Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2005, 13:57
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb laatst gedroomd dat ik seks had met een jongen uit mijn klas. Ik schrok echt toen ik wakker werd dat ik dat had gedroomd, want ik zie hem helemaal niet op die manier. Het is een jongen waar ik echt nooit op zou vallen. Ik vind hem niet eens lichamelijk aantrekkelijk ofzo.
Echt raar hoe zo'n droom dan tot stand komt?

Hebben jullie dit ook wel eens?
Oud 11-09-2005, 14:09
Verwijderd
Is eens gebeurd, droomde over een meisje in de 2e. Ik vraag me wel eens af wat het betekent, maar ik weet niet zeker of ik dat wil weten
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:09
I C U
I C U is offline
Ja. Echt heel bizar, omdat je mensen dan ineens totaal anders gaat bekijken. Zeker als zo'n droom ook nog es heel echt lijkt Uiteindelijk trekt dat gevoel wel weer weg, tenminste, dat is bij mij wel het geval
Trouwens, dat soort dromen kunnen best fijn zijn
Oud 11-09-2005, 14:29
Verwijderd
Ik heb altijd gehoord dat als je droomt dat je seks hebt met iemand, op een dergelijke manier, dat je dan veel bewondering hebt voor iemand.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 16:21
Briseïs
Briseïs is offline
Tuurlijk heb ik dat wel eens. En nee dat betekent niets.
Oud 11-09-2005, 16:31
Nona Star
Nona Star is offline
Ik heb wel een paar keer gedroomt over de broer van mijn vriend. Het was best leuk eigenlijk
Verder: niet teveel aandacht aan schenken.
Oud 11-09-2005, 18:00
AngelLena
AngelLena is offline
Niet te veel achter zoeken. Hormonen zijn rare dingen en die zorgen nog wel eens voor zulke dromen.
Oud 11-09-2005, 18:05
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 11-09-2005 @ 15:09 :
Ja. Echt heel bizar, omdat je mensen dan ineens totaal anders gaat bekijken. Zeker als zo'n droom ook nog es heel echt lijkt Uiteindelijk trekt dat gevoel wel weer weg, tenminste, dat is bij mij wel het geval
Trouwens, dat soort dromen kunnen best fijn zijn
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:33
CrazY G
CrazY G is offline
pff typisch vrouwentopic
Oud 11-09-2005, 18:46
Reemface
Reemface is offline
als je verder in het leven niet voor die persoon voelt, lekker laten varen... en anders hopen dat je nog zo'n droom krijgt

denk niet dat het echt iets betekend. gewoon een grappige ervaring denk ik
Oud 11-09-2005, 19:01
Verwijderd
ik droomde een paar maanden geleden dat ik seks had met Kirk uit the gilmore girls en dat hij geitenhoeder was en de geitjes om ons heen liepen te mekkeren, wat zegt dit nu over mij ?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 19:02
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-09-2005 @ 20:01 :
ik droomde een paar maanden geleden dat ik seks had met Kirk uit the gilmore girls en dat hij geitenhoeder was en de geitjes om ons heen liepen te mekkeren, wat zegt dit nu over mij ?
omg
Oud 11-09-2005, 19:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 11-09-2005 @ 19:00 :
Niet te veel achter zoeken. Hormonen zijn rare dingen en die zorgen nog wel eens voor zulke dromen.
Mag ik weten waar je die kennis vandaan hebt?
Oud 11-09-2005, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Iets heel verontrustends, waarschijnlijk Maar goed, ik heb wel eens gedroomd dat ik seks had met mijn vader, dat was pas eng.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 20:39
Verwijderd
Ja, en ik droom ook nog eens heel vaak dat ik bij iemand een heel erg verliefd gevoel heb, en als ik dan wakker word ben ik even helemaal blij haha. Zo dacht ik een keer weer even dat ik m'n ex weer leuk vond dus ik was maar gelijk langs gegaan om het na te gaan maar gelukkig had ik geen verliefd gevoel meer bij hem
Maar goed ook ik denk niet dat m'n vriend dat leuk had gevonden.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 20:53
Verwijderd
Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik met m'n zus ging zoenen, of dat ik met 'n meisje uit m'n klas ging zoenen, of dat twee vrienden van me met elkaar zoenden.. rare dingen zijn dat.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 11-09-2005 @ 17:21 :
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 02:02
Verwijderd
Was het maar zo'nm feest, ik heb afgelopen nacht gedroomd over meisjes in schooluniforms
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 10:46
evanescence
evanescence is offline
droom vaak dat ik vreemdga en dan besef ik me het ook in mn droom
Oud 12-09-2005, 14:34
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
evanescence schreef op 12-09-2005 @ 11:46 :
droom vaak dat ik vreemdga en dan besef ik me het ook in mn droom
Jaa dat droomde ik ook vannacht..
Oud 13-09-2005, 18:11
Sugarplumfairy
Sugarplumfairy is offline
Ik citeer even wat feiten en wetenswaardigheden uit de Psychologie, ahum...:
"Van vrouwen gaat 4% van hun dromen over sex, van mannen is dat (jaja) 12%. Mannen doen het vooral met onbekenden in hun dromen, vrouwen juist met bekenden."
Stukje verderop:
"Een gebied in de voorhersenen, de dorsolaterale prefrontale cortex, blijkt tijdens dromen "uit" te staan. Dit gebied is belangrijk voor concentratie, zelfreflectie en kritisch nadenken. Dat verklaart waarom we in een droom niet te ingewikkeld kunnen nadenken, niet vreemd opkijken van bizarre gebeurtenissen, en dingen doen die we in het normale leven gênant of slecht zouden vinden. Er is totaal geen censuur."

Hm, vandaar dat we tijdens het dromen het niet raar vinden om sex te hebben met je vader of je zwemlerares, maar als we wakker worden dan wel.
Allemaal heel interessant natuurlijk..

Btw, ik droom daar inderdaad ook wel over. Vaak dat ik sex heb met mn beste vriendin of iemand anders van school. Zijn trouwens best fijne dromen, ookal ben ik geen hetero.
Oud 13-09-2005, 19:23
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
ik heb weleens gedroomd dat ik sex met een man had
Oud 13-09-2005, 19:44
audio bully
audio bully is offline
Dromen zijn restindrukken waar je niks mee hebt gedaan op een dag, het kan dus iets zijn wat je in je ooghoek zag of in het aller achterste meest weggestopte stukje van je onderbewustzijn dacht. Het wil geen ruk zeggen, alleen dat dat een restindruk is..

ik heb gisteren gedroomd dat ik met een meisje zoende en dat smaakte heel ranzig, terwijl ik een vriendin had. Diezelfde avond droomde ik nog dat ik met een samoerai zwaard allemaal mensen van me af hield door hoofden er af te snijen enzo. Ik kijk nooit vechtfilms en ik zou nooit met dat meisje willen zoenen. Dus ik denk persoonlijk niet dat het iets betekend

(het staat trouwens in de meeste psychologieboeken dat het restindrukken zijn en dat drtomen dus niks betekenen)
Oud 13-09-2005, 19:46
audio bully
audio bully is offline
Citaat:
Saborus schreef op 13-09-2005 @ 20:19 :
Ik droomde laatst over mijn oma dat ik haar in de kut stompte. Het was heel geil

Is dat erg?
wie ziet de link tussen dit en zijn topic over zijn vriendin die stinkt naar vis

blok blok blok blokblok blok BLOK@!!
Oud 13-09-2005, 21:29
Verwijderd
Ja ik heb dat natuurlijk ook wel eens gehad. Met zomaar jongens uit de klas, met vrienden, met een goede vriend, met vrienden van mijn zus... tjsaa apart.

Het voelt wel altijd even vreemd als ik die jongen dan weer in het echt zie. Van de ene kant voelt het dan wel oke, omdat de droom meestal wel fijn was, van de andere kant ook wel erg raar omdat ik dat echt niet zou willen in het echt.

-ik had het in de puberteit trouwens wel vaker dan tegenwoordig-
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 06:54
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Wel eens? Ik heb dat heel erg vaak. Ik heb alle mensen die ik ken wel een keer geneukt in dromen incluis mijn ouders, Hitler, enz enz. Ik zal wel een extreem geval zijn, maar goed, ik zou me er er hoe dan ook maar niet druk om maken, het is een droom en daar mag het.
Oud 14-09-2005, 06:55
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
z0pje schreef op 11-09-2005 @ 15:29 :
Ik heb altijd gehoord dat als je droomt dat je seks hebt met iemand, op een dergelijke manier, dat je dan veel bewondering hebt voor iemand.
Dat kan wel kloppen idd. Maar soms is het ook gewoon iemand die door je hoofd speelt op dat moment, of juist iemand die je verafschuwt.
Oud 14-09-2005, 06:56
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-09-2005 @ 21:25 :
Iets heel verontrustends, waarschijnlijk Maar goed, ik heb wel eens gedroomd dat ik seks had met mijn vader, dat was pas eng.
Ja ik ook, met al mijn familieleden wel zo'n beetje, mijn ouders meerdere keren. Vind dat achteraf wat minder leuk.
Oud 14-09-2005, 06:58
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 13-09-2005 @ 20:23 :
ik heb weleens gedroomd dat ik sex met een man had
Is dat alles? Ik met kinderen, vrouwen, mannen, bejaarden, ik als man, ik als vrouw, enz enz enz.
Oud 14-09-2005, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Sugarplumfairy schreef op 13-09-2005 @ 19:11 :
Ik citeer even wat feiten en wetenswaardigheden uit de Psychologie, ahum...:
"Van vrouwen gaat 4% van hun dromen over sex, van mannen is dat (jaja) 12%. Mannen doen het vooral met onbekenden in hun dromen, vrouwen juist met bekenden."
Stukje verderop:
"Een gebied in de voorhersenen, de dorsolaterale prefrontale cortex, blijkt tijdens dromen "uit" te staan. Dit gebied is belangrijk voor concentratie, zelfreflectie en kritisch nadenken. Dat verklaart waarom we in een droom niet te ingewikkeld kunnen nadenken, niet vreemd opkijken van bizarre gebeurtenissen, en dingen doen die we in het normale leven gênant of slecht zouden vinden. Er is totaal geen censuur."

Hm, vandaar dat we tijdens het dromen het niet raar vinden om sex te hebben met je vader of je zwemlerares, maar als we wakker worden dan wel.
Allemaal heel interessant natuurlijk..

Btw, ik droom daar inderdaad ook wel over. Vaak dat ik sex heb met mn beste vriendin of iemand anders van school. Zijn trouwens best fijne dromen, ookal ben ik geen hetero.
Vier procent maar? Dat geloof ik niet
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-09-2005 @ 10:16 :
gemiddeld waarschijnlijk... ik neem aan dat jij meer over seks droomt dan je oma doet
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 11-09-2005 @ 17:21 :
Althans, dat hoop ik
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 14-09-2005 @ 13:47 :
gemiddeld waarschijnlijk... ik neem aan dat jij meer over seks droomt dan je oma doet
Nou ja, m'n oma is degene zonder sekspartner... kweenie hoor
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 16:08
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-09-2005 @ 10:16 :
Ja, ikke denk ik 35% ofzo.
Oud 14-09-2005, 16:10
Tox
Tox is offline
het komt mij ook weleens voor dat ik in mijn dromen sex heb met mensen die ik goed ken maar me verder niet tot voel aangetrokken
Oud 14-09-2005, 17:19
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Weleens gehad met iemand uit m'n klas. Toen ik wakkeer werd dacht ik: toch maar niet
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 18:40
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 14-09-2005 @ 18:19 :
Weleens gehad met iemand uit m'n klas. Toen ik wakkeer werd dacht ik: toch maar niet
waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 18:54
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 14-09-2005 @ 19:40 :
waarom niet?
Lichamelijk is ze dan ok, sociaal vind ik het minder. Maarjah, daar denk je niet aan als je slaapt
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:02
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 14-09-2005 @ 19:54 :
Lichamelijk is ze dan ok, sociaal vind ik het minder. Maarjah, daar denk je niet aan als je slaapt
Heb ik ook ooit gehad, maar dan precies andersom. Sociaal sterk, uitstraling euh minder.
Oud 14-09-2005, 20:29
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 14-09-2005 @ 21:02 :
Heb ik ook ooit gehad, maar dan precies andersom. Sociaal sterk, uitstraling euh minder.
't is maar net wat iemand speciaal maakt.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 23:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Erh...
Oud 15-09-2005, 00:09
0fd1ba6bef258b3
0fd1ba6bef258b3 is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-09-2005 @ 03:02 :
Was het maar zo'nm feest, ik heb afgelopen nacht gedroomd over meisjes in schooluniforms
Dat krijg je van al die hentai voor het slapengaan.

Regels voor berichten