![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar over t algemeen reageert politie très ghey en hebben sommige mensen het niet door dat ze niet moeten rellen tegen gezagvoerders |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, maar dat was toch punk? ![]() Fuck the system man!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
OFF-TOPIC
Citaat:
Punk is een bepaalde attitude. En ik denk dat ik die attitude wel heb ja... Verder zal ik deze thread niet teveel bevuilen met uitweidingen over mijn persoonlijke leven. Jammer dat het dit weekend is misgegaan. En nee, ik kan het idd niet zo goed hebben als mensen dan 'de punkers' blame'n. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
daar gaat m'n reputatie. En nu ga ik achter de pc weg, voordat de forumbazin idd boos wordt. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en waarom de fokking kitterij een punker voor wildplassen precies voor de melkweg gaat lopen kutten is me niet duidelijk. Je weet dat je dan iets uitlokt. Als ze dat bij een reggae concert zouden doen, komen er 10 rastamannen bij staan en die gaan ook kutten... alleen dan zo: "aya man, watcha tink ya doin' man? So let me tell the mister police man, why c'ant ya blackman piss alone man! Leava them alone man, go with Jah!" Anyways, de fokking juten moeten weer wat leren gedogen om andere (ergere) sjit te voorkomen. Maarja, de regering verhard, en vind dat Nederland dat ook moet doen. Mensen in de trein kijken angstig naar moslims, punker zijn verouderd en moeten niet zo raar doen, en ZEKER niet in de gracht pissen tijdens een geslaagde avond feesten.
|
Ze moeten de klappen gewoon nemen als een vent en niet gaan lopen janken als een stel teefjes.
Je weet wat er gebeurt. Vinden ze prachtig joh. Een beetje het gezag tarten zonder constructief commentaar te hebben op de vele misstanden in de samenleving en dan achteraf huilen. Matten voor een maat die wild plast en in de kraag gevat word. Punk as fuck.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik dacht dat punks wel een beetje tough waren.
Blijkbaar niet, één klapje en ze liggen op de grond te janken en te roepen dat ze onterecht zijn geknuppeld. Tot zover hun 'don't take shit' en 'anarchistische' attitude. Alsof die stakkers overigens ook maar enig besef hebben van hoe de wereld in elkaar steekt. Ga een boek lezen ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je afzetten tegen wat dan ook, whatever, zeik dan ook niet als je op eenzelfde manier behandelt word zoals jezelf gebruikelijk vind voor "biggen". Wat mij betreft je verdiende loon (zoals je weet). Iedereen die zich zo opstelt krijgt met dit soort dingen te maken (meestal noemen we het dan kutmarrokanen geloofik tho). Wees maar blij dat ze je niet in je been schieten (mixed feelings about that one). |
![]() |
||
Citaat:
En ga maar hatelijk en stoer doen bij je vriendjes, en janken bij je mama.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Hahaha sorry daar moest ik even om grinniken.
Los van het feit dat het een vriend/vriendin van je is moet je toegeven dat het niet slim is om zo te reageren als een agent je duwt. Ach als ik een agent was en ik werd bekogeld met glas en stenen dan zou ik ook schedels proberen te breken met m'n knuppel. Het zijn geen robots. Niet dat ik veel op heb met de vrienden in t blauw. Integendeel.
Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 10:51. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Natuurlijk is het niet slim, maar het kan heel goed een reflectie zijn geweest en alsnog geen reden om een meisje van nog geen 1.60 m neer te knuppelen, die net zo hard duwt als je kleine zusje. Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
zzzzzzzzzzz zzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzz en zei ik al: zzz
|
![]() |
|
|