Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2005, 22:35
Verwijderd
Ik heb er gewoon echt geen zin meer in!!!
Ik had zo gehoopt dat ze opgenomen zou worden, maar nu heeft ze weer pillen voor 4 weken en ze is stront vervelend.
Ik had mezelf voor genomen dat ik het tot eind deze maand zou aankijken, denkende dat ze dan miss wel opgenomen zou zijn, en anders uit huis gaan. Nu heeft ze rond die tijd nog steeds die pillen.
Ze heeft net uitgeroepen dat ze nooit zwanger had moeten worden; jahoor tis allemaal weer mijn schuld.
Ze is zooo ontzettend vervelend... :@:@:@:@
Ik haat dit zoooo erg!!!!

Advertentie
Oud 02-09-2005, 22:41
Verwijderd
Chagerijnigheid...
Oud 02-09-2005, 22:58
Verwijderd
!!
Oud 02-09-2005, 23:57
Verwijderd
Woeh, nooit meer dat klotewerk, dan volgende week nog even intro en dan echt beginnen.
Oud 03-09-2005, 06:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
Tering wat heb ik kut geslapen. Om 2uur lag ik in bed, om 4 uur was ik weer wakker. Honden maar uitgelaten. En zometeen alsnog maar eventjes douchen, en dan straks weer tot 6 uur werken...

Ik heb eigelijk wel zin om vanavond uit te gaan. Laatste vrije avond infeite, want straks als school weer begint etc. Kan ik dat dus serieus wel gaan vergeten. En ja, daar baal ik van. Vanavond in iedergeval de gehele avond niets te doen, dus het zou vet zijn wanneer er iemand is die met precies hetzelfde 'probleem' zit. Straks maar is kijken hoe het met mijn collega's zit. Ik heb namelijk ook nog een baas die misschien wel een keer uit wil Kerel.... Och slappe lach in iedergeval verzekerd.
Oud 03-09-2005, 09:40
Roadrunner
Roadrunner is offline
zenuwen zenuwen zenuwen zenuwen zenuwen zenuwen zenuwen Ik doe nu al 3/4 jaar wedstrijden en nog kan ik niet normaal ontspannen voor een wedstrijd
Oud 03-09-2005, 09:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb gewoon al meer dan drie maanden vakantie.

Tsjonge.

Het gaat nog steeds goed, maar mijn leven is momenteel zo simpel dat het moeilijk anders zou kunnen gaan.
Ik ben benieuwd hoe het volgende week met mij gaat, als ik de intro achter de rug heb.
Oud 03-09-2005, 10:28
zus
zus is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-09-2005 @ 10:58 :
Ik heb gewoon al meer dan drie maanden vakantie.
Ik ook en ben het nu wel zat.
Bah, m'n moeder tegen iedereen vertellen dat het zo goed gaat met me. Zo erg vind ik het niet, maar het valt me tegen dat ze daar niet doorheen prikt. Maar nee, zelf vertel ik het ook niet..Dus is het eigenlijk gewoon mijn eigen schuld..

Even vraagje:
Moet van m'n psych brief naar mijn vader schrijven, met frustraties enz. Ik moet een doel verzinnen. Ik weet het wel, maar ik weet niet hoe je het moet verwoorden.
Het is zodat ik dan verder kan gaan met werken aan mijn eetstoornis etc..Maar hoe zeg je dat?

Ik schrijf deze brief, omdat...
Oud 03-09-2005, 12:19
rare kwast
rare kwast is offline
jaaah vrijgezellenfeest
alleen....geen zin
ieand beetie zin voor mij??
Oud 03-09-2005, 12:32
George
George is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-09-2005 @ 13:19 :
jaaah vrijgezellenfeest
alleen....geen zin
ieand beetie zin voor mij??
Je mag mijn zin wel hebben want ik heb er toch niets aan als ik de hele dag thuis zit. (dat klonk iets fouter dan ik het bedoelde geloof ik)

Ontopic. Het kan dus ook anders, ik bof echt met hem. 'Ik wil je gewoon begrijpen' is toch beter om te horen dan 'als dit nog vaker gebeurt is het uit.'
Ik heb er alleen nog geen idee van hoe ik het moet verklaren.
Oud 03-09-2005, 12:42
Miracle
Miracle is offline
Wie vraagt er nu voor zondagochtend kwart voor 10 een oppas.
Oud 03-09-2005, 12:58
Verwijderd
Echt helemaal geen zin in school......
En nu heb ik vrije tijd en heb ik helemaal niks te doen
Oud 03-09-2005, 13:43
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Gister leuk avondje gehad, maar waarom toch weer al die leugens. Zo irritant dat ik er uiteindelijk toch geen goed gevoel aan over heb gehouden. Die leugens van hem, we worden er gek van! Waarom gaat het nog steeds zo. Het moet toch een keer over zijn. Elke keer weer die teleurstelling, ik wen er nooit aan want hoop blijf ik hebben dat het veranderd. Tegenwoordig heb ik ook gewoon geen zin meer om er wat aan te doen en dan laat ik het maar. Maar dat helpt al helemaal niet, want dan komt hij overal mee weg. We moeten hem confronteren met alles, want anders gaat het straks weer mis. Maar of ik er nog zin in heb na al die jaren? Ik wil het wel, maar ik kan het niet meer. De rest van de familie heeft uiteraard niks door. Dus moeten we het ze vertellen, maar dat gaan we dus mooi niet doen. Niet weer opnieuw al die pijn.
Oud 03-09-2005, 14:52
coopergirl
coopergirl is offline
Ik voel me helemaal naar de klote. Vanmorgen om iets na zessen kwam ik thuis uit De Docter.. Om half acht was ik weer wakker... Op zich was het weer als vanouds gezellig

Maandag begint stage
Oud 03-09-2005, 15:10
fractuur
fractuur is offline
Om half negen op zaterdagochtend beginnen met boren en beitelen. Waarom niet?
Oud 03-09-2005, 15:37
Verwijderd
K*T, K*T en nog eens K*T!!!!!
Achja, waarom ook niet he, maak mijn leven maar nog meer kapot...
Nee, was nog niet genoeg gedaan, ga gerust verder
Oud 03-09-2005, 16:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 03-09-2005 @ 13:42 :
Wie vraagt er nu voor zondagochtend kwart voor 10 een oppas.
Kerkgangers
Oud 03-09-2005, 16:32
WolterB
WolterB is offline
Slopend
3 dagen/nachten intro, dan na 3 uur slaap de dag erop verhuizen en vandaag alles afmaken

Gelukkig zit er schot in, al die ik rustig aan en zie ik het allemaal steeds leuker worden
Oud 03-09-2005, 16:34
Nijn*
Nijn* is offline
Waarom begrijp ik zo weinig van mezelf, en drukt zo'n dag me echt met de neus op de feiten. Heb nu weer eens nergens zin in, voel me kut en nutteloos.
Oud 03-09-2005, 16:37
UATWMF
UATWMF is offline
Mn vriend gaat vanavond weg voor ruim een week vakantie... en dat wil ik niet, we gaan elkaar zo vreselijk missen... hij is de enige die ik heb Verder doet mn stuit verrotte zeer en ben ik onzeker over mn menstruatie... en voel ik me erg melancholisch vandaag...
Oud 03-09-2005, 16:47
gewoonik
gewoonik is offline
ik verveel me echt al een week ofzo. word helemaal gek van mezelf, kan mezelf niet vermaken en ga dan maar allemaal loze dingen doen die me alleen maar kutter doen voelen.
en vanavond komt mn vriendje me opvrolijken maar dat lukt de laatste tijd ook niet echt meer en ik heb geen zin meer
Oud 03-09-2005, 17:08
moon
moon is offline
Straks voel ik me nog schuldig. Ik wil best wat voor hem doen, maar dan gewoon als een vriendin, niet als zijn vriendin...ik wil hem niet terug, ik ben gelukkig met de jongen waar ik nu een relatie mee heb. Maar ik wil wel echt weten wat er met hem aan de hand is in ieder geval.

koppijn! het knalt mijn hoofd uit zo ongeveer.

Nou ja en verder...ach de rest doet er niet toe.
Oud 03-09-2005, 18:12
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*zucht* Ik wist niet dat een powerpoint presentatie inelkaardraaien zo slaapverwekkend kon zijn.
Oud 03-09-2005, 18:37
Halflight
Halflight is offline
Vanavond mn mini-feest. Susanna had alweer afgezegt omdat ze zich in de data had vergist ( ) en Simone komt misschien niet ivm werk. Ach, dan blijven er altijd 3 over.

Het eten & drinken staat klaar, de vuurkorf is er helemaal klaar voor en jack johnson zit in de cd-speler. What can go wrong?
Oud 03-09-2005, 18:44
Roosje
Roosje is offline
Als ik niet uitkijk ga ik er aan onderdoor. Aan mezelf, welteverstaan.
Oud 03-09-2005, 19:05
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 03-09-2005 @ 17:26 :
Kerkgangers
Drukke mensen die nooit tijd hebben om te sporten (maar dus wel op zondag ochtend).

Ontopic:
Was eigenlijk best leuk. Ik ben blij dat ik het gewoon gedaan heb. Heb ook zin in dinsdag. Hopelijk is de dag zelf niet te vermoeiend, zodat ik er dinsdag ook niet te moe voor ben...
Morgen raar dagje... Dan maandag weer school. Ik ben zo benieuwd naar alles. Vooral naar de eerste week, maar ook naar hoe het straks 'normaal gesproken' zal gaan. Hoe m'n rooster en weekplanning is en of ik het leuk en gezellig vind.
Oud 03-09-2005, 20:53
Verwijderd
Ik heb een leuke, goede, gezellige, muzikale, vermoeiende, soms moeilijke, zware week gehad. (Slechts 50 uur viool gespeeld.) Soms was het even moeilijk, maar er waren zoveel goede dingen. Zoveel gepraat met mensen, zoveel gedaan wat ik normaal niet durfde. Soms best trots op mezelf geweest. ()
En dan zo'n mailtje. Ik snap er helemaal niks van. De duidelijkheid die ik zocht is nog verder van me vandaan. Ik weet niet wat ik er mee moet, ik weet niet wat ik met de "vriendschap" moet. Ik weet het gewoon niet. En dat geeft me gewoon een heel erg rot gevoel, jammer na zo'n leuke week. Nu wil ik terug. De hele dag muziek maken, leuke mensen om je heen, amper tijd om na te denken, gewekt worden door bekkens (erg fijn ja) en bijna zonder eetrobleem geweest. En dan dit. G*dv*rd*mm*. Ik weet het gewoon niet meer, loop vast, wil niet meer, vrienden-loos, . Ach ik doe toch iedereen pijn dus ik verdien geen vrienden, ik wil/moet dood.
Oud 03-09-2005, 20:54
Verwijderd
Bah, wat is ze vervelend...
Gelukkig overmorgen weer naar school, naja rooster halen...
Het enige lichtpuntje in mijn leven is mijn lieve familie en mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes
I love them! Ik zou echt niet zonder ze kunnen!!!
Oud 03-09-2005, 20:56
Verwijderd
Goed, slecht, goed, slecht, goed, slecht, goed, slecht.

Ik word gek van die domme stemmingswisselingen.
Oud 03-09-2005, 21:00
Verwijderd
grmbl, puf, steun, zeur, aanstel.
Maar het was wel weer lekker soft weer vandaag! Niet te warm, niet te fris. Oja, en ik hou van dusk.
Oud 03-09-2005, 21:00
WolterB
WolterB is offline
Mn oude kamer is nu helemaal leeg, echt een vreemd gevoel

Maar t doet me wel goed dat mn nieuwe kamer er gezellig uitziet en ruimer is
Oud 03-09-2005, 21:08
George
George is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-09-2005 @ 22:00 :
Mn oude kamer is nu helemaal leeg, echt een vreemd gevoel

Maar t doet me wel goed dat mn nieuwe kamer er gezellig uitziet en ruimer is
Waar ga je heen en had je nog meegedaan met sneeuwballen gooien eigenlijk?

Ontopic. Aan de zuip in de hoop even te vergeten. Ik hoop dat ik me in kan houden, niet heel hard ga staan schreeuwen, als ze er vanavond ook is.
Oud 03-09-2005, 21:13
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
George schreef op 03-09-2005 @ 22:08 :
Waar ga je heen en had je nog meegedaan met sneeuwballen gooien eigenlijk?

Ontopic. Aan de zuip in de hoop even te vergeten. Ik hoop dat ik me in kan houden, niet heel hard ga staan schreeuwen, als ze er vanavond ook is.
1 kamer opschuiven in hetzelfde huis, lekker makkelijk verhuizen

Ja, heb 2 ijsballen op mn hoofd gekrgen, maar gelukkig niets aan overgehouden, was best hip nog
Oud 03-09-2005, 21:35
fractuur
fractuur is offline
Er is geloof ik weer iets van een Hem in mijn leven. Vreemde gewaarwording voor een die-hard onafhankelijke single als ik.
Oud 03-09-2005, 22:33
Soulwing
Soulwing is offline
Lieve ...,

Jij was mijn voorbeeld
toen
Ik hoop dat je dat weet

Jij was mijn voorbeeld
toen
In hoe je dingen deed

Jij was zo mooi
toen
Met je haar los in een staart

Jij was zo mooi
toen
Jou lach die zich in mijn geheugen bewaart

Er was slechts in ding mis
dat was tijd
Jij bent voor altijd bij me
al ben ik je nu kwijt

1000 maal Liefs
Oud 03-09-2005, 22:46
George
George is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-09-2005 @ 22:13 :
1 kamer opschuiven in hetzelfde huis, lekker makkelijk verhuizen

Ja, heb 2 ijsballen op mn hoofd gekrgen, maar gelukkig niets aan overgehouden, was best hip nog
Hehe, het betere verhuizen.

Ja man, ik was erbij, jammer dat het wereldrecord niet gelukt is maar het was wel echt heel vet.
Oud 03-09-2005, 22:58
Skilly
Skilly is offline
Mijn vriendin is zo verlieft op een jongen maar die vindt haar maar niks.

Dat weet zij nog niet.

En ik wil het haar echt niet vertellen wil dat ze er zelf achterkomt...

Vraag me af of dit de goede keuze was.
Oud 04-09-2005, 01:51
3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
slachtoffer geweest van openlijke geweldpleging.. op straat in elkaar geschopt door ±8 man
Oud 04-09-2005, 02:08
rare kwast
rare kwast is offline
einde vrijgezellenfeest..
utrecht op zn kop gezet en lol gemaakt...salsa les gehad zelfs..

de vrijgezel vond het super, de groep ook..
kreeg allemaal complimentjes (ik heb bijna alles geregeld)
maar hoe ik t vond?? ik wil maar 1 ding eigenlijk
Oud 04-09-2005, 02:16
Verwijderd
'Je bent zo lief, hoe doe je dat zo makkelijk?'
'Je staat er altijd wel voor klaar'
'Je weet hoe je iemand goed moet laten voelen'

BLABLABLABLA, ja, whatever. Waarom gebeurt er dan godverdomme geen ene flikker?!
Oud 04-09-2005, 02:33
George
George is offline
Ja, haha, en WIE DE FUCK boeit het nou dat ik jankend wegloop.
Ze hebben nog gelijk ook, ik maak toch alles stuk.
Oud 04-09-2005, 08:00
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-09-2005 @ 03:08 :
einde vrijgezellenfeest..
utrecht op zn kop gezet en lol gemaakt...salsa les gehad zelfs..

de vrijgezel vond het super, de groep ook..
kreeg allemaal complimentjes (ik heb bijna alles geregeld)
maar hoe ik t vond?? ik wil maar 1 ding eigenlijk
En dat ding had een vrijgezellenfeest van de aanstaande bruidegom?
Oud 04-09-2005, 08:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
fractuur schreef op 04-09-2005 @ 09:00 :
En dat ding had een vrijgezellenfeest van de aanstaande bruidegom?
huh
ddie vat ik ff niet
Oud 04-09-2005, 08:23
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-09-2005 @ 09:15 :
huh
ddie vat ik ff niet
Ik dacht dat je het over een jongen had, maar dat die er gisteravond niet was omdat jij bij het vrijgezellenfeest van de bruid was, en hij bij het vrijgezellenfeest van de bruidegom. Maar waarschijnlijk gaat het over iets heel anders.
Oud 04-09-2005, 08:52
Verwijderd
Verliefd worden was nou niet helemáál mijn plan, maar ach.. het bevalt wel
Oud 04-09-2005, 08:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
fractuur schreef op 04-09-2005 @ 09:23 :
Ik dacht dat je het over een jongen had, maar dat die er gisteravond niet was omdat jij bij het vrijgezellenfeest van de bruid was, en hij bij het vrijgezellenfeest van de bruidegom. Maar waarschijnlijk gaat het over iets heel anders.
ja
maar dat geeft niet hoor
Oud 04-09-2005, 09:11
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 04-09-2005 @ 09:52 :
Verliefd worden was nou niet helemáál mijn plan, maar ach.. het bevalt wel
Ik kan me hier wel in vinden.
Oud 04-09-2005, 09:30
Roadrunner
Roadrunner is offline
was leuk gister
en ik heb mn sportkleding
Oud 04-09-2005, 09:55
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 04-09-2005 @ 10:11 :
Ik kan me hier wel in vinden.
Leuk hč?
Oud 04-09-2005, 09:58
cagie
cagie is offline
Bleek dat het allemaal wel mee viel met hem. Zijn relatie was weer eens op de klippen gelopen. Verder niks bijzonders. Was wel leuk om hem weer eens te zien en vooral te zien dat hij in een half jaar niet eens zo heel veel was veranderd. Heb het idee dat we elkaar nu beter begrijpen als toen en elkaar ook gewoon meer te vertellen hebben.
R. blijft maar bellen. Hij is zo verdrietig om mijn beslissing. Weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan. Hij blijft maar smeken dat ik terug bij hem kom. Twijfel of ik niet beter gewoon de waarheid moet vertellen maar wil niet dat zijn toekomstige vriendin met nog meer jaloezie te maken krijgt dan ik dat al heb gehad. En dat hij in de toekomst misschien nooit meer een normale relatie kan hebben. Weet dat het uiteindelijk zo allemaal beter is.
Morgen beginnen mijn eerste college's heb er ontzettend veel zin. Heb zin om weer dingen te leren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten