Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2005, 19:58
Jolene
Jolene is offline
Omg, ik heb morgen een soort van date met wat vrienden en een jongen waarvoor ik een obsessie heb Ik ben niet goed in dat soort gezeik en ga nu al dood
Advertentie
Oud 14-09-2005, 19:58
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
doezel schreef op 14-09-2005 @ 20:11 :
Hebben ze dat ook al in Nederland?

ja toch zeker al vijf jaar.
Oud 14-09-2005, 21:39
kuik
kuik is offline
ik had eerst een college economie en ik vind het nog steeds stom, het blijft een kutvak. daarna was ik op een studieverenigingsborrel en het was gezellig en nu moet ik nog 2 opdrachten gaan maken voor morgen
Oud 14-09-2005, 21:58
schimmel
schimmel is offline
gezellig hoor
Oud 14-09-2005, 22:00
Glory
Glory is offline
ik wou nog even zeggen dat mijn haar nu parelmoer bruin met parelmoer blond is ja
Oud 14-09-2005, 22:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
5 uur m'n bedje uit, gewerkt tot 11, naar huis, niks gedaan, met m'n zus gepraat, geslapen, een zak daim leeggegeten, schuldgevoel gekregen en nu krijg ik een preek van m;n dude....

bleh,
Oud 14-09-2005, 22:15
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 14-09-2005 @ 20:58 :
ja toch zeker al vijf jaar.
Um.. toch al lang dan, ik wist niet dat het al zo lang bestond zelfs
Oud 14-09-2005, 22:25
ZerO
ZerO is offline
Pfffff ik ben uitgeput ik wil 3 dagen lang in bed blijven liggen maar helaas morgen om 7 uur op en daarna een intakegesprek maar ik moet nog eerst de weg zien te vinden
Oud 14-09-2005, 22:46
Verwijderd
ik heb uitgeslapen vanmorgen en hele zieke nachtmerries gehad. verder heb ik smiddags wat gelambald en vanavond gewerkt. op mijn werk was het rustig dus ben ik vast aan mijn psychologie begonnen. nu heb ik al mijn klusjes gedaan die ik voor morgen moest doen en ga ik mijn psychologie af maken. dikke shit. morgen ochtend om kwart over 9 alweer op college zijn dus veel te vroeg op. na college werken en dan is mijn weekend als het goed is begonnen en ga ik met wat maten chillen met wat wel verdiende biertjes bij mij thuis.
Oud 14-09-2005, 22:47
Verwijderd
Mijn dag was kut en ik wil dat iedereen doodgaat aan.. voetschimmel ofzo.
Oud 14-09-2005, 22:55
Fainne
Fainne is offline
heb ook alleen maar vieze nachtemerries ik was vandaag kapot had in m'n hele gezicht zenuwpijn, zomaar.
En mijn tenen knakken nu nog meer dna normaal, als ik te lang loop lang ik er niet meer op stappen hallo, artrose is voor bejaarden niet voor mij.

Laatst gewijzigd op 14-09-2005 om 22:58.
Oud 14-09-2005, 22:56
Verwijderd
van 14:00 tot 22:45 gewerkt veeeeel te moe nu, en mn hoofd tolt, ik ben trein ziek..
Wel 10 euro fooi gekregen Amerikanen zijn goeie tippers. Ohja en ik zat met een enorme slijm conducteur in de tein, hij noemde me heel de tijd moppie en knapperd omg..

Nu ben ik dus dood en dood moe en ga lekker lang slapen, hoop ik.
Oud 14-09-2005, 23:14
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 14-09-2005 @ 23:47 :
Mijn dag was kut en ik wil dat iedereen doodgaat aan.. voetschimmel ofzo.
Ik hoor de laatste tijd wel veel TBC-achtige hoestjes, is dat ook goed?
Oud 15-09-2005, 09:30
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik werd wakker om zes uur Nu drink ik gezellig een biertje en ik ga straks mijn stinkende lichaam onder een douche zetten
Oud 15-09-2005, 09:49
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ga straks naar school om eindelijk mn diploma te laten waarmerken en dan ben ik hopelijk eindelijk ingeschreven. en daarna heb ik les tot zes uur
oh en ik ga zo een afspraak bij de kapper maken
Oud 15-09-2005, 10:03
Verwijderd
ik ben net wakker en ik heb mijn ochtendhumeur via email afgereageerd op mijn moeder want dat is een heks, straks naar rotterdam maar nu eerst koffie
Oud 15-09-2005, 10:23
Verwijderd
ik heb me verslapen en moet de bus van over een half uur hebben maarr ik ben onwijs aan 't treuzelen dus ik denk niet dat ik 'm haal
Oud 15-09-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 15-09-2005 @ 11:23 :
ik heb me verslapen en moet de bus van over een half uur hebben maarr ik ben onwijs aan 't treuzelen dus ik denk niet dat ik 'm haal
als je eerst nog wat gaat computeren waarschijnlijk niet nee

ik ben - onder een verschrikkelijk verbouwingslawaai dan nog - voor mijn autorijlestheorieboekexamen aan het leren en decoratie voor mijn kamer aan het beschilderen en muziek aan het luisteren. Afwisselend uiteraard
Oud 15-09-2005, 10:39
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 15-09-2005 @ 11:35 :
als je eerst nog wat gaat computeren waarschijnlijk niet nee

ik ben - onder een verschrikkelijk verbouwingslawaai dan nog - voor mijn autorijlestheorieboekexamen aan het leren en decoratie voor mijn kamer aan het beschilderen en muziek aan het luisteren. Afwisselend uiteraard
ik kan kiezen voor de bus van 11.47, 11.53 of 12.26 dus ja dan neem ik lekker die laatste natuurlijk hea
Oud 15-09-2005, 10:43
ZerO
ZerO is offline
Oh net twee uur marketing gehad pff en ik heb om 3 uur een intakegesprek bij een callcenter alleen ik weet echt niet waar het is en ik kan niet met routeplanners omgaan
Oud 15-09-2005, 11:21
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 15-09-2005 @ 11:43 :
Oh net twee uur marketing gehad pff en ik heb om 3 uur een intakegesprek bij een callcenter alleen ik weet echt niet waar het is en ik kan niet met routeplanners omgaan
in r'dam? waar moet je zijn dan?
Oud 15-09-2005, 11:39
655321
655321 is offline
mijn dag bestond tot een uur of 4 vanacht uit veel te veel tequilla en veel te weinig slaap. En een tweelingzusje die rond 3 perse met dr joch in bad wilde.
Nu ben ik heeel brak en net thuis. Douchen en verder slapen.
Vanavond een date. ahyeah.
Oud 15-09-2005, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 15-09-2005 @ 00:14 :
Ik hoor de laatste tijd wel veel TBC-achtige hoestjes, is dat ook goed?
Jawel, maar alleen als ze tijdens het hoesten hun mond bedekken met hun voeten, zodat hun voeten ook TBC krijgen.
Oud 15-09-2005, 12:20
Verwijderd
Ik wilde lang uitslapen maar dat ging niet dus nu ben ik nog steeds moe. Ik moet om 4 uur werken tot 9 dus ik moet om 3 uur al avondeten maken en opeten en ik heb daar geen trek in maar anders val ik vast flauw.

blegh nu zit ik tijd te doden tot het werktijd is.
Oud 15-09-2005, 12:36
Verwijderd
ik werd door mn moeder mn bed uitgekickt want ze was boos dat ik zo lang ging uitslapen

straks sollicitatiegesprek, ik hoop maar dat ik het kan vinden.
gelukkig geen navigatiesystemen nodig.
Oud 15-09-2005, 12:45
lookuptome
lookuptome is offline
mn dag is gevuld met boodschappen doen, leren en werken
Oud 15-09-2005, 13:51
Sparkle.
Sparkle. is offline
10 u uit bed, nadat ik er om 4u in lag.
Druk met sollicitatiebrief voor commissie schrijven, dispuutsdingetjes, college gevolgd.
Zit nu vol overgave aan opdrachten, die over 2 weken pas af moeten zijn, en heb straks een gesprek over "foutje" van gisteren.
En dalijk naar huis, kijken of de scharrel van mijn huisgenoot eindelijk het toilet heeft schoongemaakt...
Oud 15-09-2005, 14:38
Jolene
Jolene is offline
Ik ben al de hele dag aan het stressen voor vanavond.Voor de rest een beetje muziek aan het luisteren,msnen en leuke dingen voor een vriend zn verjaardag in elkaar geflansd Dan ga ik nu maar bedenken wat ik aan ga doen en hoe ik charmant moet kijken
Oud 15-09-2005, 15:08
Verwijderd
ik ben net met mn dikke hand op mn bril gaan leunen en nu is het pootje afgebroken ^%#$%W@#@!#$#@
Oud 15-09-2005, 15:19
Haligh
Haligh is offline
^ .

school gehad en tijdens de gym een beetje met een vriend op de bank gelegen en niet echt wat uitgevoerd.
Oud 15-09-2005, 15:49
Verwijderd
sollicitatiegesprek gehad en ging goed, hoewel één man bleef zeuren over het feit dat ik geen werkervaring had, dus dat zal wel weer niks worden. die andere man wilde me meteen aannemen
Oud 15-09-2005, 16:00
Verwijderd
ik ben voor de tweede keer oom geworden van een prachtig meisje,

in ieder geval dat zeggen ze want over een uurtje kan ik daar zelf over oordelen.
Oud 15-09-2005, 16:16
merels
merels is offline
gister een afstudeerfeestje van nicht dus maar aan de wijn gegaan en het gezellig gehad met een jongen met stekelig kort rood haar en een enooorme neus en verschrikkelijke kleren, hij was grappig. vandaag naar ziekenhuis geweest en naar school en daar ben ik gevallen en toen was ik geschrokken en verdrietig . net geslapen en vanavond niets doen.
Oud 15-09-2005, 16:19
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik ging weer lekker soppen met mijn beste vriend de allesreiniger terwijl ik lp's ging luisteren. en ik ging een e-card maken het duurde heel lang en het lukte niet. toen werd ik een beetje boos. en straks ga ik naar mum.
Oud 15-09-2005, 16:54
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
655321 schreef op 15-09-2005 @ 12:39 :
mijn dag bestond tot een uur of 4 vanacht uit veel te veel tequilla en veel te weinig slaap. En een tweelingzusje die rond 3 perse met dr joch in bad wilde.
Nu ben ik heeel brak en net thuis. Douchen en verder slapen.
Vanavond een date. ahyeah.
oooh, met wie dan
ik zit nu bij een hele leuke jongen thuis, en we gaan een film kijken en oefenen voor toetsen morgen. nederlandse spelling, grammatica, en rekenen (breukenen ).
Oud 15-09-2005, 16:58
Verwijderd
om mn dag NOG beter te maken kreeg ik net een allergische aanval (??) toen ik mn rattenhok ging verschonen en gaat het met een van de 2 zo slecht dat ik zo naar de dierenarts ga...
Oud 15-09-2005, 17:02
Verwijderd
Net de WC gepoetst.
Oud 15-09-2005, 17:35
Verwijderd
ik was zojuist getuige van een vlinder ide in een spinne(n?)web vloog en aangevallen werd door een spin. hij word op het moment verorberd.
Oud 15-09-2005, 17:44
Verwijderd
foto's volgen nog
Oud 15-09-2005, 17:47
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vanochtend uitgeslapen tot ik wakker werd van het debiele gelach van onze poolse buren ( stuk of 10 van die lui in een vooroorlogs huisje, huisjesmelken de gexteehhhh), daarna de kat gepwnd en toen wat andere mensen gepwnd want vandaag is mijn pwndag en oja ik heb spierpijn in mijn rug van het sjouwen. en vanavond ga ik eten, ik heb honger beste kijkbuiskinderen.

oh en whitetrash gefeliciflapstaart, ik vind kinderen verachtelijke en lelijk, maar misschien worden het wel hele leuke 'dikke kleine kinderen' die je lekker mee kunt nemen naar het Land van Ooit.
Oud 15-09-2005, 17:47
vixen
vixen is offline
Gisteren een heel leuk feestje gehad, door de brievenbus heen gespuugd en in bad gelegen voornamelijk, tot half 5. Toen naar het station gelopen en thuis aangekomen zag ik een vriend van mn huisgenoot in zn boxershot rondlopen. Die kreeg de geiser niet aan, dus moest ik dat doen. Toen gaan slapen en om half 5 wakker geworden. Net gegeten en straks naar een kamer gaan kijken.
Oud 15-09-2005, 17:56
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
lang, eerst van 9 tot 5 naar school en toen kwam ik erachter dat ik maandag een uur moet terug komen
op et station veel mensen tegengekomen die ik niet wilde zien.
Oud 15-09-2005, 18:38
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 15-09-2005 @ 18:35 :
ik was zojuist getuige van een vlinder ide in een spinne(n?)web vloog en aangevallen werd door een spin. hij word op het moment verorberd.
heb je hem niet gered
Oud 15-09-2005, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 15-09-2005 @ 17:58 :
om mn dag NOG beter te maken kreeg ik net een allergische aanval (??) toen ik mn rattenhok ging verschonen en gaat het met een van de 2 zo slecht dat ik zo naar de dierenarts ga...
altijd anti histamine bij je hebben voor die shit, werkt goed, ik slik het elke dag ter preventie hehe

gisteren de la soul in tivoli wat super vet was, vandag intro in amsterdam voor forensisch onderzoek en ik kan niet wachten om te beginnen
Oud 15-09-2005, 18:44
monolo
monolo is offline
gelukt met je P roxx?
ik ging vandaag werken en het was kenkiesaai! ik moest veel de telefoon opnemen en ze zeiden allemaal heel onduidelijk hun naam nu pas ga ik eten en lekker de hele avond niets doen
Oud 15-09-2005, 18:53
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Het miezert en zeikt al de hele dag en ik moest en zou cd's + koptelefoon gaan halen, en nu ben ik zeiknat
Oud 15-09-2005, 20:06
biep
biep is offline
vanmorgen met kater wakker geworden met een vriend naast me , erg gezellig zo smorgens vroeg.
Vannacht was het in ieder geval erg leuk in de Extase, waar we ontdekt hadden dat ze er ook cocktails verkopen.
toen moest ik me meteen snel aankleden en naar college, wat erg saai was.
Daarna de trein gepakt en nu lekker weer bij pap en mam internetten en iets normaals eten.
Oud 15-09-2005, 20:11
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 15-09-2005 @ 18:47 :
oh en whitetrash gefeliciflapstaart, ik vind kinderen verachtelijke en lelijk, maar misschien worden het wel hele leuke 'dikke kleine kinderen' die je lekker mee kunt nemen naar het Land van Ooit.
thankyou, ik ben 2 jaar geleden ook al een keer oom geworden en ondanks mijn haat voor kleine schreeuwende mormels ben ik echt verliefd op mijn twee nichtjes.
Oud 15-09-2005, 20:17
tuttebel
tuttebel is offline
vanmorgen een economieproefwerk wat verbazingwekkend redelijk ging, ipv heel erg slecht.
toen had ik iets van 5 tussenuren achter elkaar, gevolgd door een blokuur composities maken en natekenen.
toen was ik chaggerijnig en wou k naar huis fietsen (in de regen) en ging mn fiets kapot.
dus ik kon lopen naar de fietsenmaker (in de regen)(zonder regenjas)
en toen was ik nog meer chaggerijnig, vooral toen de vieze fietsenmaker zei dat ik maar beter ene nieuwe fiets kon kopen.
hierna ging ik dan maar aan mn boekverslag en vanavond ga ik chaggerijnig thuiszitten!
Oud 15-09-2005, 20:33
kuik
kuik is offline
ik had vannacht een nachtmerrie over mijn werkgroeptutor en daardoor sliep ik heel slecht
vandaag was ik notulist en ik moest op het bord schrijven en daar ben ik heel slecht in. daarna gewinkeld en toen kocht ik witte nepbonten wantjes van de h&m en shirtjes en lipgloss. oooh en vandaag kreeg ik mn ipod hoesje opgestuurd en een brief met het bericht dat ik dan eindelijk mn ov-jaarkaart op kan halen, tssssk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten