Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2002, 14:46
steve liekens
steve liekens is offline
wat moet ik doen als ik een meisje zie zitten maar ik durf er niet heen gaan?bedankt op voor hand mensen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2002, 14:47
Gothic
Gothic is offline
er heen gaan en je niet zo aanstellen
Oud 02-08-2002, 14:52
lady_x
lady_x is offline
Als je echt iets wil, ga er dan voor en maak jezelf niet zielig.
Oud 02-08-2002, 15:12
girl18
girl18 is offline
er naast gaan zitten.
Oud 02-08-2002, 15:15
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 18:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
jezelf wezen. je mag wel iets de moeite voor d'r doen, maar niet te veel.
als ze je steeds af blijft wijzen, valt ze dus waarschijnlijk niet op je type (omdat je jezelf bent) en dan weet je dat ook weer...

doe ook zeker niet te zelfverzekerd, daar knap ik dus echt absoluut op af. zo van 'ik kan toch iedere meid krijgen, jou dus ook wel'.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 18:46
Kirk22
Kirk22 is offline
er voor altijd omheen lopen en haar nooit aanspreken. of gewoon es vragen hoe ze aan die mooie ogen komt
Oud 04-08-2002, 09:05
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
er voor altijd omheen lopen en haar nooit aanspreken. of gewoon es vragen hoe ze aan die mooie ogen komt
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 09:10
Onlyme
Onlyme is offline
Gaap.
Oud 04-08-2002, 09:13
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Gaap.
weltrtusten!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 13:05
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
steve liekens schreef:
wat moet ik doen als ik een meisje zie zitten maar ik durf er niet heen gaan?bedankt op voor hand mensen
Bosje rozen kopen, met een kaartje erbij "ik vind je leuk, zullen we een keer iets gaan drinken?".
Als je een MAN bent, dan bezorg je dat bosje persoonlijk. Als je een mietje bent kun je het ook laten bezorgen.
Oud 06-08-2002, 02:17
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Als je een MAN bent, dan bezorg je dat bosje persoonlijk. Als je een mietje bent kun je het ook laten bezorgen.
mjah maar als je een mietje bent ben je ook automatisch een man, wat weer wil zeggen dat je dat bosje gewoon zelf moet bezorgen en niet kinderachtig moet doen.. maar natuurlijk KAN iedereen het wel bezorgen behalve mensen zonder gouden gids of internet.. is nu iedereen met een gouden gids of internet een mietje?
Oud 06-08-2002, 08:31
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Gaap.
hoe zal slapen deze kerel kunnen helpen
Oud 06-08-2002, 11:11
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
McMotion schreef:

mjah maar als je een mietje bent ben je ook automatisch een man, wat weer wil zeggen dat je dat bosje gewoon zelf moet bezorgen en niet kinderachtig moet doen.. maar natuurlijk KAN iedereen het wel bezorgen behalve mensen zonder gouden gids of internet.. is nu iedereen met een gouden gids of internet een mietje?
Wat bedoel jij nou?

Ik zou het even leuk vinden moest hij het zelf bezorgen dan moest hij het laten bezorgen. Maar het is wel nbeetje raar een bos bloem te krijgen van iemand die je niet kent, niet dus.

Laatst gewijzigd op 06-08-2002 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 11:32
BELLEKE
BELLEKE is offline
... gewoon effe subtiele hints geven... afschieten of zijn ook wel effe oogje op je heeft of gewoon meer interesse heeft om je te leren kennen...
verder misschien heb je contact met vrienden van haar?
x
Oud 06-08-2002, 13:09
Soulflame
Soulflame is offline
Gewoon tien video's van Ratelband bekijken en er dan voor gaan TSJAKKA!

Zie het zo hoe langer je wacht, de meer kans dat ze een vriend krijgt, dus hoe sneller je haar aanspreekt...
Oud 10-08-2002, 20:46
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
girl18 schreef:
er naast gaan zitten.
Of erop gaan zitten
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:52
Bauduin
Bauduin is offline
Wat denk je zelf?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 22:19
marlies
marlies is offline
Denk wat kan mij het boeien als het niet lukt en gewoon gaan.. je kunt hartstikkke trots op jezelf zijn als je dat gedaan hebt, wat er verder ook van komt.
Oud 10-08-2002, 22:45
Verwijderd
Citaat:
steve liekens schreef:
Nuchter nadenken.

Stel jij bent het meisje; je bent daar ergens in een ruimte, gewoon aan het chillen met je vriendinnen. Leuke avond gehad en je gaat weer naar huis.

..

Ai, we zijn iets vergeten geloof ik .. Juist, er zal weinig gebeuren als zij jou niet opmerkt. Hoe dan ook, zul je haar dus te kennen moeten geven dat je bestaat.

Uiteindelijk is dan maar 1 ding het beste: er toch gewoon heengaan

"Do one thing that scares you every day"
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 22:47
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
Gothic schreef:
doe niet zo dom man, ...... sommige hebben soms problemen om contact te leggen. Je bent zelf zielig.
Oud 10-08-2002, 22:51
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:

doe niet zo dom man, ...... sommige hebben soms problemen om contact te leggen. Je bent zelf zielig.
Gothic heeft gelijk. En: ze is allesbehalve dom en zeker niet zielig. Wat je van jou niet kunt zeggen. Gecondoleerd.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 13:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Gothic heeft gelijk. En: ze is allesbehalve dom en zeker niet zielig. Wat je van jou niet kunt zeggen. Gecondoleerd.
tja ze heeft wel gelijk, maar echt tactvol was het niet.

en er is een verschil tussen aanstellen en ergens echt bang voor zijn...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 15:46
de abt van sion
Citaat:
*RainBow* schreef:

Hoeveel tact moet je dan hebben bij een volwassen, maar klaarblijkelijk ontstellend verwekelijkte kerel van 22?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 15:49
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

Ja maar hoe kan hij op een meisje afstappen, zonder op haar af te stappen? Dan moet hij zich toch echt erover heen zetten...
Oud 11-08-2002, 19:53
Tha White Eagle
das niet aanstellen...... aanstellen is doen als of. Dat is hier niet het geval. Maar dat snappen sommige personen weer niet.
Oud 11-08-2002, 22:13
de abt van sion
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
das niet aanstellen...... aanstellen is doen als of. Dat is hier niet het geval. Maar dat snappen sommige personen weer niet.
"Je aanstellen" is volstrekt niet gelijk aan "doen alsof". Hoe kun jij nu ergens iets van snappen als je niet eens weet wat de woorden die je gebruikt, betekenen?
"Je aanstellen" is "je op een overdreven manier gedragen." Vaak gaat het gepaard met een forse mate van aandachttrekkerij.
Dit toont aan dat Gothic toch gelijk had.
Jij mag wat mij betreft in het vervolg pas reageren als je weet waarover je praat.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 22:16
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Jij mag wat mij betreft in het vervolg pas reageren als je weet waarover je praat.
FB-talk, mister!
Oud 11-08-2002, 22:18
de abt van sion
Citaat:
Dminor schreef:

FB-talk, mister!
Ik zei: "Wat mij betreft"...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 22:20
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Ik zei: "Wat mij betreft"...
Mhm, maar dat hoeven wij niet te weten. Het zou pas interessant zijn geweest als jij een FB was.
Oud 12-08-2002, 17:04
Tha White Eagle
Citaat:
de abt van sion schreef:

"Je aanstellen" is volstrekt niet gelijk aan "doen alsof". Hoe kun jij nu ergens iets van snappen als je niet eens weet wat de woorden die je gebruikt, betekenen?
"Je aanstellen" is "je op een overdreven manier gedragen." Vaak gaat het gepaard met een forse mate van aandachttrekkerij.
Dit toont aan dat Gothic toch gelijk had.
zeur niet vetklep! Wie zegt dat hij zich overdreven gedraagt? Hij stelt toch gewoon een vraag en wordt gelijk overspoeld met mensen die zeggen dat hij zich niet aan moet stellen. Please.........misschien hebben jullie het wel goed, maar dat wil niet zeggen dat iedereen het zo makkelijk mee heeft.
Oud 12-08-2002, 17:18
Ingrid3
Ingrid3 is offline
tha white eagle heeft wel gelijk dat je aanstellen ook doen alsof is.. de abt van sion heeft ook wel gelijk maar daar komt weer wa meer bij..

Je aanstellen is je op een overdreven manier gedragen. Da zegt de abt van sion.. maar as je je op een overdreven manier gedraagt doe je dus nie zoas je echt bent. Je doet dus alsof..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:22
Tha White Eagle
ja.......... maar mij ging om het punt dat niet iedereen moet zeggen dat ie zich zo aan moet stellen. Hij stelt zich een serieuse vraag en iedereen moet dus een goed antwoord geven . Niemand weet van zijn problemen af. Niet iedereen heeft het zo goed (als al die verliefde mensen hier met allemaal exen enz.....)
Oud 12-08-2002, 17:24
Ingrid3
Ingrid3 is offline
en btw.. as iemand hier gwoon iets vraagt omdat diegene daar meej zit hoeft die nie meteen afgezeikt te worre..
da jullie daar nie meej zitte is mooi maar da wil nie zegge da as jullie daar nie meej zitte da niemand daar meej zit!
probeer je ook es in te leve in iemand anders z'n probleme of zeg nix!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:26
Tha White Eagle
Citaat:
Ingrid3 schreef:
en btw.. as iemand hier gwoon iets vraagt omdat diegene daar meej zit hoeft die nie meteen afgezeikt te worre..
da jullie daar nie meej zitte is mooi maar da wil nie zegge da as jullie daar nie meej zitte da niemand daar meej zit!
probeer je ook es in te leve in iemand anders z'n probleme of zeg nix!
dank u mijn heer.... iemand begrijpt me op deze verrotte aarde.

Oud 12-08-2002, 17:38
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
Hij stelt zich een serieuse vraag en iedereen moet dus een goed antwoord geven . Niemand weet van zijn problemen af.
1)Als je zijn topic goed leest is het volgens mij niet zo'n serieuze vraag die hij stelt! (dan nog met een smilie)
2)Wat is een goed antwoord? Wat ik geschreven heb was voor mij een goed antwoord.
3)Ik denk niet dat het een groot probleem is om niet durven naar een meisje toe te stappen, het is eerder een angst die hij kàn overwinnen als hij er tenminste eenbeetje voor gaat!!!
Oud 12-08-2002, 20:20
Tha White Eagle
Citaat:
lady_x schreef:

1)Als je zijn topic goed leest is het volgens mij niet zo'n serieuze vraag die hij stelt! (dan nog met een smilie)
2)Wat is een goed antwoord? Wat ik geschreven heb was voor mij een goed antwoord.
3)Ik denk niet dat het een groot probleem is om niet durven naar een meisje toe te stappen, het is eerder een angst die hij kàn overwinnen als hij er tenminste eenbeetje voor gaat!!!
misschien ja.... daar heb je wel gelijk in. Maar iedereen begint gelijk te blaten als schapen hier. Gelijk begint iedereen te zeiken.
Oud 12-08-2002, 20:29
de abt van sion
Citaat:
Tha White Eagle schreef:

zeur niet vetklep!
Je verloochent je afkomst niet echt, hè?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:32
de abt van sion
Citaat:
Tha White Eagle schreef:

misschien ja.... daar heb je wel gelijk in. Maar iedereen begint gelijk te blaten als schapen hier. Gelijk begint iedereen te zeiken.
Je kunt beter "blaten" of - zo je wilt - "zeiken" dan jezelf niet de baas kunnen en je laten gaan, zoals jij. Gecondoleerd!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:45
Tha White Eagle
Citaat:
de abt van sion schreef:

Je kunt beter "blaten" of - zo je wilt - "zeiken" dan jezelf niet de baas kunnen en je laten gaan, zoals jij. Gecondoleerd!
zit niet dubbel te posten, man. Dus je zeikt iedereen af doe zo`n vraag tegen je stelt? ^_^............

En ik heb al wat topics door gespit........ er schijnen meer mensen een "hekel" aan je te hebben. Dus doe niet zo arrogant. En moge jouw ziel ook branden in hel. (met nette woorden "Gecondoleerd")

Verder wil ik een slotje hier op. De topicstarter schijnt dus niet serieus te zijn en heeft hier toch niet gepost. (toch?) Verder word hier toch alleen maar geflamed.

Misschien zijn we daar wel over eens. Een slotje. wel of niet?
Oud 12-08-2002, 20:56
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Oei, de abt is er weer...
Oud 12-08-2002, 20:59
Tha White Eagle
Citaat:
lady_x schreef:

Oei, de abt is er weer...
is dat een slecht teken? Ik heb de indruk van wel.
Oud 13-08-2002, 09:10
Ingrid3
Ingrid3 is offline
di gaat hier dus echt helemaal nerges meer over he!!
waar zit iedereen over te zeike?? as je in di topic wa post is ut wel fijn as je da doet waarover het hoort en nie over andere mense of alleen maar commentaar geven op andere... as je da wil dan open je maar zelf een topic waarin dat gaat.

as der geen serieuze reacties meer komen is ut bezte om gwoon slot derop te doen! anders word ut ook alleen maar erger
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 10:32
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Ingrid3 schreef:
di gaat hier dus echt helemaal nerges meer over he!!
waar zit iedereen over te zeike?? as je in di topic wa post is ut wel fijn as je da doet waarover het hoort en nie over andere mense of alleen maar commentaar geven op andere... as je da wil dan open je maar zelf een topic waarin dat gaat.

as der geen serieuze reacties meer komen is ut bezte om gwoon slot derop te doen! anders word ut ook alleen maar erger
Zit jij niet eenbeetje te zeiken? Leer misschien eerst typen zou ik zo zeggen!
Verder is dit topic volgens mij afgerond, de topicstarter reageert zelfs niet eens.
Oud 13-08-2002, 11:08
Tha White Eagle
Citaat:
lady_x schreef:

Zit jij niet eenbeetje te zeiken? Leer misschien eerst typen zou ik zo zeggen!
Verder is dit topic volgens mij afgerond, de topicstarter reageert zelfs niet eens.
bek houden........ ze heeft wel gelijk. En daar komt de volgende weer met een grote bek. Waar blijft dat slotje?
Oud 13-08-2002, 11:16
Ingrid3
Ingrid3 is offline
neej lady_x, ik zit helemaal nie te zeike!!
en ik hoef nie te lere type want da kan ik al! da ik veel woorde in kort mag ik nog altijd zelf wete jah??
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 11:20
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Ingrid3 schreef:
neej lady_x, ik zit helemaal nie te zeike!!
en ik hoef nie te lere type want da kan ik al! da ik veel woorde in kort mag ik nog altijd zelf wete jah??
Tuurlijk, doe zo voort, je kan héél goed typen!
Citaat:
Tha White Eagle schreef:

bek houden........ ze heeft wel gelijk. En daar komt de volgende weer met een grote bek. Waar blijft dat slotje?
Oeeeeh nu maak je me bang hoor!
Heb ik jou wat gevraagd eigenlijk???
Oud 13-08-2002, 11:22
Tha White Eagle
Citaat:
lady_x schreef:

Tuurlijk, doe zo voort, je kan héél goed typen!

Oeeeeh nu maak je me bang hoor!
Heb ik jou wat gevraagd eigenlijk???
ik wist dat er weer zo`n reactie kwam......... simpele zielen zijn erg voorspelbaar.

WAAR BLIJFT DAT FUCKING SLOTJE NOU?!
Oud 13-08-2002, 11:25
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
WAAR BLIJFT DAT FUCKING SLOTJE NOU?!
bang voor confrontatie?
Oud 13-08-2002, 11:28
Tha White Eagle
Citaat:
lady_x schreef:

bang voor confrontatie?
nee, voor jullie gezeik hier... Wat een baggerbeheer hier. Geen mod te bekennen.
Reageren

Regels voor berichten