Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er is helemaal niets mis met bij elkaar blijven slapen! Dat haar ouders bang zijn dat jullie sex hebben is ook geen excuus, want dat kan je ook hebben als je niét bij elkaar slaapt. Hoe oud zijn jullie beiden?
||
Citaat:
![]() Alsof iemand van het vmbo niet weer waar een condoom voor is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien, wat denk je ermee te voorkomen?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar om te denken dat de 14jarigen van nu daar ook zo over denken is gewoon dom. Tegenwoordig is de gemiddelde leeftijd waarop men begint toch iets van 16.4 (?), dus dan zijn ze met 14 niet eens zo belachelijk vroeg. Dit is sick (imho), maar je kan het beter accepteren en ze maar goed voorlichten (en vroeg ook), dan alles te gaan verbieden. Als ze willen lukt het toch wel ergens...
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar je hebt wel beetje gelijk.
||
![]() |
Citaat:
Voor haar zestiende zou ik het verbieden omdat ze te jong is voor al dat relatiegedoe of voor seks en haar nog een beetje in de ontdekkingsfase laten ![]() En na haar zestiende zou ik het simpelweg nog niet toelaten om bij elkaar te slapen omdat ze dan maar eens eerst werk moet maken van een 'relatie' en dan tenminste nog iets heeft om naar uit te kijken. Het is denk ik ook een reden om niet van de ene jongen naar de andere te huppelen.Samen uitkijken naar die eerste keer bij elkaar slapen. En ik weet ook wel dat je eigenlijk als moeder niets te zeggen hebt op gebied van seks dus als later mijn dochter op haar veertiende aan seks wil beginnen, doet ze maar. Ik vind gewoon dat je het als moeder mag afkeuren en dat op die manier tonen. Want zoals Gothic zei, twee schaarsgeklede pubers bijeen, dat is er toch wel om vragen ... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@iedereen: Waarom gaan jullie er eigenlijk van uit dat ouders denken dat hun kinderen geen seks hebben als ze 's nachts niet bij elkaar logeren? Ouders zijn echt niet achterlijk, hoor... |
![]() |
||
Citaat:
Dat je niet genoeg slaap krijgt ofzo?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik communiceer ziek veel met mn ouders hoor. Hun opvattingen zijn echter soms zo anders dat ik het er niet mee eens kan worden. Ik discussieer dan wel met ze, maar ik bereik er niks in. En ja mn ouders vertrouwen me.
||
![]() |
Citaat:
ouders ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Inderdaad. "Niet geschikt voor VMBO'ers", het zal maar op het pakje staan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|