekker kort:

[afbeelding]
omg kuifje

@ nolle: je kan je haar niet dikker maken, je kan het wel minder breekbaar maken door het beter te verzorgen. met cremespoeling na de shampoo en henna hot oil schijnt goed te helpen om je haar een beetje te reparen zeg maar. kun je krijgen bij de drogist, het zijn kleine witte tubetjes. ik weet niet of je slag in je haar hebt, maar als ik jou was zou ik gewoon naar de kapper gaan en de punten regelmatig laten knippen. dan ziet het er al gelijk een stuk voller uit. misschien kun je stijlmakend spul tegen die kroezels gebruiken, maar als het vochtig weer is zijn die er zo weer in.

@ Fainne: dat kan inderdaad aan het weer liggen. met vochtig weer (zoals nu) kan je haar meer gaan krullen. ik weet niet wat je ertegen kan doen alleen.
Oud 01-08-2005, 21:57
Tink*
Tink* is offline
mijn haarprobleem:

ik heb een schuine pony..
en dan krult 1 pluk eruit naar rechts en de andere naar links
dan krijg je dus een open stuk.. heel raar lijkt dat
zoies : |||||((( ))))
eel vaag maar goed, hoop dat jullie het snappen
en dat iemand hier iets voor weet
het is echt verschrikkelijk
Oud 01-08-2005, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Maritje schreef op 01-08-2005 @ 22:57 :
mijn haarprobleem:

maak

je

niet

zo

druk
Oud 01-08-2005, 23:12
Verwijderd
ik zie er nu zo uit: klik

Een tijd geleden heb ik dit kapsel gehad:

Dit haar was echter gestraight door de kapster. Ik had gezegd dat ik een kapsel wilde dat ik gewoon stijl kon dragen, zonder op te hoeven föhnen enzo. Ze begrijp dus dat ik het gestijled wilde hebben, zoals kappers altijd alles verkeerd begrijpen. Maar goed, ik heb dit haar dus 1 dag zo gehad want nadat ik het gewassen had krulde het alweer, ofwel slag.
Ik vind het opzich wel een enorm cool kapsel zo stijl, en ik wil best een styletang kopen en dat weer zulk haar nemen. Maar ja ik twijfel want ik hou niet zo van gedoe en dan elke paar dagen je haar te moeten straighten, en elke keer na het wassen en regen natuurlijk..

Dit vind ik ook cool:

Voor lang achter kort.

Ik wil deze week naar de kapper dus ik wil iets leuks voor de verandering. Ik heb namelijk echt al van alles gehad, korte pony, schuine pony, naar buiten gefohned in laagjes, heel kort haar, springerig haar, bob blabla...
Maar telkens was ik niet echt tevreden. Ik hou niet van fohnen en stylen, het moet gewoon lekker los hangen en dan al goed zitten. En dat kan echt wel, volgens mij.

Ik ging altijd naar Kinki maar kwam elke keer weer teleurgesteld naar buiten, ik ga nu denk ik naar een kapper op de meent (r'dam). Het is niet zo'n bekende zaak, redelijk nieuw, met chineesjes (van die cartoonachtige) op de ramen. Het ziet er wel hip uit en nee er werken geen chinezen maar meisjes die ik ook wel hip haar vond hebben. Kent iemand die, en ervaringen?
Oud 02-08-2005, 08:55
monolo
monolo is offline
@danique: hairish! helaas geen ervaring mee, wil zelf ook die kapper uitproberen maar ik durf nog niet
denk overigens wel dat dat kapsel je zal staan!
Oud 02-08-2005, 14:55
Verwijderd
Oh heet het Hairish. hier een site gedoe http://www.good2b.com/hotspots/art41...Rotterdam.html

Ik weet nog niet of ik binnenkort ga eigenlijk, want als ik voor lang en achter kort wil moet mijn pony/pluk wel kaaklengte zijn en nu is hij nog best kort.
Oud 02-08-2005, 14:59
Verwijderd
heeft iemand ook ervaring met Mixtbaby? Zit achter de V&D in R'dam in een steeg.

"Je moet wel een beetje een durfhals zijn om je te laten knippen; ze knippen je, heel hip, eens niet voor een spiegel. Als je kapsel af is, is het dus een verassing hoe je haar er uitziet.

Knippen 35 euro"

Daar hou ik eigenlijk niet zo van, zo werkt Kinki ook en telkens deden ze te rare dingen.
Oud 02-08-2005, 16:04
monolo
monolo is offline
zonder spiegel en de kapsels van mixtbaby op de site vind ik net iets te 'radicaal' kinki de 2e dus
Oud 02-08-2005, 16:09
just-miej
just-miej is offline
ik ga morgen mn haar laten knippen en verven... ik zou alleen helemaal niet weten wat ik wil.. ik heb nu mn haar op schouderlengte en wil er wel een stuk af en een ander kleurtje.. iemand tips???
Oud 06-08-2005, 20:24
Jude
Jude is offline
Citaat:
Maritje schreef op 01-08-2005 @ 22:57 :
mijn haarprobleem:

Ja ik heb dat ook wel eens, dan valt je pony in twee stukken.

Mijn tip: naar de kapper gaan, je pony is dan gewoon uit model of te lang. Vaak kan je je pony gratis bij laten knippen.
Oud 07-08-2005, 00:14
Verwijderd
voor amsterdammers zeg ik het nog een keer voor de beste homokapper van amsterdam:

MarK ,Devils & Angels (voorheen Housewives on Fire)
E32,-
Vijzelgracht 61
020 4280633

heb er al meer dan 10 meisjes eneen paar jongens naar toe gestuurd die zeeer tevreden terugkwamen en daar nu vaste klant zijn

Laatst gewijzigd op 07-08-2005 om 10:33.
Oud 07-08-2005, 10:10
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 07-08-2005 @ 01:14 :
voor amsterdammers zeg ik het nog een keer voor de beste homokapper van amsterdam:

Marc ,Devils & Angels (voorheen Housewives on Fire)
E32,-
Vijzelgracht 61
020 4280633

heb er al meer dan 10 meisjes eneen paar jongens naar toe gestuurd die zeeer tevreden terugkwamen en daar nu vaste klant zijn
het is mark met een k
Oud 07-08-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 07-08-2005 @ 11:10 :
het is mark met een k
vooruit met een grote K dan
Oud 07-08-2005, 10:53
Farfalla
Farfalla is offline
Ik heb van mezelf grof krullend donker haar (zie fotoboek), maar wilde altijd wel graag iets op mn voorhoofd, dus heb in een bevlieging een pony laten knippen Op zich wel mooi, omdat een pony wel bij mn hoofd past, maar die pony krult dus door de korte lengte ook op... (heb er met langer haar niet zo 'n last van). Nou groeit ie gelukkig alweer wat aan, maar ik vroeg me af of er ook mooie lange "pony's" zijn, of zo'n lange lok, waardoor het niet meer krult en toch mooi over je voorhoofd valt? Beetje vage uitleg misschien...
Oud 07-08-2005, 12:39
llell
llell is offline
Citaat:
Farfalla schreef op 07-08-2005 @ 11:53 :
Ik heb van mezelf grof krullend donker haar (zie fotoboek), maar wilde altijd wel graag iets op mn voorhoofd, dus heb in een bevlieging een pony laten knippen Op zich wel mooi, omdat een pony wel bij mn hoofd past, maar die pony krult dus door de korte lengte ook op... (heb er met langer haar niet zo 'n last van). Nou groeit ie gelukkig alweer wat aan, maar ik vroeg me af of er ook mooie lange "pony's" zijn, of zo'n lange lok, waardoor het niet meer krult en toch mooi over je voorhoofd valt? Beetje vage uitleg misschien...
Koop een stijltang, zo krijg je de krul een beetje uit je pony, en kun je m laten hangen zoals je wilt.

Ik heb ook zo'n ding, met nog een paar opzetstukken om krullen te maken. Het kost wel veel tijd (ik heb lang en veel haar), maar dan zit het ook goed.
Oud 09-08-2005, 16:28
Lente
Lente is offline
Ik heb heel fijn haar, maar wel veel. Het is nu tot over mijn schouders en in laagjes geknipt. Ik wil iets anders want dit is saai. Heeft iemand tips? Het moet namelijk aan nogal wat eisen voldoen Ik wil niet dat mijn haar nog platter en dunner lijkt, volume dus graag
Ik heb een rond gezicht en de manier waarop mijn haar zit mag mijn gezicht niet boller laten lijken.
Ik wil geen kort haar.

heeft iemand een idee? Het hoeft niet iets extreems te zijn ofzo, maar ik wil wel eens iets anders. en het moet dus vooral heel goed zitten als ik mijn haar los heb
Oud 09-08-2005, 21:30
Verwijderd
Citaat:

E32,-
Vijzelgracht 61
020 4280633

aisa weet je ook de goedkoopste kapper van amsterdam? ik ging naar kapper joyce bij mijn vorige huis om de hoek voor 9 euro maar ik wil nu een nieuwe, en ik heb geen zin meer om het zelf te knippen
Oud 10-08-2005, 10:18
DO EE.B
DO EE.B is offline

Pony zelf geknipt een maand geleden..maar vind t nix..
mn haar vind ik ook weer te lang.
dus ik wil iets nieuws...&hips..Iemand n idee?
Kus x.
Oud 12-08-2005, 21:19
Tink*
Tink* is offline
nja.. dat is ook als ik net naar de kapper geweest ben
zal wel aan mijn haar liggen dan denk ik
misschien is een stijltang een idee
Oud 13-08-2005, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 09-08-2005 @ 22:30 :
aisa weet je ook de goedkoopste kapper van amsterdam? ik ging naar kapper joyce bij mijn vorige huis om de hoek voor 9 euro maar ik wil nu een nieuwe, en ik heb geen zin meer om het zelf te knippen
ik zou het niet weten maitie, maar of de goedkoopste ook een beetje goed is is
Oud 13-08-2005, 11:08
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:

E32,-
Vijzelgracht 61
020 4280633

wat maakt hem zo goed?
heb je voor en na foto's?
Oud 13-08-2005, 16:01
June bug
June bug is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 16-07-2005 @ 22:08 :
* verder heb ik op boven op mn hoofd nogal pluizerig haar, kleine haartjes die bij wind behoorlijk overeind gaan staan. weet iemand daar wat tegen? of een haarlak waar je haar niet van superglad van wordt, of een wax waar je haar niet vuil nat van wordt? is het trouwens aan te raden om haarlak door je haar te kammen, of is dat een fabeltje? is dat niet slecht voor je natuurlijke glans en haar?
Ik heb dat ook gehad, de kapster vertelde me dat het afgebroken haartjes waren, bij mij kwam dat doordat ik teveel fohnde (gewoon beschadiging door die hitte van de fohn dus). Weet niet of jij je haar vaak fohnt, zo ja moet je dat dus niet te heet doen, (dus middelste of laagste stand qua warmte ofzo) en altijd je haar eerst wat aan de lucht laten drogen, geen zeiknat haar gaan fohnen dus. Ik heb toen ook bij kruidvat van dat hair repair cremespoeling spul gehaald, dat iedere keer na t wassen gebruikt tot de fles leeg was en nu is t al een stuk beter.
Oud 15-08-2005, 18:07
Roos
Roos is offline
Als je pony/lok krult kun je hem het beste even stijlen met een stijltang. Dat duurt maar 30 seconden want je hoeft maar 2x met dat ding en je pony is al gedaan
Oud 16-08-2005, 19:05
nevyn
nevyn is offline
probeer et eens met de magnetron, miss dat dat helpt bij een nieuw kapsel
Oud 16-08-2005, 21:40
Mindfields
Mindfields is offline
Bah, het lukt maar niet om mijn haar goed te laten groeien.. Elke keer wordt de onderkant weer dun. Volgens de kapper 'kan' het gewoon niet. Iemand toch tips, wondermiddeltjes, etc?
Oud 18-08-2005, 22:51
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 16-08-2005 @ 22:40 :
Bah, het lukt maar niet om mijn haar goed te laten groeien.. Elke keer wordt de onderkant weer dun. Volgens de kapper 'kan' het gewoon niet. Iemand toch tips, wondermiddeltjes, etc?
heb je het bovenop in laagjes dan ?
misschien dat dat de oorzaak is omdat je dan gewoon een dunne laag daar hebt..
of misschien heb je gewoon dun haar
of je moet net even over een vervelende lengte heen
maar het zou toch moeten 'kunnen' lijkt me
Oud 19-08-2005, 15:23
Mindfields
Mindfields is offline
Heb inderdaad wel redelijk dun haar, komt door teveel wassen.. Vroeger had ik echt een enorme bos..

Ga het nu gewoon proberen, heb ook een 'split ends serum' gehaald van Guhl, verzorg het daar wel mee.
Oud 21-08-2005, 22:33
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb toenet mijn haar maar weer eens onder handen genomen, verassend hoe weinig haar er altijd vanaf komt maar hoe groot de verandering meteen is ik heb de zijkanten voor mijn oren bijgewerkt, bij de linkerkant een lange in een punt toelopende pluk, de andere kant flink ingekort en ook in een punt geknipt, en flink uitgedund en dit door laten lopen tot in mijn pony die ik tevens heb uitgedund zodat ik plukjes krijg, dat vind ik mooier dan een dikke pony. t is best goed gelukt foto's volgen.
Oud 21-08-2005, 23:18
grandmommy
grandmommy is offline
de lange kant

de korte kant waarbij er flink veel uitgedund is richting de pony zodat ik er makkelijk met wax plukjes in kan maken.
Oud 21-08-2005, 23:22
Verwijderd
ik vind het leuk gmummy!
Oud 21-08-2005, 23:26
grandmommy
grandmommy is offline
eigenlijk wil ik die korte kant nog korter, maar dan oefen ik eerst wel even op een barbie in elk geval kan ik er nu weer even mee frutten
Oud 22-08-2005, 21:45
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
knip je je haar zelf gmum?
Oud 22-08-2005, 22:49
grandmommy
grandmommy is offline
ja, eens in het halfjaar laat ik er een heel stuk vanaf knippen door de kapper maar de rest van het halfjaar knip ik het zelf bij. standaardvraag als ik bij de4 kapper kom is dan ook ' wat is er met je haar gebeurt!?' en dan zeg ik dat een andere kapper dat gedaan heeft maar zelf vind ik het altijd wel leuk zitten, maar ik dun het wel heel vaak uit dus het is heel ongelijk na een halfjaar.
Oud 23-08-2005, 14:53
Angmar
Angmar is offline
vraagje: ik heb zeer dun en droog "strohaar" ... Als ik m'n haar gewoon laat drogen door de lucht begint het te bollen en te krullen langs alle kanten, en voelt het zeer droog (als stro) aan... Als ik het met de haardroger droog heb ik dit wat minder, maar toch nog altijd... Ik heb halflang haar, vanvoren komt het een paar cm over m'n ogen. Heeft er iemand tips voor mij?! Wat kan ik doen om m'n haar dikker en steviger te maken, of het zo te laten lijken, zonder dat het begint te bollen en te krullen?!

... Ik gebruik nu al een speciale shampoo, Fructis voor droog, beschadigd haar-shampoo, 2 in 1 met conditioner erbij...

thx!
Oud 23-08-2005, 19:10
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 22-08-2005 @ 23:49 :
ja, eens in het halfjaar laat ik er een heel stuk vanaf knippen door de kapper maar de rest van het halfjaar knip ik het zelf bij. standaardvraag als ik bij de4 kapper kom is dan ook ' wat is er met je haar gebeurt!?' en dan zeg ik dat een andere kapper dat gedaan heeft maar zelf vind ik het altijd wel leuk zitten, maar ik dun het wel heel vaak uit dus het is heel ongelijk na een halfjaar.
wil je mijn haartjes ook knippen
Oud 23-08-2005, 21:16
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Angmar schreef op 23-08-2005 @ 15:53 :
vraagje: ik heb zeer dun en droog "strohaar" ... Als ik m'n haar gewoon laat drogen door de lucht begint het te bollen en te krullen langs alle kanten, en voelt het zeer droog (als stro) aan... Als ik het met de haardroger droog heb ik dit wat minder, maar toch nog altijd... Ik heb halflang haar, vanvoren komt het een paar cm over m'n ogen. Heeft er iemand tips voor mij?! Wat kan ik doen om m'n haar dikker en steviger te maken, of het zo te laten lijken, zonder dat het begint te bollen en te krullen?!

... Ik gebruik nu al een speciale shampoo, Fructis voor droog, beschadigd haar-shampoo, 2 in 1 met conditioner erbij...

thx!

minder vaak wassen zodat het wat vetter wordt en een milde cremespoeling gebruiken.

en ed ik wil je haar wel knippen hoor
Oud 24-08-2005, 12:07
Verwijderd
ik heb laatst highlights in mn haren laten zetten maar ze zijn een beetje gaar en mislukt. nou had ik er rode verf overheen gemikt en nu is het dus oranje/rood/blond. ik vind dit lelijk en ik vraag me af wat er gebeurt als ik er nu zwart of blauwzwart overheen gooi. word het dan bruin/paars of zie je het niet?
Oud 24-08-2005, 12:50
Drez
Drez is offline
Citaat:
koekjes schreef op 24-08-2005 @ 13:07 :
ik heb laatst highlights in mn haren laten zetten maar ze zijn een beetje gaar en mislukt. nou had ik er rode verf overheen gemikt en nu is het dus oranje/rood/blond. ik vind dit lelijk en ik vraag me af wat er gebeurt als ik er nu zwart of blauwzwart overheen gooi. word het dan bruin/paars of zie je het niet?
ligt eraan wat voor verf je gebruikt, ik denk dat het wel gewoon zwart wordt, ik weet alleen niet voor hoe lang..
Oud 26-08-2005, 16:48
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 23-08-2005 @ 22:16 :
minder vaak wassen zodat het wat vetter wordt en een milde cremespoeling gebruiken.

en ed ik wil je haar wel knippen hoor
oeh oke dan <3 wanneer spreken we af
Oud 26-08-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 02-08-2005 @ 00:12 :
ik zie er nu zo uit: klik

Een tijd geleden heb ik dit kapsel gehad:

[afbeelding]

Dit wil ik
[afbeelding]
Voor lang achter kort.

En dit is het geworden...

Ik ben niet naar de Kinki gegaan maar gewoon naar de kapper om de hoek. Ik had echt dat plaatje meegenomen Maar ze kan duidelijk niet namaken. Maar ja, dit is ook wel oke, niet echt bijzonder maar wel weer lekker kort enzo.
Oud 26-08-2005, 22:00
Gadje
Gadje is offline

Ik vind het leuk geworden, ik wil ook zoiets als ik volgende week naar de kapper ga. Lekker kort want mn haar is een beetje stug/dood.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten