Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2005, 21:56
RockaholiC
RockaholiC is offline
mijn dag was vet lui maar mn werk belde me uit bed en die zeiden dat ik moest werken en dat vond ik onzin want ik was niet eens in amsterdam dus was ik lekker vrij vond ik
dus toen gingen we de hele dag in bed liggen en had ik pas om half 5 ontbeten en nu ben ik aan t smoken en mn lekkere brownie aan t eten jammiee
Oud 24-08-2005, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 24-08-2005 @ 22:32 :
doet me denken aan triumph the insult comic dog.

'Spoilers, i've got some spoilers, who wants to hear some spoilers?'

'YOU WILL DIE ALONE'

te vet
haha inderdaaad.

Ik heb net de aflevering "The group" (10 van seizoen 1) van Curb Your Enthusiasm gezien. DIE TE FUCKIN GENIAAL WAS!
Oud 25-08-2005, 00:29
ZerO
ZerO is offline
Hoii ik heb vanavond keihard gewerkt natuurlijk en verder discussies gehad met mijn ex deel 83483493858 en morgen uh ik heb zin in morgen dus ga ik nu braaf slapen
Oud 25-08-2005, 00:35
Verwijderd
sollicitaties verstuurd.
gewerkt, overgewerkt, om half 12 weggegaan want ik had honger.
honderd keer bijna uitgegleden toen ik naar de bus rende.
oprah gekeken <3 what not to wear <3 whoehoe.

nu heb ik net gegeten en veel cola gedronken en ben ik klaarwakker, en ik wilde vroeg gaan slapen vandaag GHIHIHI
Oud 25-08-2005, 01:22
AirWave94
AirWave94 is offline
Saaaai. Morgen 9 uur opstaan.
Oud 25-08-2005, 03:06
pipimädchen
pipimädchen is offline
Oh ik bedacht me net dat ik de verjaardag van de vrouw van mijn vader vergeten was kuttie kuttie maar het kan erger want ik vergeet elke verjaardag maar weten zij veel nu ben ik het wel de afgelopen drie jaar vergeten, maar nu is het wel erg definitief omdat ik ook de rest hun gezellige gezin vergeten ben hahahahahaha
Oud 25-08-2005, 03:08
pipimädchen
pipimädchen is offline
grapje, ik heb vandaag op de stoep gezeten en gelezen over boekhouders met drankkasten
Oud 25-08-2005, 06:33
Verwijderd
ik ben net 30 minuten uit mn nest en ik vind het nu al een KANKERDAG, aangezien ik voor ik mijn nest uitkwam ik al anderhalf verneukte uren wakker lag. en dat terwijl ik kankermoe ben. ik wordt er gek van. en dan moet ik zo van 8 tot 5 werken kanker de kanker de kanker de nou ja je snapt wel denk ik wel dat ik pissig ben
Oud 25-08-2005, 07:22
Verwijderd
Zo'n klein uurtje op. En het zit me nu al niet meer lekker. Ik wil terug het bed in. Maar ik zal naar school moeten .

Daarom nu maar een paar grote koppen koffie zodat ik de rest van de dag kan genieten van haar kutheidsfactor.
Oud 25-08-2005, 07:27
Stevill
Stevill is offline
Ik ben bang dat morgen dr op of dr onder is, ik ga vandaag hopen dat m'n oude Commandant mijn papieren heeft opgestuurd en ik ze vandaag krijg en morgen in kan leveren en bij een nieuw clubje kan <3

*hoopt*
Oud 25-08-2005, 07:47
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben terug van vakantie, en geniet weer van nederland
Oud 25-08-2005, 08:29
nps
nps is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 25-08-2005 @ 07:33 :
ik ben net 30 minuten uit mn nest en ik vind het nu al een KANKERDAG, aangezien ik voor ik mijn nest uitkwam ik al anderhalf verneukte uren wakker lag. en dat terwijl ik kankermoe ben. ik wordt er gek van. en dan moet ik zo van 8 tot 5 werken kanker de kanker de kanker de nou ja je snapt wel denk ik wel dat ik pissig ben
KANKER KANKER
Oud 25-08-2005, 08:41
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
nps schreef op 25-08-2005 @ 09:29 :
KANKER KANKER
Scherp
Oud 25-08-2005, 09:59
nps
nps is offline
nou he

vandaag ga ik de auto pimpen een vriend van me heeft een box gekocht waarvna ie dacht dat ie in de woonkamer kon, maar hij bleek voor in de auto te zijn en nu mag ik m hebben
Oud 25-08-2005, 10:00
Verwijderd
Ik zit op school en heb net mijn rrrrooster gekregen en ik ben volgende week op mijn verjaardag pas om kwart voor vijf uit dus om kwart voor zes thuis en dat vind ik NIET LEUK!
Oud 25-08-2005, 10:17
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
drama
Oud 25-08-2005, 10:31
Verwijderd
ik heb nog niks gedaan behalve eten, maar dan ook echt nog niks. nu ga ik douche, dan weer eten en dan werken. pff
Oud 25-08-2005, 10:38
Verwijderd
ik heb uitgeslapen, straks ga ik werken en daarna gourmetten met mijn moeder en broertje bij wijze van 'afscheid', want morgen verhuis ik naar amsterdam . Vanavond komt mn beste vriendin langs om te helpen de laatste dingen in te pakken en afscheid te nemen.
Oud 25-08-2005, 11:18
idontcare
idontcare is offline
ik zometeen mn lowlands fotos ophalen.. dannnnn naar de albert heijn en browniesmaakspul halen. dannn de brownies maken. dan met jeremy naar rotterdam want we willen ijs eten. en dan vanavond steps, en daarna ook nog pilates (ik moet mee van m'n m00der ) en dannnnnn lekker zuipen in de kroeg hoeraaa
Oud 25-08-2005, 11:42
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik ben zenuwachtig omdat ik vandaag op vakantie ga. Om 14.45 uur worden we opgehaald met de taxi en 18.00 uur gaan we de lucht in.
Oud 25-08-2005, 12:32
dext0r
dext0r is offline
lekker uitgeslapen, straks weer werken van 15.00 tot 23.00 , daarna ff bijkomen en weer het nest in 8)
Oud 25-08-2005, 12:37
Gadje
Gadje is offline
Ik zou naar utrecht gaan om naar mn nieuwe kamer te gaan kijken maar nu is mn ma ziek dus ik kan niet meer. Nu moet ik volgende week gaan, maar misschien ga ik vanmiddag mn laptop kopen <3
Oud 25-08-2005, 12:38
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 25-08-2005 @ 11:00 :
Ik zit op school en heb net mijn rrrrooster gekregen en ik ben volgende week op mijn verjaardag pas om kwart voor vijf uit dus om kwart voor zes thuis en dat vind ik NIET LEUK!
Welpotjandorie.
Oud 25-08-2005, 12:39
Metal
Metal is offline
ik heb koppijn, ik heb me verslapen, en het weer is slecht.
niet goed dus.
Oud 25-08-2005, 12:47
Verwijderd
Ik werd vandaag gebeld dat ik morgen op gesprek kan komen voor een baan met een interne opleiding van 2 maanden.

Het zal wel weer tegenvallen, maargoed.
Oud 25-08-2005, 12:49
Stevill
Stevill is offline
k heb er moeite mee mijn ogen open te houden.
Oud 25-08-2005, 13:29
vixen
vixen is offline
Ik ga vandaag tomaten gooien, zo van, wat ze ook in spanje doen maar dan in Utrecht. BNN is zo gaaf.
Oud 25-08-2005, 14:27
Metal
Metal is offline
ik ga boodschappen doen en ik heb met iemand gepraat die het vermogen heeft om me altijd weer op te beuren.

klinkt lekker gay he,<3
Oud 25-08-2005, 14:30
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef:
Heel nobel van je, maar sommige mensen veranderen nooit, Tom
Mens, stel je niet zo aan. Een tijdje geleden vonden ze jou net zo triest als ze mij nu vinden. Maar gelukkig ga jij nu in Amsterdam wonen en word je net zo hip als Tom Violence&haar toffe vrienden.
Oud 25-08-2005, 14:44
schimmel
schimmel is offline
ik ben ZIEK
maar ging vanochtend/middag wel zwemmen, al had ik al moeite met het naar het zwembad fietsen mijn mama zegt dat beweging helpt als je ziek bent en het klopt wel.
Oud 25-08-2005, 14:55
Verwijderd
ik ging naar m'n werk, waar ik ruzie kreeg met m'n baas omdat ik had beloofd dat ik m'n ''hoofd niet liet doorboren met stukken staal" maar m'n hals is niet m'n hoofd, dus no way dat ik hem eruit haal. daarna had ik ruzie met een nieuwe collega omdat ik zei dat ze sloom was, en toen moest ze huilen toen ik thuis kwam was ik blij want m'n ouders gaan morgen ineens voor 2,5 week op vakantie yeah.
Oud 25-08-2005, 14:56
Verwijderd
aw, geen pleinbios vanavond dus? ach het is toch rotweer
ik heb vandaag een gloednieuwe 2ehands fiets gekocht in een winkeltje dat rook naar smeer en curry, ik mag dat wel. en een speeltje voor de kat waar ze heel blij mee is. zometeen ga ik naar schiedam fietsen met m'n papa zodat ik de weg naar school weet. dolletjes!
Oud 25-08-2005, 15:23
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Saai..
Oud 25-08-2005, 15:27
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
loos schreef op 25-08-2005 @ 15:56 :
aw, geen pleinbios vanavond dus? ach het is toch rotweer
ik heb vandaag een gloednieuwe 2ehands fiets gekocht in een winkeltje dat rook naar smeer en curry, ik mag dat wel. en een speeltje voor de kat waar ze heel blij mee is. zometeen ga ik naar schiedam fietsen met m'n papa zodat ik de weg naar school weet. dolletjes!
denk het niet nee.
Oud 25-08-2005, 15:28
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Tot nu toe heb ik mijn werk gebeld. Wat dingen opgeruimd. Stofzuiger door het huis gehaald. Hond uitgelaten. En nu zit ik te wachten tot ik naar amsterdam kan.
Oud 25-08-2005, 15:31
Glory
Glory is offline
Citaat:
uuuf schreef op 25-08-2005 @ 15:55 :
ik ging naar m'n werk, waar ik ruzie kreeg met m'n baas omdat ik had beloofd dat ik m'n ''hoofd niet liet doorboren met stukken staal" maar m'n hals is niet m'n hoofd, dus no way dat ik hem eruit haal.
oh wat leuk!
foootoooo! ik had die ook nog in de planning, maar ik ben nietzo daadkrachtig
Oud 25-08-2005, 16:02
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik werd wakker met kankerveel hoofdpijn en dat heb ik nog steeds ik drink pepermuntthee en ik moet naar de winkel maar ik kan niet bewegen
Oud 25-08-2005, 16:15
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ging ff langs mn werk omdat ik mn voorschot terug wou betalen maar toen hoorde ik dat de assistent-filiaalmanager over me heb zitten roddelen en dat ik morgen niet hoef te komen wat haar betreft dus ga ik 'r morgen ff naar de tering schelden wat denkt ze wel niet die stomme kuthoer
dus toen ging ik lekker mn voorschot niet terugbetalen maar er donuts van kopen
Oud 25-08-2005, 16:20
idontcare
idontcare is offline
ik was in rotterdam net en het was weer heel gezellig veel cds geluisterd in de sounds en een cheeseburger op en nu luister ik het foo fighters concert op lowlands <3
Oud 25-08-2005, 16:21
Metal
Metal is offline
ik ben helemaal natgeregent
Oud 25-08-2005, 16:22
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-08-2005 @ 17:21 :
ik ben helemaal natgeregend
hier schijnt t zonnetje
Oud 25-08-2005, 16:36
Stevill
Stevill is offline
't isser niet
Oud 25-08-2005, 16:38
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 25-08-2005 @ 15:30 :
Mens, stel je niet zo aan. Een tijdje geleden vonden ze jou net zo triest als ze mij nu vinden. Maar gelukkig ga jij nu in Amsterdam wonen en word je net zo hip als Tom Violence&haar toffe vrienden.
<3

ik vond m weer klote! misschien wordt het zo nog iets beter, als ik eruit ben wat ik ga doen dit jaar.
Oud 25-08-2005, 16:39
Verwijderd
Citaat:
SUPER

Mijn dagje stinkt want ik ben ziek en ik had leuke plannen.
Oud 25-08-2005, 16:59
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 25-08-2005 @ 09:29 :
KANKER KANKER
idd ja

het was brak op mijn werk en ik heb geen moment rust gehad maar ik werkte wel met dope mensen samen dus dat was wel weer beter. na mijn werk heb ik bier gehaald en vanavond ga ik met 2 maten vamn me lekker chillen en een dope docu over bush kijken
Oud 25-08-2005, 17:39
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
hahaha, OH JA DAT HELPT ALS JE IN AMSTERDAM GAAT WONEN.

ik had vandaag een akkefietje bij de groenteboer. ik en een collega gaan er vaak fruit halen in de pauze en dan doen we een schietgebedje dat BRILMANS ons niet helpt. ik heb al eerder gehad dat hij naar m'n tieten staarde, en zij had eerder dat ze iets bestelde en hij zei 'ohh, ik dacht al dat je dat ging nemen '. heel irritant dus. maar vandaag was het toppunt want ik kwam zwaar getraumatiseerd de winkel uit.

het zat namelijk zo...
ik bestelde iets en hij zei 'lach eens heel lief?' en ik walgde echt. ik lachte zo ongemeend mogelijk en vroeg hoeveel ik moest betalen. hij zei dat ik niks hoefde te betalen dus ik zei 'oh ok' en ben de winkel uitgevlucht. later kocht ik een envelope van 5 cent met vlekken
Oud 25-08-2005, 19:16
Verwijderd
ik ging vandaag mijn boeken ophalen voor het nieuwe schooljaar en de boeken van vorig jaar zijn precies hetzelfde dus ik zie niet echt in waarom ik ze 6 weken geleden moest inleveren.

verder hebben we een familiedrama en dat kan op zijn tijd ook best amusant zijn.
Oud 25-08-2005, 19:52
Verwijderd
ja tom is een godin en wie niet in amsterdam woont is een losah
Oud 25-08-2005, 19:55
Metal
Metal is offline
des te zuidelijker je gaat des te erger het wordt

dat geldt overigens ook voor het oosten, en het noord oosten (ha wtf)
Oud 25-08-2005, 20:05
Maharani
Maharani is offline
Het dondert en bliksemt heel hard hier, ik ben bang.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten