Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echt. Ik heb ook al een paar mailtjes naar een school gestuurd waar ze Tophavo geven. Wat eigenelijk ook een probleem is. Hoe moet ik dit m'n moeder uitleggen. Ik heb haar vanmiddag gezecht dat ik voor administratie gezakt ben, en zo niet de 4e van het MBO kan halen, zodat ik naar het HBO kan. Ze zei dat ik misschien dan een half jaar over moest doen. Dan kost het mij nog 2,5 jaar!!! Ik vind dit ene 2e jaar met deze lerares al zo erg. Ik wil het helemaal niet nog eens 2,5 jaar volhouden op deze school. Hoe vertel ik dit haar zonder dat ze geschokt reageert, of zoiets van heeft: Mooi niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn doel is toch HBO, je kan zo weinig met MBO in de dier sector. Bijna niks eigenlijk. Ik zal het morgen ochtend nog es proberen. Misschien dat het dan beter lukt. Zal morgen wel ff posten hoe het dan gaat. Ben wel blij dat ik nu ff stil kan zitten. Als ik ga stressen, berg je dan maar. Word ik echt gek. Tot morgen. K9. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik net niet zei. Een jongen waarmee ik een cursus vrig jaar heb gedaan. (hij deed een andere richting) Die wil zijn niv. 3 diploma. Nu heeft ie een paar studiepunten tekort en ze weigeren hem een diploma te geven. Mn vriendin moest stoppen omdat ze een vak niet had gehaald, daarom mocht ze niet naar niv.3. Nu moet ze voor dat vak wel een vold. halen om haar niv. 2 diploma te krijgen. Maar ze kan niet naar niv. 3 meer. ![]() We snappen er alle 3 niks meer van..... We zeggen ook als ze ons diploma straks niet geven nemen we gewoon hardere maatregelen. We zijn gelukkig niet alleen mar met zn 3e. Snapje het, of snap ik het ![]() K9 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mag ik je ff uitnodigen op mijn school. Kom gerust kijken. Probeer 2 jaar, en je ziet het wel. Echt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
HELP ME (snik en huil) pleaaasse! Verwijderd | 11 | 13-08-2005 23:00 | |
Software & Hardware |
wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME The_Eagles | 12 | 08-08-2003 15:12 | |
Werk, Geld & Recht |
!!!!! help me aub !!!!! sweet dreams | 8 | 06-07-2003 22:25 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help me met nederlands sunstacia | 0 | 07-03-2001 07:41 |