Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-08-2005 @ 15:26 :
Mwa, hoe kun je zien/horen of iemand wordt gedemoniseerd?
Toen de AEL naar Nederland kwam werden ze al verguist voordat nog bekend was waar de AEL voor staat.
Advertentie
Oud 30-08-2005, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-08-2005 @ 15:29 :
Hoort het volk te reageren? Of God?
Regeren bedoel je neem ik aan. Maar ook met het woord van god in de hand regeert de mens nog.
Oud 30-08-2005, 14:32
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
S. schreef op 30-08-2005 @ 15:28 :
Vind ik erg jammer. Ik heb ze persoonlijk ook meegemaakt. Tijdens een van de vele integratie debatten in Adam. Ze konden hun standpunten erg goed verwoorden. Sindsdien kom ik dus op hun site. Daarvoor was ik ook zo euhm 'bevooroordeeeld' als de meeste anderen.
Ik vind het ook erg jammer, ik bedoel opzich zijn het goede kerels. Maar bv in deze discussie:
http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=...ortage_id=3158

wordt Mohammed Jabri op een gegeven moment keihard 'gedisst'. Het had neit gehoeven, als hij zich niet provocerend opstelde.
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-08-2005 @ 15:28 :
Ja, maar wat heeft dat te maken met het al dan niet hebben van een geestelijke stoornis? Dat ze onwenselijk gedrag vertonen kan iedereen wle zien, maar dat betekent nog niet dat ze een geestelijke stoornis hebben.
Dat gedrag van ze is iid onwenselijk, maar als ze dat zelf niet door hebben en de onwenselijkheid zelfs ontkennen, dan kan je wel stellen dat het geestelijk niet goed bij ze zit.
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-08-2005 @ 15:29 :
Hoort het volk te reageren? Of God?
Die regeltjes komen van God, maar dienen gehandhaafd te worden door het volk. En het volk dient er zelf voor te kiezen. De Shari'a is erg rechtvaardig.
Oud 30-08-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 30-08-2005 @ 15:32 :
Die regeltjes komen van God, maar dienen gehandhaafd te worden door het volk. En het volk dient er zelf voor te kiezen. De Shari'a is erg rechtvaardig.
Idd.
Oud 30-08-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-08-2005 @ 15:32 :
Ik vind het ook erg jammer, ik bedoel opzich zijn het goede kerels. Maar bv in deze discussie:
http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=...ortage_id=3158

wordt Mohammed Jabri op een gegeven moment keihard 'gedisst'. Het had neit gehoeven, als hij zich niet provocerend opstelde.
Ha, nu noem je net die persoon, die idd niet echt sterk in zijn schoenen staat.
Oud 30-08-2005, 14:34
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
S. schreef op 30-08-2005 @ 15:33 :
Ha, nu noem je net die persoon, die idd niet echt sterk in zijn schoenen staat.
Wie staat dan wel sterk in zn schoenen?
Oud 30-08-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-08-2005 @ 15:34 :
Marmouch
Oud 30-08-2005, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-08-2005 @ 15:34 :
Een heleboel meer.
Oud 30-08-2005, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 30-08-2005 @ 15:32 :
Dat gedrag van ze is iid onwenselijk, maar als ze dat zelf niet door hebben en de onwenselijkheid zelfs ontkennen, dan kan je wel stellen dat het geestelijk niet goed bij ze zit.
In jouw optiek is dus iedereen die onwenselijk gedrag vertoont en ontkent dat zijn gedrag onwenselijk is geestelijk gestoord?
Oud 30-08-2005, 14:38
Verwijderd
He, we kapen dit topic.
Oud 30-08-2005, 14:39
Verwijderd
Ik had zondag trouwens een zeer interessant programma gezien op de NMO waarin Een moslim. Katholiek, protestant, jood en humanist samen een weekend met elkaar doorbrachten en heel respectvol met elkaar in gesprek gingen over elkaars overtuigingen.

Laatst gewijzigd op 30-08-2005 om 14:42.
Oud 30-08-2005, 14:39
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 30-08-2005 @ 15:35 :
Marmouch
Stal hij geen laptops?
Oud 30-08-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-08-2005 @ 15:39 :
Stal hij geen laptops?

Dat was zn broertje..of zn neefje???
Oud 30-08-2005, 14:40
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
S. schreef op 30-08-2005 @ 15:40 :
wat? ik meende het
Oud 30-08-2005, 14:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-08-2005 @ 15:37 :
In jouw optiek is dus iedereen die onwenselijk gedrag vertoont en ontkent dat zijn gedrag onwenselijk is geestelijk gestoord?
Nee, ze hebben niet eens door dat wat ze doen fout is. In hun realitiet is het goed. Ze leven in een totaal andere wereld dan de gewone gezonde mens. Ze tonen niet eens berouw of gevoel bij hun daden. Dat zou een gewoon iemand wel gedaan hebben. Ze denekn nieteens na bij wat ze gedaan hebben.
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 30-08-2005 @ 15:39 :
Ik had zondag trouwens een zeer interessant programma gezien op de NMO waarin Een moslim. Katholiek, protestant, jood en humanist samen een weekned met elkaar doorbrachten en heel respectvol met elkaar in gesprek gingen over elkaars overtuigingen.
Heb ik ook gezien, ik zapte er toevallig langs. Jammer alleen dat die christen geen antwoord kon geven op de vraag waarom hij overal god bijhaalde waar dat helemaal niet nodig was.
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-08-2005 @ 15:39 :
Stal hij geen laptops?
dat was zijn broertje ofzo.
Oud 30-08-2005, 14:42
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 30-08-2005 @ 15:41 :
dat was zijn broertje ofzo.
Mag ik bronnen zien?
Oud 30-08-2005, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-08-2005 @ 15:42 :
Mag ik bronnen zien?
Ik weet ook niet precies hoe het zit. Maar dat is wat ik er van vernomen had.
Oud 30-08-2005, 14:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-08-2005 @ 15:41 :
Heb ik ook gezien, ik zapte er toevallig langs. Jammer alleen dat die christen geen antwoord kon geven op de vraag waarom hij overal god bijhaalde waar dat helemaal niet nodig was.
Ik vind die Moslim zeer goed spreken. ( die anderen ook trouwens) Hij is een imam uit zuid-Afrika.
Oud 30-08-2005, 14:45
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 30-08-2005 @ 15:43 :
Ik weet ook niet precies hoe het zit. Maar dat is wat ik er van vernomen had.
Naja, ik vind het wel belangrijk, om de bronnen te zien, voordat ik me in een persoon ga verdiepen
Oud 30-08-2005, 14:45
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 30-08-2005 @ 15:44 :
Ik vind die Moslim zeer goed spreken. ( die anderen ook trouwens) Hij is een imam uit zuid-Afrika.
Ja hijs cool
Oud 30-08-2005, 14:47
Verwijderd
Ik ben trouwens benieuwd naar die nieuwe Islamitische omroep.
Oud 30-08-2005, 14:47
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 30-08-2005 @ 15:47 :
Ik ben trouwens benieuwd naar die nieuwe Islamitische omroep.
Ja ik ook, de NMO vind ik troep
Oud 30-08-2005, 14:48
Verwijderd
Ja, NMO is ook troep. Ik hoop dat die anderen er wat interessants van zullen maken.
Oud 30-08-2005, 14:51
Verwijderd
NMO is te veel bezig met moslims en te weinig met de Islam. Ik zou graag een programma willen zien waarin vragen worden beantwoord van mensen over de Islam, zowel voor moslims als niet-moslims.
Oud 30-08-2005, 14:53
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 30-08-2005 @ 15:51 :
NMO is te veel bezig met moslims en te weinig met de Islam. Ik zou graag een programma willen zien waarin vragen worden beantwoord van mensen over de Islam, zowel voor moslims als niet-moslims.

En die directeur spoort niet
Oud 30-08-2005, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-08-2005 @ 15:53 :

En die directeur spoort niet
Ja, ze wouden meedoen met Onderweg Naar Morgen?? Soaps zijn ook zoo Islamitisch.
Oud 30-08-2005, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 30-08-2005 @ 15:54 :
Ja, ze wouden meedoen met Onderweg Naar Morgen?? Soaps zijn ook zoo Islamitisch.
Och, een soap over het dagelijks leven van een doorsnee moslimgezin, waarom niet? Dat zou wat tegengas geven, nu lijkt het net alsof alle moslims 24/7 alleen maar met geloof bezig zijn en dat is - hoop ik - toch niet het geval.
Oud 30-08-2005, 18:56
Mujahideen
Mujahideen is offline
Schade Katrina mogelijk 26 miljard dollar

NEW YORK - Katrina bezorgt de verzekerinsbranche een forse schadepost. De orkaan kan wel eens de kostbaarste uit de geschiedenis worden, met een schade van wellicht 26 miljard dollar, zo schatten deskundigen uit de verzekeringssector maandag.

Volgens eerste berekeningen houden verzekeraars rekening met een schadebedrag van 12 tot 26 miljard dollar. Mocht het maximumbedrag worden bereikt, dan passeert Katrina de orkaan Andrew. Die was in 2002 goed voor een schade van 20,9 miljard dollar. Nummer twee op de schaderanglijst is nu nog Charley die vorig jaar verzekeraars 7,5 miljard dollar kostte.

bron
Oud 30-08-2005, 18:59
Mujahideen
Mujahideen is offline
Netanyahu wil leiding Likud overnemen van Sharon
JERUZALEM - De voormalige Israëlische premier Benjamin Netanyahu heeft zich dinsdag formeel kandidaat gesteld voor het leiderschap over de rechtse Likud-partij. Hij hoopt de huidige leider, premier Ariel Sharon, uit het zadel te wippen en daarna zelf minister-president te worden.

"Likud heeft een leider nodig die eenheid kan brengen binnen de gelederen, de ruïnes kan opknappen en Likud naar de overwinning kan voeren, de staat kan leiden in de geest van onze overtuigingen en ik geloof dat ik dat kan", zei Netanyahu tijdens een persconferentie in Tel Aviv. " Daarom stel ik mij kandidaat voor het leiderschap van Likud en voor het premierschap."

Netanyahu stapte een maand geleden op als minister van Financiën. Hij deed dat uit protest tegen de ontruiming van alle 21 joodse nederzettingen in de Gazastrook en vier kolonies op de Westelijke Jordaanoever. Die werd vorige week afgerond. De omstreden terugtrekking was een plan van Sharon.

Volgens Netayahu, die tussen 1996 en 1999 zelf premier was, heeft Sharon daarmee de partij verraden. Sharon, die altijd bekend stond als kampioen van de kolonisten, "heeft het pad van Likud verlaten en de weg van links Israël ingeslagen", zei Netanyahu. Hij werd geflankeerd door een aantal vooraanstaande Likud-leden die hem steunen.

De Likud-partij beslist over een maand naar verwachting om op 22 november een stemming over het leiderschap te houden. Uit een peiling bleek onlangs dat Netanyahu een goede kans heeft om een dergelijke stemming van Sharon te winnen, juist omdat de ontmanteling van de nederzettingen veel kwaad bloed heeft gezet binnen de partij.

Overigens staat een ruime meerderheid van de Israëlische bevolking achter het beleid van Sharon om de joodse nederzettingen in de Gazastrook en een deel van de Westoever te ontmantelen. Als de 55-jarige Netanyahu in november boven zijn 22 jaar oudere opponent wordt verkozen, is de kans groot dat het tot een splitsing binnen Likud komt en dat Sharon een eigen partij opricht.

bron
Oud 30-08-2005, 19:48
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 30-08-2005 @ 15:26 :
Wat is er mis met democratie. Democratie zoals we die hier kennen; elk mens, ongeacht huidskleur, geslacht, godsdienst e.d, is één van de regels van de Shari'a.
Dat is gelijkheid, niet democratie.
Oud 30-08-2005, 20:16
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 30-08-2005 @ 15:44 :
Erm,.. Farid Esack? Da's toch geen imam - of wel?
Oud 30-08-2005, 22:16
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-08-2005 @ 16:44 :
Och, een soap over het dagelijks leven van een doorsnee moslimgezin, waarom niet? Dat zou wat tegengas geven, nu lijkt het net alsof alle moslims 24/7 alleen maar met geloof bezig zijn en dat is - hoop ik - toch niet het geval.
Ik weet wel zeker dat dit niet het geval is. Een echt goede onderbouwing heb ik er niet voor maar het lijkt mij de meest logische gedachtengang.

Die mensen hebben ook werk, vrienden, familie enzovoorts net als wij. In dat opzicht verschillen ze van geen enkel ander mens en daar zullen ze ongetwijfeld ook mee bezig zijn en over nadenken. Ze zullen mischien in hun achterhoofd wel handelen vanuit geloofsovertuigingen maar dat wil niet zeggen dat ze ook 24/7 alleen maar aan het geloof denken.
Oud 30-08-2005, 22:53
Verwijderd
Nee, en daarom lijkt het me ook helemaal niet vreemd dat er ook 'light entertainment' voor moslims is. Rad van Allah ofzo.
Oud 30-08-2005, 23:27
Pr0f
Pr0f is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-08-2005 @ 23:53 :
[...] Rad van Allah ofzo.
Oud 31-08-2005, 10:15
Verwijderd
'Honderden doden' bij paniekuitbarsting na mortieraanval

Uitgegeven: 31 augustus 2005 10:33
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2005 11:06

BAGDAD - In de paniek die uitbrak na een mortieraanval op een wachtende menigte bij een sjiitische moskee in Bagdad, zijn woensdag mogelijk honderden doden gevallen. Een veiligheidsfunctionaris sprak tegen het Franse persbureau AFP van bijna tweehonderd doden. Onderminister van Volksgezondheid Jalil al-Shumari zei tegen het Britse persbureau Reuters dat vijfhonderd mensen zijn omgekomen.

Volgens de bron van AFP zijn al 186 lichamen geborgen. De meeste slachtoffers verdronken in de rivier de Tigris nadat zij zich van een brug hadden gestort. De paniek ontstond door een gerucht dat zich in de mensenmassa twee zelfmoordcommando's zouden bevinden.

Pelgrims

Even daarvoor waren in de rij pelgrims drie mortiergranaten ontploft. Daardoor kwamen minstens zeven mensen om en raakten er 35 gewond. De sjiieten hadden zich voor het gebedshuis verzameld voor een religieuze ceremonie waarin de sterfdag van een voor hen belangrijke imam zou worden herdacht.

Aanslagen

Als de cijfers van de autoriteiten kloppen, is het met afstand het bloedigste incident in Irak sinds de val van dictator Saddam Hussein in april 2003. Twee aparte aanslagen op moskeeën in Bagdad en Karbala eisten in maart vorig jaar 180 mensenlevens.

http://www.nu.nl/news/582733/23/%27H...ieraanval.html
Oud 31-08-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 30-08-2005 @ 20:48 :
Dat is gelijkheid, niet democratie.
Ai, ik zie nu pas dat ik mijn zin niet afgemaakt had.

...zouden vrij moeten zijn om te kunnen stemmen en zouden moeten kunnen doen en leven zoals zij willen, binnen bepaalde wetten. Zo geldt oa godsdienstvrijheid en virijheid van expressie.
Oud 31-08-2005, 11:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 31-08-2005 @ 12:17 :
.. en zouden moeten kunnen doen en leven zoals zij willen,
Maar hoe kan dat een deel van de sharia zijn als het volgens diezelfde sharia strafbaar is om je eigen moraal er op na te houden?
Oud 31-08-2005, 11:48
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 31-08-2005 @ 12:30 :
Maar hoe kan dat een deel van de sharia zijn als het volgens diezelfde sharia strafbaar is om je eigen moraal er op na te houden?
Hebben we het over dezelfde Shari'a? Moet haast wel, er is er maar één. Waarom herken ik niets van jouw woorden?
Oud 31-08-2005, 11:49
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
S. schreef op 31-08-2005 @ 12:48 :
Hebben we het over dezelfde Shari'a? Moet haast wel, er is er maar één. Waarom herken ik niets van jouw woorden?
mwa, er zijn meer interpretaties op de sharia hoor
Oud 31-08-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 31-08-2005 @ 12:49 :
mwa, er zijn meer interpretaties op de sharia hoor
Vast en zeker, ik ben alleen van mening dat je aan de hand van de Ahadieth er wel uit komt. Er is veel open gelaten voor eigen invulling, maar om te stellen dat je niet vrij bent om eigen moraal te bepalen is wel heel erg krom en tegenstrijdig.
Oud 31-08-2005, 11:54
Verwijderd
Prada verkoopt dankzij Marokkanen

Geduldig wacht Mustapha Boubker (21) naast de supermarkt op zijn vriendin. Zijn verzorgde verschijning contrasteert met de dikke sjaals en lompe laarzen van het winkelende Amsterdamse publiek. Om van de daklozenkrantverkoper naast hem maar te zwijgen. Vandaag is Mustapha in zijn parka van Replay naar buiten gegaan - vier winterjassen heeft hij. Daaronder draagt hij een dunne lamswollen trui (Ralph Lauren) en een Levi's-spijkerbroek. En de schoenen? 'Italiaans. Van Prada.'

Modehuis Prada, dat in 1913 begon met de verkoop van handgemaakte maatschoenen en hutkoffers van walrushuid en nu is uitgegroeid tot een vermaard modehuis, verkoopt pas de laatste jaren goed in Nederland. Niet de gepunnikte jurken gaan hier hard, maar het schoenmodel dat Mustapha draagt: de American Cup van Prada Sport.

Deze chique sneaker (vanaf 235 euro) verkoopt hier beter dan waar ook ter wereld. Dankzij Marokkaanse Nederlanders.

'Zij hebben Prada groot gemaakt in Nederland', zegt Hartog Streim (5, directeur en oprichter van de schoenwinkelketen Shoebaloo. Hij verkocht een recordaantal van de American Cup, het schoenmodel dat vernoemd is naar de zeilrace waaraan de eigenaar van Prada regelmatig deelneemt. En Streim is de jongens dankbaar.

'Marokkanen zijn modebewust, qua kleding zijn het net de Italianen die hier in de jaren zestig rondliepen.' De eerste Marokkaanse jongens die hun oog op de collectie van Prada Sport lieten vallen, zijn de echte trendsetters, vertelt Streim. 'De massa volgde.'

Die massa bestaat volgens de schoenenverkoper niet alleen uit Marokkaanse trendvolgers. 'Hindoestanen, Turken en Chinezen kopen tegenwoordig ook Prada Sport. Zelfs de boerenzoon uit Appingedam, die vroeger nooit iets bijzonders aan durfde te trekken, wil niet achterblijven.'

Dat Marokkaanse jongeren tuk zijn op dure merkkleding blijkt ook uit onderzoek. Marokkaanse jongeren tussen 15 en 19 jaar oud geven gemiddeld 1680 euro per jaar uit aan kleding en schoenen. Het landelijk gemiddelde voor deze leeftijdscategorie is 768 euro, zegt het Nationaal instituut voor budgetvoorlichting (Nibud).

Zijn het dan allemaal tasjesdieven? 'Onzin', zegt Rotterdammer Ashraf Essaghir (19) beslist. 'Als een Marokkaan een mooie jas draagt of in een dure auto rijdt, denkt iedereen meteen dat er iets mis moet zijn. Terwijl de meesten keihard voor die spullen werken.'

[Bron: (c) Volkskrant 2005 alle rechten voorbehouden]
--------------------------------------------------------------
Zijn die Marokkanen toch nog ergens goed voor.
Oud 31-08-2005, 12:22
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 31-08-2005 @ 12:48 :
Vrijheid betekent o.a. de vrijheid je eigen moraal te hebben.

de sharia is een wetsstelsel dat een bepaalde moraal in de wet vastlegt.

Conclusie: ze maken ieder de ander onmogelijk, je kan niet én een moraal opleggen én de mensen vrijheid toestaan.

Maar.. veel te veel discussie voor een tiswah, dus nog maar een van de heldhaftige aanslagen van de mujahideen van de blablabla enz., die zijn weer lekker bezig, meld de NOS.

Zeker 600 doden bij paniek Bagdad
BAGDAD In de Iraakse hoofdstad Bagdad zijn meer dan 600 pelgrims om het leven gekomen toen grote paniek uitbrak op een brug. Onder de doden zijn vooral vrouwen en kinderen.

De pelgrims raakten in paniek na een gerucht dat er iemand in de massa een zelfmoordaanslag wilde plegen. Door de drukte begaf een deel van de brug het, waardoor veel pelgrims naar beneden vielen en verdronken. Ook werden er veel onder de voet gelopen.

Eerder kwamen al zeven mensen om het leven bij een mortieraanval op de menigte. Zo'n miljoen pelgrims zijn in Bagdad voor een religieus feest.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005...0300606ED.html
Oud 31-08-2005, 12:28
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 31-08-2005 @ 13:22 :
Vrijheid betekent o.a. de vrijheid je eigen moraal te hebben.

de sharia is een wetsstelsel dat een bepaalde moraal in de wet vastlegt.

Conclusie: ze maken ieder de ander onmogelijk, je kan niet én een moraal opleggen én de mensen vrijheid toestaan.
Naast de Shari'a, zou een seculiere wet moeten gelden (voor niet-moslims), ik dacht dat ik dit al eens betoogd had (?) De Shari'a is eeuwenlang niet uitgevoerd en er is geen Kaliefa, en jij noch ik zijn Islamgeleerden dus waar hebben we het nog over?
Oud 31-08-2005, 12:34
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 31-08-2005 @ 13:28 :
Naast de Shari'a, zou een seculiere wet moeten gelden (voor niet-moslims)
Leuk idee, maar dan nog zou er vrije keus moeten zijn voor welk systeem, en zou de universele wet ten allen tijden boven geloofswet moeten staan wanneer de twee in conflict komen.
Oud 31-08-2005, 12:39
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
T_ID schreef op 31-08-2005 @ 13:34 :
Leuk idee, maar dan nog zou er vrije keus moeten zijn voor welk systeem, en zou de universele wet ten allen tijden boven geloofswet moeten staan wanneer de twee in conflict komen.
Wanneer komen de twee in conflict dan?
Oud 31-08-2005, 12:42
Pr0f
Pr0f is offline
Citaat:
S. schreef op 31-08-2005 @ 13:28 :
Naast de Shari'a, zou een seculiere wet moeten gelden (voor niet-moslims), ik dacht dat ik dit al eens betoogd had (?) De Shari'a is eeuwenlang niet uitgevoerd en er is geen Kaliefa, en jij noch ik zijn Islamgeleerden dus waar hebben we het nog over?
eh dan leg je toch alsnog iets op aan moslims ?
boven dien discrimineer je op geloof in de wet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten