Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2005, 17:19
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Ik ben een beetje in de war, ik heb nu sinds een maand een vriend en het lijkt wel ofdat hij me steeds minder leuk begint te vinden.

Ik probeer hem vaak te verrassen met leuke smsjes, en leuke mailtjes, hij reageert altijd leuk terug op lieve smsjes en mailtjes, maar neemt nooit het initiatief het zelf te doen.
Vaak verzin ik leuke dingetjes, maar ik word het een beetje zat, hoe moet ik hem laten merken dat hij nu ook eens met wat inbreng moet komen omdat het anders net lijkt of ik met mezelf ga.

Nu zien we elkaar al niet vaak, omdat hij in Rockanje en Amsterdam woont, en ik in Vlaardingen en we beiden druk aan de studie zijn.

Is hij gewoon lui?
Is he just not that into me?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2005, 17:41
Green Day
Green Day is offline
Een derde optie is dat hij gewoon niet zo'n initiatiefnemer is het kan..

Je zou er met hem over kunnen proberen te praten (afhankelijk van hoe lang je hem al kent, naast die 1 maand relatie e.d.) Maar tenzij hij het zelf ook graag wil, zou ik hem niet proberen te veranderen..ik weet dat ik dat zelf zou haten.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 17:43
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Citaat:
Green Day schreef op 10-09-2005 @ 18:41 :
Een derde optie is dat hij gewoon niet zo'n initiatiefnemer is het kan..

Je zou er met hem over kunnen proberen te praten (afhankelijk van hoe lang je hem al kent, naast die 1 maand relatie e.d.) Maar tenzij hij het zelf ook graag wil, zou ik hem niet proberen te veranderen..ik weet dat ik dat zelf zou haten.

het is absoluut niet dat ik hem wil veranderen, dat lukt toch niet.
tis een eigenwijze, maar hoe kan ik dat brengen?
dat ik het zo vervelend vind, dat ik hem soms maar niet sms omdat ik denk dat hij het toch niet op prijst stelt, zelfde verhaal met die mailtjes.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 17:48
Green Day
Green Day is offline
Citaat:
P33N schreef op 10-09-2005 @ 18:43 :
het is absoluut niet dat ik hem wil veranderen, dat lukt toch niet.
tis een eigenwijze, maar hoe kan ik dat brengen?
dat ik het zo vervelend vind, dat ik hem soms maar niet sms omdat ik denk dat hij het toch niet op prijst stelt, zelfde verhaal met die mailtjes.

hmm..misschien iets subtieler/tactvoller..maar wel met die strekking.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 18:06
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
P33N schreef op 10-09-2005 @ 18:19 :
Ik probeer hem vaak te verrassen met leuke smsjes, en leuke mailtjes, hij reageert altijd leuk terug op lieve smsjes en mailtjes, maar neemt nooit het initiatief het zelf te doen.
Vaak verzin ik leuke dingetjes, maar ik word het een beetje zat, hoe moet ik hem laten merken dat hij nu ook eens met wat inbreng moet komen omdat het anders net lijkt of ik met mezelf ga.
daar zit 'm de frictie.
Oud 10-09-2005, 18:21
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, ik vind zelf ook leuk om vriendin te verrassen met SMS'jes of mailtjes of dingetjes...

Sommig mensen.... doen dat nou eenmaal niet zo snel... Hoeft verder niks te betekenen!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 18:23
Roos
Roos is offline
Duidelijke topictitel zou fijn geweest zijn.

Verder valt hiernooit veel over te zeggen: tijd leert of je voorgevoel juist is of niet. Of heb 't erover met je vriend.
Oud 10-09-2005, 19:42
yapo
yapo is offline
Zolang ie nog terugmailt zou ik me niet zo druk maken, Waarschijnlijk vindt ie 't leuk om wat van je te lezen en geeft daar vervolgens een reactie op. Tis denk ik gewoon een patroon voor hem geworden, jij zoekt contact, hij geeft antwoord.

Zeg 'm gewoon een keertje dat je het leuk vind om spontaan verrast te worden.
Oud 10-09-2005, 19:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, het kan zijn dat nou eenmaal zo in elkaar zit: beetje nors, stoïcijns, niet echt enthousiast en zo. Of hij is een beetje verlegen (ik zelf neem ook niet veel inititatief en ben dus verlegen ). Of hij heeft het niet door dat je het extra lief bedoelt. Ik zou er in ieder geval er wel wat van zeggen dat je zoiets een beetje irritant vindt en dat-ie misschien eens wat meer enthousiast mag reageren. Misschien heeft-ie er wel een goede reden voor, je weet maar nooit.
Oud 10-09-2005, 21:28
Verwijderd
Ik heb even iets duidelijkers van de titel van je topic gemaakt
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 08:15
WolterB
WolterB is offline
Misschien toont hij niet zo snel initiatief of vindt hij dat moeilijk. Als hij lieve, leuke dingen terug stuurt, zou ik me er niet zo veel zorgen over maken.
Je zou het er een keer met hem over kunnen hebben
Oud 11-09-2005, 11:02
Verwijderd
Als je zelf vaak contact opneemt is er voor hem ook geen reden om dat ook te gaan doen, hè?

Stuur gewoon eens niks een paar dagen lang en kijk wat er dan gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:26
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-09-2005 @ 12:02 :
Als je zelf vaak contact opneemt is er voor hem ook geen reden om dat ook te gaan doen, hè?

Stuur gewoon eens niks een paar dagen lang en kijk wat er dan gebeurt.
En zo werkt het !
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 12:43
Lif
Lif is offline
Of hij schrikt dan omdat ze niets meer stuurt en durft helemaal niet meer te bellen. Zo van:"Misschien heeft ze wel genoeg van me?".

Ik denk dat je het tegen hem moet zeggen, maar ik ben er zelf nooit zo goed in om dat subtiel te doen, dus daar kan ik je geen advies over geven.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 13:25
Anaïs
Anaïs is offline
Zeg hem gewoon dat je graag zou hebben dat hij ook uit zichzelf leuke smsjes stuurt en jou verrast. Waarom subtiel doen? Dat hebben ze toch niet door...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:17
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Het is gelukt, het hem te zeggen!

Dank je wel iedereen, jullie zeiden allemaal eigenlijk hetzelfde, ik heb nu de boost die ik nodig had

wauw, hij zei dat hij zich schuldig voelde, en het helemaal niet doorhad, hij zal me gaan stalken

hahaha, nou bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten