Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zou het even leuk vinden moest hij het zelf bezorgen dan moest hij het laten bezorgen. Maar het is wel nbeetje raar een bos bloem te krijgen van iemand die je niet kent, niet dus.
Laatst gewijzigd op 06-08-2002 om 11:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel jij bent het meisje; je bent daar ergens in een ruimte, gewoon aan het chillen met je vriendinnen. Leuke avond gehad en je gaat weer naar huis. .. Ai, we zijn iets vergeten geloof ik .. ![]() Uiteindelijk is dan maar 1 ding het beste: er toch gewoon heengaan ![]() "Do one thing that scares you every day" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"Je aanstellen" is "je op een overdreven manier gedragen." Vaak gaat het gepaard met een forse mate van aandachttrekkerij. Dit toont aan dat Gothic toch gelijk had. Jij mag wat mij betreft in het vervolg pas reageren als je weet waarover je praat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
tha white eagle heeft wel gelijk dat je aanstellen ook doen alsof is.. de abt van sion heeft ook wel gelijk maar daar komt weer wa meer bij..
Je aanstellen is je op een overdreven manier gedragen. Da zegt de abt van sion.. maar as je je op een overdreven manier gedraagt doe je dus nie zoas je echt bent. Je doet dus alsof.. |
![]() |
|
![]() |
ja.......... maar mij ging om het punt dat niet iedereen moet zeggen dat ie zich zo aan moet stellen. Hij stelt zich een serieuse vraag en iedereen moet dus een goed antwoord geven . Niemand weet van zijn problemen af. Niet iedereen heeft het zo goed (als al die verliefde mensen hier met allemaal exen enz.....)
|
![]() |
en btw.. as iemand hier gwoon iets vraagt omdat diegene daar meej zit hoeft die nie meteen afgezeikt te worre..
da jullie daar nie meej zitte is mooi maar da wil nie zegge da as jullie daar nie meej zitte da niemand daar meej zit! probeer je ook es in te leve in iemand anders z'n probleme of zeg nix! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
2)Wat is een goed antwoord? Wat ik geschreven heb was voor mij een goed antwoord. 3)Ik denk niet dat het een groot probleem is om niet durven naar een meisje toe te stappen, het is eerder een angst die hij kàn overwinnen als hij er tenminste eenbeetje voor gaat!!!
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik heb al wat topics door gespit........ er schijnen meer mensen een "hekel" aan je te hebben. Dus doe niet zo arrogant. En moge jouw ziel ook branden in hel. (met nette woorden "Gecondoleerd") Verder wil ik een slotje hier op. De topicstarter schijnt dus niet serieus te zijn en heeft hier toch niet gepost. (toch?) Verder word hier toch alleen maar geflamed. Misschien zijn we daar wel over eens. Een slotje. wel of niet?
|
![]() |
di gaat hier dus echt helemaal nerges meer over he!!
waar zit iedereen over te zeike?? as je in di topic wa post is ut wel fijn as je da doet waarover het hoort en nie over andere mense of alleen maar commentaar geven op andere... as je da wil dan open je maar zelf een topic waarin dat gaat. as der geen serieuze reacties meer komen is ut bezte om gwoon slot derop te doen! anders word ut ook alleen maar erger |
![]() |
||
Citaat:
Verder is dit topic volgens mij afgerond, de topicstarter reageert zelfs niet eens.
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Heb ik jou wat gevraagd eigenlijk??? ![]()
||
![]() |
Citaat:
WAAR BLIJFT DAT FUCKING SLOTJE NOU?!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wie kan me helpen faith-flamie | 1 | 03-12-2003 09:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
uittreksel van a Midsummer nights death Lightlady | 8 | 21-10-2002 09:19 | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek een serie, wie kan me helpen? Desp | 4 | 05-08-2002 06:43 | |
Software & Hardware |
CD-REWRITER probleempje.. wie kan me helpen?? icegirl.com | 11 | 24-02-2002 21:49 | |
Algemene schoolzaken |
ben helemaal gestrest voor me schoolonderzoeken moet nog zoveel doen wie kan me helpe somebody001 | 3 | 31-12-2001 17:46 | |
Games |
Wie kan me helpen aan een half lfie serial? NoPrO | 2 | 21-10-2001 14:34 |