Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2005, 18:25
merels
merels is offline
rox wat zal hij lekker smaken

ik ben weer naar school geweest en daarna in slaap gevallen hier en nu zijn mijn ouders weg het weekend.
vanavond even uit in een kroeg hier met een vriendin.
morgen van tien tot acht werken
Oud 26-08-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 26-08-2005 @ 19:25 :
rox wat zal hij lekker smaken
yeaa ik had m in 4 happen op, shit veel te greedy, nu moet ik minstens 24 wachten voordat ik er weer een kan eten.
Oud 26-08-2005, 18:35
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Roxane schreef op 26-08-2005 @ 19:15 :
koffie met fabby vanmiddag en nu eet ik voor het eerst in 4 jaar en bounty
!
Oud 26-08-2005, 18:38
cha0s
cha0s is offline
vanmiddag gesmookt met homies, nu indrinken met whisky, vanavond drumnbass.
Oud 26-08-2005, 18:46
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Hele dag oude vrouwtjes en mannetjes geholpen, even smoken en straks (crust)feestje in een kraakpand.
Oud 26-08-2005, 18:49
Verwijderd
vanmorgen moest ik om 7 uur opstaan, om m'n ouders uit te zwaaien. daarna ging ik weer slapen, en toen ik weer wakker werd, dacht ik ineens "wow ik ben 2,5 alleen thuis!!!11". daarna ging ik boodschappen doen, en daarna ging ik een film kijken samen met een vriend. net ging ik eten, en toen vond ik mezelf ineens debiel en zielig bezig, omdat ik al 5 jaar dezelfde jongen leuk vind.
Oud 26-08-2005, 19:01
Glory
Glory is offline
ik heb per ongeluk het balletje van mijn piercing opgegeten en het was nogwel zo'n mooi roze diamantje
Oud 26-08-2005, 19:09
Verwijderd
ik ging vandaag niks doen en toen naar de kapper en naar de fotozaak om te kijken voor een mooie spiegelreflex
Oud 26-08-2005, 19:59
Drez
Drez is offline
te laat wakker geworden en toen geniale onderwerpen bedacht voor mijn essay en literatuur gezocht. :/
en in slaap gevallen en toen werd ik heel blij wakker maar ik wist niet meer waarom dus toen ging ik maar eten kopen.
en vanavond weet ik nog niet wat ik ga doen want ik word nog gebeld.
buh.
Oud 26-08-2005, 20:12
Verwijderd
ik ben alleen thuis en zat en ik moest net heel hard lachen omdat een band op de uitmarkt zzzzzzz heet
Oud 26-08-2005, 20:58
ZerO
ZerO is offline
Ik ga eerst Studio 54 kijken en daarna bedenken hoe ik mijn kamer ga inrichten aha
Oud 26-08-2005, 21:18
Verwijderd
ik heb weeral gewerkt maar nu ben ik het beu. geen werk meer voor mij voorlopig. ik ga eens nadenken of ik op kot wil en of ik mij ga inschrijven voor het kennismakingsweekend enzo.
Oud 26-08-2005, 21:29
grandmommy
grandmommy is offline
ehhh ik heb toenet gewerkt en ik moest eigenlijk van vijf tot acht maar dat werd half tien, want de vracht kwam ANDERFAKKENDHALF uur te laat, komt die chauffeur aan, parkeert ie em met z'n dikke pens verkeerd in, moet ie serieus tien keer opnieuw inrijden voordat de wagen goed stond. toen begon ie op zijn dooie gemak de karren uit te laden en dat duurde twintig minuten, toen konden we eindelijk vullen en ondertussen moest die vent de lege karren er terug in zetten en ik was gewoon nog eerder klaar dan hij, hij heeft er een uur over gedaan om die karren er terug in te zetten. en hij was heulll dik en had stroblond haar en volgens mij heette ie bert want het was een echte bert. ik had eigenlijk wel met hem te doen want hij begon allemaal te vloeken ' kutalbert heijn' , groot gelijk.
afijn, om half tien was iedereen klaar en toen ben ik met twee collega's naar huis gefietst en toen hebben jiskefet na zitten doen en dat was heel leuk. raar dat het altijd het gezelligste is op m'n werk als alles kut en in de soep loopt
Oud 26-08-2005, 21:37
Verwijderd
ik ben vandaag naar utrecht geweest om wat troep op mijn kamertje te deponeren en toen weer naar huis en een heel gezellig ziekenhuisbezoek aan mn opa en dat was het wel en ik zit nu heel haard te bidden dat er leuke mensen izjn op de intro van volgende week
Oud 26-08-2005, 21:40
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-08-2005 @ 19:15 :
oh sex met je ex

weet je hoe zwaar het is om van 2 jaar heel veel sex naar geen sex gaan is
en het was vandaag de sterfdag van de moeder van mn mama en we hebben het herdacht door indisch te eten (ze was indonesisch) en een familiediner te houden en nu ga ik een filmpje kijken.
Oud 26-08-2005, 22:10
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 26-08-2005 @ 22:40 :
weet je hoe zwaar het is om van 2 jaar heel veel sex naar geen sex gaan is
Oud 26-08-2005, 22:17
pipimädchen
pipimädchen is offline
Vandaag zei mijn schoonmoeder aan de telefoon 'hoi met tante ehh.. hehehhh... hoi met mayo' WAT SCHATTIG ZEG
Oud 26-08-2005, 22:17
pipimädchen
pipimädchen is offline
mijn EX-schoonmoeder bedoel ik maar ik heb er nog geen vervanger voor gevonden
Oud 26-08-2005, 22:19
pipimädchen
pipimädchen is offline
Of was dat gisteren oja en toen ging ik Sin City kijken bij de Pleinbios maar dat kon niet want ik viel in slaap
Oud 26-08-2005, 22:22
Verwijderd
ik zou jou wel eens in het echt bezig willen zien, terror koe
Oud 26-08-2005, 22:36
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik heb de hele dag geslapen enzo, en toestrax werd ik gebelt om te gaan vissen dus dat ging even doen en toen hebben we voor 25 euro snoep gekocht bij het tankstation en toen moesten we allemaal dingetjes apart afreken omdat de kassa maar 10 producten per x kon afrekenen haha

nu weer thuis en beetje te forummen en me hondje ligt zo lief naast me want me ouders zijn er niet en hij is bang alleen beneden aahhh <3<3
Oud 26-08-2005, 23:00
Verwijderd
drukke nacht en drukke dag en straks naar tiefschwarz als er nog kaarten zijn tenminste
Oud 26-08-2005, 23:22
Verwijderd
ik speel de hele avond spelletjes op msn en ik VERLIES steeds
Oud 26-08-2005, 23:49
ZerO
ZerO is offline
Ik heb 475749857943 msn testen gemaakt zz tijd om te gaan slapen
Oud 26-08-2005, 23:53
Metal
Metal is offline
ik ga zo slapen
Oud 26-08-2005, 23:54
Metal
Metal is offline
en ik stoot net mijn bier flesje om
Oud 26-08-2005, 23:55
Verwijderd
ik was van plan om te gaan slapen

maar nu heb ik zin in bier
Oud 26-08-2005, 23:59
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Metal schreef op 27-08-2005 @ 00:53 :
ik ga zo slapen
ik verwacht nog een pm
Oud 27-08-2005, 00:33
Verwijderd
ik kom net terug uit het amsterdammertje en ik luister brigitte kaandorp en ik heb zin om friet te bakken en opzich ben ik alleen thuis dus waarom niet?

oh ik heb ook zin in party en co trouwens
Oud 27-08-2005, 00:43
Verwijderd
het regent nu dus ik ga toch maar niet
Oud 27-08-2005, 00:53
Verwijderd
ohja ik kwam een oude liefde tegen en die bood zijn excuses aan voor alles wat ie heeft gezegd en ik vond hem weer enorm aandoenlijk en schattig <3
Oud 27-08-2005, 00:54
ZerO
ZerO is offline
ik ben nu echt heel erg gefrustreerd

en ik wens jullie allemaal een fijne nacht het zal zeker fijner zijn dan die van mij
Oud 27-08-2005, 09:19
suikerprinses
suikerprinses is offline
eergister had ik mn kop gestoten dus gister had ik een soort hersenschudding en moest ik steeds bijna spugen. daarom besloot mijn moeder dat ik niet mocht werken&heb ik dus de hele middag in bed gelegen. 's middags kwam een vriendinnetje, hebben we bijgeluld&kaasfondue gegeten <3 daarna hadden we meeting maar die werd ingekort door liefdesdrama's.
Oud 27-08-2005, 11:11
biep
biep is offline
mijn dagje gister was erg koud want we gingen naar Snowworld, snowboarden. Maar mijn eerste keer gleed ik wel meteen heel hard helemaal naar beneden, ik wist alleen niet meer hoe ikmoest stoppen. Het zag erg geloof ik wel spectaculair uit en daarna zijn we lekker vegetarisch gaan eten in De Golden Temple.

Zometeen gaan we weer naar het saaie Apeldoorn want mams is morgen jarig.
Oud 27-08-2005, 11:42
Verwijderd
gistermiddag met een maat van me gehangen en daarna door naar hillegom waar ask for bob moest spelen. aangezien ik tegenwoordig manusje van alles ben ben ik meegeweest shit op te pikken en hebben we het podium opgebouwd en een drumstel gerepareerd met tape en coladoppen. toen hebben we de meest grappige setlist ooit samengesteld en zijn we heen gegaan waardoior ze zwaa lam op t podium stonden het was erg gezellig en nu ben ik brak.
Oud 27-08-2005, 11:46
vixen
vixen is offline
Ik had vanochtend een kijk-iets voor een kamer en er was nog 1 ander meisje, die moest over 3 dagen dr kamer uit, dus mocht zij de kamer hebben. Ik ben zo aardig. Bovendien was dat huis toch echt te ranzig en te ver van het centrum. Nu ben ik heel moe en vandaag hoef k toch niks te doen dus ik ga zo heel lang slapen.
Oud 27-08-2005, 11:47
nps
nps is offline
ik ga vanmiddag maar weer knolhobbele en wat ik vanavond ga doen blijft vooralsnog een mystery, of ik ga de hippie uithangen of gezellig drinken bij friends?
Oud 27-08-2005, 12:16
Sasbeest
Sasbeest is offline
Vanochtend voor het eerst sinds zes weken weer kleutergymles gegeven. Had er niet zo'n zin in, dacht erover om te stoppen. Maar het was vandaag toch wel weer heel gezellig. Andere juf kwam langs om haar baby te laten zijn, lief!! Vanmiddag ff winkelen, en vanavond feestje. Wordt ook vet.
Oud 27-08-2005, 12:45
ZerO
ZerO is offline
Ik ben net wakker en ik heb echt zin om iemand te schoppen
Oud 27-08-2005, 12:53
Drez
Drez is offline
Ik werd wakker gebeld door een vriendinnetje en toen gingen we maar broodjes eten bij de v&d en bijkletsen. Daarna heb ik toegegeven aan mijn shopverslaving sinds heel lang en toen kwam ik twee vrienden tegen waarmee ik naar Sziget ben geweest en we gaan vanavond iets leuks doen

oja en ik wilde naar de ub maar hij zat dicht. he wat jammer.
Oud 27-08-2005, 14:26
Kkowboy
Kkowboy is offline
attentionwhore.jpeg
Oud 27-08-2005, 14:41
Verwijderd
ik kon vannacht niet slapen, omdat ik bang was dat ik me zou verslapen, omdat ik om half 6 op moest staan. om 5 uur besloot ik dat ik nog mooi even kon slapen, en toen werd ik om 6 uur helemaal spastisch wakker omdat ik door de wekker heen was geslapen. toen kwam ik te laat op mijn werk, en ik had een geprek had met mijn baas over hoe ik functioneerde. in vervolg moet ik aardiger zijn tegen klanten en mijn collega's zz. toen ik vrij was kreeg ik ineens een brief waarin stond dat m'n contract is verlengt is tot volgend jaar september
daarnaaaa ging ik shoppen, en m'n ouders bellen. papa was boos, omdat hij vandaag jarig was, en ik het was vergeten. like I care, hij zit toch in frankrijk.
Oud 27-08-2005, 14:51
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 27-08-2005 @ 15:41 :

daarnaaaa ging ik shoppen, en m'n ouders bellen. papa was boos, omdat hij vandaag jarig was, en ik het was vergeten. like I care, hij zit toch in frankrijk.

ik ging gisteren naar het cafe en daar was het een opgefokte boel dus ging ik naar huis om discovery te kijken en toen ging ik slapen
en ik baalde dat bloomberg op preview tv was in plaat van vh 1 classics
Oud 27-08-2005, 15:00
cha0s
cha0s is offline
gisteren dnb; dat was sehr dope, nu brak en ik heb meteen 'n mysterie te ontrafelen. (net 'n telefoontje; toen ik even weg was, heeft 'n vriend van me in z'n dronken toestand mot gehad met 'n andere vriend van me, maar dat wist 'ie zelf ook niet meer zeker en of ik dus die gast niet even kon bellen dan, over wat 'r nu precies gebeurd is. )
Oud 27-08-2005, 16:37
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 27-08-2005 @ 00:59 :
ik verwacht nog een pm
oja, klopt
Oud 27-08-2005, 16:44
Back Door Man
Back Door Man is offline
vandaag gingen we weer repeteren met de band en dat ging wel oke.. s'middags heb ik niet zoveel gedaan buiten iemand afgezet ergens.

nu ga ik eten en vanavond moet ik van 2100 tot 0600 werken
Oud 27-08-2005, 17:56
Verwijderd
hoi margottenenbaum hier
ik ben gisteren met mijn laatste spullen verhuisd en toen heeft er een forummer die anoniem wil blijven voor me gekookt. daarna ging hij naar huis en heb ik een beetje tv gekeken. vandaag heb ik boodschappen gedaan en daarna ben ik met een vriendin (ra ra ra ) naar het centrum geweest en heb ik gekwijld op jasjes die ik wil hebben. ik ben tot de conclusie gekomen dat ik beter niet te vaak naar de kalverstraat kan gaan als ik geen huurachterstand wil oplopen . vanavond ga ik naar de uitmarkt.
Oud 27-08-2005, 18:18
LostLittleGirl
LostLittleGirl is offline
eerst naar agenda geshopt maar ben met totaal andere dingen thuis gekomen en voelde me helemaal happy aangezien ik sjans had met de meest geweldige dude ever (en ik dacht dat het niks meer zou worden met de jongens in Maastricht )
Oud 27-08-2005, 18:29
pipimädchen
pipimädchen is offline
nou ik kocht vandaag een action hemdje en hij is ietsie ruim maar ik ben ook een slanke den en geen dikke turk grapje en nu heb ik een rokje met ruitjes aan en ik vind ruitjes maar stom maar ik heb hem al zo lang niet aangehad en dat is ook maar zonde ik zie er vadsig dik uit en vanavond ga ik swingen op noise en industrial met matties
Oud 27-08-2005, 18:35
Autobahn
Autobahn is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 26-08-2005 @ 21:12 :
ik ben alleen thuis en zat en ik moest net heel hard lachen omdat een band op de uitmarkt zzzzzzz heet
Super lollig joh.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten