Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2005, 17:44
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Jongenjongen, hij voelt zich meer verbonden met moslimslanden! Teh shame!

Advertentie
Oud 27-08-2005, 17:53
juno
juno is offline
Ik voel me meer verbonden met Nederland, en daarom woon ik dan ook hier.

van Kshatriya (en van alle moslims die steen en been klagen over dat intolerante Nederland) vraag ik me af wat hij dan nog hier doet, als het hier zo erg is?
Oud 27-08-2005, 17:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 27-08-2005 @ 17:53 :

van Kshatriya (en van alle moslims die steen en been klagen over dat intolerante Nederland) vraag ik me af wat hij dan nog hier doet, als het hier zo erg is?
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 17:41 :
Nee, ik ga eerst hier studeren en genieten van alle voordelen, voordat ik ga emigreren
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
juno schreef op 27-08-2005 @ 17:53 :

Weer trekt iemand de verkeerde conclusies , maar misschien omdat ik nog een jongetje bent, dat thuis woont, en niet eens zo goed weet wat goed voor hem is?
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 17:55 :
Is dat een ramp? Mijn vader heeft er hard voor gewerkt
Oud 27-08-2005, 17:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 17:55 :
Klaag dan niet dat het hier zo verschrikkelijk is. In Teheran kun je ook studeren!
Oud 27-08-2005, 17:59
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 17:58 :
Klaag dan niet dat het hier zo verschrikkelijk is. In Teheran kun je ook studeren!
Ik zeg toch niet dat het verschrikkelijk is?
Oud 27-08-2005, 17:59
juno
juno is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 17:55 :
Van zijn betaalde belastingcenten heeft hij op dat moment zelf al geprofiteerd, en ook krijgt hij straks fijn AOW tot hij het tijdelijke met het eeuwige verwisseld, inclusief medische zorg van een uitstekend niveau.

Dus de schuld van de nederlandse samenleving aan jou...door wat je vader heeft gedaan...die zie ik niet zo.
Oud 27-08-2005, 18:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 17:59 :
Ik zeg toch niet dat het verschrikkelijk is?
Jawel.
Oud 27-08-2005, 18:01
Ras al Gulla
Ras al Gulla is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 17:42 :
Heb ik iets gemist?
Veel Nederlanders willen ook naar Zweden of Noorwegen verhuizen. Omdat ze Nederland te vol vinden, of het verruwde klimaat willen vermijden. Ga jij je ook opwinden over die mensen?
Iedere persoon wenst een omgeving die het best bij hem past, om welke reden dan ook. Waarom zou het bij Nederlanders van moslimkomaf nou anders zijn?
Hoewel ikzelf nooit zou verhuizen naar bijvoorbeeld Koeweit, omdat volbloed Arabieren daar in de wieg worden gehouden door de staat van geboorte tot dood, met gratis gezondsheidszorg en onderwijs, terwijl migranten rechteloos zijn, moeten creperen in overbevolkte kelderboxen, en Aziatische vrouwen als slavinnen worden gebruikt. Ik snap je morele argumenten, maar sommige mensen vinden het daar wonen fijn en ik accepteer hun voorkeur om daar te wonen ook.
Oud 27-08-2005, 18:01
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
juno schreef op 27-08-2005 @ 17:59 :
Van zijn betaalde belastingcenten heeft hij op dat moment zelf al geprofiteerd, en ook krijgt hij straks fijn AOW tot hij het tijdelijke met het eeuwige verwisseld, inclusief medische zorg van een uitstekend niveau.

Dus de schuld van de nederlandse samenleving aan jou...door wat je vader heeft gedaan...die zie ik niet zo.
Met werken doe je toch weer iets terug voor de maatschappij?

Aow is ook niet zo belachelijk veel hoor, zeker niet door de huidige wetswijzigingen. Verder betaalt hij toch mijn universiteit, en heb ik alles Nederlander de vrijheid om te gaan en staan waar ik wil
Oud 27-08-2005, 18:03
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 18:00 :
Jawel.
Nou, omdat jij weer niet kan lezen: Nee ik vind het niet verschrikkelijk, ik zeg alleen datk liever tussen moslims wil wonen. Jij vindt het absurt, Ik geef niet om jou mening wat betreft dit. Ik wil alleen zaken rechtzetten, omdat jij jezelf weer in het slachtofferol wilt plaatsen, en mij als 'ondankbaar' ziet (ik ben Nederlander maargoed). Kunnen we het nu hierbij laten? Want ik ben het 'zeik wijf' gehalte meer dan zat
Oud 27-08-2005, 18:06
juno
juno is offline
Je hebt al die jaren gratis onderwijs genoten, en meegenoten van allerlei voorzieningen. Collegegeld is niet bepaald kostendekkend, voor het geval je dat mocht denken.

En dat nederlanderschap dat jarenlang maar is uitgedeeld alsof het snoepjes zijn, in de hoop dat de nieuwe nederlanders dan vanzelf zouden integreren, daar heb ik ook zo mijn bedenkingen bij. Het heeft wat de meesten betreft wel rechten, maar geen plichten opgeleverd jegens nederland. Jij noemt jezelf wel nederlander, maar je verlangt terug naar Turkije en wil emigreren. Dan zet ik vraagtekens bij jouw gevoelsmatige nederlanderschap.

Laatst gewijzigd op 27-08-2005 om 18:10.
Oud 27-08-2005, 18:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ras al Gulla schreef op 27-08-2005 @ 18:01 :
Veel Nederlanders willen ook naar Zweden of Noorwegen verhuizen. Omdat ze Nederland te vol vinden, of het verruwde klimaat willen vermijden. Ga jij je ook opwinden over die mensen?
Oh, dat doe ik geregeld. Zo zag ik laatst in 'Netwerk' een reportage over gezinnen die vanwege één van deze, of andere, redenen vertrokken uit Nederland. Dat vind ik ondankbaar. Maar goed, als zij dat willen, moeten ze dat maar doen. Ik vind het alleen dom.

Citaat:
Iedere persoon wenst een omgeving die het best bij hem past, om welke reden dan ook. Waarom zou het bij Nederlanders van moslimkomaf nou anders zijn?
Niet persé bij moslims, maar mensen die naar landen in het Midden-Oosten willen verhuizen. Naar Noorwegen of Zweden vanuit Nederland is nog enigzins logisch, omdat ze toch in veel opzichten op ons land lijken. Het zijn democratieën waarin iedereen gelijke rechten heeft. Dat mensen liever in een dictatuur wonen waar mensenrechten worden geschonden dan in Nederland vind ik onbegrijpelijk, dom en ondankbaar. Maar ze doen maar. Ze gaan maar. Maar waar ik niet tegen kan, is profiteren van alles wat ze in Nederland krijgen en ondertussen steen en been klagen.
Oud 27-08-2005, 18:07
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
juno schreef op 27-08-2005 @ 18:06 :
Je hebt al die jaren gratis onderwijs genoten, en meegenoten van allerlei voorzieningen. Collegegeld is niet bepaald kostendekkend, voor het geval je dat mocht denken.

En dat nederlanderschap dat jarenlang maar is uitgedeeld alsof het snoepjes zijn, in de hoop dat de nieuwe nederlanders dan vanzelf zouden integreren, daar heb ik ook zo mijn bedenkingen bij. Het heeft wat de meesten betreft wel rechten, maar geen plichten opgeleverd jegens nederland.
Ik ben geen nieuwe Nederlander. Dus dat geldt niet voor mij
Oud 27-08-2005, 18:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 18:03 :
omdat jij jezelf weer in het slachtofferol wilt plaatsen,
What the fuck zitten jullie te zeiken over slachtofferrol???????
Oud 27-08-2005, 18:09
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 18:06 :
Maar waar ik niet tegen kan, is profiteren van alles wat ze in Nederland krijgen en ondertussen steen en been klagen.
Wie doet dat?
Oud 27-08-2005, 18:09
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 18:08 :
What the fuck zitten jullie te zeiken over slachtofferrol???????
1 was wel genoeg hoor.
Oud 27-08-2005, 18:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 18:09 :
Wie doet dat?
Forummoslims. Onder andere.
Oud 27-08-2005, 18:11
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 18:10 :
Forummoslims. Onder andere.
Oh wat een ramp

En dat alleen omdat ik zeg, dat ik liever tussen moslims woon?
Oud 27-08-2005, 18:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 18:11 :
Oh wat een ramp
Het is geen ramp, het is alleen irritant dat dat door deze personen in iedere discussie rond 'Islam vs Westen' zo benadrukt wordt.

Citaat:
En dat alleen omdat ik zeg, dat ik liever tussen moslims woon?
Nee.
Oud 27-08-2005, 18:14
juno
juno is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 18:07 :
Ik ben geen nieuwe Nederlander. Dus dat geldt niet voor mij
Als jij heimwee hebt naar je geboortedorp in Turkije ben jij geen nederlander van geboorte, en dus een nieuwe nederlander.
Oud 27-08-2005, 18:14
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 18:13 :
Het is geen ramp, het is alleen irritant dat dat door deze personen in iedere discussie rond 'Islam vs Westen' zo benadrukt wordt.
Van mij mag iedereen klagen over Nederland, die vrijheid heb je

Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 18:13 :
Nee.
Stfu alsjeblieft.

Oke on topic nu!
Oud 27-08-2005, 18:15
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
juno schreef op 27-08-2005 @ 18:14 :
Als jij heimwee hebt naar je geboortedorp in Turkije ben jij geen nederlander van geboorte, en dus een nieuwe nederlander.

Qua paspoort dan, niet qua inborst.
Nee tis de geboortedorp van mijn opa, maar ik noem het voor het gemak even zo. (sorry voor de onduidelijkheid)
Oud 27-08-2005, 18:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 18:14 :
Van mij mag iedereen klagen over Nederland, die vrijheid heb je
Gelukkig heb ik de vrijheid om te klagen over het geklaag.

Citaat:
Stfu alsjeblieft.
Volwassen hoor.
Oud 27-08-2005, 18:19
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 18:16 :
Volwassen hoor.
Jij overdrijft alles. Jij gaat ermeteen van uit, dat ik Nederland een intollerante samenleving vind en alle niet-moslims rotzakken vind. Dat ik VS als de grote duivel zie, en dat ik liever onderdrukking zie. Dat is best wel vermoeiend weetjewel.
Oud 27-08-2005, 18:24
juno
juno is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 18:15 :
Nee tis de geboortedorp van mijn opa, maar ik noem het voor het gemak even zo. (sorry voor de onduidelijkheid)
Ik denk dat jouw opa's geboortedorp net zo veel veranderd is als het geboortedorp van mijn opa, waar de deur en de fiets nooit op slot hoefden. Geen van beiden zullen wij daar nog vinden wat zij aan ons erover vertellen. Heimwee hebben naar iets wat niet langer bestaat is iets voor oudjes die in de nieuwe wereld niet meekunnen en die graag in het verleden leven, niet voor een jonge knul die het hier moet zien te rooien en dat waarschijnlijk ook prima zal kunnen.
Oud 27-08-2005, 18:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 27-08-2005 @ 18:24 :
Ik denk dat jouw opa's geboortedorp net zo veel veranderd is als het geboortedorp van mijn opa, waar de deur en de fiets nooit op slot hoefden. Geen van beiden zullen wij daar nog vinden wat zij aan ons erover vertellen. Heimwee hebben naar iets wat niet langer bestaat is iets voor oudjes die in de nieuwe wereld niet meekunnen en die graag in het verleden leven, niet voor een jonge knul die het hier moet zien te rooien en dat waarschijnlijk ook prima zal kunnen.
Ik moest meteen denken aan 'Het dorp' van Wim Sonneveld.
Oud 27-08-2005, 18:28
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
juno schreef op 27-08-2005 @ 18:24 :
neehoor, want ik bezoek dat dorp nog vaak. Ik vind de sfeer daar over het algemeen relaxder, ook het gemeenschappelijke familie gevoel staat mij aan. Ik heb dat hier in Nederland niet. En hoeft dat niet te zeggen, dat ik het hier in Nederland zo verschrikkelijk heb etc etc. Tis gewoon een voorkeur, niets mis mee, echter zijn er hier in Nederland andere voordelen die mij aanstaan, maar opzich ik hoef hier niet uit 'dankbaarheid' te blijven, en gaat het erom, dat je de vrijheid hebt te kunnen leven waar je wilt (zolang je maar zelf het geld daarvoor hebt)
Oud 27-08-2005, 18:29
Verwijderd
Waarom zou iemand niet mogen zeggen dat hij zich meer met moslims verbonden voelt dan met Nederlanders? Onder Nederlanders is ook genoeg tuig waar ik helemaal niets mee heb, maar door de bank genomen woon ik toch onvoorwaardelijk liever tussen Nederlanders dan tussen moslims, als je het mij vraagt. Niks mis mee toch? Hartstikke natuurlijk dat je je het prettigst voelt bij je eigen stam.
Oud 27-08-2005, 18:59
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2005 @ 18:29 :
Waarom zou iemand niet mogen zeggen dat hij zich meer met moslims verbonden voelt dan met Nederlanders? Onder Nederlanders is ook genoeg tuig waar ik helemaal niets mee heb, maar door de bank genomen woon ik toch onvoorwaardelijk liever tussen Nederlanders dan tussen moslims, als je het mij vraagt. Niks mis mee toch? Hartstikke natuurlijk dat je je het prettigst voelt bij je eigen stam.
Tell it to Mark Almighty. Die heeft dat blijkbaar niet door, die denkt dat Kshatriya dom en ondankbaar is.
Oud 27-08-2005, 19:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waarom ga je dan niet in een wijk wonen met alleen maar moslims? Je hebt én de voordelen van Nederland én je woont tussen je geloofsgenoten.
Oud 27-08-2005, 19:28
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 19:16 :
Waarom ga je dan niet in een wijk wonen met alleen maar moslims? Je hebt én de voordelen van Nederland én je woont tussen je geloofsgenoten.
Ik woon voorlopig nog bij mijn ouders thuis, cry baby

+ Moslims zijn over het algemeen minder welvarend en opgeleid hier in Nederland, daarom wonen zij ook in de armere buurten. Ik woon graag in een normale/rijkere buurt

Laatst gewijzigd op 27-08-2005 om 19:35.
Oud 27-08-2005, 19:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 19:28 :
cry baby
Waar is dit nou weer voor nodig?
Oud 27-08-2005, 19:47
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 19:45 :
Waar is dit nou weer voor nodig?
Dude jij jankt mij de oren van het hoofd
Oud 27-08-2005, 19:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 19:47 :
Dude jij jankt mij de oren van het hoofd
Ik probeer een discussie te voeren, maar als jij niet tegen kritiek kunt en dan gaat zeggen dat de ander jankt, jammer dan... even goeie vrienden hoor.
Oud 27-08-2005, 19:52
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 19:51 :
Ik probeer een discussie te voeren, maar als jij niet tegen kritiek kunt en dan gaat zeggen dat de ander jankt, jammer dan... even goeie vrienden hoor.
Jij beschuldigt mij van allerlei uitspraken die ik nooit gedaan heb, en ipv dat je je excuses aanbiedt ga je doorzeiken.

edit: waar lever jij btw die kritiek?
Oud 27-08-2005, 19:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 19:52 :
Jij beschuldigt mij van allerlei uitspraken die ik nooit gedaan heb, en ipv dat je je excuses aanbiedt ga je doorzeiken.

edit: waar lever jij btw die kritiek?
Excuses? Waarom? Zeiken? Waar? Kritiek? De afgelopen 3 pagina's.
Oud 27-08-2005, 19:57
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 19:55 :
Excuses? Waarom?
Omdat je mij onterecht van zaken beschuldigd?

Citaat:
Zeiken?
Ja

Citaat:
Waar? Kritiek?
Idd waar?

Citaat:
De afgelopen 3 pagina's.
Lekker makkelijk.
Oud 27-08-2005, 19:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pff, jongen, als jij niets anders kan doen dan lopen te vitten en te miezemuizen, dan zoek het lekker uit in je eentje in hetd orpje van je opa. Wordt er gelukkig. Daaaaaaaag!
Oud 27-08-2005, 20:01
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 19:59 :
Pff, jongen, als jij niets anders kan doen dan lopen te vitten en te miezemuizen, dan zoek het lekker uit in je eentje in hetd orpje van je opa. Wordt er gelukkig. Daaaaaaaag!
Niet in mijn eentje hoor , maar doei!
Oud 27-08-2005, 20:03
Levitating Nun
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 19:16 :
Oh ffs & stfu
Oud 27-08-2005, 20:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 27-08-2005 @ 20:03 :
Oh ffs & stfu
Als jij nou ook eens je bek een keer dicht zou houden zou dat heel prettig zijn.
Oud 27-08-2005, 20:08
Rohit
Rohit is offline
Mark, jongen, wat flame je nou?
Oud 27-08-2005, 20:09
Levitating Nun
Hihi.
Oud 27-08-2005, 20:10
Mujahideen
Mujahideen is offline
Zo fuck je een topic up
Oud 27-08-2005, 20:10
Levitating Nun
Citaat:
Mujahideen schreef op 27-08-2005 @ 20:10 :
Zo fuck je een topic op
Ach, het is toch al uitgekauwd én herkauwd.
Oud 27-08-2005, 20:11
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-08-2005 @ 20:04 :
Als jij nou ook eens je bek een keer dicht zou houden zou dat heel prettig zijn.
Mark, you mad savage, you animal!
Oud 27-08-2005, 20:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 27-08-2005 @ 20:08 :
Mark, jongen, wat flame je nou?
Ach, ik dacht: als Kshanogwat flamed, doe ik vrolijk mee.
Oud 27-08-2005, 20:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 27-08-2005 @ 20:10 :
Zo fuck je een topic up
Moet jij niet 100 berichtjes die niemand een ruk interesseert en die door geen hond gelezen worden in het door jou gekaapte Tiswah topic gaan copy-past-en?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten