Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn niet zoveel leuke opmerkingen, het staat niet in verhouding. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
/care, het is grotendeels mijn eigen schuld, moet ik me maar niet met van die randdebielen inlaten. Daar komen brokken van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het vlees is belachelijk zwak ja, maar ik ben van plan om mijn hart in ieder geval sterk te maken volgende keer. En als dat niet lukt gewoon lekker tegen zo'n randdebiel aantrappen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Denk dat de truuk een beetje is je goed te realizeren dat je het waard bent om met leuke mensen om te gaan en daarom dat als je signalen krijgt dat iemand stinkt, dat je d'r gelijk actie op onderneemt voordat diegene te dicht bij komt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben altijd een beetje doof stom blind gevoelloos voor dat soort signalen, maar ik denk dat ik jou gewoon inschakel de volgende keer, dan mag je wat research doen! (wie is nu de spion, hm?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes. (f)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoop alleen wel dat je jezelf niet te moe werkt (tenminste; moe op de manier dat je lekker in slaap valt en blij bent dat het af is, dat wel, maar niet op de boosverdrietigmoe manier..)!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bij wel meer dingen dus. Er zijn wel aardig veel mensen die zeggen dat het verslavend is terwijl de doctoren hun anders vertelden. Ik zou eens vragen aan je vader en tantes of ze ooit voor enige periodes de medicatie hebben moeten stoppen en of ze toen last hadden van ontwenningsverschijnselen. Edit: Paroxetine is dus de naam die van de werkzame stof in Seroxat. Laatst gewijzigd op 11-09-2005 om 10:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij zei dat je wel de 1e paar weken last had van bijwerkingen, die niet echt fijn waren, dus dat ik beter in een vakantie kon beginnen. Volgens mij slikken ze allemaal al jaren dat medicijn, zonder gestopt te zijn. Ik weet wel dat mijn broertje het geslikt heeft tegen depressie, die is na een tijdje weer gestopt met netjes afbouwen. Maar ik heb verder niet gemerkt dat hij ergens last van had verder.
||
Citaat:
Het is niet dat ik geen hulp wil, maar ik zou bij god niet weten wat ik moet vertellen tegen zo'n iemand, omdat ik niet het idee heb dat er problemen zijn die dit veroorzaken (als jij het idee hebt van wel, vertel het me welke...). Misschien zegt m'n huisarts ook wel dat ik dat eerst moet proberen. Dan zal ik dat ook zeker doen. Alleen mag een psycholoog geen medicijnen voorschrijven.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan zou de dokter kunnen zeggen dat ik me moet leren ontspannen. Daar heb ik 7 jaar terug ook hulp voor gehad. Ik ken de ontspanningsoefeningen en houding ed. Alleen blijven de gedachtes rondspoken. Daar moet ik vanaf. Rationeel kan ik prima dingen relativeren en weet ik dat het niet nodig is om die dingen te denken, maar m'n gevoel kan ik maar gedeeltelijk uitzetten en verdringen. Met als gevolg dat als ik me ontspan alle spanning eruit komt... Maar ik zal zeker bij de huisarts open staan voor alles wat ze zegt. Alleen ontspanningsoefeningen ed heb ik al eens geprobeerd. Die ken ik al. en nu moet ik weg ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Om te ontspannen kun je beter iets zoeken waarbij je zelf merkt dat je er van ontspant en waarbij je gedachten voor even stoppen of iig minder worden (hebben we het gister ook al over gehad ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien, je vond het toch leuk, dus dan is het toch niet zwaar? Als je iets leuk vindt, vind je het als het goed is niet erg om er 24/7 mee bezig te zijn. En hoe meer je leert, hoe leuker het wordt, dat lijkt me ook een goed vooruitzich.t |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #39 coopergirl | 487 | 08-10-2005 23:23 |