Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2005, 16:57
ZerO
ZerO is offline
he ik heb vandaag van 11 tot 4 op school gezeten ja dolletjes en zo naar de ikea en jezus mijn ma schiet niet op aaah
Oud 12-09-2005, 17:22
nexjes
nexjes is offline
ik heb werk gezocht, misschien de van leest en uhm gitaar gespeeld en saai gedaan
Oud 12-09-2005, 17:28
nps
nps is offline
ik heb gewerkt! en ik heb een kadootje gehad van een client, een foeilelijk ding met hoefijzers dat uit elkaar valt en ik ben het vergeten mee te nemen en dat vind ik wel heel lullig dus ik moet morgenochtend vroeg even mijn collega's bellen om te vragen of ze het even buiten het zicht zetten ofzo, zodat ie niet ziet dat ik zijn mooie kado straal op mijn bureau heb laten staan
Oud 12-09-2005, 17:35
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Metal schreef op 12-09-2005 @ 17:56 :
ik denk dat ruttie het zo zelf ziet heelie
moet hij niet doen dan metaal.
Oud 12-09-2005, 17:38
Verwijderd
opgestaan, gewerkt, achter de pc gezeten, gegeten, achter de pc zitten. straks weg
Oud 12-09-2005, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 12-09-2005 @ 14:46 :
je bent een postrock band begonnen?
correct.
Oud 12-09-2005, 18:00
merels
merels is offline
Citaat:
Roxane schreef op 11-09-2005 @ 14:55 :
is zie een foto van jou en aap/sander
huh hoe kom je daar aan?
wat een rotfoto, dirk was dronken en ging met bram's toestel rondlopen zz.
maar hij heeft iinderdaad een aapgezicht.
hoe ken je hem dan?
Oud 12-09-2005, 18:01
Verwijderd
Ik ging naar school.. en heb wel een mooi nieuw vestje gekocht <3
Oud 12-09-2005, 18:39
Metal
Metal is offline
Citaat:
cut_off schreef op 12-09-2005 @ 18:42 :
correct.
=exit screamo; a modern day tragedy?

of hoe moet ik het zien?
Oud 12-09-2005, 19:06
Verwijderd
ik heb vandaag het huis schoongemaakt, en omdat alle planten dood zijn, een druivenstruik dood is, en de telefoonrekening door mij 40 euro hoger iss dan normaal, heb ik een bos bloemen gekocht van 6,75
Oud 12-09-2005, 19:11
655321
655321 is offline
Eerst school. Eerste college en het was zo fucking saai dat we maar weggingen. Daarna naar de stad om loze dingen te kopen bij de zeeman en in het park te hangen met een vriend die ik al veel te lang niet gezien had. Rare hippie.
Na het park ben ik uit eten gegaan met 2 vriendinnen en het was leuk en gezellig en goedkoop en ik was de enige die iets te drinken kocht want zij dronken water.
Ik heb pauper vrienden
<3
Oud 12-09-2005, 19:35
Verwijderd
vanmorgen naar de markt waar ik misselijk werd van de viskraam en maar weer gauw wegging, lekkere broodjes gekocht voor morgen mee naar school want ik mag vanmezelf niet meer teveel kopen op school, thuis oude singletjes geluisterd en daarna met mijn moeder gewinkeld, 's avonds had ik djembéles en nu heb ik hoofdpijn en luister ik erykah badu
Oud 12-09-2005, 19:46
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben naar school geweest en naar zangles en ehh verder niks.
Oud 12-09-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 12-09-2005 @ 19:39 :
=exit screamo; a modern day tragedy?

of hoe moet ik het zien?
nee daarmee repeteren we nu alleen nog maar op zaterdag
(Hopelijk in januari de volgende show.)
op zondag band 2
Oud 12-09-2005, 20:01
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb net met een vriendin keihard meegezongen en gesprongen op ashlee simpson en TATU en bier gedronken en getoost op "boys suck"
Oud 12-09-2005, 20:16
Muspel
Muspel is offline
Vandaag stapte ik in een punaise.
Toen besloot ik maar gelijk mijn scheldwoordenschat te vergroten.
Ik vond zelf dat het heel dreigend klonk, maar de punaise die bleef er heel kalm en stoïcijns onder.

Nu heb ik een echt gat in mijn voet
Oud 12-09-2005, 21:06
suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen naar mn boiii in het umc, wat een helll met al die stinkerds in bus 11. rond half1 weer vertrokken, keihard op mn bek geklapt omdat ik de bus wilde halen. bus gemist.
naar mn werk gegaan om mn kapotte ellebogen schoon te maken&een fiets te halen om even de stad in te gaan. gewerkt, de trein naar huis gemist, want ik durfde niet te rennen. bank gehangen&nu slapen.
Oud 12-09-2005, 22:04
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
655321 schreef op 12-09-2005 @ 19:11 :
Ik heb pauper vrienden
<3
oja, en wie heeft er ook alweer voor jou betaald, huh?
Oud 12-09-2005, 22:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
joehoe ik ben eerste kandidaat voor een huisjeee
Oud 12-09-2005, 22:43
idontcare
idontcare is offline
ik heb zonet al m'n bandjes die om mn polsen zaten afgeknipt, incl. lowlands 2004 en 2005.

echt relaxed zo
Oud 12-09-2005, 22:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gezellig een afspraak gemaakt voor de dokter (die pas donderdag tijd voor me heeft), dom geluld met m'n zus, gebeld door m'n baas, rondgehangen en niks gedaan, tortillas gegeten en toen naar de ikea geweest met m'n zus. Eigenlijk voor baby spulletjes, maar we kwamen uiteindelijk terug met meer chocola dan spullen. Dat krijg je als je 2 vrouwen met hormonen loslaat in een winkel met zweedse lekkernijen.
Toen thuis weer gebeld door m'n baas, of ik woensdag vroege dienst wil draaien (nou okee dan maar.) en nog gechat met m'n dude, waarna ik een heel erg heb moeten janken. Zelfs Arie en Sylvester kunnen me nu niet opvrolijken.

Weeeeh
Oud 12-09-2005, 22:51
Verwijderd
Ik was om 10:00 bij de C'est du pain op A'dam CS om te werken (woon in r'dam) maar het bleek overbodig te zijn dus kon ik weer gaan
Toen werd ik gebeld door rail catering of ik voor het eerst kon komen werken vandaag dus toen heb ik dat maar gedaan. Ik meteen weer terug naar R'dam CS.
Toen werd ik ingewerkt op traject r'dam - a'dam door een aardige gast die al 13 jaar rail catering doet . Ik hobbelde een beetje achter hem aan enzo...
Daarna gingen we geld tellen op het "hoofdkantoor"tje en wilde ik naar huis maar er had iemand afgebeld dus vroegen ze of ik meteen, NU, direct binnen 5 minuten mn 1e echte dienst wilde draaien van r'dam naar brussel. EEK.. oke...

Het ging wel oke, maarrrrrr ik had dus al heel de dag geleefd op 1 bagel sinds 7:00 dus ik was nogal slapjes en door de haast had ik geen geld en eten mee de trein in kunnen nemen.. Ik liep dus echt als een slap lijkje door de trein met een veeeel te zware kar en veeeel te veel kut drempels in die trein. Ik voelde me dus zwaar belabberd en ziek zwak en misselijk. Ik heb dan ook extreem veel gezeten ipv rond te lopen met dat ding Maar ja, anders viel ik echt flauw denk ik. Ik heb wel een twix uit de kar gepakt maar dat hielp niks. Oh well, ik heb het overleefd. Om 21:15 kon ik naar huis dus het was een lange dag! Nu heb ik koppijn en morgen mag ik weer werken van 9 tot 1.
Oud 12-09-2005, 23:15
*oma*
*oma* is offline
Naar de bios geweest en naar school en project gedaan met een basisschool en nu ben ik daar een beetje moe van
Oud 12-09-2005, 23:35
monolo
monolo is offline
Citaat:
Danique schreef op 12-09-2005 @ 23:51 :
Ik was om 10:00 bij de C'est du pain op A'dam CS om te werken (woon in r'dam) maar het bleek overbodig te zijn dus kon ik weer gaan
Toen werd ik gebeld door rail catering of ik voor het eerst kon komen werken vandaag dus toen heb ik dat maar gedaan. Ik meteen weer terug naar R'dam CS.
Toen werd ik ingewerkt op traject r'dam - a'dam door een aardige gast die al 13 jaar rail catering doet . Ik hobbelde een beetje achter hem aan enzo...
Daarna gingen we geld tellen op het "hoofdkantoor"tje en wilde ik naar huis maar er had iemand afgebeld dus vroegen ze of ik meteen, NU, direct binnen 5 minuten mn 1e echte dienst wilde draaien van r'dam naar brussel. EEK.. oke...

Het ging wel oke, maarrrrrr ik had dus al heel de dag geleefd op 1 bagel sinds 7:00 dus ik was nogal slapjes en door de haast had ik geen geld en eten mee de trein in kunnen nemen.. Ik liep dus echt als een slap lijkje door de trein met een veeeel te zware kar en veeeel te veel kut drempels in die trein. Ik voelde me dus zwaar belabberd en ziek zwak en misselijk. Ik heb dan ook extreem veel gezeten ipv rond te lopen met dat ding Maar ja, anders viel ik echt flauw denk ik. Ik heb wel een twix uit de kar gepakt maar dat hielp niks. Oh well, ik heb het overleefd. Om 21:15 kon ik naar huis dus het was een lange dag! Nu heb ik koppijn en morgen mag ik weer werken van 9 tot 1.
omg ik zou echt niet de dag doorkomen met 1 bagel en een twix
Oud 12-09-2005, 23:39
Metal
Metal is offline
Citaat:
idontcare schreef op 12-09-2005 @ 23:43 :
ik heb zonet al m'n bandjes die om mn polsen zaten afgeknipt, incl. lowlands 2004 en 2005.

echt relaxed zo
ik heb mijn dour bandje ook nog om

ERD:
Oud 12-09-2005, 23:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Danique schreef op 12-09-2005 @ 23:51 :
*verhaal*
Oeeeh, dan zijn we collega's! Welkom bij de oh zo geweldige Servex familie *ahum*.
Blijf je treincatering doen, of word je ook in andere winkels ingezet? En ga je nog naar het personeels feest in november?
Het thema is 'white sensation' dus ik vraag me af waar ze dat van hebben afgekeken.
Oud 13-09-2005, 07:21
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 13-09-2005 @ 00:35 :
omg ik zou echt niet de dag doorkomen met 1 bagel en een twix
ik dus ook niet nauwelijks.. werd echt extreem slap en misselijk
vandaag heb ik echt een hele broodtrommel met shit mee, voor die 3 uurtjes
Oud 13-09-2005, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 13-09-2005 @ 00:45 :
Oeeeh, dan zijn we collega's! Welkom bij de oh zo geweldige Servex familie *ahum*.
Blijf je treincatering doen, of word je ook in andere winkels ingezet? En ga je nog naar het personeels feest in november?
Het thema is 'white sensation' dus ik vraag me af waar ze dat van hebben afgekeken.
yeahhh servex yippieee
mja ik werk er nu pas 2 dagen voor dus ik denk niet dat ik al naar het personeelsfeest ga, of ik moet heel aardige mensen leren kennen die er ook heen gaan. Maar aan de naam te horen is het toch niks voor mij
ohja en het is wel de bedoeling dat ik alleen treincatering ga doen, dat kiosk en cestdupain gedoe was meer invallen omdat treincatering me nog niet gebeld had.
Oud 13-09-2005, 08:39
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Metal schreef op 13-09-2005 @ 00:39 :
ik heb mijn dour bandje ook nog om

ERD:
check je pm, nerd !
Oud 13-09-2005, 09:27
Jolene
Jolene is offline
Ik ben boos op mn beste vriendin omdat ze zich als een trut gedraagt de laatste paar weken ehm voor de rest ben ik net wakker en belde mn ma net die aan het lijden is bij dr vriend.Ik had dr al gewaarschuwd dat het pijnlijk ging worden niet dat ik er ervaring mee heb ofzo, maar ze deed er een beetje te stoer over.Vandaag ga ik die vriendin zeggen dat ze normaal moet doen ,dat zal wel gezellig worden want ze word heel snel hysterisch
Oud 13-09-2005, 10:13
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
correct.
Post-rock in de zin van, EIST oid?

Gister naar Wilco geweest, ietwat suf voorprogramma echt speelde Wilco 2 uur lang subliem. Memorabel optreden.
Oud 13-09-2005, 10:46
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
correct.
heel vet!
Oud 13-09-2005, 11:12
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik kom net uit de douche en nu zit ik lekker een boterham met filet american te nuttigen en zometeen ga ik woningnet bellen
Oud 13-09-2005, 11:14
Haligh
Haligh is offline
ga straks even bassen, dan langs de muziekwinkel om mijn brug vast te laten draaien en dan naar wat vrienden.

denk ik.
Oud 13-09-2005, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 13-09-2005 @ 11:13 :
Post-rock in de zin van, EIST oid?
Zo ongeveer ja .
Oud 13-09-2005, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 13-09-2005 @ 11:46 :
heel vet!
We hebben nog geen bassist maar het gaat al erg lekker met 2 gitaren en drums al zeg ik het zelf.

Maarja, we zullen zien
Oud 13-09-2005, 11:22
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 12-09-2005 @ 19:00 :
huh hoe kom je daar aan?
wat een rotfoto, dirk was dronken en ging met bram's toestel rondlopen zz.
maar hij heeft iinderdaad een aapgezicht.
hoe ken je hem dan?
op bram's lj
hoe ik bram dirkjan of sander ken? bran via ft (die ook in wagtale speelt), dirk woont 2 straten verder en aap (dat is zn bijnaam ook) van sj/brutus, verlengde van mn vriendengroep.
Oud 13-09-2005, 11:26
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
cut_off schreef op 13-09-2005 @ 12:20 :
We hebben nog geen bassist maar het gaat al erg lekker met 2 gitaren en drums al zeg ik het zelf.

Maarja, we zullen zien
kom me elke zondag ophalen en ik ben van de partij.
Oud 13-09-2005, 11:34
Verwijderd
damn bergen op zoom ligt ver wge
Oud 13-09-2005, 11:45
Haligh
Haligh is offline
jaja half uur rijden van breda.
Oud 13-09-2005, 11:48
nexjes
nexjes is offline
uhm ik heb net zer0 weg gebracht naar t station en ik heb gesolliciteerd bij van leest en nu ga ik langs Trudo om de sleutel van mijn nieuwe huisje op te halen
Oud 13-09-2005, 12:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik doe een poging tot huiswerk maken en raak er gefrustreerd van want het lukt niet
Oud 13-09-2005, 13:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik had eerste collegedag en het was vet leuk want ik zag allemaal bekenden weer, ook in de trein en omg mn leuke jochje zat ook in de trein en zit dus ook in utrecht woei
Oud 13-09-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 13-09-2005 @ 12:45 :
jaja half uur rijden van breda.
we repeteren in zuid limburg
Oud 13-09-2005, 13:31
Verwijderd
Ik heb weer mensen bediend in de trein en het is echt teringvermoeiend... van 3 uurtjes ben ik al dood...
maar ja, geld.
toch ga ik denk ik snel op zoek naar iets normaals

ohja, maar ik had wel 15 euro fooi. Of nee, dat zat gewoon te veel in mn kassa = dus van mij, in the pocket..
Oud 13-09-2005, 13:33
Jolene
Jolene is offline
Hoi ik ben gefrustreerd omdat ik ruzie heb met mn beste vriendin.Je mag blijkbaar niet boos worden als iemand je een klotestreek levert.Nu zijn we heerlijk msn namen ruzie aan het hebben hoe kinderachtig Net keihard mn kop gestotenen nog steeds hoofdpijn van wat een onzettende zeikerige klotedag
Oud 13-09-2005, 13:35
Metal
Metal is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 13-09-2005 @ 09:39 :
check je pm, nerd !
done, nurt!
Oud 13-09-2005, 14:08
ZerO
ZerO is offline
ik was vanochtend bij sexjes en toen moest ik naar school :/
en ik heb er twee uur over gedaan en ik moest ook twee uur lang staan omdat de trein OVERVOL WAS
en nu heb ik tot 6 uur les
yeeaah
Oud 13-09-2005, 14:17
Broeder
Broeder is offline
Hiephoi ik ben weer online

En ik heb gelijk wat feestelijks te vertellen Ik ben namelijk uitgenodigd om deel te nemen aan een wetenschappelijk onderzoek in de retardgroep. Een paar tabletjes en bloedafnames en ik ben honderd euro rijker

Nou leuk he. Ik kan ook nog twee weken lang overal heen gaan met de auto van mijn vader aangezien mijn ouders tussen de corpulenten kapitalisten op het strand van Antalya liggen, maar ik weet niet zo goed waar ik heen moet dus het zullen wel rondjes worden,
Oud 13-09-2005, 14:17
Jolene
Jolene is offline
Mn poging om te stoppen met roken is helemaal mislukt maar ik weet nu wel wat mn vriendin dwars zit en daar ben ik wel blij om want nou kan ik dr tenminste helpen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten