Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2005, 00:49
freedomfighter
freedomfighter is offline
vorig jaar had ik iemand ontmoet dankzij een vriendin en ik dacht hij is de waare maar wegens leeftijd verschil zou het niet kunne dus werde we vriende via msn en men vriendinne hielde we contact het leek of we voor elkaar gemaakt waare maar het noodlod schiet in plots mogt ik van men ma geen contact meer hebbe en daarom ben ik ook al een vriendin kwijt maar nu heb ik schrik om hem tege te koome ik prb de plekke waarhij naarto ging te ontloope ik ben er kapot van ik durf haast niet met d bus naar school nie meer gaan zwemme zelfs niet mer naar de film omdat hij elke film leu vind die ik ook vind en dat altijd uit schrik maar ik heb geen flauw idee waarom
Oud 04-09-2005, 01:06
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Je bent 12, nog veel te jong voor een vaste relatie, je gaat nog naar school om daar te horen over het bestaan van dingetjes als komma's en punten m.a.w; interpunctie. En je moet al lang op je bedje liggen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 01:13
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 04-09-2005 @ 02:06 :
Je bent 12, nog veel te jong voor een vaste relatie, je gaat nog naar school om daar te horen over het bestaan van dingetjes als komma's en punten m.a.w; interpunctie.
Oud 04-09-2005, 01:22
Verwijderd
Spelling wordt toch geacht na groep zes geleerd te zijn?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 01:23
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2005 @ 02:22 :
Spelling wordt toch geacht na groep zes geleerd te zijn?
Misschien is ze wel vaak blijven zitten omdat ze nog te kinds is ofzo.
Oud 04-09-2005, 01:25
Verwijderd
Maar goed, om toch maar even aardig te zijn, je moet je er maar gewoon bij neerleggen dat je hem niet meer mag zien van je moeder. Vertel hem gewoon dat dat de reden is, dan heb je een goed excuus. Iets anders kun je niet. Twaalf jaar is nog een beetje te vroeg om tegen je ouders te rebelleren en het huis uit te gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 07:34
Gothic
Gothic is offline
als het echt de ware is, is hij dat misschien over 10 jaaro ok nog. Kun je nu nog even het hele leven ontdekken en volwassen worden...
Oud 04-09-2005, 07:58
fractuur
fractuur is offline
De ware bestaat niet.

En de waare ook niet trouwens.
Oud 04-09-2005, 08:27
Verwijderd
Citaat:
freedomfighter schreef op 04-09-2005 @ 01:49 :
vorig jaar had ik iemand ontmoet dankzij een vriendin en ik dacht hij is de waare maar wegens leeftijd verschil zou het niet kunne dus werde we vriende via msn en men vriendinne hielde we contact het leek of we voor elkaar gemaakt waare maar het noodlod schiet in plots mogt ik van men ma geen contact meer hebbe en daarom ben ik ook al een vriendin kwijt maar nu heb ik schrik om hem tege te koome ik prb de plekke waarhij naarto ging te ontloope ik ben er kapot van ik durf haast niet met d bus naar school nie meer gaan zwemme zelfs niet mer naar de film omdat hij elke film leu vind die ik ook vind en dat altijd uit schrik maar ik heb geen flauw idee waarom
Vorig jaar heb ik iemand ontmoet, dankzij een vriendin. Ik had het gevoel dat hij de ware is, maar wegenshet leeftijdsverschil zou het niet kunnen. Dus we hielden contact via msn, en via wederzijdse vriendinnen. Het leek echt alsof we voor elkaar gemaakt waren. Maar het noodlot sloeg toe: plotseling mocht ik van mijn moeder geen contact meer met hem (of haar???? -vertaler). Daarom ben ik ook al een vriendin kwijt. Nu ben ik bang om hem tegen te komen, ik probeer zelfs de plekken waar hij ook komt te ontlopen.
Ik ben er kapot van, ik durf haast niet meer met de bus naar school, ik durf niet meer te gaan zwemmen, en zelfs niet meer naar de film, omdat hij elke film die ik leuk vind ook leuk vindt.
Ik heb geen flauw benul waarom ik zo bang ben .

zo, dat is mijn vertaling, en nu kan ik er nog niks mee. Zet hem uit je hoofd, en ga weer met de knikkers of met barbies spelen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 10:21
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Je bent 12, nog veel te jong voor een vaste relatie, je gaat nog naar school om daar te horen over het bestaan van dingetjes als komma's en punten m.a.w; interpunctie. En je moet al lang op je bedje liggen.
Zo is het!
Oud 04-09-2005, 10:34
Verwijderd
Je moet niet zoeken naar 1 ware. Naar mijn mening zijn er gewoon meerderen. Nu maar hopen dat je heen van hen ooit tegen het lijf loopt.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 10:59
WolterB
WolterB is offline
Ik kan geen chocola van jouw verhaal maken
Oud 04-09-2005, 11:02
Severus
Severus is offline
Jezus mina zeg!

Citaat:
Oud 04-09-2005, 11:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik begrijp het niet helemaal maar wat ik eruit opmaak is dat je de ware had ontmoet, hem niet meer mocht zien en hem nu ontloopt en bang voor 'm bent, nietwaar?

Waarom? Hij heeft je toch niets gedaan?
Oud 04-09-2005, 11:45
Kaa
Kaa is offline
zeg, onmogelijke liefde is tegenwoordig toch juist de beste reden om je aan de voeten te werpen van een semi onbereikbaar persoon?
ik zie het probleem niet
anywayz; als je weer gaat zwemmen en naar de bioscoop etc gaat ben je hem vast binnen n week vergeten. want krijg nou de tyfus! daar lopen ook een heleboel jongens rond!
Oud 04-09-2005, 15:14
Pluis
Pluis is offline
hoe oud is die onmogelijke liefde, 40?

dan vat ik waarom je moeder je tegen hem in bescherming neemt.. (als ie 20 is ook wel btw)

pf, 12 jaar, dan weet je amper wat verliefdheid is! moet niet meteen al beginnen met de ware (of de waare). wen er maar vast aan dat niet alles gaat zoals je wilt.

over die zogenaamd onleesbare boodschap van de TS: volgens mij is dat wat je krijgt als je een dyslect breezertaal aanleert

Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 15:25.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 15:17
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Hoi,

Je bent een meisje van 12jr.. hoe kan je dan al weten of iemand de ware voor je is??
Geniet van je jeugd en ga niet over dit soort dingen nadenken..
Je komt in de toekomst wel de ware tegen.. want die bestaat want dat weet ik zelf

maar geniet van je jeugd en van je leven..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 04-09-2005 @ 09:27 :
~Vertaling ~
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 15:59
Luego
Luego is offline
'De ware'.... tja

Wist je dat lange relaties vallen of staan door communicatie, respect, inzet en vertrouwen? En dat er tig mensen zijn op wie je smoorverliefd kunt worden en die het helemaal lijken te zijn (al maak je een soort wat-voor-iemand-ben-jij-en-wat-voor-iemand-past-daarbij-profiel dan nog zijn er veel soort waren), en dat je het met meerderen lang uit zou kunnen houden?

Misschien lastig te begrijpen voor een twaalfjarig meisje als jij, maar juist door het niet te snappen snap je misschien dat liefde meer is dan denken dat het eerste jongentje voor wie je wat vlinders voelt de (nietbestaande dus) ware hoeft te zijn....

Succes
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 16:17
Verwijderd
Die beginpost lijkt wel Oud-Nederlands
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 17:00
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 04-09-2005 @ 17:17 :
Dan moet jij nog eens Oud-Nederlands lezen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 17:08
ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-09-2005 @ 17:17 :
Oud-Nederlands is leesbaarder
Oud 04-09-2005, 20:39
evanescence
evanescence is offline
hahaha

mijn spelling is belabbert (d?) maar dit slaat alles
Oud 04-09-2005, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-09-2005 @ 18:00 :
Dan moet jij nog eens Oud-Nederlands lezen
Ik ben nog te blind vanwege de beginpost
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 23:00
Replicator
Replicator is offline
Citaat:
HAHA. Jij bent echt grappig. Het noodlot schiet in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2005, 08:32
U*NiQ
U*NiQ is offline
De "waare" bestaat niet op je twaalde. Laten we over zes jaar nog eens verder praten
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 16:53
E.
E. is offline
Waar ben je mee bézig
Oud 05-09-2005, 16:59
100%hallal
100%hallal is offline
ik vind het toch bijzonder dat er zoveel mensen op deze post ingaan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 21:35
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Is dit een grap?
Oud 06-09-2005, 22:04
MB
MB is offline
Citaat:
U*NiQ schreef op 05-09-2005 @ 09:32 :
De "waare" bestaat niet op je twaalde. Laten we over 10 jaar nog eens verder praten
Oud 06-09-2005, 22:50
Optima
Optima is offline
Ik heb de Ware gevonden....

...nu heb ik alleen nog iemand nodig die dat gevoel met me wil delen...
Reageren

Regels voor berichten