Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De eersten die me te binnenschieten: Fargo Die scene met de houtvermaler. Singles De scene met Chris Cornell ![]() The Shining Here's Johnny! Uiteraard. Psycho De ontknoping. Dawn of the Dead De scene waarin men gaat shoppen in een verlaten warenhuis. Acid House De scene waarin die kerel in een vlieg veranderd is en zijn ouders bezig ziet. Four Rooms Het moment dat iemands vinger wordt afgehakt voor een weddenschap en de butler er direct vandoor rent. Nu stop ik. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens zijn de meeste van die mensen helemaal niet met Donnie verbonden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Les Invassions Barbares - Het soort van laatste avondmaal, met het roerei met kaviaar en verse truffel. Remy kan niet meedrinken of eten en zegt "drink op mijn gezondheid en zeg hoe lekker hij is". Prachtig. Reservoir Dogs - De martelscene van Michael Madson. Hilarisch en bruut tegelijk. Goed gedaan hoe je aan het lachen bent tijdens het dansje van Mr. Blonde terwijl je toch de constante druk van het geweld in de lucht hangt, en dan plotseling komt het. Ik stond de eerste keer helemaal verbaasd, en de tweede en de derde en de vierde keer blijft het gewoon genieten. |
![]() |
|
deze (o.a.)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Alles uit 'Pulp Fiction' waarin Travolta en Jackson samen spelen.
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-09-2005 om 22:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|