![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Naja gewoon nite kopen dus, tenzij je fucking harde haren nodig hebt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @ nolle: je kan je haar niet dikker maken, je kan het wel minder breekbaar maken door het beter te verzorgen. met cremespoeling na de shampoo en henna hot oil schijnt goed te helpen om je haar een beetje te reparen zeg maar. kun je krijgen bij de drogist, het zijn kleine witte tubetjes. ik weet niet of je slag in je haar hebt, maar als ik jou was zou ik gewoon naar de kapper gaan en de punten regelmatig laten knippen. dan ziet het er al gelijk een stuk voller uit. misschien kun je stijlmakend spul tegen die kroezels gebruiken, maar als het vochtig weer is zijn die er zo weer in. @ Fainne: dat kan inderdaad aan het weer liggen. met vochtig weer (zoals nu) kan je haar meer gaan krullen. ik weet niet wat je ertegen kan doen alleen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
je niet zo druk |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zie er nu zo uit: klik
Een tijd geleden heb ik dit kapsel gehad: ![]() Dit haar was echter gestraight door de kapster. Ik had gezegd dat ik een kapsel wilde dat ik gewoon stijl kon dragen, zonder op te hoeven föhnen enzo. Ze begrijp dus dat ik het gestijled wilde hebben, zoals kappers altijd alles verkeerd begrijpen. Maar goed, ik heb dit haar dus 1 dag zo gehad want nadat ik het gewassen had krulde het alweer, ofwel slag. Ik vind het opzich wel een enorm cool kapsel zo stijl, en ik wil best een styletang kopen en dat weer zulk haar nemen. Maar ja ik twijfel want ik hou niet zo van gedoe en dan elke paar dagen je haar te moeten straighten, en elke keer na het wassen en regen natuurlijk.. Dit vind ik ook cool: ![]() Voor lang achter kort. Ik wil deze week naar de kapper dus ik wil iets leuks voor de verandering. Ik heb namelijk echt al van alles gehad, korte pony, schuine pony, naar buiten gefohned in laagjes, heel kort haar, springerig haar, bob blabla... Maar telkens was ik niet echt tevreden. Ik hou niet van fohnen en stylen, het moet gewoon lekker los hangen en dan al goed zitten. En dat kan echt wel, volgens mij. Ik ging altijd naar Kinki maar kwam elke keer weer teleurgesteld naar buiten, ik ga nu denk ik naar een kapper op de meent (r'dam). Het is niet zo'n bekende zaak, redelijk nieuw, met chineesjes (van die cartoonachtige) op de ramen. Het ziet er wel hip uit en nee er werken geen chinezen maar meisjes die ik ook wel hip haar vond hebben. Kent iemand die, en ervaringen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh heet het Hairish. hier een site gedoe http://www.good2b.com/hotspots/art41...Rotterdam.html
Ik weet nog niet of ik binnenkort ga eigenlijk, want als ik voor lang en achter kort wil moet mijn pony/pluk wel kaaklengte zijn en nu is hij nog best kort. |
![]() |
|
Verwijderd
|
heeft iemand ook ervaring met Mixtbaby? Zit achter de V&D in R'dam in een steeg.
"Je moet wel een beetje een durfhals zijn om je te laten knippen; ze knippen je, heel hip, eens niet voor een spiegel. Als je kapsel af is, is het dus een verassing hoe je haar er uitziet. Knippen 35 euro" Daar hou ik eigenlijk niet zo van, zo werkt Kinki ook en telkens deden ze te rare dingen. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn tip: naar de kapper gaan, je pony is dan gewoon uit model of te lang. Vaak kan je je pony gratis bij laten knippen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook zo'n ding, met nog een paar opzetstukken om krullen te maken. Het kost wel veel tijd (ik heb lang en veel haar), maar dan zit het ook goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb je voor en na foto's? ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
misschien dat dat de oorzaak is omdat je dan gewoon een dunne laag daar hebt.. of misschien heb je gewoon dun haar of je moet net even over een vervelende lengte heen maar het zou toch moeten 'kunnen' lijkt me
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
minder vaak wassen zodat het wat vetter wordt en een milde cremespoeling gebruiken. en ed ik wil je haar wel knippen hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben niet naar de Kinki gegaan maar gewoon naar de kapper om de hoek. Ik had echt dat plaatje meegenomen ![]() |
![]() |
|
|