Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2005, 16:24
Dobomobo
Dobomobo is offline
Ik heb al 10 maanden een vriendin en we zouden graag bij elkaar willen blijven slapen. Vooral als we precies 1 jaar hebben, dat we dan in elkaars armen wakker worden. Maar we hebbe 1 probleem. Zij mag niet van haar ouders en we weten de reden nieteens. Zijn er meer mensen die niet samen kunnen slapen vanwege hun ouders? Hoe kun je dit oplossen?
Oud 12-09-2005, 16:26
STP
STP is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 12-09-2005 @ 17:24 :
we weten de reden nieteens
Dat zegt al genoeg: Praat erover!

Er is helemaal niets mis met bij elkaar blijven slapen! Dat haar ouders bang zijn dat jullie sex hebben is ook geen excuus, want dat kan je ook hebben als je niét bij elkaar slaapt.

Hoe oud zijn jullie beiden?
Oud 12-09-2005, 16:33
Dobomobo
Dobomobo is offline
16, dus voordeel van op kamers wonen hebben we niet
Oud 12-09-2005, 16:34
WolterB
WolterB is offline
Vragen aan dr ouders waarom het niet kan is mss een oplossing
Oud 12-09-2005, 17:16
Verwijderd
mjah, vragen waarom .

Ik meen me uit eerdere topics te herinneren dat jullie al seks hebben, dus dáár hoeven ze het niet om te verbieden . Zeggen dat ze jou niet goed genoeg kennen om je te vertrouwen, lijkt me ook geen optie als jullie al tien maanden samen zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 17:29
Al Murphy
Al Murphy is offline
Met die reden wil ik je graag helpen: haar ouders vinden haar nog te jong om jullie al samen te laten slapen. Overbescherming, goede zeden enzovoort.

Oplossing: geef het tijd en maak er zeker geen ruzie over met hen. Dat geldt vooral voor haar. Als vriend zal jij hun keuze gewoon moeten ondergaan, dus de gesprekken erover zijn best iets tussen je vriendin en haar ouders.

Het is het best dat ze het op de duur zodanig gedraaid krijgt dat jij als beloning voor haar goed gedrag bij haar mag blijven slapen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 18:59
Verwijderd
Inderdaad er gewoon over praten. Kom eens bij haar slapen en slaap dan op een andere kamer ofzo. Laat haar ouders gewoon wennen aan het idee.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 19:12
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Jaa dit probleem heb ik dus ook al is dat wel bij hem. Zijn moeder doet zo verschrikkelijk kinderactig erover. Toen hebben zijn moeder en hij een keer knallende ruzie gehad en had ze gezegt dat het mocht. Wij dus blij en verheugden ons erop. Kwam hij die avond wat later... Bleek dat zijn moeder het opeens weer niet goed vond. Weg leuke nacht! Ik vind dit echt zo vreselijk debiel. Maar ik heb me erbij neergelegt. Ze weet toch wel dat we het doen en we zullen het er heus niet minder om doen.
Oud 12-09-2005, 19:14
BleuEyes
BleuEyes is offline
, ik heb dr zoveel gezeik mee gehad! Nu uiteindelijk mogen we bij elkaar slapen als het ECHT (maar dan ook ECHT) niet anders kan...... Opzich hebben we het dan nog ver geschopt... We hebben nu 1,5 jaar. Ik ben 15, en hij wordt over 2 maanden 17...

Mijn ouders wilden volgens mij niet dat we de hele nacht 'bezig' zouden zijn... Maar nu langzamerhand wennen ze eraan, en zeur ik er ook niet zoveel meer over... Ze weten tenslotte alles, en hij mag ook mee op vakantie in feb.2006..

Wat ik eigenlijk heeeeel raar vond, was dat toen mijn ouders vroegen waarom ik bij mijn vriend in bed wilde slapen en ik antwoordde: "Omdat we dan na een lange dag, rustig kunnen napraten over de dag zelf, en uiteindelijk in elkaars armen gaan slapen + wakker worden...." Toen lachten ze me uit .., vandaar dat ik de conclusie trok: ze dachten alleen maar dat we de halve nacht andere dingen deden dan slapen.....

Mijn tip: wacht af, praat er over.... Het duurde bij mij een half jaar voordat ik het een 'beetje' voor mekaar had....
Oud 12-09-2005, 19:37
underthabridge
underthabridge is offline
In het begin deed men er nog wat moeilijk over bij ons, maar na een maandje of 8 denk ik, wilden wij het allebei wel graag en toen werd er besloten dat het dan toch wel een keer mocht. Eerst nog een extra bed opgemaakt naast haar bed, maarja... dat geloofden ze volgens mij zelf ook niet
Uiteindelijk mochten we dus heel soms bij elkaar slapen, nu na 23 maanden is het eigenlijk heel normaal en slapen we zo ongeveer 1 keer in de week samen. Dit is een beetje zo gegroeid. Vooral omdat we ook al een aantal (keer of 5) met elkaars familie op vakantie zijn geweest en ook al met zijn tweetjes is men er nu volledig aan gewend en dat is wel heel fijn. Aangezien het heel erg gezellig is om bij elkaar te slapen
Ik denk dat je vriendin het maar eens moet opperen en dan rustig opbouwen, iig. niet al teveel ophef over maken, want dan heb je kans dat het alleen maar langer duurt. Laat haar ouders gewoon zien dat je het heel goed met haar voor hebt, dan mag het vanzelf. Breng haar altijd thuis e.d., maar besteed ook af en toe eens 'aandacht aan haar ouders'. Dan mag het vanzelf.
Oud 12-09-2005, 21:31
nietzijweer
nietzijweer is offline
Mijn moeder zei meteen dat het goed was.
Mijn vader werd niets gevraagd.
Maar hij is 21 en toen deden zíjn ouders moeilijk.
tot ik gigantisch slijmde bij het kennismaken en ze hoorden dat ik vwo deed mocht het wel.
Dat was de belachelijkste rede die ik ooit gehoord heb, maar dat heb ik maar wijselijk voor me gehouden toen ik daar was.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 21:50
teirg
teirg is offline
Mja hier mag ik wel bij mijn vriend blijven slapen (maar enkel als het echt niet anders kan) en mag mijn vriend hier blijven slapen als mijn ouders er niet zijn. Maar als mijn ouders thuis zijn mag het echt niet.

De reden is dat ze gewoon willen kunnen opstaan en in hun pyama rondlopen zonder dat ze er rekening mee moeten houden dat er nog iemand "vreemds" is. Tjah, wat doe je eraan.
Oud 12-09-2005, 22:00
freakinaround
freakinaround is offline
Ik en mn vriendin (zij 16, ik bijna 18) mogen wel bij elkaar slapen.. haar ouders weten het dan niet van ons, maar ok Maar mijn ouders weten het wel, en ik mocht al meteen bij haar slapen (de 1e x bij haar was na een paar weken ofzo) en zij de 1e x bij mij was toen we 2 mnd hadden.

Mja, ik zou idd vragen waarom het niet mag. Dat vroeg ik ook in het begin, en de reden van mijn ouders waren omdat ze haar niet zo goed kennen en ze willen niet dat een "vreemde" hier slaapt. Nja, dat vind ik nog wel een goede reden voor hen dan. En ik mocht wel bij haar slapen, dus..
Maar dat is niet echt van toepassing bij jullie. Nja misschien is het gewoon struisvogelpolitiek..gewoon kop in het zand steken.. Als in als jullie niet samen slapen, dan denken zij dat jullie ook geen sex hebben. (hoewel dat natuurlijk wel érg naief is.. maar dat is meer van denken "we horen/zien het niet, dus dan is het er ook niet". Volgens mij denken erg veel ouders zo bij hun kinderen in het begin).
Oud 12-09-2005, 22:07
Steefjuh
Steefjuh is offline
Ik ben 18, mijn vriendJE is 17 Wij mogen ook niet "zomaar" van zn ouders bij elkaar slapen... Alleen bij n goede reden, wij vinden alles een goede reden, maar zijn ouders vinden een goede reden iets als we bijvoorbeel dde volgende dag (vroeg) weggaan ofzo en soms als t savonds laat wordt mag het ook wel eens... Best lastig , maar ja... we doen het ermee. Van mijn ouders mag t zowiezo altijd en maakt niet uit waarom...
Oud 13-09-2005, 01:58
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
nietzijweer schreef op 12-09-2005 @ 22:31 :
en ze hoorden dat ik vwo deed mocht het wel.
Dat was de belachelijkste rede die ik ooit gehoord heb
Inderdaad, gaat nergens over
Alsof iemand van het vmbo niet weer waar een condoom voor is
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 06:58
Maarten
Maarten is offline
Wat een kinderachtige ouders
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 07:57
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 12-09-2005 @ 20:14 :

Het duurde bij mij een half jaar voordat ik het een 'beetje' voor mekaar had....
Ik wil niet heel erg lullig doen, hoor... Maar als mijn dochter van 14 net een vriendje heeft mogen ze van mij ook écht niet meteen bij elkaar slapen...
Oud 13-09-2005, 09:54
Envy
Envy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 13-09-2005 @ 08:57 :
Ik wil niet heel erg lullig doen, hoor... Maar als mijn dochter van 14 net een vriendje heeft mogen ze van mij ook écht niet meteen bij elkaar slapen...
Een halfjaar is niet meteen.
Bovendien, wat denk je ermee te voorkomen?
Oud 13-09-2005, 09:55
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Envy schreef op 13-09-2005 @ 10:54 :
Een halfjaar is niet meteen.
Bovendien, wat denk je ermee te voorkomen?
Ik zou het ook pas goed vinden na een halfjaar (misschien nog wel later). Ik wil er niks mee voorkomen, maar ik vind gewoon dat je op je 14e eigenlijk nog te jong bent voor een vriendje. Nou ja, een vriendje die je een kusje op z'n mond geeft, maar meer niet! En dan gaat het me niet eens om seks, maar ik vind 'samen slapen' gewoon erg volwassen. Toen ik 14 was vond ik jongens nog buitenaardse wezens
Oud 13-09-2005, 10:54
ExVaal
ExVaal is offline
Ik kan je alleen maar vertellen dat je ouders toch eens toe moeten geven. Mijn ouders deden iig nooit moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 11:24
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
snoopy schreef op 13-09-2005 @ 10:55 :
Ik zou het ook pas goed vinden na een halfjaar (misschien nog wel later). Ik wil er niks mee voorkomen, maar ik vind gewoon dat je op je 14e eigenlijk nog te jong bent voor een vriendje. Nou ja, een vriendje die je een kusje op z'n mond geeft, maar meer niet! En dan gaat het me niet eens om seks, maar ik vind 'samen slapen' gewoon erg volwassen. Toen ik 14 was vond ik jongens nog buitenaardse wezens
maar ze zijn toch 16?
Oud 13-09-2005, 11:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 13-09-2005 @ 12:24 :
maar ze zijn toch 16?
ze is nu 15, maar heeft al 1,5 jaar een relatie. Ik heb het niet over de TS, maar over het meisje waar ik op reageerde.
Oud 13-09-2005, 11:52
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
snoopy schreef op 13-09-2005 @ 10:55 :

Maar om te denken dat de 14jarigen van nu daar ook zo over denken is gewoon dom. Tegenwoordig is de gemiddelde leeftijd waarop men begint toch iets van 16.4 (?), dus dan zijn ze met 14 niet eens zo belachelijk vroeg. Dit is sick (imho), maar je kan het beter accepteren en ze maar goed voorlichten (en vroeg ook), dan alles te gaan verbieden. Als ze willen lukt het toch wel ergens...
Oud 13-09-2005, 12:07
U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik slaap in een week meer samen met mijn vriendje dan alleen
Maar praat er gewoon eerst even met je ouders over, zeker wanneer de reden niet duidelijk is.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 12:30
Verwijderd
Bij ons hadden de ouders niet echt een keuze, vanwege de afstand. Wel netjes een bed neerleggen enzo. Echt slapen in elkaars armen kunnen we allebei niet (aangezien we altijd in slaap vallen met ruggen naar elkaar toe ), dus een extra bed is handig. Gelukkig heb ik nu een 2 persoonsbed en ik ben er gek op.
Toen ik die aanschafte zei mijn moeder heel verbaasd: 'dus dan slapen jullie ook in een bed enzo?' Ik: 'Ja, maar dat deden we toch al'

Ik denk dat je vriendin gewoon met haar ouders moet gaan praten. Ik zou alle reacties van hun accepteren, maar gewoon blijven doorvragen waarom dan precies. Als ze geen reden willen geven, dan is die reden blijkbaar niet van toepassing. Dat kun je dan weer als argument gebruiken voor het wel slapen.

Anyway: praten praten praten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2005, 12:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 13-09-2005 @ 12:52 :
Maar om te denken dat de 14jarigen van nu daar ook zo over denken is gewoon dom. Tegenwoordig is de gemiddelde leeftijd waarop men begint toch iets van 16.4 (?), dus dan zijn ze met 14 niet eens zo belachelijk vroeg. Dit is sick (imho), maar je kan het beter accepteren en ze maar goed voorlichten (en vroeg ook), dan alles te gaan verbieden. Als ze willen lukt het toch wel ergens...
mja... vast. Toch zou ik het niet goed vinden. Ik vind het gewoon belachelijk dat mensen daar op hun 14e daarmee bezig zijn.
Oud 13-09-2005, 14:01
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
snoopy schreef op 13-09-2005 @ 13:56 :
mja... vast. Toch zou ik het niet goed vinden. Ik vind het gewoon belachelijk dat mensen daar op hun 14e daarmee bezig zijn.
je word oud
maar je hebt wel beetje gelijk.
Oud 13-09-2005, 14:45
Gothic
Gothic is offline
Ik zou het zelf bij mijn dochter ook niet goedkeuren. Die jongen mag best blijven slapen, op de logeerkamer. En natuurlijk weet ik ook dat ze overdag ook seks kunnen hebben, maar daarnaast weet ik ook dat het een stuk gemakkelijker en sneller gaat, als je in pyjama naast elkaar in het donker in bed ligt voordat je gaat slapen. Overdag kan er altijd iemand de kamer binnen lopen voor thee of weet ik het, dan gebeurt het minder snel dan als je 2 pubers vol hormonen schaars gekleed naast elkaar in bed ligt. Ik snap dat heel goed van die ouders.
Verder zou ik het meisje aan de pil doen, condooms voor haar kopen en het op haar 18 goedkeuren . Maar dat ligt ook aan wat voor jongen haar vriendje is vriendje.
Oud 13-09-2005, 16:57
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-09-2005 @ 15:45 :
Ik zou het zelf bij mijn dochter ook niet goedkeuren. Die jongen mag best blijven slapen, op de logeerkamer. En natuurlijk weet ik ook dat ze overdag ook seks kunnen hebben, maar daarnaast weet ik ook dat het een stuk gemakkelijker en sneller gaat, als je in pyjama naast elkaar in het donker in bed ligt voordat je gaat slapen. Overdag kan er altijd iemand de kamer binnen lopen voor thee of weet ik het, dan gebeurt het minder snel dan als je 2 pubers vol hormonen schaars gekleed naast elkaar in bed ligt. Ik snap dat heel goed van die ouders.
Verder zou ik het meisje aan de pil doen, condooms voor haar kopen en het op haar 18 goedkeuren . Maar dat ligt ook aan wat voor jongen haar vriendje is vriendje.
Ja hier ben ik het wel mee eens.
Voor haar zestiende zou ik het verbieden omdat ze te jong is voor al dat relatiegedoe of voor seks en haar nog een beetje in de ontdekkingsfase laten . Alles op zn tijd. Anders gaat de spanning er snel af.
En na haar zestiende zou ik het simpelweg nog niet toelaten om bij elkaar te slapen omdat ze dan maar eens eerst werk moet maken van een 'relatie' en dan tenminste nog iets heeft om naar uit te kijken. Het is denk ik ook een reden om niet van de ene jongen naar de andere te huppelen.Samen uitkijken naar die eerste keer bij elkaar slapen.

En ik weet ook wel dat je eigenlijk als moeder niets te zeggen hebt op gebied van seks dus als later mijn dochter op haar veertiende aan seks wil beginnen, doet ze maar. Ik vind gewoon dat je het als moeder mag afkeuren en dat op die manier tonen. Want zoals Gothic zei, twee schaarsgeklede pubers bijeen, dat is er toch wel om vragen ...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 21:38
KnuffelbeertJ
KnuffelbeertJ is offline
Ik ben de vriendin van Dobomobo

Ik probeer er telkes met mn moeder (mn vader is nogal uitgesloten... hijs eg verschrikkelijk om mee te praten als t om sex enzo gaat) er over te praten... ma ze reageert telkes zo bot en veranderd van onderwerp.. kwil zo graag.. ma tgaat r gwn niet goed in gloof ik...

ze weten dat we geen maagd meer zijn, en keb gezegd dat we heus niet vanalles gaan doen, vooral niet als zij een slaapkamer verderop liggen te luisteren... dus daar kan t niet aan liggen..

mja kga strx nog es proberen te praten .. khoop dat t lukt.. dankjewel allemaal voor de tips
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 09:30
IngeIkke
IngeIkke is offline
Ik mocht dat eerder ook niet met mijn vriend. Tot we samen naar zijn broer gingen, die een heel eind rijden ver weg woont en we savonds ook nog daar wat wilden doen. Toen kwam het er dus op neer dat we daar 'moesten' slapen..
Misschien moet je proberen in een situatie te komen, waarin je bijna genoodzaakt bent, bij elkaar te slapen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 11:16
irritant
irritant is offline
praat er idd over met je ouders,
zeg dat jullie oud en wijs genoeg zijn omdat zelf te beslissen!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 15:08
Laura_89
Laura_89 is offline
ik mocht t gelukkig al vrij snel van mn ouders, maar t kon ook een beetje moeilijk anders want mn vriend woont 80 km bij mij vandaan gelukkig heeftie een autootje
Oud 21-09-2005, 16:21
mcflem
mcflem is offline
Ondanks de afstand mag het van mijn ouders ook niet. We wonen 2,5 uur van elkaar af. Hij mag trouwens wel bij ons blijven slapen, op een andere kamer. En ik mag bij hem en zijn ouders op een andere kamer slapen. Op zijn studentenkamer mag ik niet blijven slapen, ookal regel ik een andere kamer in dat huis. Dan zijn er geen ouders bij om te controleren ofzo.. =\

Op zich snap ik het ook wel, mijn ouders' eerste nacht samen was hun huwelijksnacht.. En mijn vriend is bijna 21 en ik nog niet zo heel lang 16 en dat is natuurlijk ook wel een verschil..
Ze vinden me nog te jong voor seks, het argument "Overdag kan het ook!" helpt niet want dan zeggen ze dat het 's nachts toch anders is.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 16:25
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
mcflem schreef op 21-09-2005 @ 17:21 :
Ondanks de afstand mag het van mijn ouders ook niet. We wonen 2,5 uur van elkaar af. Hij mag trouwens wel bij ons blijven slapen, op een andere kamer. En ik mag bij hem en zijn ouders op een andere kamer slapen. Op zijn studentenkamer mag ik niet blijven slapen, ookal regel ik een andere kamer in dat huis. Dan zijn er geen ouders bij om te controleren ofzo.. =\

Op zich snap ik het ook wel, mijn ouders' eerste nacht samen was hun huwelijksnacht.. En mijn vriend is bijna 21 en ik nog niet zo heel lang 16 en dat is natuurlijk ook wel een verschil..
Ze vinden me nog te jong voor seks, het argument "Overdag kan het ook!" helpt niet want dan zeggen ze dat het 's nachts toch anders is.
mja... ik snap wel dat ze het vervelend vinden, maar het lijkt mij toch echt dat ze over zijn studentenkamer niks te zeggen hebben!
Oud 21-09-2005, 16:42
Dobomobo
Dobomobo is offline
Ze heeft nu al 2/3 x geprobeert om een gesprek aan te knopen met haar moeder (omdat die minder streng is), maar helaas wil ze niet naar mijn vriendin luisteren en word het gesprek beeindigd na enkele minuten met een 'ruzie'. Dus..
Oud 21-09-2005, 16:43
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 21-09-2005 @ 17:25 :
mja... ik snap wel dat ze het vervelend vinden, maar het lijkt mij toch echt dat ze over zijn studentenkamer niks te zeggen hebben!
Maar wel of dochterlief daar al dan niet mag blijven slapen.

@iedereen: Waarom gaan jullie er eigenlijk van uit dat ouders denken dat hun kinderen geen seks hebben als ze 's nachts niet bij elkaar logeren? Ouders zijn echt niet achterlijk, hoor...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 14:46
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 21-09-2005 @ 17:43 :
@iedereen: Waarom gaan jullie er eigenlijk van uit dat ouders denken dat hun kinderen geen seks hebben als ze 's nachts niet bij elkaar logeren? Ouders zijn echt niet achterlijk, hoor...
Idd, maar wat is dan het argument dat ouders aandragen?
Dat je niet genoeg slaap krijgt ofzo?
Oud 23-09-2005, 09:20
Bravo
Bravo is offline
Als het nou echt niet mag, dan kan je proberen om een compromis te sluiten. Door bijv. te vragen of het dan wel mag als jullie precies 1 jaar hebben ('tooooe, voor deze ene keer!')

Ga het niet stiekem doen want daar komt alleen maar narigheid van. Je schendt het vertrouwen en dat moet je niet willen. Jullie tijd komt vanzelf, echt waar.
Oud 29-09-2005, 22:04
Rj11
Rj11 is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 12-09-2005 @ 17:24 :
Ik heb al 10 maanden een vriendin en we zouden graag bij elkaar willen blijven slapen. Vooral als we precies 1 jaar hebben, dat we dan in elkaars armen wakker worden. Maar we hebbe 1 probleem. Zij mag niet van haar ouders en we weten de reden nieteens. Zijn er meer mensen die niet samen kunnen slapen vanwege hun ouders? Hoe kun je dit oplossen?
Ja, dat ken ik, heb ik ook vervelend is dat. even het forum lezen *hoopt op oplossing van het probleem*
Oud 29-09-2005, 22:18
paco
paco is offline
jezus waarom zijn er zoveel jongeren die zo'n KUT communicatie met hun ouders hebben?
en waarom zijn er zoveel ouders van jongeren die zo debiel streng pogen te zijn.
VERTROUWEN in je kinderen is veel belangrijker.
Om dat te krijgen moet je COMMUNICEREN!
Oud 29-09-2005, 22:23
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Haha, mijn schoonvader zei tegen mij dat ik m'n nagels moest vijlen omdat ik ander zijn (toen 15 jarige) dochter misschien wel pijn zou doen.

Dat is nou prettig, opbouwend advies, geen idiote verboden.
Oud 29-09-2005, 22:32
SilverBlue
SilverBlue is offline
Nu heb ik dus een situatie gehad waar ik dus wel bij mijn huidige vriend in 1 bed moest slapen. Lekker spannend.
Toen hadden we nog niet eens verkering eerste week was gewoon appart slapen wel op de zelfde kamer trouwens, maar matras op de grond en hij in zijn eigen bed.

Natuurlijk heeft iedereen een andere bond met hun moeder maar ik ben vrij open. Dus moet moeder maakte er ook geen enkel probleem van ze zei alleen aan de pil nu

Als ik er zo aan denk en dat we nu heerlijk in 1 bed kunnen liggen hebben we niks gehaast gedaan zelfs de eerste week voelde het al normaal aan de eerste 2 nachten oh hij aan 1 kant van het bed en ik aan het andere ( 2 persoons) samen in 1 bed maar wel appart , nouja de week daarop hadden we verkering dus toen hebben we wel samen geslapen als echte geliefden

Wat ik hier ong wil vertellen is dat je met openheid en eerlijkheid toch het verst kunt komen, je moeder heeft het vroeger ook gehad anders vraag je eerst hoe zei het heeft ervaren en dan zeg je dat je er ook klaar voor bent en dat je het heel graag wil.

Zeg dat je een doktersafspraak wil maken voor de pil dat geeft je moeder mss ook wel een veiliger gevoel.

Verder veel sterkte met je moeder

Silver
Oud 29-09-2005, 22:32
Rj11
Rj11 is offline
Citaat:
paco schreef op 29-09-2005 @ 23:18 :
jezus waarom zijn er zoveel jongeren die zo'n KUT communicatie met hun ouders hebben?
en waarom zijn er zoveel ouders van jongeren die zo debiel streng pogen te zijn.
VERTROUWEN in je kinderen is veel belangrijker.
Om dat te krijgen moet je COMMUNICEREN!
Hmm....
Ik communiceer ziek veel met mn ouders hoor.
Hun opvattingen zijn echter soms zo anders dat ik het er niet mee eens kan worden. Ik discussieer dan wel met ze, maar ik bereik er niks in. En ja mn ouders vertrouwen me.
Oud 30-09-2005, 09:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hmz ik mocht al op mn 14e bij een vriendje blijven slapen Mijn moeder had wat dat betreft alle vertrouwen in me. In mijn zusje heeft ze die vertrouwen niet denk ik Bij haar zal het ook wat langer duren voordat ze bij een jongen mag slapen vermoed ik.

Maar ik snap niet dat ouders gaan zeuren wanneer je al een jaar een relatie hebt. Dan moet je niet je kop in het zand blijven steken vind ik. Als je dochter nou pas een maandje had en je bang bent dat ze te snel met een jongen naar bed gaat... ok. Maar een jaar later vind ik niet te snel. Daarbij gebeurt het toch wel, of ze bij elkaar mogen blijven slapen of niet.

Praat er nog maar een paar keer goed over en geef aan dat jij echt wel voor jezelf kunt zorgen en geen stomme dingen zal doen waar je spijt van zal krijgen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 11:13
mara18
mara18 is offline
Citaat:
rjnirvana schreef op 29-09-2005 @ 23:32 :
Hmm....
Ik communiceer ziek veel met mn ouders hoor.
Hun opvattingen zijn echter soms zo anders dat ik het er niet mee eens kan worden. Ik discussieer dan wel met ze, maar ik bereik er niks in. En ja mn ouders vertrouwen me.
hmm, herkenning

ouders
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 12:15
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 13-09-2005 @ 02:58 :
Inderdaad, gaat nergens over
Alsof iemand van het vmbo niet weer waar een condoom voor is

Inderdaad.
"Niet geschikt voor VMBO'ers", het zal maar op het pakje staan
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 12:43
mara18
mara18 is offline
Volgens is mij is dit probleem al opgelost aangezien hun relatie beëindigd is, als ik mij niet vergis?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 13:21
Nephtys
Nephtys is offline
Citaat:
snoopy schreef op 13-09-2005 @ 08:57 :
Als een meisje van 14 uberhaupt neukt, is er iets mis met de opvoeding, laat staan bij elkaar slapen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 13:23
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
mara18 schreef op 30-09-2005 @ 13:43 :
Volgens is mij is dit probleem al opgelost aangezien hun relatie beëindigd is, als ik mij niet vergis?
waar staat dat dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten